Σχολικοί σύμβουλοι πληροφορικής?

Ξεκίνησε από dim, 18 Ιαν 2010, 11:45:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

astef

Ιστοσελίδες και blogs Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής
http://www.pekap.gr/Category.php?CatId=34
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Παναγιώτης Χ. Κόκκαλης

Παράθεση από: andreas_p στις 14 Φεβ 2010, 04:59:02 ΜΜ
Με ωραίο τρόπο ΣΕΒΕΣΤΕ το δημόσιο σχολείο ....

Το .... στηρίζετε και το αναδεικνύετε !!!

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_2_10_0253.php

Δεν είναι η μοναδική ''κυρία'' που μας προσβάλλει.
Καιρός να καταγγέλλουμε καθημερινά όλες και όλους αυτούς που μας απαξιώνουν.
Τρία πράγματα δεν μπορούμε να διαλέξουμε στη ζωή μας.
Τους γονείς μας,
τους συγγενείς μας και
τους δασκάλους μας.

Vangelis

kokbone αληθεία τι ξέρεις για την "κυρία" που σε προσβάλει και σε απαξιώνει?   Πόσες επιμορφώσεις έχει κάνει και πού μήπως γνωρίζεις;

Αλήθεια υποστηρίζεις και εσύ  το "Από πουθενά δεν προκύπτει η υποχρέωση παρακολούθησης, παρά μόνον αν την ίδια ώρα ο εκπαιδευτικός έχει μάθημα και πάρει άδεια από τη διεύθυνση του σχολείου του."
Δηλαδή επιμόρφωση πρέπει να γίνεται μόνο αν χάνει μάθημα ο εκπαιδευτικός!!!   το τι θα κάνουν τα παιδιά βέβαια εκείνη την ώρα δεν μας ενδιαφέρει;.    Αυτό θεωρείται προοδευτική σκέψη που δεν απαξιώνει το επαγγελμά μας.

Παναγιώτης Χ. Κόκκαλης

#33
Πιστεύω να μου τα ''χώνεις'' μεταφορικά και όχι πραγματικά.
Συνάδελφός σας είμαι,
με 17 χρόνια υπηρεσία,
μάχιμος εκπαιδευτικός,
δεν έχω μεταπηδήσει από άλλη ειδικότητα για να τα παίρνω και απο τις δύο και επιτέλους
δεν διεκδίκησα αξιώματα από κανένα, λόγω ........
Τρία πράγματα δεν μπορούμε να διαλέξουμε στη ζωή μας.
Τους γονείς μας,
τους συγγενείς μας και
τους δασκάλους μας.

Παναγιώτης Χ. Κόκκαλης

Πολύ ψευδώνυμο και κακό.
Μήπως να ανοίγαμε λίγο τα χαρτιά μας ''Vangelis'';
Τρία πράγματα δεν μπορούμε να διαλέξουμε στη ζωή μας.
Τους γονείς μας,
τους συγγενείς μας και
τους δασκάλους μας.

skoud

#35
Παράθεση από: Vangelis στις 22 Φεβ 2010, 12:12:12 ΠΜ
kokbone αληθεία τι ξέρεις για την "κυρία" που σε προσβάλει και σε απαξιώνει?   Πόσες επιμορφώσεις έχει κάνει και πού μήπως γνωρίζεις;

Αλήθεια υποστηρίζεις και εσύ  το "Από πουθενά δεν προκύπτει η υποχρέωση παρακολούθησης, παρά μόνον αν την ίδια ώρα ο εκπαιδευτικός έχει μάθημα και πάρει άδεια από τη διεύθυνση του σχολείου του."
Δηλαδή επιμόρφωση πρέπει να γίνεται μόνο αν χάνει μάθημα ο εκπαιδευτικός!!!   το τι θα κάνουν τα παιδιά βέβαια εκείνη την ώρα δεν μας ενδιαφέρει;.    Αυτό θεωρείται προοδευτική σκέψη που δεν απαξιώνει το επαγγελμά μας.

Συγγνώμη που παρεμβαίνω αλλά έχω παίξει έμμεσα ρόλο σε αυτή την καταγγελία όπως και άμεσα σε άλλη, παλιότερα ως ΠΕΚΑΠ,  όπου ο προηγούμενος περιφερειακός Δ/ντης μας ζήτησε συγγνώμη σε ανάλογη περίπτωση λέγοντας μάλιστα ότι είχε παραπλανηθεί...

Κατ' αρχήν περίμενα από την ίδια την Σύμβουλο που καταγγέλθηκε να απαντήσει. Το ότι δεν το έχει κάνει ακόμα, δείχνει τουλάχιστον περιφρόνηση στους συναδέλφους και τους εκπροσώπους τους (την καταγγελία την έκανε μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ...)

Το κύριο ζήτημα είναι γιατί επιλέγεται ένα ιδιωτικό σχολείο για το όποιο σεμινάριο, όταν στο Περιστέρι έχουμε περίπου 40 σχολεία, πολλά με τις ίδιες ή και καλύτερες υποδομές από το συγκεκριμένο ιδιωτικό. Ας μας πει ένα λόγο η κα. Σύμβουλος. Εμένα πάντως ο νους μου πάει στην έστω και αθέλητη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ του ιδιωτικού σχολείου και  γενικά της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Το θέμα της υποχρεωτικής ή μη συμμετοχής στην όποια επιμόρφωση (το ένα 2ωρο σεμινάριο πάντως δεν είναι ο ορισμός της επιμόρφωσης...) είναι λυμένο. Υποχρεωτική είναι μόνο η εισαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Για κάθε άλλη επιμόρφωση που γίνεται εκτός διδακτικών ωρών, απαιτείται ή απόφαση από το Υπουργείο ή είναι προαιρετική. Πάντως, επαναλαμβάνω, σε αυτή την περίπτωση το κύριο θέμα της καταγγελίας δεν ήταν αυτό, όταν μάλιστα η ώρα διεξαγωγής του σεμιναρίου ήταν 12.00-14.00, δηλ. ώρα μαθήματος, αφού τα μαθήματα ως γνωστόν λήγουν στις 14.00 περίπου. Μάλιστα και εγώ θα τόνιζα ότι το πρόβλημα είναι όταν χάνουν το μάθημα οι μαθητές και όχι ο εκπαιδευτικός, γι αυτό πρέπει επιτέλους να υπάρξει ουσιαστική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με τους όρους που θέτει εδώ και χρόνια το εκπαιδευτικό κίνημα...

Τέλος, για το ότι η κυρία έχει κάνει πολλά σεμινάρια έχω να επισημάνω ότι αυτή είναι η δουλειά της. Ας μην χειροκροτούμε πλέον το αυτονόητο σε αυτή τη χώρα...
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Vangelis

Επειδή εγώ έκανα τον κόπο να ρωτήσω την κυρία Βλαχογιάννη υπάρχει ένας πολύ σοβαρός λόγος.
Ο λόγος είναι ότι επρόκειτο για ένα μάθημα Ιστορίας με χρήση διαδραστικού πίνακα.  Αν κάποιος γνωρίζει ένα δημόσιο σχολείο στην Γ Αθήνας που να χρησιμοποιεί  διαδραστικούς πίνακες να μου το πει και εμένα.

Γιατί δεν απάντησε; προσφανώς γιατί ποτέ κανείς δεν έβγαλε άκρη με συνδικαλιστές και ίσως σα φιλόλογος δεν τα πάει  τόσο καλά με τους υπολογιστές και το Internet. 

Φυσικά και δεν την χειροκροτούμε αν έκανε πολλά σεμινάρια δεν θα ήταν όμως σωστό να εξετάσουμε που έγιναν αυτά; γιατί  γιαυτό την κατηγορούν.  Δεν είναι διαφορετικό να κάνεις 9 σεμινάρια σε ιδιωτικά και 1 σε δημόσιο απο το να κάνεις 9 σε δημόσια και ένα σε ιδιωτικό;
Πολλές ΕΛΜΕ αντιδρούν σε σεμινάρια που γίνονται εκτός ωρών εργασίας ακόμα κι αν η συμμετοχή των συναδέλφων είναι προαιρετική.  Έτσι για  επιμορφώσεις -δειγματικές -παρουσιάσεις γίνονται  η τακτική, για να μην χάσουν μάθημα τα παιδία, είναι να γίνονται 12 με 2 με αναπροσαρμογή του προγράμματος του καθηγητή. πρώτη φορά όμως ακούω ότι για να πας σε μια επιμόρφωση πρέπει να χάσεις μάθημα.

Παναγιώτη αν ήξερα ότι εσύ ήσουν ο kokbone θα στα έλεγα στην συνέλευση της ΕΠΥ.   Προσωπικά δεν συνηθίζω να τα "χώνω" σε κάνενα και δεν κάνω υπονούμενα του στύλ "
δεν έχω μεταπηδήσει από άλλη ειδικότητα για να τα παίρνω και απο τις δύο και επιτέλους
δεν διεκδίκησα αξιώματα από κανένα, λόγω ........"
Αν θέλεις να πεις κάτι το λες κατευθείαν  ποιός τα παίρνει και απο πού; και ποιός διεκδίκησε αξιώματα λόγω....;
Το μεταπήδηση απο άλλη ειδικότητα δεν το σχολιάζω απορώ που το θυμήθηκες;

skoud

Παράθεση από: Vangelis στις 23 Φεβ 2010, 10:51:04 ΜΜ
Επειδή εγώ έκανα τον κόπο να ρωτήσω την κυρία Βλαχογιάννη υπάρχει ένας πολύ σοβαρός λόγος.
Ο λόγος είναι ότι επρόκειτο για ένα μάθημα Ιστορίας με χρήση διαδραστικού πίνακα.  Αν κάποιος γνωρίζει ένα δημόσιο σχολείο στην Γ Αθήνας που να χρησιμοποιεί  διαδραστικούς πίνακες να μου το πει και εμένα.

Αντιστρέφω την ερώτηση: Αφού σε κανένα σχολείο της Γ' Αθήνας δεν υπάρχει διαδραστικός πίνακας, ποιούς και γιατί εκπαιδεύει στη χρήση του; Αυτό μου θυμίζει πειράματα σε δοκιμάστικό σωλήνα σε ΚΣΠΘ (που λέγαμε παλιά) και επιβεβαιώνει την απόσταση που υπάρχει πολλές φορές μεταξύ απόψεων πολλών συμβούλων και πραγματικότητας...

Παράθεση από: Vangelis στις 23 Φεβ 2010, 10:51:04 ΜΜ

Γιατί δεν απάντησε; προσφανώς γιατί ποτέ κανείς δεν έβγαλε άκρη με συνδικαλιστές και ίσως σα φιλόλογος δεν τα πάει  τόσο καλά με τους υπολογιστές και το Internet. 

Το να  απαξιώνει τους συνδικαλιστές (που από εμάς εκλέγονται) είναι δικαίωμά της, αλλά και γιαυτό θα κρίνεται επίσης. Την απάντηση όμως την οφείλει σε όλους τους συναδέλφους που δεν είναι συνδικαλιστές με την έννοια που υπονοείς. Μόνο οι συνδικαλιστές νομίζει έχουν αυτή την άποψη;... Επίσης πως εκπαιδεύει συναδέλφους για την Ψηφιακή τάξη και δεν τα πάει τόσο καλά με τους υπολογιστές; Αντιφατικό μου φαίνεται!

Παράθεση από: Vangelis στις 23 Φεβ 2010, 10:51:04 ΜΜ
Φυσικά και δεν την χειροκροτούμε αν έκανε πολλά σεμινάρια δεν θα ήταν όμως σωστό να εξετάσουμε που έγιναν αυτά; γιατί  γιαυτό την κατηγορούν.  Δεν είναι διαφορετικό να κάνεις 9 σεμινάρια σε ιδιωτικά και 1 σε δημόσιο απο το να κάνεις 9 σε δημόσια και ένα σε ιδιωτικό;

Διαφορετικό είναι, αλλά το θέμα δεν είναι ποσοτικό, είναι ποιοτικό, είναι ουσίας και δεν καταλαβαίνω πως δεν το βλέπεις.  Αλλά και αν ήταν μόνο ποσοτικό, ας έκανε 40 σε δημόσια και 1 σε ιδιωτικό, αφού αυτή είναι η αναλογία στο Περιστέρι (Άσε που είναι μεγαλύτερη είναι αν πάρουμε όλη τη Γ' Αθήνας).

Παράθεση από: Vangelis στις 23 Φεβ 2010, 10:51:04 ΜΜ
Πολλές ΕΛΜΕ αντιδρούν σε σεμινάρια που γίνονται εκτός ωρών εργασίας ακόμα κι αν η συμμετοχή των συναδέλφων είναι προαιρετική.  Έτσι για  επιμορφώσεις -δειγματικές -παρουσιάσεις γίνονται  η τακτική, για να μην χάσουν μάθημα τα παιδία, είναι να γίνονται 12 με 2 με αναπροσαρμογή του προγράμματος του καθηγητή. πρώτη φορά όμως ακούω ότι για να πας σε μια επιμόρφωση πρέπει να χάσεις μάθημα.

Δεν έχω υπόψη μου κάποια ανακοίνωση-αντίδραση των ΕΛΜΕ της Γ' Αθήνας που ανήκω επί 27 χρόνια για προαιρετικά σεμινάρια. Μάλιστα παλιότερα η Β' ΕΛΜΕ (Αιγάλεω κλπ) διοργάνωνε τέτοια με πρωτοβουλία της..  ... και πάντως και με αναπροσαρμογή του προγράμματος (αν είναι δυνατή η αναπροσαρμογή σε όλα τα τμήματα -το έχεις προπσπαθήσει ποτέ;) οι μαθητές χάνουν το μάθημα...
Επίσης η αντίδραση για το ότι το σεμινάριο πρέπει να γίνει εντός των ωρών εργασίας του εκπαιδευτικού απαντούσε στο "υποχρεωτικά", γιατί δεν το καταλαβαίνεις; Αν θες υποχρεωτικά, (εκτός του ότι δεν μπορεί να αποφασίζει και να διατάζει ο σύμβουλος για αυτό), πρέπει να πάρεις υπόψη και το ωράριο μου ως εργαζόμενου... Πέρσι π.χ. που έκανε η Φουντά υποχρεωτική επιμόρφωση γιατί έγινε εντός ωρών διδασκαλίας και χάσαμε το μάθημα;

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Vangelis

Παράθεση από: skoud στις 23 Φεβ 2010, 11:46:29 ΜΜ
Αντιστρέφω την ερώτηση: Αφού σε κανένα σχολείο της Γ' Αθήνας δεν υπάρχει διαδραστικός πίνακας, ποιούς και γιατί εκπαιδεύει στη χρήση του; Αυτό μου θυμίζει πειράματα σε δοκιμάστικό σωλήνα σε ΚΣΠΘ (που λέγαμε παλιά) και επιβεβαιώνει την απόσταση που υπάρχει πολλές φορές μεταξύ απόψεων πολλών συμβούλων και πραγματικότητας...


Γιατί απο του χρόνου σύμφωνα με τα σχέδια του Υπουργείου θα έχουμε στα σχολεία μας διαδραστικούς πίνακες οπότε ή κάνεις κάτι για να είσαι έτοιμος ή περιμένεις να έρθουν και τότε βλέπουμε τι θα κάνουμε.  Προσωπικά είμαι υπερ της πρώτης λύσης.

Παράθεση από: skoud στις 23 Φεβ 2010, 11:46:29 ΜΜ
Το να  απαξιώνει τους συνδικαλιστές (που από εμάς εκλέγονται) είναι δικαίωμά της, αλλά και γιαυτό θα κρίνεται επίσης.

Δεν βλέπω καμιά απαξίωση συνδικαλιστών απο την σύμβουλο  (δεν απάντησε καν)  το αντίθετο μάλιστα βλέπω απο τους συνδικαλιστές απαξίωση της.

Παράθεση από: skoud στις 23 Φεβ 2010, 11:46:29 ΜΜ
Επίσης πως εκπαιδεύει συναδέλφους για την Ψηφιακή τάξη και δεν τα πάει τόσο καλά με τους υπολογιστές; Αντιφατικό μου φαίνεται!
Είσαι σίγουρος ότι η ίδια τους εκπαίδευε ή απλα το διοργάνωσε.  Προσωπικά ξέρω παλλά σεμινάρια που οργανώνσουν οι σύμβουλοι αλλα εκπαιδευτής  είναι άλλος  (βλέπε σεμινάριο Linux).

Παράθεση από: skoud στις 23 Φεβ 2010, 11:46:29 ΜΜ

... το θέμα δεν είναι ποσοτικό, είναι ποιοτικό, είναι ουσίας και δεν καταλαβαίνω πως δεν το βλέπεις.


Το βλέπω αλλα μεταξύ του να μην κάνεις τίποτα (οπότε δεν διαμαρτύρεται κανείς συνδικαλιστής) και να του χρησιμοποιήσεις ιδιώτικό σχολείο προτιμώ το δεύτερο.


Παράθεση από: skoud στις 23 Φεβ 2010, 11:46:29 ΜΜ

Δεν έχω υπόψη μου κάποια ανακοίνωση-αντίδραση των ΕΛΜΕ της Γ' Αθήνας που ανήκω επί 27 χρόνια για προαιρετικά σεμινάρια.


Δεν μίλησα για ΕΛΜΕ της Γ Αθήνας αλλά γνωρίζω ΕΛΜΕ της Δυτικής Αττικής που "απαγόρευσε" τέτοια σεμινάρια και μάλιστα δεν δέχεται σα μέλη τους συμβούλους (προφανώς γιατί δεν τους θεωρεί εκπαιδευτικούς). 
Διαφωνούμε και στο ότι ο εκπαιδευτικός για να συμμετάσχει σε μια  επιμόρφωση (ακόμα και σε πρωινό ωράριο) πρέπει να χάνει μάθημα.

(τα υπόλοιπα τα κουβεντιάζουμε την Τετάρτη!!!)

[/quote]

Παναγιώτης Χ. Κόκκαλης

Παράθεση από: Vangelis στις 23 Φεβ 2010, 10:51:04 ΜΜ
Επειδή εγώ έκανα τον κόπο να ρωτήσω την κυρία Βλαχογιάννη υπάρχει ένας πολύ σοβαρός λόγος.
Ο λόγος είναι ότι επρόκειτο για ένα μάθημα Ιστορίας με χρήση διαδραστικού πίνακα.  Αν κάποιος γνωρίζει ένα δημόσιο σχολείο στην Γ Αθήνας που να χρησιμοποιεί  διαδραστικούς πίνακες να μου το πει και εμένα.

Γιατί δεν απάντησε; προσφανώς γιατί ποτέ κανείς δεν έβγαλε άκρη με συνδικαλιστές και ίσως σα φιλόλογος δεν τα πάει  τόσο καλά με τους υπολογιστές και το Internet. 

Φυσικά και δεν την χειροκροτούμε αν έκανε πολλά σεμινάρια δεν θα ήταν όμως σωστό να εξετάσουμε που έγιναν αυτά; γιατί  γιαυτό την κατηγορούν.  Δεν είναι διαφορετικό να κάνεις 9 σεμινάρια σε ιδιωτικά και 1 σε δημόσιο απο το να κάνεις 9 σε δημόσια και ένα σε ιδιωτικό;
Πολλές ΕΛΜΕ αντιδρούν σε σεμινάρια που γίνονται εκτός ωρών εργασίας ακόμα κι αν η συμμετοχή των συναδέλφων είναι προαιρετική.  Έτσι για  επιμορφώσεις -δειγματικές -παρουσιάσεις γίνονται  η τακτική, για να μην χάσουν μάθημα τα παιδία, είναι να γίνονται 12 με 2 με αναπροσαρμογή του προγράμματος του καθηγητή. πρώτη φορά όμως ακούω ότι για να πας σε μια επιμόρφωση πρέπει να χάσεις μάθημα.

Παναγιώτη αν ήξερα ότι εσύ ήσουν ο kokbone θα στα έλεγα στην συνέλευση της ΕΠΥ.   Προσωπικά δεν συνηθίζω να τα "χώνω" σε κάνενα και δεν κάνω υπονούμενα του στύλ "
δεν έχω μεταπηδήσει από άλλη ειδικότητα για να τα παίρνω και απο τις δύο και επιτέλους
δεν διεκδίκησα αξιώματα από κανένα, λόγω ........"
Αν θέλεις να πεις κάτι το λες κατευθείαν  ποιός τα παίρνει και απο πού; και ποιός διεκδίκησε αξιώματα λόγω....;
Το μεταπήδηση απο άλλη ειδικότητα δεν το σχολιάζω απορώ που το θυμήθηκες;
Θάθελα νάξερα αν αυτή η τύπισσα "αξίζει" τέτοιες και τόσες αντιπαραθέσεις.
Αν νομίζεις ότι δεν λέω κάτι "κατευθείαν", ζήτησέ μου διευκρινήσεις.
Πάντως, καλό θα ήτανε να διαμαρτυρηθείς και συ μαζί μας, όποιος και αν είσαι,
για τον αποκλεισμό μας γενικότερα από κάθε δραστηριότητα εξέλιξης της δουλειάς μας.
Οι συνδικαλιστές πάντως, είναι αιρετοί, δηλαδή εκλέγονται και δεν διορίζονται.
Τρία πράγματα δεν μπορούμε να διαλέξουμε στη ζωή μας.
Τους γονείς μας,
τους συγγενείς μας και
τους δασκάλους μας.

Σούλας Βασίλης

Πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω το σκεπτικό της συζήτησης.  :-\ Για τον τόπο διεξαγωγής ενός σεμιναρίου για την ''ψηφιακή τάξη'' βγαίνουν ανακοινώσεις και δημιουργούνται αντιπαραθέσεις. Αν ο λόγος που επελέγει το ιδιωτικό σχολείο είναι η ύπαρξη διαδραστικού πίνακα προσωπικά για μένα δεν υπάρχει θέμα. Ας ασχοληθούμε με την ουσία της ψηφιακής τάξης όπου ξεκίνησε πρόχειρα και βιαστικά και όχι με δευτερεύοντα ζητήματα. 
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

evry

 Μια και μιλάμε για διαμαρτυρίες ποια είναι η γνώμη σας για το επιμορφωτικό σεμινάριο που θέλει να κάνει η ΕΠΥ για το μάθημα της ΑΕΠΠ και ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να πληρώσουν από 180 - 250 ευρώ για 20 ώρες. Κάπου άκουσα ότι τα λεφτά δεν θα πάνε στους επιμορφωτές, αλλά στην ΕΠΥ. Αυτό όμως δεν έχει σημασία. Εμένα αυτό μου χτυπάει πάντως χειρότερα από τη διδασκαλία που έκανε η σχολικη σύμβουλος στο ιδιωτικό σχολείο. Τουλάχιστον εκεί οι εκπαιδευτικοί δεν πλήρωσαν, πήγαν δωρεάν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σούλας Βασίλης

Προαιρετικό δεν είναι; Το καλύτερο σεμινάριο για την ΑΕΠΠ είναι αυτό που γίνεται εδώ στο στέκι. Και μάλιστα διαρκείας!!!  ;)
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

gpapargi

Παράθεση από: evry στις 24 Φεβ 2010, 10:03:54 ΠΜ
Μια και μιλάμε για διαμαρτυρίες ποια είναι η γνώμη σας για το επιμορφωτικό σεμινάριο που θέλει να κάνει η ΕΠΥ για το μάθημα της ΑΕΠΠ και ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να πληρώσουν από 180 - 250 ευρώ για 20 ώρες. Κάπου άκουσα ότι τα λεφτά δεν θα πάνε στους επιμορφωτές, αλλά στην ΕΠΥ. Αυτό όμως δεν έχει σημασία. Εμένα αυτό μου χτυπάει πάντως χειρότερα από τη διδασκαλία που έκανε η σχολικη σύμβουλος στο ιδιωτικό σχολείο. Τουλάχιστον εκεί οι εκπαιδευτικοί δεν πλήρωσαν, πήγαν δωρεάν

Εμένα και κάτι άλλο με προβληματίζει.

Όλοι αποδεχόμαστε ότι το διδακτικό πακέτο έχει ασάφειες. Και κάποιοι προσπαθούν ειλικρινά και φιλότιμα να τις αποσαφηνίσουν και να στείλουν τα ασαφή σημεία και προτάσεις προς τη συγγραφική ομάδα.

Θα περίμενε κάνεις από την ΕΠΥ να περιμένει να αποσαφηνιστούν αυτά τα σημεία και μετά να προβεί σε επιμορφώσεις. Διαφορετικά τι θα πει στην επιμόρφωση για τα ασαφή σημεία; Ότι είναι ασαφή; Γιατί να μην περιμένει να αποσαφηνιστούν πρώτα;

Και για να είμαι ειλικρινής θα περίμενα από την ΕΠΥ να μας βοηθήσει λίγο να αποσαφηνίσουμε αυτά τα σημεία. Από ότι είδα στην ομάδα των επιμορφωτών υπάρχουν 2 μελή της συγγραφικής ομάδας. Θα μπορούσαν να συμμετάσχουν στους προβληματισμούς μας. Επίσης αλλά 2 μέλη της ομάδας επιμόρφωσης είναι ενεργά μέλη στο στέκι και μπορούν να τους μεταφέρουν αυτή την παράκληση.

Θέλω να πω ότι καλές οι επιμορφώσεις αλλά νομίζω ότι είναι πιο ουσιώδες το να δούμε τι ισχύει σε κάθε περίπτωση. Μετά υπάρχει χρόνος για άφθονες επιμορφώσεις αφού βέβαια θα έχουμε κατασταλάξει στο τι θα πούμε. Γιατί να βιαζόμαστε και να μην παίρνουμε τα πράγματα με τη σειρά;

Παναγιώτης Χ. Κόκκαλης

Πολύ καλή πρόταση συνάδελφε.
Οι ιδέες που υπάρχουν να καταγραφούν και να μεταφερθούν επίσημα.
Αν δεν υλοποιηθούν, να "πέσει κράξιμο" και βλέπουμε.......
Τρία πράγματα δεν μπορούμε να διαλέξουμε στη ζωή μας.
Τους γονείς μας,
τους συγγενείς μας και
τους δασκάλους μας.