ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gbougioukas

Παράθεση από: petrosp13 στις 22 Απρ 2020, 03:59:50 ΜΜ
Δίνουν ότι θα μπουν συντελεστές βαρύτητας και πάλι ανά σχολή. Θα δούμε πάλι ΑΟΘ για σχολές Πληροφορικής..

Και μαθηματικά ο μεγαλύτερος συντελεστής στο πεδίο; Από που κι ως που τα μαθηματικά είναι πιο σημαντικά από την πληροφορική για την πληροφορική;
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

ilias_s

Παράθεση από: Eri στις 22 Απρ 2020, 04:17:51 ΜΜ
%u039B%u03AC%u03B8%u03BF%u03C2 %u03AC%u03BB%u03BB%u03BF %u03B5%u03AF%u03B4%u03B1!

Eri, crashαρες???   ;D ;D ;D

Παράθεση από: petrosp13 στις 22 Απρ 2020, 03:59:50 ΜΜ
5 τα εξεταζόμενα για απόλυση
...
Μόνο οι ώρες θα μειωθούν για κάθε μάθημα, όπως και η ύλη

ΥΓ. Δίνουν ότι θα μπουν συντελεστές βαρύτητας και πάλι ανά σχολή. Θα δούμε πάλι ΑΟΘ για σχολές Πληροφορικής..

Ναι αλλά ποια 5 μαθήματα??? Το ένα θα είναι "κόντρα μάθημα"!!! Πολύ κόντρα στη λογική... Θέλω να δω αυτόν που θα κάνει μαθηματικά στην ΟΠ Ανθρωπιστικών και αυτόν που θα κάνει Ιστορία στη Θετική και την Οικονομία! Πολύ μπούρδα...

Κάτσε να δούμε που θα καταλήξουν οι ώρες των πανελλαδικών μαθημάτων... στις 6, στις 5, στις 4... μήπως στις 2 η Πληροφορική και στις 3 η "κόντρα" Ιστορία όπως παλιότερα?

Παράθεση από: gbougioukas στις 22 Απρ 2020, 04:50:18 ΜΜ
Και μαθηματικά ο μεγαλύτερος συντελεστής στο πεδίο; Από που κι ως που τα μαθηματικά είναι πιο σημαντικά από την πληροφορική για την πληροφορική;

Ε, κάτσε να δούμε ΗΜΜΥ να μπαίνουν και πάλι με Χημεία και, γιατί όχι, και ...με Βιολογία!!!

Προσωπικά, μέχρι και στην αναβάθμιση της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο κρατάω μικρό καλάθι... Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει 2ωρο, αλλά πως θα αναδιαμορθωφούν οι ώρες στο Λύκειο? Γιατί αν μιλάμε για 2ωρο στο γυμνάσιο, ή θα χρειαστεί διορισμούς ή θα πρέπει να μειώσει τις ώρες στο λύκειο αρκετά για να βγαίνουν τα νούμερα. Εκτός και αν η ΝΔ αρχίσει τους διορισμούς..!

alkisg

Παράθεση από: Eri στις 22 Απρ 2020, 04:17:51 ΜΜ
%u039B%u03AC%u03B8%u03BF%u03C2 %u03AC%u03BB%u03BB%u03BF %u03B5%u03AF%u03B4%u03B1!

Αυτό είναι γνωστό bug της τελευταίας έκδοσης του smf forum, μόλις ενσωμάτωσα το workaround που αναφέρουν εκεί, θέλει και Ctrl+F5 στους browsers για refresh cache, και να δούμε αν λύθηκε...

Eri

Ήταν σχόλιο έτσι και αλλιώς σε λάθος νομοσχέδιο που είχα δει... οπότε δε χάσατε και τίποτα

Δυστυχώς όμως με το λίγο που είδα το νομοσχέδιο Κεραμέως γυμνάσιο και δημοτικό βασικά που πρόλαβα να δω είναι απολύτως ίδια τα πράγματα.
Θεωρούν μάλλον ενίσχυση της πληροφορικής ότι μπήκε στη Β Ομάδα μαθημάτων στο γυμνάσιο και ότι ο πληροφορικός θα πηγαίνει να εξυπηρετεί και τις ανάγκες των νηπιαγωγείων σε τεχνοκρατικό επίπεδο (γιατί μάθημα στο νηπιαγωγείο αυτό φαντάζομαι εννοείται) ... 
Προκλητικό τουλάχιστον ..   

ilias_s

#904
Παράθεση από: Eri στις 22 Απρ 2020, 10:26:20 ΜΜ
Δυστυχώς όμως με το λίγο που είδα το νομοσχέδιο Κεραμέως γυμνάσιο και δημοτικό βασικά που πρόλαβα να δω είναι απολύτως ίδια τα πράγματα.
Θεωρούν μάλλον ενίσχυση της πληροφορικής ότι μπήκε στη Β Ομάδα μαθημάτων στο γυμνάσιο και ότι ο πληροφορικός θα πηγαίνει να εξυπηρετεί και τις ανάγκες των νηπιαγωγείων σε τεχνοκρατικό επίπεδο (γιατί μάθημα στο νηπιαγωγείο αυτό φαντάζομαι εννοείται) ... 
Προκλητικό τουλάχιστον ..

Ναι, μόλις πριν λίγο είδα και εγώ την "αναβάθμιση" της Πληροφορικής στο γυμνάσιο! Το πρόβλημά μας ήταν ότι δεν εξετάζαμε με "ωριαία γραπτή δοκιμασία" τους μαθητές?

Το πρόβλημα είναι πως στα πλαίσια του μονόωρου μαθήματος ΔΕΝ προλαβαίνουμε να θίξουμε επαρκώς ούτε τα βασικά! Τώρα θα εξετάζουμε στο 1ο τετράμηνο με γραπτή δοκιμασία και στο 2ο με δημιουργική εργασία (το 2ο δεν είναι κακό). Κατά βάση δηλαδή... εκεί που κάναμε 24-26 μαθήματα το χρόνο (στην καλύτερη) θα πρέπει να αφιερώσουμε και 1 ώρα στο διαγώνισμα Α τετραμήνου.
Μία τρύπα στο νερό η αναβάθμιση της Πληροφορικής στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο.

Επίσης στο Λύκειο δεν αναφέρεται πουθενά τροποποίηση ωρών (κατάργηση 7ώρων κτλ). Δεν ξέρω αν θα ακολουθήσει αλλαγή αλλά ουσιαστικά μιλάμε για "μία απ τα ίδια" έως και "υποβάθμιση"!

Αθάνατο ελληνικό κράτος!!!

tdrivas

Αν δεν θέλουν να ανακατέψουν την τράπουλα και την αρχιτεκτονική θα έχουμε:

1. Ανθρωπιστικών => Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά
2. Θετικής => Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά ή Βιολογία (άρα μιλάμε για 2 κατ/νσεις πρακτικά)
3. έκτρωμα => Μαθηματικά, Πληροφορική, Οικονομία

Γενικής => Γλώσσα, Φ.Α., Θρησκευτικά, Μαθηματικά και Στατιστική, Ιστορία

Κόντρα Μάθημα => Μαθηματικά για την 1., Ιστορία για τις 2+3

Για τις μικρότερες τάξεις ελπίζω και αισιοδοξώ να δούμε Πληροφορική ως υποχρεωτικό στην Α Λυκείου.

A follow up note
==========
Αν η διάζευξη στη θετική μπαίνει για να μην σπάνε τα τμήματα κτλ, τότε λογικά θα μπουν και άλλες διαζεύξεις στις άλλες κατ/νσεις.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Laertis

Παράθεση από: ilias_s στις 22 Απρ 2020, 11:22:52 ΜΜ
Ναι, μόλις πριν λίγο είδα και εγώ την "αναβάθμιση" της Πληροφορικής στο γυμνάσιο! Το πρόβλημά μας ήταν ότι δεν εξετάζαμε με "ωριαία γραπτή δοκιμασία" τους μαθητές?

Το πρόβλημα είναι πως στα πλαίσια του μονόωρου μαθήματος ΔΕΝ προλαβαίνουμε να θίξουμε επαρκώς ούτε τα βασικά! Τώρα θα εξετάζουμε στο 1ο τετράμηνο με γραπτή δοκιμασία και στο 2ο με δημιουργική εργασία (το 2ο δεν είναι κακό). Κατά βάση δηλαδή... εκεί που κάναμε 24-26 μαθήματα το χρόνο (στην καλύτερη) θα πρέπει να αφιερώσουμε και 1 ώρα στο διαγώνισμα Α τετραμήνου.
Μία τρύπα στο νερό η αναβάθμιση της Πληροφορικής στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο.

Επίσης στο Λύκειο δεν αναφέρεται πουθενά τροποποίηση ωρών (κατάργηση 7ώρων κτλ). Δεν ξέρω αν θα ακολουθήσει αλλαγή αλλά ουσιαστικά μιλάμε για "μία απ τα ίδια" ή και "υποβάθμιση"!

Αθάνατο ελληνικό κράτος!!!
Η αλήθεια είναι ότι για την αναβάθμιση της Πληροφορικής είναι σα να ψάχνεις ψύλλο στ'άχυρα σε αυτό το νομοσχέδιο. Μάλλον πρέπει να περιμένουμε να δούμε τις διδακτικές ώρες αλλά φοβάμαι ότι μετα τη διαβούλευση θα έχουμε πάλι μη αναμενόμενα αποτελέσματα, όπως τόσες φορές μετά απο όλες αυτές τις αλλαγές και διαβουλεύσεις κατα καιρούς, που καταρράκωσαν την Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια.
Για το Λύκειο Ηλία αναφέρεται στο προσχέδιο η μείωση των 7ωρων σε 6 ωρα στους προσανατολισμούς, οπότε, αν παραμείνει, μιλάμε για 6ωρο ΑΕΠΠ.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

vasiko

Παράθεση από: Laertis στις 23 Απρ 2020, 09:29:56 ΠΜ
Η αλήθεια είναι ότι για την αναβάθμιση της Πληροφορικής είναι σα να ψάχνεις ψύλλο στ'άχυρα σε αυτό το νομοσχέδιο. Μάλλον πρέπει να περιμένουμε να δούμε τις διδακτικές ώρες αλλά φοβάμαι ότι μετα τη διαβούλευση θα έχουμε πάλι μη αναμενόμενα αποτελέσματα, όπως τόσες φορές μετά απο όλες αυτές τις αλλαγές και διαβουλεύσεις κατα καιρούς, που καταρράκωσαν την Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια.
Για το Λύκειο Ηλία αναφέρεται στο προσχέδιο η μείωση των 7ωρων σε 6 ωρα στους προσανατολισμούς, οπότε, αν παραμείνει, μιλάμε για 6ωρο ΑΕΠΠ.

Που ακριβώς αναφέρει το προσχέδιο το εξάωρο μάθημα στους προσανατολισμούς; Το ψάχνω αλλά δεν το βρίσκω.

ilias_s

#908
Παράθεση από: Laertis στις 23 Απρ 2020, 09:29:56 ΠΜ
Η αλήθεια είναι ότι για την αναβάθμιση της Πληροφορικής είναι σα να ψάχνεις ψύλλο στ'άχυρα σε αυτό το νομοσχέδιο. Μάλλον πρέπει να περιμένουμε να δούμε τις διδακτικές ώρες αλλά φοβάμαι ότι μετα τη διαβούλευση θα έχουμε πάλι μη αναμενόμενα αποτελέσματα, όπως τόσες φορές μετά απο όλες αυτές τις αλλαγές και διαβουλεύσεις κατα καιρούς, που καταρράκωσαν την Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια.
Για το Λύκειο Ηλία αναφέρεται στο προσχέδιο η μείωση των 7ωρων σε 6 ωρα στους προσανατολισμούς, οπότε, αν παραμείνει, μιλάμε για 6ωρο ΑΕΠΠ.

Το νομοσχέδιο είχε τέτοια αναφορά? Δεν την πρόσεξα.

Σχετικά με την "αναβάθμιση" στο γυμνάσιο. Δεν περιμένω κάποια θετική αλλαγή-έκπληξη στο ζήτημα των ωρών διδασκαλίας καθώς, πρώτα και κύρια, είναι πραγματικά δύσκολο να γίνει το μάθημα 2ωρο χωρίς "να σπάσεις αυγά". Δηλαδή :

Α) Για να γίνει η Πληροφορική 2ωρη, κάποιο άλλο μάθημα θα πρέπει να χάσει μία ώρα (έτσι συμβαίνει συνήθως). Ποιο θα είναι αυτό το μάθημα και, πιο σημαντικό, ποιος θα είναι ο κλάδος που θα δεχτεί κάτι τέτοιο?
Β) Αν γίνει 2ωρη η Πληροφορική σε αρκετές περιοχές της χώρας, από εκεί που πλεόναζαν οι ΠΕ86, θα αρχίσουν να λείπουν! Ποιος πιστεύει ότι το υπουργείο θα έκανε κίνηση που θα το ανάγκαζε να κάνει περισσότερες προσλήψεις μονίμων? ...εδώ κοιτάει πως θα μας "ελαφρώσει" από ώρες να καλύψουμε τα υπάρχοντα κενά σε μαθηματικούς (δ/θμια) και δασκάλους (π/θμια) ...από του χρόνου ίσως και νηπ/γούς(?).
Γ) Αν το προσέξατε "αναβαθμίστηκε" και η Τεχνολογία με την οποία πορευόμαστε, όπως όλα δείχνουν, "χέρι-χέρι"! Αυτό δημιουργεί επιπλέον εμπόδια σε όποια σκέψη για αύξηση ωρών καθώς ό,τι γίνεται στο ένα μάθημα, για κάποιο λόγο, συμπαρασύρει και το άλλο.

Πάντως έχει πλάκα να είναι εξεταζόμενη η πληροφορική με ένα βιβλίο που βγήκε πριν από το youtube!!!

Στο Λύκειο τώρα :

Υπάρχει η πρόβλεψη για "ερευνητική εργασία" στην Πληροφορική(?) στο Β' τετράμηνο. Σε ποιο μάθημα?

Α) Στο επιλεγόμενο της Α' τάξης? Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα ΑΛΛΑ αν το διαχωρίσουμε, ως προς τις απαιτήσεις, από τα υπόλοιπα μαθήματα επιλογής, κάποιοι απλά θα εκμεταλλευτούν το "επιλεγόμενο" και θα το αποφεύγουν. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Θα πρότεινα το μάθημα να γίνει υποχρεωτικό 2ωρο για όλους αντικαθιστώντας τη 2ωρη Ερευνητική/Δημιουργική Εργασία (που ούτως ή άλλως ανατίθεται πολύ συχνά σε ΠΕ86). Έτσι θα μπορούσε να δουλέψει καλύτερα.
Β) Στο μονώρο της Β' τάξης? Πολύ κακή ιδέα για μονόωρο μάθημα..! Εκεί δεν προλαβαίνουμε να πούμε τα βασικά αξιοπρεπώς και σκεφτείτε ότι από το 2021-22 θα έχουμε και τράπεζα θεμάτων(!). Αν το μάθημα γίνει 2ώρο ο εξτρά χρόνος θα είναι ζωτικής σημασίας. Προσωπικά, θα ενσωμάτωνα τη 1ωρη Ερευνητική Εργασία της Β' τάξης ώστε το μάθημα να γίνει 2ωρο αντίστοιχο της... 2ωρης Φιλοσοφίας!!!
Γ) Στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορική??? Εδώ απλά γελάμε... Αν γίνει κάτι τέτοιο θα υπάρχει ένας ακόμα λόγος για να πάει κάποιος φροντιστήριο!!!

Γενικά το νομοσχέδιο είναι ένα περίγραμμα σε πολλά σημεία... Αφήνει πολλά στη φαντασία του καθενώς.

Ένα είναι σίγουρο... Όλες αυτές οι αλλαγές μαζί ζήτημα να επιβαρύνουν 1€ τον κρατικό προϋπολογισμό! Μη σας πω ότι τον "ξαλαφρώνουν"!!!

Eri

Εντωμεταξύ το χαβά τους στα κανάλια..
Τώρα στο Οpen Ελλάδα βγαίνει η δημοσιογράφος (?!;;) που υποτιθεται κάνει το ρεπορτάζ για το νομοσχέδιο κ εξηγεί: 'Στο δημοτικό το μάθημα της πληροφορικής αναβαθμίζεται...' Ότι να ναι! Και μάλιστα σχολιάζει ο Χαριτατος 'Μπράβο αυτο ειναι καλο!'
Μια χαρά παιδια! Ολα καλά! Απορώ Γιατί γκρινιάζετε...😆😆

Laertis

Παράθεση από: vasiko στις 23 Απρ 2020, 11:22:23 ΠΜ
Που ακριβώς αναφέρει το προσχέδιο το εξάωρο μάθημα στους προσανατολισμούς; Το ψάχνω αλλά δεν το βρίσκω.

Έχετε δίκιο συνάδελφοι, οφείλω να ζητήσω συγγνώμη. Η πληροφορία ήταν εσωτερική και ισχύει μόνο για την τρέχουσα χρονιά, αλλά απ'ότι βλέπω δεν δημοσιεύτηκε, οπότε δεν αποτελεί "τυπικά" πρόταση. Άλλωστε γράφω, "αν παραμείνει, μιλάμε για 6ωρο ΑΕΠΠ". Επίσης, φοβάμαι ότι του χρόνου θα έχουμε περαιτέρω αλλαγές, Λατινικά αντί Κοινωνιολογίας, που θα συμπαρασύρουν και άλλα μαθήματα και προφανώς και το ωράριο

Αντίστοιχα,  αυτό που ρωτά λογικά ο Ηλίας, για την ερευνητική εργασία στην Πληροφορική στην Α Λυκειού με μάθημα επιλογής και στη Β με 1ώρο ? Υπάρχουν πλάνα/προθέσεις αναβάθμισης αλλά φοβάμαι πάντα ότι μετά τη διαβούλευση χάνουμε. Άλλοτε μας τρώνε οι Κοινωνιολόγοι, άλλοτε οι Θεολόγοι και άλλοτε οι Χημικοί. Παίζουμε 89' καλή άμυνα αλλά το γκολ το τρώμε στο τέλος.
Εγώ ένα έχω να πω, μπείτε στη διαβούλευση και βομβαρδίστε, μην περιμένετε τίποτα άλλο απο κανέναν γιατί στα "άλλα" μέσα είμαστε ανίσχυροι όπως έχει αποδειχθεί περίτρανα απο το 2014 και εντεύθεν ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ilias_s

Παράθεση από: Laertis στις 23 Απρ 2020, 04:31:23 ΜΜ
... Παίζουμε 89' καλή άμυνα αλλά το γκολ το τρώμε στο τέλος.


Για να το πούμε καλύτερα ... το γκολ το έχουμε φάει :

Α) από τα αποδυτήρια
Β) αφού τελειώσει το ματς (σβήσουν οι προβολείς και κλειδώσουν το γήπεδο...) πάμε σπίτι "νικητές" και μαθαίνουμε την άλλη μέρα από τις αθλητικές εφημερίδες ότι έχουμε χάσει!!!

Πόσες φορές έτυχε ο Χ κλάδος να πηγαίνει να διεκδικήσει κάτι και να φεύγει με... την Πληροφορική να έχει κάτι λιγότερο? (το Χ δεν είναι τυχαίο)

pgrontas

Πραγματικά έχω κουραστεί κάθε λίγο και λιγάκι τα ίδια και τα ίδια.
Αρχικά σκέφτηκα η `ενίσχυση της πληροφορικής` που ισχυρίζεται το νομοσχέδιο σε σχέση με όσα πραγματικά προβλέπει είναι απλό παπατζιλίκι. Τελικά καταλήγω ότι πρόκειται για οργουελιανό Newspeak.

Με το 7ωρο έχει καταλάβει κανείς τι θα συμβει; Ωραίο νομοσχέδιο πάντως τίγκα στην ασάφεια δεν πληρεί ούτε καθοριστικότητα ούτε αποτελεσματικότητα.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Laertis

Παράθεση από: pgrontas στις 23 Απρ 2020, 10:16:17 ΜΜ
Πραγματικά έχω κουραστεί κάθε λίγο και λιγάκι τα ίδια και τα ίδια.
Αρχικά σκέφτηκα η `ενίσχυση της πληροφορικής` που ισχυρίζεται το νομοσχέδιο σε σχέση με όσα πραγματικά προβλέπει είναι απλό παπατζιλίκι. Τελικά καταλήγω ότι πρόκειται για οργουελιανό Newspeak.

Με το 7ωρο έχει καταλάβει κανείς τι θα συμβει; Ωραίο νομοσχέδιο πάντως τίγκα στην ασάφεια δεν πληρεί ούτε καθοριστικότητα ούτε αποτελεσματικότητα.

Χαχα πληροί όμως περατότητα, γράφτε ότι θέλετε μέχρι 6 Μάη και μετά τέρμα τα δίφραγκα. Η πλάκα είναι οτι όλοι μας αντιμετωπίζουν ως "αναβαθμισμένους"!!! Οι Χημικοί (άκουσον άκουσον) μιλάνε ξανα μανά για υποβάθμιση της "Χημικής παιδείας" και οι Κοινωνιολόγοι (άκουσον άκουσον, με 3ωρο στην Α Λυκείου,+ 2ωρο στη Β + 2ωρο ΒΑΚΕ στη Β' προσανατολισμού + 7ωρο Γ προσανατολισμό για φέτος και γενικής στη Γ απο του χρόνου) για πόλεμο. Λυπάμαι που θα το πω, ο πόλεμος έχει χαθεί εδώ και καιρό γιατί, μετά τις ανόητες ανακοινώσεις - ταμπέλες, οι εντυπώσεις ακόμα και τώρα είναι πάλι εναντίον μας και όλοι μας θεωρούν αναβαθμισμένους. Μαντέψτε ποιος θα βγει χαμένος στις 7 Μαίου .... (το έχω δει το έργο το 2014, πουλάει ακόμα και πάμε για σήκουελ ...)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

sensible

Πραγματικά αν η μόνη αναβάθμιση είναι ότι μπήκε το μάθημα στην Β' Ομάδα και θα κάνουν Πληροφορική τα νήπια...ε αυτό με ξεπερνά! Ίσως υπονοεί ότι θα αναβαθμιστούμε πλέον και επίσημα ως οι χαμάληδες-τεχνικοί του σχολείου; Θα μας δώσει και ένα "παράσημο" για την υποστήριξη πάσης φύσεως εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, θα μας υποχρεώσει ενδεχομένως να κάνουμε εσωτερικές επιμορφώσεις στους συναδέλφους των σχολείων μας...κτλ..κτλ...να τη βράσω τέτοια αναβάθμιση!

Η ουσία είναι ότι θα μειωθεί το επτάωρο! Αυτό είναι το σίγουρο από το νομοσχέδιο. Επίσης οι ~25 ώρες του  μονόωρο στο Γυμνάσιο, θα γίνουν 23-24 λόγω διαγωνίσματος και συνθετικής εργασίας. Απλά και τεχνοκρατικά! Και τα μαθηματικούλια, σταθερά και "αναβαθμισμένα" στο 1/3 των συναδέλφων.

Για να μη πω για την πρωτοβάθμια που αυξάνονται τα παιδιά στα τμήματα...την ώρα μάλιστα που συζητάμε για αραίωση λόγω πανδημίας. Έχουν ξεφύγει εκεί τα ξεφτέρια στο υπουργείο και στο ανεκδιήγητο πλέον ΙΕΠ του Αντωνίου! Πολύ πιθανόν συνάδελφοι που για μία ώρα δεν συμπληρώνουν να εξωθηθούν να διδάξουν "επιχειρηματικότητα" σε παιδιά Α Γυμνασίου!!!!!!!! Αμ το άλλο με το άγιο δισκοπότηρο των εξετάσεων. Δεν τους ενδιαφέρουν τα μαθήματα, τους ενδιαφέρουν οι εξετάσεις..οι δείκτες...η PISA! Πιο ωμά δεν γίνεται να μας το πουν. Να μην αναφέρω την αξιολόγηση, άλλος καημός αυτός!

Anyway, θα πάρουν απάντηση σύντομα όπως το 2013-2014....και η ιστορία θα επαναλαμβάνεται εσαεί.