Θέμα Α1.3

Ξεκίνησε από ipoulis, 01 Ιουν 2012, 05:22:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ipoulis

Ψάχνω στο βιβλίο να βρω γιατί να είναι Σωστό ότι
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ.
Έχετε δει κάπου να το λέει?? Ψάχνω αλλά τίποτα ακόμα.
Άλλωστε σε ένα πρόγραμμα που θες να αποθηκεύσεις 10 αριθμούς και να τους ταξινομήσεις
Α. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις 10 μον και να δεσμέυσεις 10 θέσεις μνήμης
Β. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις 10 μεταβλητες και να δεσμεύσεις πάλι 10 θέσεις μνήμης
(και αν έχεις το κουράγιο κάνε ταξινόμηση.....)

Το βιβλίο λέει για την άσκοπη χρήση πινάκων ότι .... μπλα μπλα.....
Προσωπικά προς το ΛΑΘΟΣ θα έκλεινα καθαρά από πλευράς λογικής.

Αν το έχετε δει κάπου στο βιβλίο πείτε μου να μου φύγει η απορία

Stefevan

Είναι γνωστό ότι γίνεται δέσμευση χώρου στη μνήμη!!!

"Οι πίνακες απαιτούν μνήμη" λέει στην 191

ipoulis

#2
Το ερώτημα δεν είναι αν δεσμεύουν μνήμη αλλά αν αυξάνουν την απαιτούμενη μνήμη.
Οπότε επιμένω στο ερώτημα.
Συνεχίζω και το ψάχνω πάντως...

petrosp13

Προφανώς το ερώτημα θέλει να εξετάσει τις περιπτώσεις όπου μπορεί να μην χρησιμοποιηθεί πίνακας, όπως στην εύρεση αποτελεσμάτων σε κάθε γραμμή ή στήλη σε 2D πίνακα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Juan

Αν στο πρόβλημα 'διάβασε 1000 τιμές στην είσοδο και βρες τη μέγιστη', αποθηκεύσεις τις τιμές σε πίνακα, δεν αυξάνεις την απαιτούμενη μνήμη του προγράμματος;

Stefevan

Παράθεση από: Juan στις 01 Ιουν 2012, 05:35:08 ΜΜ
Αν στο πρόβλημα 'διάβασε 1000 τιμές στην είσοδο και βρες τη μέγιστη', αποθηκεύσεις τις τιμές σε πίνακα, δεν αυξάνεις την απαιτούμενη μνήμη του προγράμματος;
Προφανώς.. αφού τις κρατάς όλες....

Εμένα πάντως δεν το χει παρει το μάτι μου πουθενά. Αλλά με βάση αυτό που λέει το σχολικό ποια είναι η πιο πιθανή απάντηση? Και μόνο ότι είναι μειονέκτημα η χρήση πίνακα... Και μιλάει για πίνακα μόνο, δεν μπλέκει τις μεταβλητές

ipoulis

Παράθεση από: Juan στις 01 Ιουν 2012, 05:35:08 ΜΜ
Αν στο πρόβλημα 'διάβασε 1000 τιμές στην είσοδο και βρες τη μέγιστη', αποθηκεύσεις τις τιμές σε πίνακα, δεν αυξάνεις την απαιτούμενη μνήμη του προγράμματος;
Φυσικά και την αυξάνει αλλά ξαναλέω ότι αυτό συνιστά ασκοπη χρήση πίνακα.
Μπορώ να βρω ένα πρόγραμμα που την αυξάνει και ένα που δεν την αυξάνει.
Άρα??

George

Να κάνω μια   ερώτηση
Γιατί το δεύτερο πρόγραμμα έχει  αυξημένες απαιτήσεις  σε μνήμη σε σχέση με το πρώτο?

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ1
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α, Β
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α, Β
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ2
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α[2]
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α[1], Α[2]
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α[1], Α[2]
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ipoulis

Συμφωνούμε ότι δεν έχει.
Το θέμα με το Σ-Λ τι απαντάμε.

Μου έκανε εντύπωση ότι από ένα σύνολο μαθητών μόνο ο καλύτερος (ταλέντο στην Πληροφορικής)
απάντησε Λάθος.

netnick

Παράθεση από: George στις 01 Ιουν 2012, 06:09:32 ΜΜ
Να κάνω μια   ερώτηση
Γιατί το δεύτερο πρόγραμμα έχει  αυξημένες απαιτήσεις  σε μνήμη σε σχέση με το πρώτο?

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ1
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α, Β
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α, Β
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΧ2
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α[2]
ΑΡΧΗ
   ΔΙΑΒΑΣΕ Α[1], Α[2]
   ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α[1], Α[2]
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Δεν μπορώ να διαφωνήσω άμεσα (θέλει λίγο προσοχή, αν και νομίζω ότι έχει γενικά κάποιο πρόβλημα) αλλά θεωρώ το παράδειγμα άστοχο. Σύγκρινε ένα απο τα 2 τμήματα με το παρακάτω :
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΓΡΑΨΕ Χ
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΓΡΑΨΕ Χ

ή κάπως έτσι τέλος πάντων για 10 ή 100 μεταβλητές.
Υπάρχει μια κάποια διαφορά.
Αυτό θα ήθελε να εννοήσει η επιτροπή...

George

Συμφωνώ ότι αυτό θα ήθελε να εννοήσει η επιτροπή αλλά η απάντηση
θα πρέπει να δοθεί με βάση το τι έγραψε και όχι με τι εννοούσε.

Όσο για το παραπάνω παράδειγμα, αν είναι απαραίτητο να κρατήσω στη μνήμη 2 τιμές,
το δεύτερο πρόγραμμα έχει  αυξημένες απαιτήσεις  σε μνήμη σε σχέση με το πρώτο??

Πέτρος Κ.

Συμφωνώ και εγώ με τον George.
Οι πίνακες απαιτουν μνήμη λέει το βιβλίο, δεν αναφέρει πουθενά ότι την αυξάνουν... εκτός αν εννοεί για λανθασμένη χρήση πίνακα (με θέσεις που δεν χρησημοποιούνται) αλλά αυτό θα ήταν άλλο ερώτημα.

Και το άδικο είναι ότι άριστοι μαθητές το είδαν έτσι!

Σπύρος Δουκάκης

Το θέμα:

Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.

προέρχεται από το βιβλίο καθηγητή (σ. 184) που λέει:

Η χρήση πινάκων αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη για την εκτέλεση του προγράμματος.

και έχει απαντηθεί ως Σωστό.

Επίσης υπάρχει και στο τετράδιο μαθητή (σ. 97) που έχει ακριβώς την ίδια πρόταση με το θέμα των εξετάσεων:

Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.

και έχει απαντηθεί ως σωστό!

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: sdoukakis στις 01 Ιουν 2012, 07:37:23 ΜΜ
Το θέμα:

Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.

προέρχεται από το βιβλίο καθηγητή (σ. 184) που λέει:

Η χρήση πινάκων αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη για την εκτέλεση του προγράμματος.

και έχει απαντηθεί ως Σωστό.

Ναι, αλλά τα παιδία δεν εξετάζονται στο Βιβλίο του καθηγητή!  :(
Προσωπικά θεωρώ πολύ αστοχη την ερώτηση.

ipoulis

Παράθεση από: sdoukakis στις 01 Ιουν 2012, 07:37:23 ΜΜ
Το θέμα:

Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.

προέρχεται από το βιβλίο καθηγητή (σ. 184) που λέει:

Η χρήση πινάκων αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη για την εκτέλεση του προγράμματος.

και έχει απαντηθεί ως Σωστό.

Επίσης υπάρχει και στο τετράδιο μαθητή (σ. 97) που έχει ακριβώς την ίδια πρόταση με το θέμα των εξετάσεων:

Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.

και έχει απαντηθεί ως σωστό!
"Η θεωρητική πλευρά του μαθήματος καλύπτεται από το βιβλίο μαθητή."
Έτσι λέει η διευκρύνηση από Υπουργείο (σχετικά, η αλήθεια είναι, με τους ορισμούς του τετραδίου μαθητή)
Χωρίς διάθεση αντιδικίας αλλά ο κάθε μαθητής θα μας πει λογικά "από που το συμπεράνεις από το βιβλίο ΜΟΥ"
Προσωπική άποψη: Άστοχη επιλογή του Σ-Λ .
Ευτυχώς μόνο 1 μόριο.