Επαγγελματικό Λύκειο > Προγραμματισμός Υπολογιστών

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2021

<< < (3/3)

taxata:
Η δυσκολία ή η ευκολία των θεμάτων αξιολόγησης για οποιοδήποτε λόγο είναι κάτι σχετικό: με τους μαθητές που έχεις απέναντί σου ως άτομα, με τη λειτουργικότητα μίας τάξης ως σύνολο, με τις ιδιαιτερότητες της βαθμίδας, με τις συνθήκες της χρονιάς που διανύεις, με τον όγκο της ύλης, τους στόχους κ.α.
Μπορούν όμως να έχουν  αντικειμενικά χαρακτηριστικά ανεξάρτητα του βαθμού "δυσκολίας τους": (Σαφήνεια εκφωνήσεων, έλλειψη επιστημονικών αστοχιών, διαβάθμιση, εύρος εξεταζόμενης ύλης, διατήρηση του πνεύματος του παρεχόμενου διδακτικού υλικού, των στόχων του μαθήματος κλπ)
Οι απόψεις, τα λεγόμενα, οι κρίσεις και τα γραφόμενα (και τα δικά μου βεβαίως) είναι διαφορετικές οπτικές και δε συνιστούν αντικειμενική αλήθεια (εάν αυτή υπάρχει) είναι χρήσιμες όλες πάντως, πιστεύω καλοπροαίρετες  και βοηθούν στην αυτοβελτίωση ατόμων και διαδικασιών.
Για την ιστορία  παραθέτω:
Τα τελευταία θέματα 2016 (ΕΠΑΛ-Pascal):
http://blogs.sch.gr/chatzipap/files/2016/11/Domimenos_2016.pdf
Το ενδεικτικό Διαγώνισμα του νέου βιβλίου (σελ 121 Python):
http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Tee/2017/2017_02-13_G_D_EPAL_ProgrammatismosHY_STbook.pdf

Καλά Αποτελέσματα !!!

ApoAntonis:
Μπορώ να δεχθώ την υποκειμενικότητα ως προς την θεώρηση του επιπέδου δυσκολίας, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί μέχρι κάποιου ορίου το οποίο μοιάζει να το υπερβαίνουμε πολύ γρήγορα.

τα στοιχεία έχουν αντληθεί από την σελίδα του Υπουργείου
Το 2016, το σύνολο των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν 4006 από τους 9411 υποψήφιους που δήλωσαν συμμετοχή.
Το 2020 οι επιτυχόντες ανήρθαν στους 6024 από τους 14269.
(οι αριθμοί αναφέρονται στην γενική κατηγορία ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΠΑΛ, υπάρχουν κάποιες προσαυξήσεις για τους υποψήφιους προηγούμενων ετών καθώς και τους εισαχθέντες από τις επαναληπτικές εξετάσεις)
Ουσιαστικά παρέμεινε σταθερή η αναλογία, όμως το 2016, οι υποψήφιοι διεκδίκησαν μια θέση μόνο στα Ανώτατα Τεχνολογικά Ιδρύματα.
Πλέον οι υποψήφιοι διεκδικούν θέσεις σε όλα τα ιδρύματα.

Η αύξηση των βάσεων εισαγωγής είναι χαώδης σε πλείστες περιπτώσεις.  Η διαδικασία οφείλει -ιδανικά- να διαχωρίζει τους υποψήφιους βάσει της δυναμικότητας τους. Δεν υπάρχει κάποιος παιδαγωγικός στόχος που πρέπει να επιτευχθεί. Οι στόχοι περιγράφονται στο αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό πρόγραμμα όμως δεν περιλαμβάνει την περιγραφή της εξεταστικής διαδικασίας.

Το ξανάγραψα στην αντίστοιχη περσινή συζήτηση. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να χαίρουν ειδικής μεταχείρισης οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ.

Τελευταία σημείωση, οι υποψήφιοι δεν είναι μαθητές αποκλειστικά.

Θα κλείσω με ερώτηση:
εκτός από τα θέματα της Έκθεσης (ή όπως ονομάζεται), σε ποιό άλλο μάθημα τα θέματα αντιστοιχούν σε τρίωρη εξέταση;

George Eco:
Νομίζω για παιδιά ΕΠΑΛ που πέρασαν 7 μήνες καραντινάτους, θα θέματα δεν είναι και τόσο εύκολα.
Βέβαια δική μου γνώμη.
Ήθελε πολλά. Αν πιάνεις για πλάκα βάση δε σημαίνει πως πιάνεις 20 για πλάκα ή 18 για πλάκα ή 16 για πλάκα.
Υπάρχει δυσκολία. Έπρεπε να διαμοιραστεί διαφορετικά; Ίσως. Αλλά δε το λες κι ευκολάκι.
Υπενθυμίζω, μιλάμε για εξεταζόμενους σε ΕΠΑΛ.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση