Οδήγίες ύλης 2020-2021

Ξεκίνησε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ, 01 Σεπ 2020, 04:25:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

https://www.esos.gr/arthra/70785/panelladikes-egkyklioi-katagrafi-tis-ylis-ton-panelladikos-exetazomenon-mathimaton-gel


άραγε τι εννοούν; ότι θα μείνει όλη η ύλη φέτος... Εγώ προβληματίζομαι.

methenitis

Παράθεση από: Konstantina Petropoulou στις 15 Δεκ 2020, 10:48:43 ΜΜ
καλησπέρα σας. μπορεί να είνα λίγο άσχετο με το θέμα αλλά μπορείτε να μου πείτε μέχρι που έχετε φτάσει στην ύλη της Πληροοφορικής?? Ευχαριστω πολυυυυ
Εγω εχω φτάσει σειριακή αναζήτηση (ΟΣΟ και ΓΙΑ). Δυσδιάστατους πίνακες ,ασκήσεις ανα γραμμη ανα στήλη.
Θεωρια και το Κεφ 6. Εχω αφήσει το 4 όμως και το διαιρε και βασιλευε.
Θα ήθελα να κάνω και μια εισαγωγή ταξινόμηση μέχρι το νεο έτος.
Θα δείξει όπως με πάνε τα παιδιά...

petrosp13

Να δούμε αν και φέτος θα έχουμε την ίδια εξέλιξη με πέρσι, δηλαδή η ύλη σε ΑΟΘ και Μαθηματικά να μειωθεί σχεδόν στο μισό και σε μας να αφαιρεθεί το πιο εύκολο κομμάτι σε δυσκολία και ώρες διδασκαλίας...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#18
Θα ειναι καλό να δοθεί από το υπουργείο, μια πληροφόρηση προς τα που προσανατολίζονται για την ύλη της Γ λυκείου. Εγω στο φροντιστήριο, εχω μαθητες που έχουν ξεκινησει απο περυσι με τους οποίους δεν προβληματίζομαι. Όμως με τα παιδιά που ξεκίνησαν φέτος και που νομίζω σε όλους είναι τα περισσότερα, άραγε θα πρέπει να τρέχουμε (και με τις συνθήκες των μαθημάτων όπως είναι φέτος...) ή υπάρχει προσανατολισμός για κάποια μείωση της ύλης, ωστε να πάμε πιο άνθρώπινα...;
Επίσης και με τα παιδιά που είναι μπροστά, γιατί να διδαχθούν πράγματα που μπορεί να είναι εκτός και να μην εμβαθύνουμε σε αυτά που θα μείνουν; Μπορώ να περιμένω βέβαια για κάποια σημεία (αυτά που βγήκαν και πέρυσι δλδ από το 38 των οδηγιών και μετά...) όπως επίσης αντιλαμβάνομαι ότι είναι σχετικά νωρίς για τελικές ανακοινώσεις. Σίγουρα όμως θα πρέπει να γίνει μια σχετική τοποθέτηση για να έχουμε μια εικόνα, αν και φοβάμαι πως τελικά αυτά θα τα μάθουμε πολύ αργά...
ΥΓ:
Παράθεση από: petrosp13 στις 16 Δεκ 2020, 01:01:47 ΜΜ
Να δούμε αν και φέτος θα έχουμε την ίδια εξέλιξη με πέρσι, δηλαδή η ύλη σε ΑΟΘ και Μαθηματικά να μειωθεί σχεδόν στο μισό και σε μας να αφαιρεθεί το πιο εύκολο κομμάτι σε δυσκολία και ώρες διδασκαλίας...
Σχετικά με αυτό, συμφωνώ Πέτρο, αλλά ακόμα και αυτά αν βγουν, είναι κάπου 3-4 εβδομάδες δουλειά, οι οποίες είναι σημαντικές και για να μην γίνουν τζάμπα κάποια κομμάτια στα παιδιά που προλαβαίνουμε... αλλά και για να μην τρέχουμε τα παιδιά που - σχετικό είναι αυτό βέβαια, δεν προλαβαίνουμε...

xara_pap

H ύλη που αφαιρεθηκε περσι εμένα περσι που την ειχα κάνει μου ειχε παρει εναμιση μήνα περίπου. Φέτος περιμένω μέχρι Μάρτιο έχω αποφασίσει για να δω τι θα γίνει.

annastasios

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους,
Άσκηση Ε4, σελ 33, Βιβλίο2, υλοποίηση τράπεζας μέσω ουράς
Λογικά Λάθη στην λύση του βιβλίου 5, σελ 12, αλλά και στην ενδεικτική λύση των φετινών οδηγιών, ΟΥΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕΛ 22.

Αν έχει ξανα συζητηθεί το θέμα συγχωρέστε με!

1ο λογικό λάθος. στην γραμμή 34 ΓΡΑΨΕ 'ΝΟΥΜΕΡΟ: ', πελατες[τελος]
θα έπρεπε η εντολή ΓΡΑΨΕ να είναι μέσα στο πολλαπλό ΑΝ στις περιπτώσεις που η ουρά δεν είναι γεμάτη και όχι έξω από το ΑΝ,
επειδή, αν η τράπεζα είναι γεμάτη θα εμφανίσει ΓΡΑΨΕ 'Δεν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε' αλλά και το νούμερο 1000, που είναι η θέση του τελευταίου πελάτη που μπήκε στην ουρά και όχι αυτού που επιχείρησε να μπει και δεν τα κατάφερε!

2ο λογικό λάθος. στην εκφώνηση ζητάει "Κατά την είσοδό του, ο κάθε
πελάτης πατάει το πλήκτρο «Π» και εκτυπώνεται ένα χαρτί, στο οποίο αναγράφεται το
νούμερο που έχει στην ουρά από την αρχή της ημέρας"
όταν η ουρά μείνει με έναν πελάτη και φύγει και αυτός, οι δείκτες αρχ, τέλος ξανα αρχικοποιούνται
επομένως ο δείκτης τέλος δεν μας δείχνει τους πελάτες από την αρχή της ημέρας, αλλά από την τελευταία αρχικοποίηση.
Θα έπρεπε να υπάρχει ένας άλλος μετρητής που να αυξάνεται κατα ένα, κάθε φορά που εισάγεται νέος πελάτης γραμμές 27 και 32 του προγράμματος, και να εμφανίζεται αυτός όταν ζητηθεί.

3ο Άσκοπες εντολές ... ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1,2,3,4
θα μπορούσε στην γραμμή 57 να γράφει ταμεια[τ] <- ταμεια[τ] + 1 !(εφόσον έχει γίνει έλεγχος εγκυρότητας στο τ)

Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις δεκτές, ευχαριστώ!