ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Στατιστικά στοιχεία σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια..

pvs

Παράθεση από: petrosp13 στις 16 Ιουν 2016, 03:57:52 ΜΜ
Δηλαδή ακόμα και τώρα που η κατεύθυνση της χημείας έχει πολύ περισσότερο κόσμο από την κατεύθυνση της ΑΕΠΠ, τα ποσοστά είναι:
Άριστοι
Χημεία 36 (!!!) - ΑΕΠΠ 15
Κάτω από την βάση
Χημεία 25 -  ΑΕΠΠ 40
Κατά τα άλλα, τα παιδιά επέλεγαν το πιο εύκολο μάθημα τόσα χρόνια

Όποια γραμμή και να δόθηκε από οποιονδήποτε, αυτό το 36 είναι αντιπαιδαγωγικό, άδικο και προκλητικό
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει μια επιτροπή εξετάσεων που θα αξιολογεί τα θέματα και να ελέγχει ότι το επίπεδο δυσκολίας θα είναι σε όλα τα μαθήματα το ίδιο αυτό θα γίνεται. Αν δούμε τα στατιστικά τα μαθήματα με τα υψηλότερα ποσοστά αποτυχίας είναι το ΑΕΠΠ και τα μαθηματικά. Την ίδια στιγμή γεμίσαμε αριστούχους Φυσικοχημικούς.

P.Tsiotakis

 
Tο περίγραμμα θέσεων της, για το Εκπαιδευτικό σύστημα

Tο περίγραμμα θέσεων της,  για το Εκπαιδευτικό σύστημα, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στην Συνέλευση των Αντιπροσώπων στις 12-6-2016, δημοσιοποίησε η Ενωση Ελλήνων Χημικών.

petrosp13

Επιτέλους το κατάλαβαν, αν και συνεχίζουν κι αυτοί να θεωρούν "αδερφάκια" την Πληροφορική με την Οικονομία και ίσως αυτό δείχνει και από πού προήλθε η έμπνευση του υπάρχοντος συστήματος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Η έμπνευση του υπάρχοντος συστήματος
αλλά και η κατακρεούργηση της έμπνευσης αυτής,
έχουν ονοματεπώνυμο/α
αποτυπωμένα στον Ιστό.

ggkrozos

Γ. ΠΑΝΤΗΣ: Επίσης αν θέλετε σαν είδηση, να σας πούμε και κάτι άλλο: Με το πέρας της όλης διαδικασίας, ειδική Επιτροπή του Υπουργείου και μέχρι το Σεπτέμβριο θα κάνει παρεμβάσεις και θα υπάρξουν συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση του όλου συστήματος μέχρις ότου πάμε στο επόμενο. Κάθε χρονιά πρέπει λίγο να βελτιώνομε το σύστημα. Και θα κάνουμε πράξη τη δέσμευση του Υπουργού, σας το λέμε ότι οι εξετάσεις θα βγουν εκτός του σχολικού έτους. Αυτό θα είναι από τη νέα χρονιά.

https://www.minedu.gov.gr/eidiseis/21664-16-06-16-olokliri-i-simerini-synentefksi-typou-gia-tis-panelladikes

nikosx

Μία μικρή βελτίωση (τριπλή για την ακρίβεια) είναι η εξής:

Αντικαθιστάς την Ιστορία Προσανατολισμού με τη Φυσική Προσανατολισμού (και τα δύο 3ωρα) ως ΜΗ πανελλαδικά εξεταζόμενο όπως ακριβώς δηλαδή και η ΑΕΠΠ στη θετική. Με αυτήν την αλλαγή ο μαθητής του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής έχει διδαχθεί Φυσική (όπως μας λένε ότι οι της Θετικής έχουν διδαχθεί Πληροφορική ακόμα και αν δεν εξετάζονται πανελλαδικά) και έτσι υπάρχει η δυνατότητα στο 5ο πεδίο σχολών να μπουν και οι σχολές των μηχ/κων Η/Υ, των Ηλεκτρολόγων, του Αυτοματισμού, οι στρατιωτικές και πολλές άλλες (δεν πιστεύω να μην είναι αρκετά τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Πληροφορική για αυτό, ε;) και βέβαια αλλάζει και ο συντελεστής βαρύτητας για αυτές τις σχολές και είναι η ΑΕΠΠ αντί για το ΑΟΘ.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Eri

Παράθεση από: nikosx στις 20 Ιουν 2016, 04:52:15 ΜΜ
Μία μικρή βελτίωση (τριπλή για την ακρίβεια) είναι η εξής:

Αντικαθιστάς την Ιστορία Προσανατολισμού με τη Φυσική Προσανατολισμού (και τα δύο 3ωρα) ως ΜΗ πανελλαδικά εξεταζόμενο όπως ακριβώς δηλαδή και η ΑΕΠΠ στη θετική. Με αυτήν την αλλαγή ο μαθητής του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής έχει διδαχθεί Φυσική (όπως μας λένε ότι οι της Θετικής έχουν διδαχθεί Πληροφορική ακόμα και αν δεν εξετάζονται πανελλαδικά) και έτσι υπάρχει η δυνατότητα στο 5ο πεδίο σχολών να μπουν και οι σχολές των μηχ/κων Η/Υ, των Ηλεκτρολόγων, του Αυτοματισμού, οι στρατιωτικές και πολλές άλλες (δεν πιστεύω να μην είναι αρκετά τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Πληροφορική για αυτό, ε;) και βέβαια αλλάζει και ο συντελεστής βαρύτητας για αυτές τις σχολές και είναι η ΑΕΠΠ αντί για το ΑΟΘ.
+1
Απο τι στόμα σου κ στου Φιλη το αφτί!!

dpa2006

Παράθεση από: nikosx στις 20 Ιουν 2016, 04:52:15 ΜΜ
Μία μικρή βελτίωση (τριπλή για την ακρίβεια) είναι η εξής:

Αντικαθιστάς την Ιστορία Προσανατολισμού με τη Φυσική Προσανατολισμού (και τα δύο 3ωρα) ως ΜΗ πανελλαδικά εξεταζόμενο όπως ακριβώς δηλαδή και η ΑΕΠΠ στη θετική. Με αυτήν την αλλαγή ο μαθητής του Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής έχει διδαχθεί Φυσική (όπως μας λένε ότι οι της Θετικής έχουν διδαχθεί Πληροφορική ακόμα και αν δεν εξετάζονται πανελλαδικά) και έτσι υπάρχει η δυνατότητα στο 5ο πεδίο σχολών να μπουν και οι σχολές των μηχ/κων Η/Υ, των Ηλεκτρολόγων, του Αυτοματισμού, οι στρατιωτικές και πολλές άλλες (δεν πιστεύω να μην είναι αρκετά τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Πληροφορική για αυτό, ε;) και βέβαια αλλάζει και ο συντελεστής βαρύτητας για αυτές τις σχολές και είναι η ΑΕΠΠ αντί για το ΑΟΘ.

Άψογος!
Αναρωτιέμαι πως δεν το είχαν σκεφτεί οι ίδιοι τους τόσο καιρό!
ήθελαν....;)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

#504
Ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

http://www.esos.gr/arthra/44956/xespasma-fysikon-kata-n-fili

Έχει ενδιαφέρον να την διαβάσετε ολόκληρη.

Η παραπάνω ανακοίνωση δεν βγήκε με αφορμή κάποια μείωση των ωρών της Φυσικής ή κάποιο περιορισμό της ύλης της, αλλά μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Παράθεση από: evry στις 05 Ιουλ 2016, 11:04:49 ΠΜ
Ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

http://www.esos.gr/arthra/44956/xespasma-fysikon-kata-n-fili

Έχει ενδιαφέρον να την διαβάσετε ολόκληρη.

Η παραπάνω ανακοίνωση δεν βγήκε με αφορμή κάποια μείωση των ωρών της Φυσικής ή κάποιο περιορισμό της ύλης της, αλλά μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων
Δεν έχουν κι άδικο...
Οι μεταθέσεις ήταν λιγοστές και αν τα στοιχεία ισχύουν (δεν τα αμφισβητώ!!!) έχουν δίκιο.
Όσον αφορά την ύλη της Φυσικής, έχει μειωθεί πάρα πολύ τα τελευταία 15-20 χρόνια,ειδικά με το νέο λύκειο και τη νέα ύλη και την κατάργηση της Φυσικής Γενικής Παιδείας της Γ Λυκείου.
Αντίστοιχη μείωση ύλης έχουν και τα Μαθηματικά....
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

P.Tsiotakis

#506

lxart


dpa2006

Τους "ρίχνει" να είναι Φυσικές Επιστήμες γιατί σιγά-σιγά θα απορροφηθούν από Φυσικούς οι Χημικοί,Βιολόγοι,Γεωλόγοι...
Για να δούμε πως θα εξελιχθεί.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tropheus

Τροπολογία: Σύσταση τμήματος στο υπ. Παιδείας για τη διδασκαλία της πληροφορικής

http://www.esos.gr/arthra/45779/tropologia-systasi-tmimatos-sto-yp-paideias-gia-ti-didaskalia-tis-pliroforikis