Επίγευση από τη διαδικασία της βαθμολόγησης (τελευταία σχόλια)

Ξεκίνησε από andreas_p, 31 Μαΐου 2009, 01:53:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

Καθώς η βαθμολόγηση ολοκληρώνεται  ...

Η αίσθηση που αφήνεται είναι η παρακάτω :

Για τα θέματα :    1Α, 1Β1, 1Γ2.β και 1Δ  έγινε οργιώδης αντιγραφή. (το καταλάβαινες  από το γράψε - σβήσε, μουντζούρες πολλές ...). Δλδ 10+10+4+5=29 τις απαντούσε στο φτερό ο ... παπαγάλος , ο ... γατόνης στην αντιγραφή, ο ... μάγκας που με την ελάσσονα προσπάθεια πετυχαίνει το μείζον αποτέλεσμα (άλλωστε αν δούμε παραέξω αυτό δεν γίνεται ; Το  γενικό πρότυπο είναι : Κουράζομαι για 5 αλλά ΘΕΛΩ 15 !!!)

Και έτσι ολοκληρώνοντας το Θ1 έφτανες στο 32-36  !!!!  Οπότε περίμενες να προβάλλει  ... το φωτεινό μυαλό.
Μέχρι  εδώ …
Ακολουθούν θέματα για σκεπτόμενους και οι παπαγάλοι ή  σίγησαν ή απλά έκαναν θόρυβο [ αντίστοιχα σύμβολα  ------ , ( ) ,  /;  ]
Εδώ ξανά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στη φετινή επιτροπή.
Θ2.Α  (10 μον.)
Για πρώτη φορά δόθηκε τέτοια διατύπωση με καθαρότητα, απλότητα και σαφήνεια στο θέμα-πληγή  'Τι θα εμφανίσει' ; Θυμάστε  το περσινό ;
Ακολουθεί  σχετικός διάλογος (έγινε ! Με βάση μαρτυρίες μαθητών) !

Μαθητής1 :  Τι  ώρα είναι ;
Μαθητής2 :  1 και 2 και 8 δευτ.  (3 ξερές τιμές 12 μον.)

Θ2.Γ.  (5 μον.)
Θ3.Γ.  (7μον., χωρίς να είναι ιδαίτερα δύσκολο)
Αλλά όμως εκείνη τη σούπα Θ3.Δ. ΟΛΟΙ  να την απαντήσουν !!!! (max και θέση).
Θ4.Α.3
Θ4.Β.


                     





evry

Αντρέα σχετικά με την αντιγραφή, πραγματικά αυτό το πράγμα φέτος δεν νομίζω ότι το έχουμε ξαναδεί, δηλαδή δεν ήταν έτσι πέρυσι. Φέτος τα πράγματα έχουν αγριέψει. Δεν ξέρω τι φταίει, η απίστευτη ανοχή? ότι το "παιδί" έχει δίκιο? οι ανεύθυνοι επιτηρητές? το φοβισμένο υπουργείο? πιθανόν όλα αυτά.
   Το καλό πάντως είναι ότι τα επίπεδα της αντιγραφής ενώ είναι προκλητικά δεν είναι τέτοια ώστε να μπορεί να πει κάποιος ότι είναι διαβλητή η διαδικασία. Απλά κάποιος αντί για 4 θα γράψει 8-9 το πολύ. Αυτό είναι όλο. Απλά θα πλησιάσουν τη βάση, το οποίο θέλουν όλοι , για ευνόητους λόγους. Οι καλοί μαθητές δεν επηρεάζονται από αυτά. Απλά να αναφέρω τα παρακάτω

  • Μαθητής που έχει ολόσωστο το θέμα 1 (40 μονάδες) δεν ξέρει τι κάνει η αντιμετάθεσε
  • Μαθητής γράφει ΑΕ[ι]-1 σε ένα σημείο και ΑΕι σε άλλο, προφανώς δεν άκουσε καλά
  • Μαθητής έχει όλα τα ΣΛ ανάποδα. Τυχαίο? όχι φυσικά. Προφανώς έπρηξε τον μπροστινό του και αυτός του τα είπε όλα ανάποδα!!!

Στην απάντηση για την αντιμετάθεσε των στοιχείων α, β κάποιοι αντιμεταθέτουν τα στοιχεία table[α], table[β] του πίνακα table!!! Άλλοι δίνουν όλη τη φυσσαλίδα
Στο θέμα 3 πολλοί έκαναν αναζήτηση στον πίνακα!!!! Μερικοί έκαναν και ταξινόμηση
Στο θέμα 4 έβρισκαν τον ΜΟ, το max, min του πίνακα ΚΕΡΔ[25,7]!!!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Παράθεση από: evry στις 31 Μαΐου 2009, 03:26:10 ΜΜ
Απλά κάποιος αντί για 4 θα γράψει 8-9 το πολύ.
Αυτός ο κάποιος  (γράφει σ' έναν τεράστιο χώρο που διαθέτω, 1 Διαγ. και 4-5 tests, με αυστηρή επιτήρηση),  στα γραπτά μου με επιτήρηση γράφει το πολύ 2-3. Ε,   ούτε τα ΣΛ πιάνει αν δεν είναι δικά του. Μια τέτοια περίπτωση είχα πέρσι. [5.0 - 7.0 - 7.8 - 0.1 - 0.1 - 0.1] .  Έρχεται η 'μάνα'  μετά τα δύο πρώτα tests  και ούτε λίγο ούτε πολύ  με κατηγόρησε ότι ΣΤΟΧΟΠΟΙΩ το  καμάρι της. !!! Τετράμηνα  :   13 και 11.
Γραπτά στις πανελλ. 2008  :   6 (είναι τα ΣΛ, οι 3 τιμές 1 2 8 (θυμάστε ; )  με θέματα παπα-γαλιζέ.  Φέτος ξαναδίνει .... Θα σας ενημερώσω. Αν και εγώ έχω κάνει την  εκτίμησή μου.
Στάση τώρα της Δ/νσης : Φοβική , τρεμάμενη, , ανησυχία ...  μήπως το παιδί (Ε, παιδί είναι , έχει δίκιο).

merlin

Παράθεση από: andreas_p στις 31 Μαΐου 2009, 05:53:57 ΜΜ
Στάση τώρα της Δ/νσης : Φοβική , τρεμάμενη, , ανησυχία ...  μήπως το παιδί (Ε, παιδί είναι , έχει δίκιο).
Εννοείς την Δ/νση του σχολείου ή έφτασε το θέμα μέχρι την Δ.Δ.Ε. του νομού σου; Ικανούς τους έχω κάποιους γονείς!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

GEG

Γεια σας και απο εμένα,

Μια και ο λόγος για βαθμολόγηση, μαθητης μου καλός σε γενικές γραμμές έκανε τα εξης λάθη:
Θ2Β
Αν α>β τότε
α<-β
β<-α
Τέλος_αν
Θ2Γ
Για δ από α mod 10 μέχρι 0 μέ_βήμα -1
γ<-γ+β
Τέλος_επανάληψης
Θ3ΑΒ
Γενικώς μπερδεύτηκε λέει με τη λέξη χρήστη έκανε 2 ΓΙΑ για το διάβασμα των πινάκων χρησιμοποιώντας και αθροιστή...???... Το ΑΠΟΒ[1]<-0 καθως και τα υπόλοιπα ερωτήματα ολόσωστα.
Θ4Α3
Απλά δε χρησιμοποίησε αθροιστή για τον υπολογισμό του συνολικού εβδομαδιαίου κέρδους αλλά εμφάνιζε μέσα στην ΓΙΑ το ημερήσιο κέρδος. Ολα τα υπόλοιπα σωστα...

Τι λέτε πόσες μονάδες κόβονται συνολικά;
Hey! It compiles! Ship it! :-)

andreas_p

merlin, Όχι βέβαια Δ.Δ.Ε. !!!
Μα δεν έγινε και τίποτε. Ένα πρεζόνι (ψιλό-ψιλό) ήταν, στην ώρα του μαθήματος  (40 λεπτά) πήγαινε  3-5 φορές  στην WC (συχνοουρία) -διακόπτοντας αντίστοιχες φορές (μπες - βγες)  το μάθημα και πόσες φορές το συνέλαβα με κινητό ενεργοποιημένο. Και όλα αυτά με την ανοχή της Δ/νσης, ΜΗ τυχόν και κάνει το παιδί το  ... απενενοημένο.  Ο Δ/ντής έχει 20 χρόνια να μπει σε τάξη. Γιατί να σε κατανοήσει και να σου συμπαρασταθεί στο δύσκολο έργο (κουπί) που έχεις μέσα στην τάξη.

Αν τολμούσε να πάει ΔΔΕ, εγώ θα έφερνα δικηγόρο, ασφάλεια και εισαγγελέα. Μπορεί να ακούγεται αυτό πομπώδες αλλά όταν δε δίνεις λαβή απαιτείς το min  της αξιοπρεπούς συμπεριφοράς.

andreas_p