4ο Τι έχετε να πείτε ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΕΡΔΟΣ(ΚΡΑΤ[ΗΜ]):ΑΚΕΡΑΙΑ ;

Ξεκίνησε από ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ, 28 Μαΐου 2009, 09:29:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Νομίζω πως το θέμα έχει κουβεντιαστεί ήδη αλλά πολλοί επιμένουν πως πρέπει να το δεχτούμε όλο σωστό. Προσωπικά νομίζω 2 μονάδες πρέπει να κοπούν .

petrosp13

Πώς μπορεί κάτι τέτοιο να είναι σωστό;
Νομίζω ότι υπήρχε τόπικ για το 4ο θέμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΕΡΔΟΣ(ΚΡΑΤ, ημ) μπορεί:

1. να είναι ακέραια, καθώς επιστρέφει ακέραια τιμή σίγουρα

2. να είναι πραγματική (εμπεριέχει την ακέραια τιμή), καθώς πρόκειται για ποσό σε ευρώ.

Το πιο σημαντικό είναι η μεταβλητή που δέχεται στο κύριο πρόγραμμα την τιμή της συνάρτησης, να έχει το ίδιο τύπο!!

και τα 2 είναι σωστά.

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Το θέμα είναι κατά πόσο μπορεί να δεχτεί σαν παράμετρο το ΚΡΑΤ[ΗΜ] .
Δεν ξέρω  το είδες αυτό Παναγιώτη.

P.Tsiotakis

το πέρασα για τυπογραφικό (οτι κατα λαθος έφυγε το κόμμα)
καθώς ο πίνακας ΚΡΑΤ είναι δισδιάστατος


ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Ναι έχεις δίκαιο είναι για άλλο πίνακα βοηθητικό που δημιουργούν τα παιδιά με το πλήθος τον κατειλημμένων ανά ημέρα τον πίνακα ΠΙΝ[7] Π.Χ  αλλά σαν παράμετρο στην συνάρτηση δέχονται το  ΠΙΝ[ΗΜ] δηλαδή η συνάρτηση είναι η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΕΡΔΟΣ(ΠΙΝ[ΗΜ])   

Ήταν λάθος που σαν όνομα πίνακα έδωσα το ΚΡΑΤ

P.Tsiotakis

Τυπικά δεν είναι σωστό, καθώς δεν κάνει αυτό που περιγράφει το τελευταίο ερώτημα του θέματος 4. Δεν μπορώ να εκτιμήσω τις μονάδες που θα λάβει συνολικά, θα αναμένω αν κάποιος βαθμολογητής μα τος μεταφέρει απο βαθμολογικό κέντρο

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Ναι φυσικά και δεν κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά αλλά η σκέψη μου είναι  κατά πόσο σαν παράμετρος μπορεί να μπει το ΠΙΝ[ΗΜ] σε ένα υποπρόγραμμα αντί να μπει ο πίνακας και αριθμός ξεχωριστά.
Άσχετα που ζητούσαν το 2ο

P.Tsiotakis

Σαν υλοποίηση είναι σωστό (αν κάνει σωστά τις υπόλοιποες ενέργειες φυσικά), αλλά είναι άλλη επίλυση.

Michael

Άσχετο με το πνεύμα της προηγούμενης συζήτησης, αλλά το ΗΜ δεν είναι δεσμευμένη λέξη?  ??? Όποιος το έχει γράψει ίσως θα πρέπει να ανησυχεί κυρίως γι αυτό...

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΝαι έχεις δίκαιο είναι για άλλο πίνακα βοηθητικό που δημιουργούν τα παιδιά με το πλήθος τον κατειλημμένων ανά ημέρα τον πίνακα ΠΙΝ[7] Π.Χ  αλλά σαν παράμετρο στην συνάρτηση δέχονται το  ΠΙΝ[ΗΜ] δηλαδή η συνάρτηση είναι η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΕΡΔΟΣ(ΠΙΝ[ΗΜ])   

Τον πίνακα ΠΙΝ[ΗΜ] τον περνάνε στην συνάρτηση στοιχείο- στοιχείο μέσα από μια επανάληψη :
Για ΗΜ απο 1 εως 7
ΚΕΡΔΟΣ(ΠΙΝ[ΗΜ])
Τέλος_επανάληψης
ή
Ολόκληρο;

Αν περνιέται  στοιχείο-στοιχεί πρέπει η τυπική παράμετρος της συνάρτησης να είναι μόνο μια απλή μεταβλητή

Αν περνιέται ολόκληρος πίνακας θα πρέπει να περάσουν μόνο το όνομα του πίνακα.


P.Tsiotakis

Παράθεση από: Michael στις 29 Μαΐου 2009, 12:05:53 ΠΜ
Άσχετο με το πνεύμα της προηγούμενης συζήτησης, αλλά το ΗΜ δεν είναι δεσμευμένη λέξη?  ??? Όποιος το έχει γράψει ίσως θα πρέπει να ανησυχεί κυρίως γι αυτό...

;D ;D ;D ;D  :D

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

To περνάνε τιμή τιμή και στις μεταβλητές δηλώνουν ολόκληρο τον πίνακα .
Όσο για το ΗΜ σε όλα τα βαθμολογικά έτσι το έχουν στείλει .
Δεν είναι αυτό το θέμα νομίζω.
Καλή δύναμη σε όλους .

evry



  Με το ΗΜ δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κάποιος, είναι υπερβολικό πιστεύω. Τώρα σχετικά με το τι περνάνε σαν παράμετρο στο υποπρόγραμμα μπορώ να πω ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία. Έχω δει μέχρι και 3 πίνακες!!! Αν πάντως η γενική φιλοσοφία είναι σωστή και το μόνο λάθος είναι στο πέρασμα παραμέτρων π.χ.
  ΚΕΡΔΟΣ(ΚΡΑΤ[25,7], j) αντί για ΚΕΡΔΟΣ(ΚΡΑΤ, j) τότε κόβεις λίγο.
    Η δυσκολία του θέματος είναι να καταλάβει ο μαθητής ότι πρέπει να σπάσει τη διπλή επανάληψη σε μια απλή μέσα στην οποία καλείται το υποπρόγραμμα. Μέσα στο υποπρόγραμμα σαρώνει τη γραμμή του πίνακα.Όποιος το έχει κάνει αυτό δείχνει ότι έχει καταλάβει τι γίνεται και πρέπει να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες μονάδες. Όποιος έχει βάλει διπλή επανάληψη έξω ή (και!!!) μέσα στο υποπρόγραμμα δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει τίποτα και απλά εφαρμόζει κάποια συνταγή που έχει μάθει. Στο θέμα αυτό λόγω της δυσκολίας του, πρέπει να βαθμολογηθεί περισσότερο η φιλοσοφία της λύσης του μαθητή και όχι τυχόν συνακτικά - τεχνικά λάθη. Σε αυτά πρέπει να δοθεί μικρί βάρος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr