Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: wr250f στις 23 Φεβ 2009, 04:29:18 ΜΜ

Τίτλος: ELEOS
Αποστολή από: wr250f στις 23 Φεβ 2009, 04:29:18 ΜΜ
eimai 17 xronwn , paw 3likiou kai eimai sthn texnologikh kateuthinsi...
prin apo kati meres pirame bathmous prwtou tetramhnou kai me ekplhksi diapistwsa ena 17 st Α.Ε.Π.Π. (ola ta alla htan 20saria..)
sto mathima afto o kathigitis pou exw an den einai ilitios einai epikindinos...
kai giati to lew afto:
1) DEN XEREI THN YLH TOU (afou mas anelise olh thn glwssa pascal!!!!!!!!!!)
2) DEN MAS KANEI ASKHSIS (OUTE MIA)
3) MAS BAZEI DIAGWNISMA KAI TA DIORTHWNEI LATHOS
AFOU MAS EIXE PEI  PWS OSOI EIXAN KANI

max<-  A[1]
(gia ton ypologismo enos megistou se monodiastato  pinaka)

HTAN LATHOS
KAI SWSTO HTAN

max<- A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAI 4) O MEGALITEROS BATHMOS POU EBALE STHN TRITH LIKIOU HTAN 19!!!!! ELEOS!!!!!!!!!
Kai dierwtome egw epita apo ola afta an einai se thesi aftos o axreios na bathmologi emena! An pigene olo to tmhma sto ypourgio paidia smazi me afton na grapsoume ena test aftos  DEN THA EIXE PANW APO MAS.........!!!!!!!!!!!!!!!
Ki omws aftos ebale se mena bathmologia kai tha krinei thn sxoli pou tha mpw!!!!
Eseis pou asxoliste me afto to mathima kai zite ousiastika ap afto pws to krinete to olo symban ? eiste an oxi oloi oi perisoteroi kathigites kai gnwrizete apo trith likiou kai bathmologies....egw to onoma tou den tha prepe na to vgallw sth fora mhpws kai swthoun alla paidia?

SAS EFXARISTW EK TWN PROTAIRWN....
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 23 Φεβ 2009, 08:01:22 ΜΜ
το  δυσάρεστο δεν είναι κάποιος να κάνει λάθη. το πραγματικά δυσάρεστο είναι να νομίζει οτι το κάνει σωστά και να το παίζει αυθεντία.

Νομίζω πως πρέπει άμεσα να συζητήσουν οι γονείς σας με τον διευθυντή, ώστε αν είναι πραγματικά περιστατικά να βρεθεί λύση.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: papet στις 23 Φεβ 2009, 08:49:22 ΜΜ
Αγαπητέ/η wr250f,

Κατ' αρχήν θα σε παρακαλούσα (υποθέτω και εκ μέρους των υπολοίπων) να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες, επειδή τα greeklish είναι αρκετά (εως πολύ θα έλεγα) δυανάγνωστα και σε αυτό το forum τα αποφεύγουμε.

Όσον αφορά τώρα στο θέμα που αναφέρεις, έχω ορισμένα πραγματάκια που θα ήθελα με τη σειρά μου να εκφράσω. Να ξεκαθαρίσω βέβαια, πως μιλώ εκ μέρους του εαυτού μου και μόνο, ενώ οι απόψεις μου είναι πολύ πιθανό να μην εκφράζουν το σύνολο των καθηγητών ή των άλλων συναδέλφων στο forum.

Καταλαβαίνω την αγωνία σου αλλά και την ένταση που νιώθεις. Αληθεύει πως, αν η κατάσταση στο σχολείο σου είναι όπως την περιγράφεις, τότε οι συνθήκες δεν είναι οι ευνοϊκότερες για τους υποψηφίους.
Συμμερίζομαι λοιπόν την αγανάκτηση σου (είναι σωστός αυτός ο όρος για να περιγράψει το πώς νιώθεις;) στην κατάσταση που βρίσκεσαι.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι η αντίδρασή σου δείχνει να είναι προϊόν κυρίως της βαθμολογίας που πήρες. Σκέψου καλά πριν αντιδράσεις και στη δική μου απάντηση: "Θα έκανες αυτήν την ερώτηση αν ο βαθμός σου στο τετράμηνο ήταν 20;"

Πρόσεξε. Δε λέω ότι είσαι άδικος με τον καθηγητή σου, δεν μπορώ όμως να σε υποστηρίξω, αλλά ούτε και να σε διαψεύσω, ακούγοντας μόνο τη μία πλευρά. Δεν μπορώ λοιπόν να θεωρήσω απίθανο το ενδεχόμενο να ακολουθεί ο καθηγητής σου μια διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος που απλώς να μη σου ταιριάζει ή -έστω- να μην είναι τόσο αποδοτική. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι πραγματικά συμβαίνει.

Θα σου πρότεινα λοιπόν, μιας και δείχνεις να είσαι "συνειδητοποιημένος" μαθητής, να συζητήσεις το θέμα αρχικά με τον ίδιο τον καθηγητή σου και αν δεις ότι η κουβέντα δεν έχει αποτέλεσμα, τότε να θίξεις το θέμα σε κάποιον άλλο μέσα από το σχολείο, πιθανώς στο διευθυντή. Θα ήταν ακόμα καλύτερο να σιγουρευτείς πως την ίδια άποψη με εσένα έχουν και οι υπόλοιποι συμμαθητές σου και οι όποιες συζητήσεις γίνουν πιο "συλλογικά", ενδεχομένως μέσω των γονιών σας, όπως λέει και ο Παναγιώτης. Αρνούμαι να πιστέψω (με ευκολία τουλάχιστον) πως υπάρχουν καθηγητές που αδιαφορούν για το καλό των μαθητών τους και θεωρώ πολύ πιθανόν, αν (το ξαναλέω) ισχύουν τα όσα λες να υπάρξει μια αλλαγή (προς το καλύτερο). Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι να προσεγγίσετε το ζήτημα με θετική και όχι επιθετική διάθεση.

Επιμένω σε αυτό το τελευταίο, επειδή διακρίνω επιθετικότητα από τη μεριά σου, όταν βλέπω χαρακτηρισμούς του τύπου "αχρείος" κλπ. Σου τονίζω επίσης πως η όποια κατανόηση αναφέρω εδώ, αφορά μόνο στο εκπαιδευτικό κομμάτι της ερώτησής σου και όχι στο βαθμολογικό.

Επίτρεψέ μου να σου ευχηθώ τα καλύτερα για το θέμα που σε απασχολεί, τις εξετάσεις και τη μετέπειτα ζωή σου.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: andreas_p στις 23 Φεβ 2009, 10:38:21 ΜΜ
Ακόμη και αν έχεις δίκιο (κάτι το οποίο δεν γνωρίζουμε, γιατί η άλλη πλευρά δε μίλησε)  μάλλον το χάνεις.
Δε σέβεσαι θεσμούς, χρησιμοποιώντας ανοίκειες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς. Κάνεις εύκολη και ανέξοδη κριτική. Και ένα τελευταίο :  Αν είχες 20 θα αντιδρούσες με τον ίδιο τρόπο και ύφος ; ...

Αν έχεις θετική διάθεση μπορεί να βρεθεί λύση. Γιατί αν ισχύουν τα μισά απ΄όσα ισχυρίζεσαι, τότε επιβάλλεται η αντιμετώπισή του θέματος.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: lp στις 23 Φεβ 2009, 11:22:59 ΜΜ
Άλλη μια λυπημένη ιστορία σχετικά με την επάρκεια κάποιων καθηγητών αλλά και την αντιμετώπιση τον παιδιών που "πάντα" έχουν δίκιο.

Σε όλα όσα λες παραπάνω θα σου απαντούσα τα εξής:

1. Για την επάρκεια των καθηγητών υπάρχουν μηχανισμοί (π.χ. Διευθυντής, σύμβουλος)

2. Κάθε κίνηση από μέρους σας πρέπει να γίνει με σεβασμό απέναντι στη θέση που ο άνθρωπος αυτός εκπροσωπεί.

3. Οι χαρακτηρισμοί σου αυτοί είναι απαράδεκτοι κάτι που δεν κάνουμε ούτε εμείς για τους μαθητές μας. (Θα σου άρεσε κάποιος καθηγητής να σε χαρακτηρίζει έτσι σε άλλους συμμαθητές σου, χωρίς να μπορείς να απαντήσεις;)

4. Όλοι μας ξέρουμε στις μέρες μας πως μπαίνουν οι βαθμοί, ειδικά στην 3η Λυκείου. Αλλά ειδικά για τον βαθμό δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Να μην μπω σε ιστορίες σχετικά με τα δικά μας μαθητικά χρόνια (Δεκαετία του 80 προσωπικά)...

5. Το δείγμα που μας έδωσες δεν απαντάει στο ερώτημα αν εσύ πρέπει να πάρεις 17 ή 20 ή ότι άλλο.

6. Σου εύχομαι πραγματικά αν ποτέ βρεθείς σε μια αίθουσα να είσαι  καλύτερος καθηγητής από αυτούς που είχες εσύ. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου αλλά κυρίως στη ζωή.

Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: lykos στις 24 Φεβ 2009, 12:36:14 ΠΜ
wr250f, καλώς βάζεις το θέμα! Δύσκολο θέμα...
Το "δεν σέβεσαι θεσμούς" του andreas_p, δεν το επικροτώ καθόλου!

Δεν λέω να "ρίξουμε στην πυρά"  κάποιον, και σίγουρα όχι συνάδελφο.
Ομως: Το αν εγώ είμαι ή όχι επαρκής δεν το κρίνει - απ' ότι φαίνεται - κανένας.
Αν κάπου-κάποτε-με κάποιον έγινε το αντίθετο, ανυπομονώ να μάθω που/πότε...

Σίγουρα η Παιδεία μας είναι - άλλος ένας - μεγάλος ασθενής.
Η γνώμη μου είναι, πως οι μαθητές είναι οι τελευταίοι που φταίνε (άν φταίνε).
Δυσκολεύομαι - πράγματι - να προτείνω λύση...

Ας μην τα βάζουμε όμως με τον μαθητή, που μας έκανε την τιμή να πας πεί "τον πόνο του" και ξεψυρίζουμε το μήνυμά του, να του βρούμε σφάλματα...
Ολοι πρέπει να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας:
-  Οι συνάδελφοι να μην - σαν άτομα - υπερασπιζόμαστε το εκπαιδευτικό μας σύστημα, αυτό, που σαν κλάδος καθημερινά κατακρίνουμε.
-  Οι μαθητές να κάνουν το καλύτερο που μπορούν. Ο κύριος παράγοντας επιτυχίας τους είναι το διάβασμα.

Δυστυχώς, κάποιοι αναρωτιόμαστε, μήπως τελικά το 1980 είμασταν καλύτερα?

Υ.Γ. Αν και περασμένη ώρα - πιστέψτε με - δεν ήπια μπύρες...

Βασίλης Λυκοστράτης
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 24 Φεβ 2009, 01:12:07 ΠΜ
Μην στήνουμε τώρα έναν μαθητή στον τοίχο επειδή δεν φέρεται και δεν μιλά σαν μεγάλος...

Η αλήθεια όμως είναι πως η στιγμή που διάλεξε για να εκφράσει την αγανάκτησή του δεν είναι η πιο κατάλληλη. Δηλαδή τώρα που πήρε "χαμηλό" βαθμό, τώρα προκύπτει ότι ο καθηγητής δεν κάνει καλά τη δουλειά του! Μπορεί και να είναι έτσι... Όμως τώρα έχει περάσει ο περισσότερος χρόνος... Σε λίγο καιρό οι περισσότεροι μαθητές δεν θα πηγαίνουν καν στο σχολείο για να διαβάζουν περισσότερο για το φροντιστήριο (!!!). Καταλήγουμε δηλαδή στο γεγονός, το μόνο που επιθυμούν οι μαθητές από το σχολείο είναι να πάρουν όλοι 20... και να μην γράφονται οι απουσίες...

Για μένα, ο μαθητής θα έπρεπε να κάνει την όποια κίνησή του τον πρώτο κιόλας καιρό...

Ωστόσο,...
Παράθεση από: lykos στις 24 Φεβ 2009, 12:36:14 ΠΜ
Δυστυχώς, κάποιοι αναρωτιόμαστε, μήπως τελικά το 1980 είμασταν καλύτερα?
...θα τολμήσω να το υποστηρίξω κι εγώ αυτό, αν είναι κάποια στιγμή να ξεκινήσει τέτοια κουβέντα...
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: ntzios kostas στις 24 Φεβ 2009, 12:09:06 ΜΜ
Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω το μαθητή που έγραψε στο Στέκι.

Προσωπικά τον μαθητή αυτόν το πιστεύω. Και αν ο συγκεκριμένος λέει υπερβολές (κάτι που δεν το νομίζω) υπάρχουν κάποια άλλα αγανακτισμένα παιδιά, από τους βαθμούς, το μάθημα, την συμπεριφορά καθηγητών... τα οποία δεν εξέφρασαν την άποψή τους στο Στέκι. Δεν νομίζω ότι τις συγκεκριμένες καταγγελίες τις ακούμε πρώτη φορά και δυστυχώς δεν θα είναι και η τελευταία.

Παράθεση από: andreas_p στις 23 Φεβ 2009, 10:38:21 ΜΜ
Ακόμη και αν έχεις δίκιο (κάτι το οποίο δεν γνωρίζουμε, γιατί η άλλη πλευρά δε μίλησε)  μάλλον το χάνεις.
Δε σέβεσαι θεσμούς, χρησιμοποιώντας ανοίκειες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς. Κάνεις εύκολη και ανέξοδη κριτική. Και ένα τελευταίο :  Αν είχες 20 θα αντιδρούσες με τον ίδιο τρόπο και ύφος ; ...
.

Ο μαθητής αυτός σεβάστηκε τον καθηγητή του και με το παραπάνω, αφού ούτε το όνομά του δημοσιοποίησε, ούτε τον έβγαλε στο Youtube, για να τον δούμε live. Αυτό θέλεις Ανδρέα να κάνει ο μαθητής για να σε πείσει;

Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Σούλας Βασίλης στις 24 Φεβ 2009, 12:42:12 ΜΜ
Η άποψη μου είναι ότι αν όλο το τμήμα συμφωνεί ότι πράγματι η κατάσταση είναι αυτή που περιγράφεις να αναφερθεί στον Δ/ντη του σχολείου από όλο το τμήμα και να γίνουν από εκει και πέρα από τον Δ/ντη αυτά που προβλέπονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Τώρα όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς δεν τους επικροτώ αλλά αν η κατάσταση είναι όπως περιγράφεται, θα θυμηθώ και τα δικά μου μαθητικά χρόνια όπου ανεπαρκείς καθηγητές (κακά τα ψέμματα συνάδελφοι υπάρχουν) πραγματικά με έβγαζαν εκτός εαυτού όχι τόσο για την βαθμολογία τους αλλά πιο πολύ γι αυτό που λέει ο συνάδελφος Παναγιώτης ''να νομίζει οτι το κάνει σωστά και να το παίζει αυθεντία''. wr250f σου εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις και να περάσεις στην σχολή που επιθυμείς. Από εσένα μόνο εξαρτάται και δεν νομίζω ότι το 17 του τετραμήνου μπορεί να σε σταματήσει. Απέφυγε εκφράσεις που σε κάνουν πιθανόν να χάνεις το δίκιο σου. Κάθε επιτυχία!!!!!!!!!!!  8) 8) 8) 8) 8)
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: gpapargi στις 24 Φεβ 2009, 01:50:29 ΜΜ
Αυτό που μας αφορά εμάς είναι το αν υπάρχει καθηγητής που είναι τόσο άσχετος.
Αν όλα αυτά που λες φίλε ισχύουν τότε όλοι μαζί μπορείτε να μιλήσετε με το διευθυντή ή μπορείτε να ζητήσετε να τσεκαριστούν τα γραπτά. Αν έχει χρεωθεί ως λάθος αυτό που αναφέρεις τότε μπορείτε να δικαιωθείτε. Καλέστε κάποιο σχολικό σύμβουλο.

Πάντως για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους… είναι τραγικό το να θεωρούν μαθητές δίκαια τα εικοσάρια σε όλα τα μαθήματα. Σχεδόν το απαιτούν. Ήμαρτον!!!! Μαθηματικά κατεύθυνσης 20; Έκθεση 20; Φυσική κατεύθυνσης 20; Δηλαδή κάτι πιτσιρίκια που «κεντάνε» στους διαγωνισμούς της μαθηματικής εταιρείας και συμμετέχουν σε ολυμπιάδες μαθηματικών και παίρνουν μετάλλια τι πρέπει να πάρουν; Μην τρελαθούμε τώρα!!!
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: lp στις 24 Φεβ 2009, 04:51:21 ΜΜ
Και όλη αυτή η συζήτηση με κάνει να αναφερθώ και σε μια άλλη άποψη ότι επιτέλους πρέπει να πάψουν να μετράνε 4-5 βαθμοί τετραμήνου για την εισαγωγή σε κάποια σχολή. Ή όλοι οι βαθμοί σε όλα τα μαθήματα ή τίποτα.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: ntzios kostas στις 24 Φεβ 2009, 05:41:40 ΜΜ
Φίλε wr250f, πιστεύω ακούστηκαν ωραία πράγματα στη συζήτηση αυτή. Κράτα όποια νομίζεις ότι είναι εφικτά. Θα ήθελα όμως να ακούσω πώς αντιδράσατε με τον συγκεκριμένο καθηγητή και τι βαθμό έγραψες στις εξετάσεις.


Γιώργο οι εξετάσεις που δίνουν τα παιδιά δεν είναι ολυμπιάδες. Στα θέματά μας μπορεί ένας μαθητής που έχει περάσει ολυμπιάδα πληροφορικής να γράψει λιγότερο από έναν μαθητή που ξεκίνησε φέτος τον προγραμματισμό. Γι' αυτό απαιτούν και καλά κάνουν οι μαθητές το 20. Βλέποντας τα θέματα παλιότερων ετών βλέπουν ότι δεν είναι και ακατόρθωτο να το γράψουν.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: agelos στις 24 Φεβ 2009, 06:33:31 ΜΜ
Καλησπέρα και απο μένα.Αν αυτά που λες ισχύουν και γιατί να μην ισχύουν προσθέτω εγώ,δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις τιποτα.Γενικώς το δημόσιο σύστημα κινείται πολύ αργά και αρκετά λάθος σε πολλές περιπτώσεις.Οπότε και να πάτε στον λυκειάρχη ή στο υπουργείο ή σε άλλους Ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς δεν νομίζω (για να μην πώ είμαι σίγουρος) ότι θα γινει και τίποτα,τουλάχιστον για φέτος.Απο κεί και μετά προφανώς θα πηγαίνεις φροντιστήριο οπότε κοίτα να μάθεις απο κεί και κάνε ότι καλύτερο μπορείς.Στο μάθημα στο σχολείο,μιας και απ'οτι φαίνεται ο καθηγητής δεν βοηθάει,προσπάθησε να κρατάς δυνάμεις και να ξεκουράζεσαι.Τέλος αν είναι να μπείς στο πανεπιστήμιο το 17 που σου έβαλε δεν πρόκειται να σε επηρεάσει.Αυτό είτε το θέλετε εσείς τα παιδιά είτε όχι εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς και από την προσπάθεια που θα καταβάλετε.Δεν εξαρτάται ούτε από τον καθηγητή ο οποίος απλά μπορεί να σας βοηθήσει ούτε από κανέναν.Επίσης σε πολλές περιπτώσεις αρκετοί έχουν την προδιάθεση να είναι αχρείοι.Αν τους ευνοεί και το σύστημα τότε γίνονται κιόλας.Αν δηλαδή ήταν κάπου που αν δεν έκανε σωστά τη δουλεία του τον διώχνανε την άλλη μέρα,δεν νομίζω να σας δίδασκε PASCAL.Όμως αυτό είναι δικό του θέμα.Εσύ κοίτα να διαβάζεις και πάρε ότι καλύτερο μπορείς από όποιον εσύ κρίνεις ότι μπορεί να σου το δώσει.Με τους άλλους μην ασχολείσαι και μην τους κρίνεις.Δεν ξέρεις πως έγιναν έτσι και δεν ξέρεις τι θα γίνεις και εσύ.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 24 Φεβ 2009, 09:55:17 ΜΜ
Αγαπητέ μαθητή,

πάντα γράφω με το σκεπτικό οτι τα αναγραφόμενα είναι αλήθεια (προσωπικά πιστεύω οτι είναι).

Θα έπρεπε να έχεις ήδη πράξει ενέργειες (οι γονείς σου δηλαδή). Είπαμε πως βασιζόμαστε στο φροντιστήριο, πως στο σχολείο δεν υπάρχει χρόνος για εις βάθον ανάλυση. Ωστόσο, δεν μπορώ να δεχτώ ένα σχολείο που απαξιώνει μόνο του το ρόλο του. Στο σχολείο δίνουμε τη μάχη μας, όχι πάντα επιτυχημένα. Είναι όμως μια μάχη τίμια.

Ο καθηγητής σου, μάλλον νομίζει οτι είναι σε ΕΠΑΛ, εκεί διδάσκονται Pascal. Ή αυτός δεν έχει αντιληφθεί τον τύπο του σχολείου ή εσείς οι μαθητές (χιούμορ).

Η βαθμολογία Α τετραμήνου ΔΕΝ αλλάζει, την στείλαμε σήμερα στο ΥΠΕΠΘ, και έτσι κι αλλιώς δε νομίζω και να την άλλαζε κανείς και με καμια πίεση.

Είναι κρίσιμη η κατάσταση και πρέπει να το χειριστείτε με λεπτότητα. Λεπτότητα που οι μαθητές με το αίμα να βράζει δεν μπορείτε εύκολα να έχετε. Όμως πρέπει σίγουρα κάτι να γίνει.

Για το παρελθόν μην σας πιάνει κρίση. Θέλω να πιστεύω οτι είσαι καλός στο μάθημα, δε θα σε κοροιδέψω οτι αν γράψεις πολύ καλά στο μάθημα δε θα στερηθείς έναν μικρό αριθμό μορίων, ωστόσο ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να κολλήσεις και να μην κοιτάξεις μπροστά. Δούλεψε όσο μπορείς και όλα θα πάνε καλά.

Στο λέω εγώ που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορώ να το πράξω αυτό, αλλά σε συμβουλεύω ως γονιός που σε κάποια χρόνια θα έχω παιδί στην ηλικία σου.

Να θυμάσαι οτι το φορουμ αυτό (και προσωπικά) είμαστε στη διάθεσή σου για απορίες στο μάθημα αλλά και γενικότερη συζήτηση.

Καλή συνέχεια
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: evry στις 24 Φεβ 2009, 10:48:15 ΜΜ
  Λοιπόν παρακολουθώ την ενδιαφέρουσα συζήτηση και έχω να σημειώσω τα εξής:

αν υποθέσουμε ότι θα γράψεις στο τέλος 20 τότε θα γίνει προσαρμογή στον προφορικό και το 17 θα γίνει 18.
Σε αυτή την περίπτωση χάνεις γύρω στα 50-70 μόρια ανάλογα με τον γραπτό βαθμό που θα γράψεις, δηλαδή θα πήγαινες από τα 18600 στα 18650 για παράδειγμα.
Δεν είναι και λίγα θα μου πεις, μπορεί να χάσεις μια σχολή για λίγα μόρια.

Σάφως ο καθηγητής αν ισχύουν αυτά που λες δεν κάνει καλά την δουλειά του, όμως αυτό μπορεί να αποδειχθεί εύκολα. Μπορείτε να πάτε στον σχολικό σύμβουλο ή στο γραφείο και στον διευθυντή , και να πείτε ότι κάνετε Pascal ας πούμε που είναι εκτός ύλης.
   Το άλλο ερώτημα είναι τι γράφει αυτός ο καθηγητής στο βιβλίο ύλης. Το συμπληρώνει? έχεις γράψει μέσα ότι κάνει Pascal. Αν στο βιβλίο ύλης έχει κάνει κάποια σοβαρή παράλειψη μπορείς να τον πας ακόμα και δικαστικά. Δεν θα κάνεις κάτι τέτοιο φυσικά, αλλά τουλάχιστον θα του δώσεις να καταλάβει ότι δεν μπορεί να κάνει ότι θέλει και ότι υπάρχουν κάποια όρια, έτσι ώστε στο άλλο τετράμηνο να είναι τουλάχιστον πιο σοβαρός.

Επίσης στο διαγώνισμα του τετραμήνου πόσο έγραψες?

Πάμε τώρα στην άλλη πλευρά, δεν κατάλαβα από που και ως που πρέπει να σου βάλει ο καθηγητής το 20. Στο χρωστάει ή έχετε υπογράψει κανένα συμβόλαιο ότι πρέπει να πάρετε όλοι 20?
Επίσης δεν κατάλαβα γιατί ο καθηγητής σου είναι αχρείος, είναι λόγω του μαθήματος ή επειδή δεν έβαλε σε όλους 20? Αν έβαζε 20 θα τον έλεγες αχρείο?

και άλλη ερώτηση: Αν στο φροντιστήριο είχες έναν καθηγητή που σου έκανε Pascal, τι θα έκανες, δεν θα διαμαρτυρόσουν? στο σχολείο γιατί δεν το έκανες? περίμενες τους βαθμούς έτσι? δηλαδή όχι μόνο εσύ αλλά και οι υπόλοιποι συμμαθητές σου θα είπατε "ωραία άσχετος είναι αυτός, δεν θα μας βάζει και δύσκολα και λογικά θα βάλει και μεγάλους βαθμούς" αλλά την πατήσατε.

Που θέλω να καταλήξω. Όλη την χρονιά όλοι οι μαθητές δεν δίνουν δεκάρα για το σχολείο, μπορεί ας πούμε την ώρα κάποιου μαθήματος να λύνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και άλλα.
Ξαφνικά λοιπόν στη μέση της χρονιάς που παίρνουν βαθμούς ανακαλύπτουν πως υπάρχει και το σχολείο ειδικά αν δεν έχουν μεγάλους βαθμούς.
Οι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση φυσικά και δεν είναι οι μαθητές, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άμοιροι ευθυνών, έχουν και αυτοί το δικό τους μερίδιο ευθύνης όπως και εμείς όπως και οι γονείς τους.

Τέλος πάντων με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα βλέπω ότι
αν ένας μαθητής γράψει σε όλα τα μαθήματα 20 και στα προφορικά έχει 20 μόνο ΑΟΘ και Μαθηματικά Γενικής και στα υπόλοιπα 4 μαθήματα έχει 17 συγκεντρώνει 19.500 μόρια περίπου

Εσύ έχεις αν κατάλαβα καλά σε όλα 20 πλην της ανάπτυξης και αφού οι άλλοι καθηγητής που σου έβαλαν 20 προφανώς δεν είναι αχρείοι αλλά καθηγητές που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και άρα σε έχουν αξιολογήσει και σωστά, δηλαδή αξίζεις για 20 οπότε θα γράψεις και κάπου εκεί, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.

Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Δημήτρης Κανάς στις 24 Φεβ 2009, 11:07:33 ΜΜ
Πολλά και ωραία γράφτηκαν στο θέμα αυτό...

Μόνο που πρέπει να είμαστε προσεχτικοί για τις συμβουλές που δίνουμε. Είναι λεπτό ζήτημα και χρειάζεται ΠΡΩΤΑ από ΌΛΑ η συζήτηση μεταξύ μαθητή (ή μαθητές) και καθηγητή (ούτε γονείς, ούτε διευθυντής, ούτε σύμβουλος  κτλ). Για να μπορέσουν να συζητήσουν πρέπει να είναι ψύχραιμοι. Αν πάει το παιδί στο καθηγητή και χρησιμοποιήσει τέτοιες εκφράσεις τότε φυσικά χάνει το δίκιο του (αν το έχει). Η ηλικία δε δικαιολογεί  άσχημους τρόπους και ενέργειες.  Πιστεύω πως τα παιδιά πρέπει να προτείνουν κάποιες λύσεις στον καθηγητή τους και πιστεύω πως το πρόβλημα θα διορθωθεί χωρίς να δημιουργηθεί ένα τόσο μεγάλο θέμα που σίγουρα δε θα ωφελήσει κανέναν. Είμαι σίγουρος πως το μήνυμα το έγραψε ο μαθητής σε μια χρονική στιγμή που δεν ήταν σε θέση να σκεφτεί με ψυχραιμία.

Ας περιμένουμε από το μαθητή την συνέχεια της ιστορίας...

Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Σούλας Βασίλης στις 24 Φεβ 2009, 11:28:07 ΜΜ
Εαν η κατάσταση είναι αυτή όπως περιγράφεται από τον μαθητή θα του δώσω κάθε δίκιο να διαμαρτύρεται (δεν συμφωνώ καθόλου βέβαια με κάποιες εκφράσεις του). Η άποψη μου είναι ότι ο πρώτος υπεύθυνος για το τι γίνεται στην τάξη είναι ο καθηγητής. Πιστεύω ο καθηγητής δίνει το ρυθμό και οι μαθητές απλά συντονίζονται και συμπεριφέρονται ανάλογα. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα να σε θεωρήσει και μάλιστα το σύνολο του τμήματος (όπως εδώ περιγράφεται) ανεπαρκή. Τότε λογικά συμβαίνουν αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος κ. Βραχνός και πολλά άλλα που δεν αναφέρει.

ΠαράθεσηΌλη την χρονιά όλοι οι μαθητές δεν δίνουν δεκάρα για το σχολείο, μπορεί ας πούμε την ώρα κάποιου μαθήματος να λύνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και άλλα.
Ξαφνικά λοιπόν στη μέση της χρονιάς που παίρνουν βαθμούς ανακαλύπτουν πως υπάρχει και το σχολείο ειδικά αν δεν έχουν μεγάλους βαθμούς. 

Σε τέτοιες καταστάσεις όπως αυτές που περιγράφει ο μαθητής εγώ προσωπικά δεν θα έριχνα καμμία ευθύνη στους μαθητές και αυτό γιατί όπως ανέφερα παραπάνω τα παιδιά είναι η ορχήστρα και όταν φαλτσάρουν μάλλον φταίει ο μαέστρος.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Δημήτρης Κανάς στις 24 Φεβ 2009, 11:45:22 ΜΜ
ΠαράθεσηΣε τέτοιες καταστάσεις εγώ προσωπικά δεν θα έριχνα καμμία ευθύνη στους μαθητές και αυτό γιατί όπως ανέφερα παραπάνω τα παιδιά είναι η ορχήστρα και όταν φαλτσάρουν μάλλον φταίει ο μαέστρος.

ΠαράθεσηΌλη την χρονιά όλοι οι μαθητές δεν δίνουν δεκάρα για το σχολείο, μπορεί ας πούμε την ώρα κάποιου μαθήματος να λύνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και άλλα.
Ξαφνικά λοιπόν στη μέση της χρονιάς που παίρνουν βαθμούς ανακαλύπτουν πως υπάρχει και το σχολείο ειδικά αν δεν έχουν μεγάλους βαθμούς.

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση... Και οι καθηγητές φταίνε αλλά και οι μαθητές.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: gpapargi στις 25 Φεβ 2009, 10:12:14 ΠΜ
Παράθεση από: ntzios kostas στις 24 Φεβ 2009, 05:41:40 ΜΜ

Γιώργο οι εξετάσεις που δίνουν τα παιδιά δεν είναι ολυμπιάδες. Στα θέματά μας μπορεί ένας μαθητής που έχει περάσει ολυμπιάδα πληροφορικής να γράψει λιγότερο από έναν μαθητή που ξεκίνησε φέτος τον προγραμματισμό. Γι' αυτό απαιτούν και καλά κάνουν οι μαθητές το 20. Βλέποντας τα θέματα παλιότερων ετών βλέπουν ότι δεν είναι και ακατόρθωτο να το γράψουν.

Βασικά προτίμησα να μιλήσω για τα μαθηματικά γιατί είδα 20 και στα μαθηματικά κατεύθυνσης.
Πάντως αυτό που γράφεις Κώστα εμένα μου λέει το εξής:
Ότι τα θέματα δεν είναι αυτά που πρέπει και δεν ξεχωρίζουν οι καλοί. Μόνο έτσι γίνεται κάποιος διακεκριμένος σε διαγωνισμούς να γράψει στις πανελλήνιες λιγότερο από κάποιον που ξεκίνησε φέτος. Ο βαθμός έχει χάσει την αξία του. Ο πραγματικά καλός σε επίπεδο διαγωνισμών παίρνει σχολικό βαθμό όσο και ο καλός για τα κυβικά του σχολείου. Δεν είναι όμως ίδιοι. Οι βαθμοί έχουν ισοπεδωθεί.

Ξέρουμε ότι οι καθηγητές χαρίζουν βαθμούς για να σπρώξουν τους μαθητές. Αλλά το να φτάνουμε στο σημείο να θεωρεί ο μαθητής υποχρέωση του καθηγητή το 20 σημαίνει ότι το πράγμα έχει εκτροχιαστεί. 

Ο συγκεκριμένος μαθητής εγώ θα δεχτώ ότι αδικήθηκε στην ΑΕΠΠ. Αλλά δεν μπορώ να μην πιστέψω ότι δεν ευνοήθηκε κάπου αλλού. Είναι δυνατόν να είναι αντικειμενικό το 20 σε όλα τα μαθήματα (μαζί με έκθεση και μαθηματικά κατεύθυνσης);

Το να διαμαρτύρεσαι όταν αδικείσαι και να μη μιλάς όταν ευνοείσαι δείχνει ότι κάπου δεν κοιτάς το δίκαιο αλλά το τι σε συμφέρει. Βέβαια αν κατάλαβα καλά ο ίδιος μάλλον θεωρεί ότι τα εικοσάρια είναι αντικειμενικά, οπότε πάμε σε αυτό που έλεγα για εκτροχιασμό.

Τέλος θα ήθελα να πω ότι όταν όλοι θεωρούν υποχρέωση του σχολείου να βάζει 20 αυτό εξευτελίζει το σχολείο. Και αν το 20 τελικά μπει, μη νομίζετε ότι κανείς σέβεται το σχολείο μετά από κάτι τέτοιο. Όλοι θα συνεχίζουν να πιστεύουν τα ίδια και χειρότερα για το όλο του και μάλιστα οι σχολικοί καθηγητές θα τους έχουν δώσει το δικαίωμα να το κάνουν.  Ας γίνει μια ερώτηση στους μαθητές και τους γονείς «γιατί πάνε τα παιδιά σχολείο στη Γ». Θα σου απαντήσουν «Πάμε σχολείο για να πάρουμε το βαθμό και φροντιστήριο για να μάθουμε». Με το να δεχόμαστε από τους μαθητές να ΑΠΑΙΤΟΥΝ εικοσάρια (χωρίς να αναγνωρίζουν ότι τους χαρίστηκαν)  δείχνει το σχολείο ότι αποδέχεται αυτό το ρόλο.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: ntzios kostas στις 25 Φεβ 2009, 11:10:37 ΠΜ
Νομίζω ότι ο μαθητής αυτός δεν έχει τόσο παράπονο για τον βαθμό του, όσο για τον συνδυασμό κακού μαθήματος και αξιολόγησής του.

Παράθεση από: gpapargi στις 25 Φεβ 2009, 10:12:14 ΠΜ
Ας γίνει μια ερώτηση στους μαθητές και τους γονείς «γιατί πάνε τα παιδιά σχολείο στη Γ». Θα σου απαντήσουν «Πάμε σχολείο για να πάρουμε το βαθμό και φροντιστήριο για να μάθουμε». Με το να δεχόμαστε από τους μαθητές να ΑΠΑΙΤΟΥΝ εικοσάρια (χωρίς να αναγνωρίζουν ότι τους χαρίστηκαν)  δείχνει το σχολείο ότι αποδέχεται αυτό το ρόλο.

Για την απάντηση αυτή φταίνε λες οι μαθητές και οι γονείς τους ή το σχολείο.
Πρέπει λοιπόν να βελτιώσουμε τη δουλεία μας να αυτοαξιολογήσουμε πρώτα τους εαυτούς μας και μετά να αξιολογούμε τους μαθητές μας. Αν τη δουλεία μας δεν την κρίνουμε άψογη, τότε δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε κανέναν, γιατί ακόμα και εκεί πιθανόν να κάνουμε λάθος.

Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: agelos στις 25 Φεβ 2009, 11:26:24 ΠΜ
Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο αν και δουλεύω σε φροντιστήριο και όχι σε σχολείο.Η γνώμη μου είναι ότι οι καθηγητές στο σχολείο προσπαθώντας και πρός τιμήν τους να κρατήσουν το σύστημα των εξετάσεων όσο ποιό αξιοκρατικό γίνεται βάζουν σε όλα τα παιδιά 20 και πολύ καλά κάνουν.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.Πρέπει να τους ευχαριστούμε που το κάνουν.Επίσης είναι όντως χαρακτηριστικό της εποχής να νομίζουμε ώς δίκαιο αυτό που μας συμφέρει και επίσης να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους και πάντα φταίνε οι άλλοι για ότι ασχημο μας συμβαίνει.Γι αυτό ξαναλέω πρός τον μαθητή.Το μόνο που έχει να κάνει είναι να διαβάσει και να κοιτάξει να πάρει ότι καλύτερο μπορεί από όποιον μπορεί (φροντιστήριο,βοηθήματα κλπ) να του το δώσει,να μην ασχολείται με τους άλλους και όλα θα πάνε καλά.Διότι υπάρχουν και χειρότερα.Πχ στην προκειμένη περίπτωση είναι προφανές σύμφωνα με τα λεγόμενα του μαθητή ότι ο καθηγητής είναι ανεπαρκής.Υπάρχουν όμως και πάρα πολλοί άλλοι καθηγητές,που διδάσκουν λάθος αλλά βάζουν 20.Οπότε πάνε τα παιδιά απροετοίμαστα στην ουσία στις εξετάσεις χωρίς κάν να το ξέρουν.Αυτό το πρόβλημα δεν το έχει ο συγκεκριμένος μαθητής διότι ξέρει ότι ο καθηγητής του είναι ανεπαρκής,οπότε δρά αναλόγως και επομένως έχει πλεονέκτημα.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: evry στις 25 Φεβ 2009, 11:32:07 ΠΜ
Σαφώς και πρέπει να γίνουν αυτά που λες, αλλά δεν είναι αυτή η ρίζα του συγκεκριμένου πρόβληματος. Και θα αναφέρω ένα παράδειγμα το οποίο θα μου μείνει και δείχνει πως έχουν μάθει να σκέφτονται οι μαθητές.

Επειδή ασχολούμαι με τα μαθηματικά, πάντα σε όποιο σχολείο και να είμαι "κολλάω" πιο πολύ με τους μαθηματικούς. Στο Λύκειο που ήμουν πέρυσι ήταν ένας φοβερός μαθηματικός, ο οποίος όχι μόνο ήξερε μαθηματικά αλλά και τον τρόπο να τα περάσει στα παιδιά. Όλοι παραδέχονταν ότι είναι ο καλύτερος. Θυμάμαι ότι τα παιδιά της Β Λυκείου ήθελαν όλα να τον έχουν και μάλιστα είχαν πιέσει τον διευθυντή για αυτό. Ακόμα και γονείς είχαν έρθει.

Ξαφνικά στη Γ Λυκείου παρατηρώ μια αλλαγή. Από ότι έμαθα αργότερα πολλοί μαθητές της τεχνολογικής τι έκαναν, περίμεναν μέχρι τελευταία στιγμή να δουν ποιο τμήμα θα πάρει ο καθηγητής ώστε να δουν αν θα διαλέξουν το μάθημα Αρχές Οικονομίας. Τους μαθητές που παίρνουν Αρχές Οικονομίας τους βάζουν πολλά σχολεία σε ξεχωριστά τμήματα όλους μαζί ώστε να τους διευκολύνει στο πρόγραμμα. Αυτό ισχύει για τα τμήματα γενικής παιδείας.
   Ο καθηγητής αυτός λοιπόν πάντα έπαιρνε και ένα τμήμα γενικής και τους έκανε το μάθημα "Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής". Ρώτησα λοιπόν τους μαθητές που το έκαναν αυτό, γιατί το κάνουν αφού είναι πολύ καλός, γιατί θέλουν να τον αποφύγουν και μου είπαν έτσι απλά ότι      ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΕΥΚΟΛΑ 20
           Αυτό είναι το σύστημα, και ελπίζω αυτοί που το σκέφτηκαν να βλέπουν πως έχει εξελιχθεί και να καμαρώνουν για το επίτευγμά τους.


Παράθεση
Πρέπει λοιπόν να βελτιώσουμε τη δουλεία μας να αυτοαξιολογήσουμε πρώτα τους εαυτούς μας και μετά να αξιολογούμε τους μαθητές μας. Αν τη δουλεία μας δεν την κρίνουμε άψογη, τότε δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε κανέναν, γιατί ακόμα και εκεί πιθανόν να κάνουμε λάθος.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: gpapargi στις 25 Φεβ 2009, 12:02:39 ΜΜ
Με πρόλαβε ο Ευριπίδης, ουσιαστικά κάτι τέτοιο θα έλεγα κι εγώ.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κακών καθηγητών που δεν μαθαίνουν τα παιδιά. Σε αυτές τις περιπτώσεις δίκαια τα παιδιά περιμένουν να μάθουν από το φροντιστήριο και φταίει το σχολείο για αυτό.

Ωστόσο υπάρχουν και περιπτώσεις καθηγητών που κάνουν πολύ καλή δουλειά. Αλλά και σε αυτές τις περιπτώσεις πάλι οι μαθητές απαιτούν εικοσάρια. 

Μπορείς εύκολα να καταλάβεις ποιοι ανήκουν σε κάθε κατηγορία. Αν ο μαθητής δεν είναι ικανοποιημένος με τον καθηγητή τότε εγκαίρως διαμαρτύρεται για το επίπεδο της διδασκαλίας. Όταν όμως το θέμα γίνεται με τους βαθμούς, και όσοι έβαλαν εικοσάρια είναι «καλοί» ενώ όσοι έβαλαν χαμηλούς βαθμούς  είναι «κακοί», τότε το πράγμα αλλάζει.

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι όλοι υιοθετούν στρατηγικές συμπεριφοράς ανάλογα με το πώς θα μεγιστοποιήσουν το όφελός τους (θεωρία παιγνίων δηλαδή). Σε ένα τέτοιο σύστημα εισαγωγής συμφέρει τους μαθητές να απαιτούν βαθμούς. Αν μέτραγε μόνο η γνώση η οποία θα εξεταζόταν μέσα από γραπτές εξετάσεις σοβαρού επιπέδου (όχι τα ψεύτικα θέματα που πέφτουν) τότε όλοι θα απαιτούσαν καλό μάθημα από το σχολικό καθηγητή.
Αυτοί που τώρα κάνουν ζήτημα για βαθμούς τότε θα έκαναν ζήτημα για το μάθημα.

Σίγουρα από το σύστημα εισαγωγής ξεκινάει το κακό… αλλά τουλάχιστο ας ξέρουν τα παιδιά και οι γονείς ότι αυτό που κάνουν είναι κάτι κακό. Μη νομίζουν ότι έχουν και δίκιο απαιτώντας εικοσάρια.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: ntzios kostas στις 25 Φεβ 2009, 01:20:44 ΜΜ
Όταν λέω ότι πρέπει να γίνεται σωστά η δουλεία, δεν εννοώ μόνο ότι ο καθηγητής πρέπει να είναι άρτια καταρτισμένος. Εννοώ και τις συνθήκες δουλειάς του. Πιστεύετε με 2 45λεπτα τη βδομάδα (αν γίνονται και όλα) προλαβαίνει να βγάλει σωστά την ύλη; Όχι βέβαια, αλλά στη συνέχεια μπορεί να αξιολογεί τους μαθητές σε ύλη που δεν δίδαξε, ή σε ύλη που την έκανε βιαστικά, απλά για να είναι τυπικός με το υπουργείο ότι την τελείωσε.
Σε όλα τα στραβά λοιπόν θέλω να πω ότι δεν φταίνε οι μαθητές και οι γονείς που έχουν ξεπαραδιαστεί για να μάθουν στα παιδιά τους αυτά που το σχολείο δεν τους διδάσκει, αλλά τους τα απαιτεί.
 
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: stratosg στις 25 Φεβ 2009, 11:26:02 ΜΜ
Παράθεση από: gpapargi στις 25 Φεβ 2009, 12:02:39 ΜΜ
Α.Με πρόλαβε ο Ευριπίδης, ουσιαστικά κάτι τέτοιο θα έλεγα κι εγώ.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κακών καθηγητών που δεν μαθαίνουν τα παιδιά. Σε αυτές τις περιπτώσεις δίκαια τα παιδιά περιμένουν να μάθουν από το φροντιστήριο και φταίει το σχολείο για αυτό...

Β.... Σε ένα τέτοιο σύστημα εισαγωγής συμφέρει τους μαθητές να απαιτούν βαθμούς. Αν μέτραγε μόνο η γνώση η οποία θα εξεταζόταν μέσα από γραπτές εξετάσεις σοβαρού επιπέδου (όχι τα ψεύτικα θέματα που πέφτουν) τότε όλοι θα απαιτούσαν καλό μάθημα από το σχολικό καθηγητή.

Όσον αφορά στο Α. Υπάρχουν και φροντιστήρια που μαθαίνουν στους μαθητές να αντιδρούν και να αμφισβητούν, για την αμφισβήτηση, τους καθηγητές. Είχα μαθητή που επέμενε να λύνει ασκήσεις σε Pascal γιατί έτσι τους είχαν πει στο φροντιστήριο. Άρα, για μένα υπάρχει και το κακό φροντιστήριο εκτός από το κακό σχολείο.

Για να περάσω και στο Β. τώρα, θα προσέθετα και από το καλό φροντιστήριο, αλλά και καλό διάβασμα από τον καλό (δυνατό) μαθητή. Έχουμε λοιπόν ψεύτικα θέματα γιατί υπάρχει κάτι ψεύτικο πιο πίσω. Ας μη γελιόμαστε, αν είναι να κάνεις σωστά τη δουλειά σου θα την κάνεις, είτε είσαι στο φροντιστήριο, είτε στο ιδιωτικό, είτε στο δημόσιο σχολείο.

Και κάτι ακόμα. Όσοι δεν το κάνατε ακόμα, δοκιμάστε σε μια επόμενη γραπτή δοκιμασία των μαθητών σας να βάλετε το βαθμό που κρίνετε, χωρίς όμως να κοκκινίσετε τα γραπτά και λύστε στη συνέχεια τα θέματα στην τάξη. Πρίν ξεκινήσετε να λύνετε θα κατακλυστείτε από διαμαρτυρίες για το βαθμό που βάλατε.
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 26 Φεβ 2009, 01:31:52 ΠΜ
Καλοπροαίρετα θα δεχτώ την άποψη του συγκεκριμένου μαθητή
Κακοπροαίρετα όμως έχω να προσθέσω τα εξής:
1. Ο μαθητής αναφέρει ότι ο καθηγητής δεν ξέρει την ύλη, εντούτοις βλέπω πως έχει διδάξει στην τάξη  μονοδιάστατους πίνακες.
2. αναφέρθηκε στην γλώσσα PASCAL. Μήπως ο συνάδερφος μας, έκανε κάποια ενδεικτικά παραδείγματα στην PASCAL απλώς για να τους δείξει τι συμβαίνει σε μια πραγματική γλώσσα προγραμματισμού;
3. όλοι οι μαθητές γνωρίζουν(λόγο φροντιστηρίων) το τη θα πρέπει να διδαχτούν στο σχολείο στο συγκεκριμένο μάθημα.  Εαν τα πράγματα ήταν τόσο χάλια, κανείς μαθητής μέσα από το τμήμα δεν έκανε μια παρατήρηση στον καθηγητή ότι κάτι δεν πάει καλά με το μάθημα;Τα παιδιά δεν είναι χαζά να αφήσουν τον καθηγητή να λέει ότι να είναι μέσα στην τάξη.
4. Λέτε να υπάρχει άραγε ένας συνάδερφος μας που δεν θα μπορούσε να βρει πληροφορίες μέσω του διαδικτύου για το μάθημα ώστε να μάθει και αυτός
5. Κάποια λάθη στην αρχή της διδασκαλίας μας όλοι κάναμε.

Για το θέμα τον βαθμών και γενικά για την άποψη των μαθητών περί σχολείου, το  γεγονός που ανέφερε ο evry είναι χαρακτηριστικό το πως σκέφτονται τα παιδιά
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: gpapargi στις 26 Φεβ 2009, 10:43:17 ΠΜ
Κώστα συμφωνώ αλλά μόνο εν μέρη. Όντως υπάρχουν πολλά στραβά στην παιδεία αλλά θέλει πολύ προσοχή το πως επικαλούμαστε ένα τέτοιο επιχείρημα.

Έχουμε φτάσει στο σημείο για ότι στραβό κάνει ο καθένας να το φορτώνει στα γενικότερα στραβά της παιδείας.
Ανεπαρκείς καθηγητές με δημοσιοϋπαλληλίστικη νοοτροπία λένε «ας φτιαχτούν πρώτα τα στραβά της παιδείας κα μετά ας μας κρίνουν»
Μαθητές που δεν έχουν σκοπό να ανοίξουν ποτέ βιβλίο λένε ότι το κάνουν λόγω του κακού εκπαιδευτικού συστήματος.
Σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου, ο υπάλληλος που βαριέται να κουνηθεί πάντα έχει κάπου να φορτώσει την τεμπελιά του. Πάντα κάποιος άλλος του φταίει.

Θέλω να πω με αυτά ότι πλέον αποτελεί την εύκολη δικαιολογία το να φορτώνει ο καθένας την ευθύνη του κάπου αλλού και να κρύβεται πίσω από μια τέτοια δικαιολογία.

Πέρυσι είχα μια μαθήτρια που έγραψε 19300 μόρια. Ήταν πρώτη σε καταλήψεις και αγώνες και πρώτη στο να κατονομάζει τα στραβά. Αλλά ποτέ δεν είπε «δε διαβάζω
και απαιτώ βαθμούς λόγω του εκπαιδευτικού συστήματος». Κοίταγε να είναι σωστή από τη μεριά της.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το ζήτημα είναι ποια είναι η πραγματική νοοτροπία του μέσου γονιού.
Αν πας λοιπόν σε ένα καλό ιδιωτικό που δεν γίνονται καταλήψεις και δεν χάνονται μαθήματα, που γίνονται 3 ώρες ΑΕΠΠ αντί για 2 και που οι καθηγητές ελέγχονται… πάλι θα δεις ότι οι γονείς και οι μαθητές απαιτούν βαθμούς και μάλιστα πιο πολύ από ότι στα δημόσια. Έχουν ευθύνη για αυτή τη νοοτροπία και δεν τους αναγνωρίζω ως άλλοθι τα στραβά της παιδείας που υπάρχουν. Ίσως σαν ένα μικρό ελαφρυντικό ναι... αλλά σαν επιχείρημα όχι. 
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Vangelis στις 05 Μαρ 2009, 07:49:20 ΜΜ
Παράθεση από: agelos στις 25 Φεβ 2009, 11:26:24 ΠΜ
Η γνώμη μου είναι ότι οι καθηγητές στο σχολείο προσπαθώντας και πρός τιμήν τους να κρατήσουν το σύστημα των εξετάσεων όσο ποιό αξιοκρατικό γίνεται βάζουν σε όλα τα παιδιά 20 και πολύ καλά κάνουν.
Όταν υπάρχουν καθηγητές (που έστω δουλεύουν στα φροντιστήρια) οι οποίοι θεωρούν ότι είναι αξιοκρατικό το σχολείο που βάζει 20 σε όλους έχουμε ξεφύγει πολύ και σα σχολείο αλλά και σαν κοινωνία.
Προσωπικά στην κατεύθυνση ποτέ τα 20-σάρια δεν ξεπέρασαν το 10% της τάξης και τα μισά απο αυτά ήταν 18-άρια ή 19-άρια που έγιναν 20 στα πλαίσια "ανεβάσματος" της βαθμολογίας στο σύνολο της τάξης.  Πιθανά να είμαι και εγώ "αχρείος" και πολέμιος ενός "αξιοκρατικού" συστήματος. Έμαθα βλέπετε ότι η αξιοκρατία σήμαινει κάτι άλλο και όχι ισοπέδωση -έστω- και προς τα πάνω.

Θα περίμενα από το μαθητή περισσότερα στοιχεία για να εκφράσω την άποψή μου για τον καθηγητή.  Φυσικά το παράδειγμα που αναφέρει είναι σοβαρό λάθος απο την πλευρά του καθηγητή. 
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 06 Μαρ 2009, 12:28:33 ΠΜ
Ένας  αναλυτής της εκπαίδευσης είπε το εξής κάποτε : οι βαθμοί ενός τμήματος σε ένα μάθημα πρέπει να ακολουθεί την καμπύλη του Γκάους (εαν θυμάμαι καλά). Όπου λίγοι βαθμοί -στο σύνολο του τμήματος-  θα πρέπει να είναι κάτω από 12(κακοί μαθητές) οι περισσότεροι βαθμοί θα είναι μεταξύ 13-17(μέτριοι μαθητές) και λίγοι ΑΠΟ 18 και πάνω(άριστοι μαθητές).

Όταν σε ένα τμήμα οι περισσότεροι βαθμοί είναι χαμηλοί τότε : είτε όλοι οι μαθητές είναι πάρα πολύ κακοί ή δεν υπάρχει σωστή βαθμολόγηση.

Όταν σε ένα τμήμα οι περισσότεροι βαθμοί είναι αριστούχοι τότε : είτε όλοι οι μαθητές είναι "ΑΪΝΣΤΑΙΝ"  ή κάτι δεν πάει καλά.

Τι από αυτά συμβαίνει;; :D
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: theofilos26 στις 09 Μαρ 2009, 10:48:12 ΜΜ
Καλησπερα..ειμαι συμμαθητης του wr250f και θελω να σας πω για αυτο που συμβαινει με αυτον τον καθηγητη.Εκτος απο αυτα που σας εγραψε πριν,εχουμε προσπαθησει πολλες φορες να συζητησουμε μαζι του για αυτο και η απαντηση που λαβαμε ολες τις φορες ηταν οτι εμεις δεν ειμαστε αυτοι που γνωριζουμε και αυτα που μας μαθαινουν στα φροντιστηρια ειναι διαφορετικα,οταν λυνει μια ασκηση στον πινακα και κανει λαθος,και τον διορθωνουμε αλλα δεν το παραδεχεται,παρα μονο οταν κοιταξει τη λυση απο το βοηθημα που εχει ανοικτο στην εδρα..Σε ενα διαγωνισμα που ειχαμε γραψει εκανε 1 μηνα να τα διορθωσει και τελικα εφερε διορθωμενη μονο τη θεωρια και τις ασκησεις μας σηκωνε στον πινακα να τις κανουμε εμεις κ τις διορθωνε παραλληλα.Αυτος ο ανθρωπος μας ειχε πει πολλες φορες πως θα μας τσεκουρωσει στους βαθμους,χωρις να ξερει την αξια μας ως μαθητες-(εγω εχει τυχει πολλες φορες να γραφω κατι σωστο που το γραφει διαφορετικα μεσα η λυση που εχει και να τσακωνομαστε ολη την ωρα μαζι του για το αν ισχυει και τελικα να λεει ναι,απλα παραλειπεται ευκολα κλπ)-και το ελεγε σαν κατορθωμα.
μαλιστα μια φορα εξω απο επαναληψη η λυση του ελεγε να αρχικοποιησουμε max<--A και μολις τον ρωτησα αν το σωστο ειναι max<--Α[1],το αρνουταν,αλλα τελικα διαπιστωσε οτι ειχε λαθος τη λυση και δικαιολογηθηκε πως λυνεται και ετσι.. 
Παντως οσες φορες εχουμε κατσει να συζητησουμε μαζι του,οχι επιθετικα, δεν εχει δεχτει καμια συζητηση.
και το σημαντικοτερο,για μενα,οτι εχουν περασει τοσοι μηνες και ακομα οταν θελει να μιλησει σε καποιον απο εμας δειχνει με το δαχτυλο.Δεν ξερει το ονομα κανενος.,δηλαδη δεν εχει ενδιαφερθει να το μαθει.Για εμενα αυτο ειναι το χειροτερο για εναν καθηγητη,δειχνει το ποσο αδιαφορος ειναι,,και ναι δεν ενδιαφερεται για το καλο των μαθητων του(καποιος απο τουσ προηγουμενους κυριους δυσκολευτηκε να το πιστεψει αυτο..) Δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα..
Τίτλος: Απ: ELEOS
Αποστολή από: gpapargi στις 10 Μαρ 2009, 12:52:04 ΜΜ
Επειδή δεν ξέρουμε την περίπτωση Θεόφιλε και δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά, είπαμε τη γνώμη μας για όλα που μας φάνηκαν στραβά. Και για τον καθηγητή αλλά και για την απαίτηση που παρατηρείται από γονείς/μαθητές για εικοσάρια.
Αν δεν βγάζετε άκρη με τον καθηγητή μιλήστε με το λυκειάρχη και βάλτε και το σχολικό σύμβουλο στο παιχνίδι. Κάντε μια έντιμη κουβέντα και θα βρεθεί άκρη. Κανείς δεν είναι συνειδητά άδικος.

Αυτός είναι ο τρόπος. Ένα forum δεν μπορεί να σου πει περισσότερα πράγματα… δεν είναι δικαστήριο. Μπορεί μόνο να σου υποδείξει πως να κινηθείς σε σωστά πλαίσια για να βρεις το δίκιο σου.