Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

Ξεκίνησε από skoud, 03 Μαρ 2011, 08:38:04 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sman

Συνάδελφοι δεν ήταν ο στόχος μου να διχάσω και να προκαλέσω και δεν είπα απολύτως τπτ για το αν μπορεί ο ΠΕ20. Αυτό που εννοούσα και προσπαθώ να το ξεκαθαρίσω είναι ότι ο ΠΕ3 δεν θα δεχτεί όλους να διδάξουν μαθηματικά...

Ανακαλώ και ζητώ συγνωμη για όσα θεωρείτε ότι σας προσβάλουν. Κρίμα! ειναι το κλιμα τεταμενο και δεν διαβάζουμε ότι γράφεται αλλά απλα ερμηνευεται από τον καθενα με τον τρόπο που επιθυμει.

ΠΡΕΠΕΙ να δουμε τα πραγματικα ρεαλιστικα πλεον.

dtsilog

Στη συνέλευση όσοι πάμε πιστεύω θα συζητήσουμε την απαξίωση του διδακτικού μας αντικειμένου, του μαθήματος της Πληροφορικής, τον αφανισμό του από το Νέο Γενικό Λύκειο, την υποχρεωτική "μετακόμιση" συναδέλφων από τα Επαγγελματικά Λύκεια και τις Επαγγελματικές Σχολές λόγω κατάργησής όλων των Β΄αναθέσεων σε Πληροφορικούς που αφορούσαν μαθήματα υπολογιστών άλλων ειδικοτήτων, την ενίσχυση του στο Γυμνάσιο με δεδομένο ότι το υπουργείο ήδη ανακοίνωσε ότι θα ενισχύσει την Τεχνολογία.

Τώρα το να καθόμαστε να λέμε ποιοι είναι ΠΕ19 και ποιοι ΠΕ20 και να ζητάμε να γίνει κάτι παρόμοιο με αυτό που έγινε στους Φυσικο-Χημικο-Γεωλόγο-Φυσιογνώστες, δε βλέπω να έχει κάποιο νόημα από τη στιγμή που είμαστε το ίδιο, έχουμε τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις. Όσο για τη σκέψη που διατύπωσε συνάδελφος να πάρουμε δεύτερες αναθέσεις άλλων άσχετων με την ειδικότητα μας καλύτερα να την κρατήσει για τον εαυτό του. Εδώ το σπίτι μας καίγεται, μας υποβαθμίζουν ως καθηγητές, ανακοινώνουν ότι θα εξαφανίσουν το μάθημα μας από το Γενικό Λύκειο, και η απάντηση είναι ΟΚ μπορούμε να διδάξουμε και άλλα μαθήματα; Έλεος δηλαδή :D. Αν δε σκεφτόμαστε τον εαυτό μας που τα λέει αυτά ας σκεφτούμε τουλάχιστον τους συναδέλφους μας που διδάσκουν στο Δημόσιο Σχολείο.

Για πρώτη φορά που διάβασα τα παραπάνω λόγια του Βαγγέλη, είπα δεν είναι δυνατόν, συμφωνώ με αυτά που λέει. Καθώς συνέχισα να διαβάζω όμως, βγήκα λάθος για άλλη μια φορά, βλέποντας ένα σλάλομ προτάσεων αποκλειστικά για τη γραμματειακή υποστήριξη. Καμιά φορά σε αυτό το κακομαθημένο υπουργείο αμάθειας πρέπει να λέμε και κανένα ΟΧΙ, το ΝΑΙ σε όλα αλλά μας τέλειωσε. Επίσης να επαναλάβω ότι δεν είμαστε αρμόδιοι ούτε για τη διεκπεραίωση της γραφειοκρατίας ούτε για να προτείνουμε το πως θα πρέπει να εφαρμοστεί αυτή στο σχολείο.

Να διευκρινίσουμε κάτι για τη Γραμματειακή υποστήριξη. Αυτή ανατίθεται, και ισχύει εξίσου για όλους τους εκπαιδευτικούς κάθε σχολείου, κυρίως για τους συναδέλφους που δε συμπληρώνουν ωράριο (όλων των ειδικοτήτων) αλλά ακόμα και σε αυτούς που συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Για τους τελευταίους προβλέπεται και μείωση ωραρίου, συνήθως μιας ή δύο ωρών.

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι όσον αφορά την Τεχνική Στήριξη, αυτή αρχίζει και τελειώνει στη θέση του Υπευθύνου Εργαστηρίου. Εάν μπούμε σε μια διαδικασία ότι θα αναλάβουμε και υπεύθυνοι ψηφιακής τάξης, υπεύθυνοι εργαστηρίου, επίσημοι διεκπεραιωτές γραφειοκρατικών εργασιών, τότε με συγχωρείτε πολύ αλλά έτσι όντως δικαιολογούμε την Απουσία της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Γιατί όντως για να γίνουν όλα αυτά, και με δεδομένο την είσοδο μας στο Δημοτικό, θα πρέπει να φύγουν κάποιες ώρες διδασκαλίας, δε φτάνουν ούτε τα κουκιά ούτε τα λεφτά.

Τα προβλήματα λοιπόν για τα οποία πρέπει να αγωνιστούμε, και που παράλληλα πρέπει οπωσδήποτε να είναι στις προτάσεις μας προς το υπουργείο, είναι τα εξής:

* Καθιέρωση του μαθήματος της Πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα στο νέο Γενικό Λύκειο.
* Επαναφορά των Β΄ αναθέσεων που είχαμε στα Επαγγελματικά Λύκεια και Επαγγελματικές Σχολές, καθώς και μείωση του ορίου μαθητών σε 13 για την παρουσία δεύτερου συναδέλφου στα εργαστήρια ειδικότητας Πληροφορικής. Έτσι και το μάθημα θα γίνεται πιο παιδαγωγικά (λέξη που την έκανε μόδα το υπουργείο, ενώ θα έπρεπε να είναι πράξη) και θα επιστρέψουν όσοι συνάδελφοι εκβιαστικά αποδήμησαν.
* Ενίσχυση του μαθήματος Πληροφορικής στο Γυμνάσιο στις 2 ώρες και απαίτηση διευκρινήσεων για το κρατικό πιστοποιητικό χρήσης ΗΥ, και το πως θα επηρεάσει το πρόγραμμα σπουδών.
* Θέσπιση οργανικών θέσεων στα Δημοτικά σχολεία, εφόσον συνάδελφοι επιθυμούν να καταλάβουν  ή να διοριστούν σε αυτές τις θέσεις.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

fof

Παράθεση από: Vangelis στις 05 Μαρ 2011, 02:16:32 ΜΜ

Μερικές προτάσεις:

1)   Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την ίδρυση θέσεων τεχνικής  υποστήριξης σχολείων ....
2)   Όμοια θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την ίδρυση θέσεων γραμματειακής υποστήριξης των σχολείων...
3)   Θα μπορούσαμε να καταγράψουμε τις  μηχανογραφικές εργασίες ενός  σχολείου και για κάθε μια από αυτή να ορίσουμε μείωση ωραρίου. ....
4)   Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε μια συγκεκριμένη μείωση π.χ 10 ώρες ....

Προσωπικά Διαφωνώ Βαγγέλη σε όλες τις Προτάσεις που θέτεις πάνω σ' αυτό το ζήτημα.

Πείτε μου θεωρείτε ότι είναι δικιά μας αρμοδιότητα να αποτιμήσουμε και να καταγράψουμε όλες τις μηχανογραφικές εργασίες ενός σχολείου;;; γιατί να το κάνουμε εμείς αυτό;;; και όχι οι Φιλόλογοι ή οι Μαθηματικοί ή των Θρησκευτικών;;
Και γιατί να ζητήσουμε την ίδρυση θέσεων γραμματειακής υποστήριξης;;

Εμάς αυτά μας αφορούν ;; ή αναβάθμιση του μαθήματός μας;;

Αν δεν συμπληρώνω ωράριο την επόμενη χρονιά θα κάνω αυτό που κάνουν οι περισσότεροι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων, θα πάω να συμπληρώσω αλλού!!!

Αν εμείς οι ίδιοι προτείνουμε να αναλάβουμε κι άλλους ρόλους εκτός του ρόλου που φέρει ο τίτλος μας «Εκπαιδευτικός Πληροφορικής»,

Αν εμείς οι ίδιοι πιστεύουμε ότι είμαστε εξίσου ικανοί να κάνουμε και οποιαδήποτε άλλη δουλειά εντός της σχολικής κοινότητας τότε αυτό σίγουρα σημαίνει ότι

«η θέση του Πληροφορικού στην Εκπαίδευση είναι περιττή!!!» 

Vangelis

fof και dtsilog
ωραία διαφωνείτε και πρακτικά τι σημαίνει αυτό;
Δεν απαντάμε; 

Μιλάω συγκριμένα επί της πρότασης αν θέλουμε να μιλήσουμε για αγώνες κ.λπ είναι άλλο θέμα. Για την ταμπακιέρα λοιπόν έχετε να πείτε τίποτα;

Γενικά και εγώ προτείνω   2 ώρες σε κάθε τάξη στο Δημοτικό, 2 γενικής σε κάθε τάξη στο Γυμνάσιο + 2 ώρες για πιστοποίηση, 2 ώρες γενικής σε κάθε τάξη στο Λύκειο , 3 ώρες επιλογής στη Β και 6 ώρες επιλογής στη Γ Λυκείου.  Ωραίο δεν ακούγεται;  Ποιος θα με ακούσει όμως;

Ας μιλήσουμε για μια φορά πρακτικά και όχι επί ιδεατού επιπέδου.   Απαντάμε η όχι και αν απαντήσουμε τι απαντάμε;  Υπάρχουν προτάσεις;


Fof αν εσύ θέλεις να μεταφέρεσαι σε άλλο σχολειό δικαίωμα σου αλλά πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό επιθυμούν όλοι οι συνάδελφοί μας;  Άλλωστε οι δικές μου προτάσεις δεν σου στερούν αυτή τη δυνατότητα.

Dtsilog  απλά δεν διάβασες την πρόταση (αν δεν την διαβάσεις δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουμε).  Διάβασέ την και πες μου που να αναφέρει ότι αυτά θα τα κάνουν οι καθηγητές πληροφορικής υποχρεωτικά.  Αν υπάρχει  αυτή η δυνατότητα και την χρησιμοποιήσουν ορισμένοι συνάδελφοί μας τι σε πειράζει;.   

Vangelis

Παρατηρώ πάντως ότι οι θέσεις  των άλλων δεν διαβάζονται με προσοχή.  Για παράδειγμα ο sman πράγματι δεν είπε ότι οι ΠΕ20 είναι  "κατώτεροι" απο τους ΠΕ19. 

Laertis

#50
Παράθεση από: Vangelis στις 05 Μαρ 2011, 07:15:29 ΜΜ
Παρατηρώ πάντως ότι οι θέσεις  των άλλων δεν διαβάζονται με προσοχή.  Για παράδειγμα ο sman πράγματι δεν είπε ότι οι ΠΕ20 είναι  "κατώτεροι" απο τους ΠΕ19. 

Δυστυχώς για σένα Vangelis ξέρω να διαβάζω και να ερμηνεύω τα υπονοούμενα πολύ καλύτερα από όσο εσύ νομίζεις. Η πρόταση για διάσπαση ήταν πεντακάθαρη - όπως και τα υπονούμενα -  και πρέπει ο ρόλος του δικηγόρου που έχεις αναλάβει να λήξει εδώ.
Μίλα μόνο για τον εαυτό σου και μόνο για αυτόν. Δεν εκφράζεις κανέναν άλλο εδώ μέσα, δεν είσαι εκλεγμένο μέλος να μιλάς για όλους, ούτε έχεις το δικαίωμα να διερμηνεύεις και να κατεθύνεις την αντίληψη των συναδέλφων. Θεωρώ ότι κάθε συνάδελφος διαθέτει τη στοιχειώδη αντίληψη για να καταλάβει τι λέγεται και τι παίζεται εδώ μέσα. Ο sman μπορεί να υπερασπίσει τη γνώμη του και χωρίς τη βοήθειά σου.
Πρέπει να καταλάβεις ότι μερικές φορές η σιωπή των άλλων δεν είναι αδυναμία , αλλά και ότι πολλές φορές  η σιωπή είναι προτιμότερη απο 1000 λέξεις.
Σε παρακαλώ περιορίσου στις απόψεις σου - που είναι ήδη γνωστές - και μην ερμηνεύεις απόψεις άλλων.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

Παράθεση από: Vangelis στις 05 Μαρ 2011, 07:15:29 ΜΜ
Παρατηρώ πάντως ότι οι θέσεις  των άλλων δεν διαβάζονται με προσοχή.  Για παράδειγμα ο sman πράγματι δεν είπε ότι οι ΠΕ20 είναι  "κατώτεροι" απο τους ΠΕ19. 
Βαγγέλη κατάλαβα πολύ καλά τι έγραψαν o gnirut και ο sman. Ο διαχωρισμός που ανέφεραν ξεκάθαρα τονίζει την ανωτερότητα της ΠΕ19. Ως εδω όμως, μην το συνεχίζουμε έχουμε σημαντικότερα προβλήματα να λύσουμε. Πως σας φαίνεται που από τον Σεπτέμβριο ο διευθυντής manager θα μπορεί να κάνει αναφορά όποτε και σε όποιον θέλει, ακόμα και χρηματικές ποινές θα έχει την εξουσία να βάζει. Δηλαδή αν εγω του χρόνου ζητήσω να γίνει σωστός καταμερισμός των εργασιών της γραμματειακής υποστήριξης και όχι όλος ο φόρτος εργασίας να πέφτει πάνω μου όπως γίνεται μέχρι τώρα, θα αξιολογηθώ αρνητικά από τον φωτισμένο manager της κας Διαμαντοπούλου?

mirtilo

#52
Παράθεση από: pthomop στις 05 Μαρ 2011, 10:26:44 ΜΜ
Πως σας φαίνεται που από τον Σεπτέμβριο ο διευθυντής manager θα μπορεί να κάνει αναφορά όποτε και σε όποιον θέλει, ακόμα και χρηματικές ποινές θα έχει την εξουσία να βάζει. Δηλαδή αν εγω του χρόνου ζητήσω να γίνει σωστός καταμερισμός των εργασιών της γραμματειακής υποστήριξης και όχι όλος ο φόρτος εργασίας να πέφτει πάνω μου όπως γίνεται μέχρι τώρα, θα αξιολογηθώ αρνητικά από τον φωτισμένο manager της κας Διαμαντοπούλου?

Στόχος της νέας τάξης είναι η διαλυσή του μοναδικού κυττάρου που μπορεί πραγματικά να αντισταθεί, του συλλόγου των διδασκόντων. Η μετάλλαξη του διευθυντή από εκπαιδευτικό σε manager αυτό το σκοπό εξυπηρετεί, την άρση αρμοδιοτήτων από τον σύλλογο, την διάσπαση της ενότητας μεταξύ των καθηγητών, και την επιβολή του πυραμιδικού μοντέλου που θα εξυπηρετεί τους σκοπούς της νέας τάξης.

Η ερώτηση που κάνεις είναι αυτονόητη. Σε κανέναν δεν αρέσει ο διευθυντής-manager. Οπότε, και για επιτάγχυνση των διαδικασιών, καλό είναι να την παραβλέψουμε ως ερώτηση και να πάμε στην επόμενη. Νομίζω η ερώτηση που πρέπει να τεθεί στην Γ.Σ. είναι:

Ποιόν τρόπο αντιδράσης πρέπει να έχει ο κλάδος σε περίπτωση που αποφασιστεί να είναι ο διευθυντής manager με δυνατότητα αναφοράς όποτε και σε όποιον θέλει, και με δυνατότητα επιβολής χρηματικών ποινών ;

με επιλογές από "κανέναν τρόπο" μέχρι .....
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

mirtilo

Σε γενικές γραμμές, είναι λάθος τακτική να περιοριζόμαστε σε ερωτήματα-ευχολόγια, του τύπου "θέλω παραπάνω ώρες", "να μην μου πάρουν τις ώρες μου" κλπ

Πρέπει να υπάρχουν και ερωτήματα-τρόποι δράσης, για τα διάφορα πιθανά ενδεχόμενα.


Έτσι ώστε να δοθεί γραμμή από την Γ.Σ. για τους τρόπους δράσης, και να μην αφεθεί στην διακριτική ευχέρεια του Δ.Σ. να αποφασίσει τι θα κάνει ο κλάδος, σε περίπτωση που τα πράγματα πάνε στραβά.

αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

kammenos

Για να μη μακρηγορούμε: Το να δεχτούμε (και επίσημα) τον όποιο ρόλο "τεχνικού/δακτυλογράφου/διοικητικού" στα σχολεία θα είναι η ταφόπλακά μας στην εκπαίδευση. Διοριστήκαμε ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ και τέτοιοι πρέπει να παραμείνουμε. Ας μην υποτιμούμε μόνοι μας τις σπουδές μας.
Το ξαναπροτείνω λοιπόν κι εγώ: Με τίποτε δεν πρέπει να υπάρχει η φράση "τεχνική υποστήριξη" στην τελική θέση της ΠΕΚΑΠ.
Μη ρίξουμε νερό στο μύλο της Διαμαντοπούλου.


kammenos

Παράθεση από: Stefania στις 04 Μαρ 2011, 11:04:47 ΠΜ

Τεχνική υποστήριξη δεν είναι:
-Η εισαγωγή οποιονδήποτε στοιχείων, για οποιοδήποτε λόγο.
-Η αλλαγή μελανιών στα φωτοτυπικά.
-Η αντιγραφή cd σε συναδέλφους.
-Η αποστολή και λήψη mail του σχολείου.
-Η εγκατάσταση προγραμμάτων για άλλα μαθήματα πλην πληροφορικής.
-Η εκτύπωση βαθμολογίων, απουσιών.


Δυστυχώς για το Υπουργείο ΚΑΙ όλα τα παραπάνω ΕΊΝΑΙ τεχνική υποστήριξη. Προσωπικά δε θα μου άρεσε καθόλου να καταλήξω να βγάζω φωτοτυπίες για τη Φιλόλογο ή να κατεβάζω και να τυπώνω PDF για τον Φυσικό που βαριέται. :-/

kammenos

Παράθεση από: Stefania στις 04 Μαρ 2011, 11:04:47 ΠΜ
Είναι αστείο να συζητάμε καν για το αν θα αναλάβουμε τεχνική υποστήριξη ενός σχολείου. Τα μισά μαθήματα στις σχολές πληροφορικής είναι "σχετικά" με την τεχνική υποστήριξη.
Κάτσε λίγο γιατί αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση! Δηλαδή, όταν π.χ. κάναμε Λειτουργικά Συστήματα στο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ που σπουδάζαμε, μας μάθαιναν να εγκαθιστούμε antivirus και να κάνουμε τα απαραίτητα updates ? Κι όταν κάναμε Ψηφιακή Επεξεργασία Σημάτων, ήταν για να στήνουμε mini ασύρματα δίκτυα στα σχολεία ? Όταν μας λέγανε για client-server μοντέλα, το κάναν για να καταχωρούμε στοιχεία στο κάθε survey ? Στην Ψηφιακή Σχεδίαση μαθαίναμε να τοποθετούμε επιπλέον RAM σε PC ?
Αν είναι έτσι, τα ΙΕΚ και τα ΕΠΑΛ σε τί χρησιμεύουν  ?
Φαίνεται δεν έχω καταλάβει το "πραγματικό" αντικείμενο των σπουδών μας.   :-[

Stefania

Ενώ είμαστε όλοι απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, υπάρχει τεράστια αδυναμία συνεννόησης. Θα προσπαθήσω πιο αναλυτικά και χιουμοριστικά να εξηγήσω τι εννοώ.
Σχολείο. Υπολογιστές. Χαλάνε; Χρειάζονται αναβάθμιση; Χρειάζονται λογισμικά για να λειτουργήσουν; Είναι δυνατόν να υπάρχει σχολείο σήμερα χωρίς δικό του site; Αν η απάντηση στις παραπάνω ερωτήσεις είναι ναι, τότε χρειάζεται τεχνική υποστήριξη.
Ας συμφωνήσω ότι δεν πρέπει να την κάνει πληροφορικός. Αλλά κάποιος θα πρέπει να την κάνει; Σκέφτομαι πρόχειρα:

Α)Ιδιωτικές εταιρίες. Με τι κόστος όμως; Μετά εμείς οι ίδιοι δεν θα λέμε για λαμογιές και υπερτιμολογήσεις και τζάμπα λεφτά;
Β)Μετάταξη πληροφορικών στην Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης Σχολείων (ΥΤΥΣ). Στην ποια; Που; Υπάρχει κανείς που θα δεχτεί; Θα χάσει την οργανική του θέση ως μόνιμος για να πάει σε μια νεοσύστατη υπηρεσία; Χωρίς να ξέρει πόσο θα δουλεύει, που θα δουλεύει, από ποιον θα πληρώνεται; Ωράριο; Διακοπές; Αργίες; Θα τον στηρίξει κανείς συνδικαλιστικά; Υπάρχει κανείς μόνιμος που το δέχεται; Αν ναι, ας βγει να το πει. Αλλιώς ας κοπεί αυτή η καραμέλα για μετατάξεις και αποσπάσεις.
Γ)Κάποιος μέσα στο σχολείο, που θα έχει τις απαραίτητες γνώσεις. Διάβαζα ότι 120 γυμνάσια και λύκεια στην Αθήνα συγχωνεύονται. Στην επαρχία ακόμα χειρότερα. Λέτε να μην βρεθεί άλλος κλάδος να αναλάβει την τεχνική υποστήριξη; Εγώ νομίζω θα σφάζονται για αυτές τις ώρες. Ειδικά κλάδοι των θετικών επιστημών.
(Αυτό αν συνδυαστεί με την προηγούμενη πρόταση συναδέλφου για διαφοροποίηση των μαθημάτων πληροφορικής, "πληροφορική πλήρης" και "πληροφορική με 1,5% λιπαρά", τότε νομίζω καταλαβαίνουμε που οδηγούμαστε. Οι πιστοποιημένοι συνάδελφοι όλων των κλάδων θα μας πάρουν την "light πληροφορική", μέχρι να απομείνουμε ελάχιστοι και να εκλείψουμε σαν τους δεινοσαύρους.)
Δ)Ινδοί. Όλες οι μεγάλες εταιρίες χρησιμοποιούν Ινδούς για τεχνική υποστήριξη (μέσω τηλεφώνου, mail, live chat). Σε extreme περιπτώσεις να ναυλώνουμε ένα αεροπλάνο και να περιοδεύουν όλη την Ελλάδα για να αλλάξουν μια κάρτα γραφικών, να προσθέσουν μνήμη, να αναβαθμίσουν ένα πρόγραμμα, να στήσουν το e-school, να φτιάξουν μια ιστοσελίδα. Σίγουρα θα είναι οικονομικότερο από τις ιδιωτικές εταιρίες.
Ε)Προσευχή. Αν όλοι προσευχόμαστε να μην βγάζουν προβλήματα οι υπολογιστές, τότε ίσως βρήκαμε τη λύση. Αλλά οι άθεοι συνάδελφοι; Οι αλλόθρησκοι;

Θετικό είναι ότι μερικοί συνάδελφοι πλέον λένε ότι δέχονται να αναλάβουν σαν τεχνική υποστήριξη το εργαστήριο τους και μόνο. Δηλαδή τους προβληματίζει να εγκαταστήσουν για μια και μοναδική φορά το e-school; Να φτιάξουν την ιστοσελίδα του σχολείου τους; Αυτό είναι το πρόβλημα; Τώρα αν κάποιος θεωρεί ότι με το να στήσει το e-school, θα υποχρεωθεί και να το λειτουργεί. Είναι καθαρά θέμα προσωπικότητας και ας ψάξει αλλού τις αιτίες "θυματοποίησής" του..

Σε ότι έχει να κάνει με τις προτάσεις που ακούγονται. Προσωπικά δεν περιμένω πολλά από τους Πανεπιστημιακούς (αν ήθελαν να δράσουν θα είχαν δράσει). Και νομίζω ότι επίτηδες αφήνουν το μάθημα να απαξιωθεί ώστε από τις 50 και πλέον σχολές πληροφορικής, κάποιες να κλείσουν (ειδικά ορισμένες νεοσύστατες στην επαρχία) με την εφαρμογή Καλλικράτη και στα πανεπιστήμια.
Ούτε με νοιάζει να ενημερωθούν οι "ανενημέρωτοι" συνάδελφοι. Δεν είναι μικρά παιδιά. Αν μετά από τόσους μήνες, δεν γνωρίζουν καλυτέρα να συνεχίσουν να κοιμούνται. Γιατί αυτοί που είναι ανενημέρωτοι είναι ντροπή για τον κλάδο.
Ούτε άλλη δημοσιότητα χρειάζεται. Βαρέθηκα (με την καλή έννοια) να διαβάζω συνέχεια για επερωτήσεις βουλευτών, επιστολές της ΠΕΚΑΠ, της ΕΠΕ -τραγική η σιωπή των υπολοίπων-. Αλήθεια τα 1000 μέλη που ψήφισαν στο e-tee (σύμφωνα με τον κύριο Ιωαννίδη σε παλιό μήνυμα του στο στέκι) και τα 4000 μέλη της ΕΠΥ (σύμφωνα με το site τους) που είναι εξαφανισμένα; Ειδικά η ΕΠΥ που πολλά μέλη του ΔΣ της είναι και συγγραφείς της ΑΕΠΠ, θα έπρεπε να ηγούνταν των κινητοποιήσεων.

Τέλος βλέπω ότι μερικοί συνάδελφοι σκόπιμα συνεχίζουν να μπλέκουν την τεχνική με την γραμματειακή υποστήριξη, με σκοπό μάλλον να προκαλέσουν σύγχυση και αποπροσανατολισμό. Γραμματειακή υποστήριξη (με τόσες χιλιάδες πιστοποιημένων καθηγητών άλλων κλάδων) μπορούν να κάνουν άπαντες. Αν τώρα κάποιος πληροφορικός για να συμπληρώσει ώρες θέλει να αναλάβει το λεγόμενο data entry, ας το κάνει εθελοντικά.

Κανείς όμως δεν μπορεί να τον υποχρεώσει. Αν η ΠΕΚΑΠ συναινέσει να αναλάβουμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ την γραμματειακή υποστήριξη, τότε λυπάμαι που το λέω, αλλά θα έχει υποπέσει σε τεράστιο σφάλμα και θα έχει πλήξει το κύρος της ανεπανόρθωτα. Δεν θα σέβεται ούτε το ρόλο της ούτε τα μέλη της. Και λέω λυπάμαι γιατί μέχρι τώρα η ΠΕΚΑΠ κάνει πολύ καλό αγώνα. Εθελοντικά, ας κάνει ο κάθε πληροφορικός ότι θέλει.

Η τεχνική υποστήριξη όμως είναι εντελώς διαφορετικό θέμα (το εξάντλησα σε προηγούμενο μήνυμα). Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι καθηγήτρια πληροφορικής και να μπει μαθηματικός η άλλος κλάδος στο εργαστήριο μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ιδιωτική εταιρεία και να ζητά τερατώδη ποσά για να συνδέσει π.χ. ένα υπολογιστή με τον εκτυπωτή. Ή να προσθέσει μνήμη. Ή να περάσει κάποιο antivirus. Ή να επισκευάσει το δίκτυο. Θα είναι χαρά μου να φτιάξω την ιστοσελίδα στο σχολείο που θα είμαι καθηγήτρια.

Η πρόταση μου στην ΠΕΚΑΠ, χωρίς wishful thinking για βοήθεια από πανεπιστημιακούς, πολυάριθμες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, αναγνώριση της άξιας της αλγοριθμικής είναι:
Τεχνική υποστήριξη (hardware, software, site) μαζί με υποχρεωτική εγκατάσταση στα εργαστήρια (linux, open office, kturtle) και εκπαίδευση των μαθητών πάνω σε αυτά και όλα τα άλλα θα έρθουν νομοτελειακά (οργανικές στα δημοτικά, 2ωρο στα γυμνάσια, ισχυροποίηση της πληροφορικής στα λύκεια). Τώρα αν κάποιοι δεν μπορούν, δεν ξέρουν, έχουν συνηθίσει στο αραλίκι και βαριούνται να μάθουν. Είναι θέμα ηγεσίας τελικά (ΠΕΚΑΠ – ΕΠΕ). Θα χαϊδέψει τους μόνιμους "ανενημέρωτους" συναδέλφους που αποτελούν την πλειοψηφία των καθηγητών πληροφορικής ή θα "συγκρουστεί" μαζί τους για το καλό των μαθητών, της εκπαίδευσης, του κλάδου και του σχολείου γενικότερα;

Γιατί αν αύριο σταλεί εγκύκλιος που υποχρεώνει τον καθηγητή πληροφορικής με οργανική θέση να φτιάξει την ιστοσελίδα του σχολείου του, πάω στοίχημα ότι εκατοντάδες (πρώην ανενημέρωτοι) θα συγκεντρωθούν έξω από το Υπουργείο. Καλά για ελεύθερο λογισμικό δεν το συζητώ. Θα γίνει σεισμός!

Stefania

#58
Παράθεση από: kammenos στις 06 Μαρ 2011, 11:50:15 ΠΜ
Φαίνεται δεν έχω καταλάβει το "πραγματικό" αντικείμενο των σπουδών μας.   :-[

Είναι το word και το excel δηλαδή;

ΠαράθεσηΠροσωπικά δε θα μου άρεσε καθόλου να καταλήξω να βγάζω φωτοτυπίες για τη Φιλόλογο ή να κατεβάζω και να τυπώνω PDF για τον Φυσικό που βαριέται. :-/

Χωρίς παρεξήγηση αλλά νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα προσωπικότητας του καθενός. Δεν φταίει η τεχνική υποστήριξη για το αν καταλήξει κάποιος να βγάζει φωτοτυπίες στη φιλόλογο.

mirtilo

#59
Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 11:51:32 ΠΜ
Η πρόταση μου στην ΠΕΚΑΠ, χωρίς wishful thinking για βοήθεια από πανεπιστημιακούς, πολυάριθμες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, αναγνώριση της άξιας της αλγοριθμικής είναι:
Τεχνική υποστήριξη (hardware, software, site) μαζί με υποχρεωτική εγκατάσταση στα εργαστήρια (linux, open office, kturtle) και εκπαίδευση των μαθητών πάνω σε αυτά και όλα τα άλλα θα έρθουν νομοτελειακά (οργανικές στα δημοτικά, 2ωρο στα γυμνάσια, ισχυροποίηση της πληροφορικής στα λύκεια). Τώρα αν κάποιοι δεν μπορούν, δεν ξέρουν, έχουν συνηθίσει στο αραλίκι και βαριούνται να μάθουν. Είναι θέμα ηγεσίας τελικά (ΠΕΚΑΠ – ΕΠΕ). Θα χαϊδέψει τους μόνιμους "ανενημέρωτους" συναδέλφους που αποτελούν την πλειοψηφία των καθηγητών πληροφορικής ή θα "συγκρουστεί" μαζί τους για το καλό των μαθητών, της εκπαίδευσης, του κλάδου και του σχολείου γενικότερα;

Είναι αυτό πρόταση; Σχόλια είναι, κρίσεις είναι, διαπιστώσεις είναι, αλλά πρόταση δεν είναι. Μπορείς να γράψεις πιο ξεκάθαρα τι ακριβώς προτείνεις;
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω