υποστήριξη e- learning

Ξεκίνησε από kirdim, 15 Μαρ 2020, 03:26:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Κάποιες παρατηρήσεις στην κουβέντα

Καταρχήν θεωρώ το παρακάτω σχόλιο ελεεινό και απαράδεκτο, και αυτό όχι επειδή δεν έχει τόνους
Παράθεση από: παρις στις 28 Μαρ 2020, 05:01:02 ΜΜ
Οσο για τις πανελληνιες , απ,οσο ξερω στηριζονται στα φροντιστηρια γιαυτο και πληρωνουν κιολας. Αν δεν στηριζονταν, δεν θα πληρωναν.
και δεν είναι μόνο ελεεινό για όσους εκπαιδευτικούς προσπαθούν στα σχολεία αλλά και για όσους μαθητές δεν πηγαίνουν φροντιστήριο. Τους προσβάλλει όλους. Το ότι κάποιοι έχουν συνηθίζει μια ζωή να μαθαίνουν με φροντιστήριο δε σημαίνει ότι ισχύει για όλους.

Από εκεί και πέρα, κάποιοι έχουν την εντύπωση ότι επειδή θα ανοίξουν έναν υπολογιστή και θα μιλάνε θα κάνουν μάθημα. Είναι βαθιά νυχτωμένοι. Νομίζουν ότι επειδή έχουν κάνει 1-2 κλήσεις skype ξέρουν να κάνουν και σύγχρονη εκπαίδευση.
Να τους δω λοιπόν σε τηλεδιάσκεψη με 20-25 μαθητές όπου οι μισοί δεν θα ακούν οι άλλοι μισοί δεν θα βλέπουν, δεν θα μπορούν να μιλήσουν, άλλοι θα μπαίνουν από κινητό άλλοι από τάμπλετ άλλοι από Η/Υ, θα πρέπει να μπαίνουν και να ξαναβγαίνουν από το δωμάτιο, για να δουλεύει ο ήχος. Όταν μοιράζεις την οθόνη σου θα κολλάει, και θα χάνεις μερικούς, πόσο μάλλον όταν μοιράζεις οθόνη σε άλλο μαθητή για να λύσει άσκηση.
Ακόμα και αν λύσουν όλα τα τεχνικά προβλήματα έρχεται η ώρα που θα πρέπει να κάνουν μάθημα:
Πως θα κάνεις μαθηματικά χωρίς γραφίδα? Φαντάζομαι ότι δεν θα γράφουν στο τετράδιο και θα τα δείχνουν στην κάμερα σε στυλ νοηματικής έτσι?

Άσε που πλέον μέσα στην τάξη σου θα είναι και οι γονείς και θα βλέπουν τι κάνεις και θα έχουν και λόγο! Θα γίνει τσίρκο!
Είναι πολλά πράγματα που οι ειδικότητες που δεν είναι εξοικειωμένες με την τεχνολογία δεν τα έχουν σκεφτεί. Πρόκειται για απίστευτο άλμα στη μαθησιακή διαδικασία. το οποίο λίγοι έχουν συνειδητοποιήσει. Είμαι σίγουρος ότι οι δάσκαλοι έχουν την εντύπωση ότι ο/η πληροφορικός θα τους τα στήσει όλα και αυτοί απλά θα κάνουν μάθημα.
Αλλά αν θέλουν ας το κάνουν. Η προσγείωση θα είναι απότομη. Όποιος δάσκαλος είναι ξύπνιος/α θα δουλέψει ασύγχρονα και θα ενημερώνει τους γονείς στα κινητά με viber ή άλλο μέσο.
Όποιος θέλει να κάνει σύγχρονη εκπαίδευση με 8χρονα και 10χρονα απλά θα φάει τα μούτρα του/της γιατί η κατάσταση θα καταλήξει αργά ή γρήγορα σε τσίρκο αφού δεν θα μπορεί να επιτηρεί τους μαθητές και θα έχει μέσα στην αίθουσα και τους γονείς, οι οποίοι θα μπορούν άνετα να καταγράφουν όλο το μάθημα και όλα όσα λες.

Επίσης δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την δωρεάν έκδοση του webex γιατί σου δίνει τη δυνατότητα καταγραφής της συνομιλίας. Θα πρέπει να περιμένουν να τους στείλουν κωδικούς από το υπουργείο για το webex. Αυτοί οι κωδικοί λογικά θα σταλούν από την άλλη εβδομάδα. Αυτή την εβδομάδα θα γίνει η ενημέρωση στις ομάδες υποστήριξης των δημοτικών.

Πάντως από μια μικρή σύγκριση που έκανα μεταξύ της free έκδοσης και της κανονικής του υπουργείου που έχω η δεύτερη θέλει να έχεις πολύ καλή ταχύτητα και κολλάει στις οθόνες των μαθητών πιο συχνά. Φυσικά έχει πιο πολλές επιλογές. Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά αυτή η εντύπωση μου δημιουργήθηκε

Όσον αφορά το free webex
Μπορείτε μια χαρά να κάνετε free webex εκτός σχολικού δικτύου, προσέξτε όμως να μην συνδέσετε το free webex με το email που έχετε δώσει στο myschool, γιατί δεν πρόκειται να πάρετε activation link. Όσοι/ες έχετε free webex account και έχετε δώσει το ίδιο email στο myschool αλλάξτε άμεσα γιατί θα έχετε πρόβλημα.


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

byom

Παράθεση από: παρις στις 28 Μαρ 2020, 09:06:08 ΜΜ
Μπες σε Ιστοσελιδες πρωτοβαθμιων εχει αναρτηθει. Μεσα σε λιγες μερες θα παρουν ολοι σταδιακα.
Επισης λενε το αναποδο απο αυτο που προτεινες εσυ. Λενε ΜΗΝ κανετε webex accounts εκτος σχολικου δικτυου χωρις link.  Το αναφερουν ξεκαθαρα, ειναι εντολη.
Οποτε καλο ειναι να προσεχουμε τις προτασεις μας.

Βλέπω εξακολουθείς την ίδια τακτική.
Επαναλαμβάνω:
Παράθεση από: παρις στις 28 Μαρ 2020, 05:23:12 ΜΜ
Αν ειπαν ετσι θα ηθελα να το δω με link.

Που είναι το Link που αποδεικνύει τους ισχυρισμούς σου;

παρις

και δεν είναι μόνο ελεεινό για όσους εκπαιδευτικούς προσπαθούν στα σχολεία αλλά και για όσους μαθητές δεν πηγαίνουν φροντιστήριο. Τους προσβάλλει όλους. Το ότι κάποιοι έχουν συνηθίζει μια ζωή να μαθαίνουν με φροντιστήριο δε σημαίνει ότι ισχύει για όλους.

Οχι δεν ισχυει για ολους αλλα για το 95% που περνάει σε σχολες. Ειναι μια πραγματικοτητα ειτε θες να την αποδεκτεις ειτε οχι. 
Και ερχεται σαν απαντηση στο...εσεις μην μπαινετε στο webex τα παιδια δινουν πανελληνιες, αυτο ειναι χειροτερο.

Υπαρχει διοικητικη οδηγια για ΜΗ δημιουργια free accounts webex. Για καποιο/καποιους λογους εχει ειπωθει αυτο. Εναν ισως τον βρηκες.

byom

Παράθεση από: παρις στις 28 Μαρ 2020, 09:39:25 ΜΜ
Υπαρχει διοικητικη οδηγια για ΜΗ δημιουργια free accounts webex. Για καποιο/καποιους λογους εχει ειπωθει αυτο. Εναν ισως τον βρηκες.

link που να αναφέρει την οδηγία?

Kαι για ποιους λόγους  έχει ειπωθεί αυτό (αν έχει) , εκτός από τον τεχνικό λόγο που ανέφερε ο evry?

byom

Παράθεση από: evry στις 28 Μαρ 2020, 09:28:33 ΜΜ
Επίσης δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την δωρεάν έκδοση του webex γιατί σου δίνει τη δυνατότητα καταγραφής της συνομιλίας.

Δηλαδή στην έκδοση webex του υπουργείου που δεν υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής , θεωρούμαστε εντάξει από άποψη προσωπικών δεδομένων;
Δουλευόμαστε;
Δεν μπορώ να καταγράψω μια οθόνη (που παίζει webex χωρίς δυνατότητα εγγραφής),  με την κάμερα του κινητού μου;

evry

Ξαναλέω: Υπάρχουν δυο λόγοι που σου ζητάνε μην χρησιμοποιήσεις free webex account

Ο πρώτος και ο βασικότερος είναι ότι αν έχεις δώσει το ίδιο email με αυτό που έχεις στο myschool και το οποίο θα τραβήξουν για να σου κάνουν το account επειδή θα γίνει κάποιο conflict με το free απλά δεν θα πάρεις activation link και θα πρέπει να συνεννοηθείς με το helpdesk του υπουργείου. Το ξέρω γιατί την πάτησα έτσι. Θα πρέπει να ομολογήσω ότι τα παιδιά εκεί ήταν απίστευτα εξυπηρετικά και έλυσαν το πρόβλημα σε λίγες ώρες!

Ο δεύτερος λόγος είναι ο ίδιος λόγος που δεν καλύπτεσαι ως εκπαιδευτικός αν χρησιμοποιήσεις δικό σου λογισμικό τηλεδιάσκεψης όπως skype/zoom που δεν πληροί τους κανόνες προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών οι οποίοι έχουν εφαρμοστεί στην επίσημη minedu έκδοση του webex. Αυτά

@byom
Ναι δεν υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής, την έχουν απενεργοποιήσει αλλά φυσικά μπορείς να γράψεις με άλλο λογισμικό όλη τη συνεδρία όπως πολύ σωστά είπες. Για αυτό ανέφερα πιο πριν ότι ειδικά με πολύ μικρά παιδιά θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

byom

#156
Παράθεση από: evry στις 28 Μαρ 2020, 09:53:10 ΜΜ
@byom
Ναι δεν υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής, την έχουν απενεργοποιήσει αλλά φυσικά μπορείς να γράψεις με άλλο λογισμικό όλη τη συνεδρία όπως πολύ σωστά είπες. Για αυτό ανέφερα πιο πριν ότι ειδικά με πολύ μικρά παιδιά θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα.

Αν η καταγραφή προσωπικών δεδομένων είναι έγκλημα, τότε όσοι εισηγούνται ότι το webex είναι ασφαλές επειδή δεν έχει κουμπί εγγραφής, είναι υπόλογοι για εγκληματική αμέλεια.

Γιαυτό θα ήθελα το όνομα αυτού που έδωσε την οδηγία.

παρις, θα μας πεις ποιος έδωσε την διοικητική οδηγία ;
Γιατί δεν πιστεύω ότι κάποιος την έδωσε...

za√‘ag

Στην έκδοση του webex που μας έδωσαν ΔΕΝ είναι ανενεργή η λειτουργία μικροφώνου στους μαθητές, ούτε ελέγχεται πλήρως από μας (να ζητάνε το λόγο και να τον δίνουμε). Δηλ. ενώ μπορεί να ξεκινά με κλειστό το μικρόφωνο ο/οι μαθητής/ές έχει τη δυνατότητα να το ανοίξει. Ωραία τάξη !!!Από την άλλη στο training που μας κάνανε τα μικρόφωνα ήταν κλειστά και ζητάγαμε άδεια. όπως επίσης δεν βλέπαμε κανεναν από τους υπολοιπους συμμετεχοντες (ονοματα) για λόγους προστασίας δεδομένων.
Μήπως πρέπει να τα ζητήσουμε ;;;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

byom

#158
Δεν βλέπατε κανέναν από τους υπολοίπους συμμετέχοντες (ονόματα) , το υπουργείου τους έβλεπε όμως. ;)

Επειδή μιλάω με πανεπιστημιακούς, γνωρίζω ότι αυτοί χρησιμοποιούν το https://github.com/bigbluebutton .
Αντί λοιπόν να περιμένεις τους τεχνικούς του υπουργείου, καλύτερα κάνε μια αλλαγή στον παραπάνω κώδικα, και στήσε την εφαρμογή BBB σε ένα δικό σου σέρβερ, ώστε να κάνεις την δουλειά σου.
Τα πανεπιστήμια έτσι κάνουν και δουλεύουν μάλιστα με το ΒΒΒ σε τάξεις 100-150 ατόμων, όχι μόνο 25 ατόμων όπως είναι οι δικές μας απαιτήσεις.
Το ΒΒΒ παίζει μάλιστα και ως Plug-in του e-class, οι δε φοιτητές, επειδή ήταν ήδη καλά εξοικειωμένοι με το e-class, αμέσως ενεργοποίησαν το BBB και όλα δούλεψαν ρολόι.

evry

Καλά δεν κατάλαβες από το ... "training" που μας έκαναν ότι ο καθηγητής του 21ου αιώνα θα πρέπει να ξέρει μόνο 2 πράγματα:
1) Δεξί κλικ --> Mute All
2) Δεξί κλικ --> Expel
:D :D :D

Παράθεση από: za√'ag στις 29 Μαρ 2020, 02:43:32 ΠΜ
Στην έκδοση του webex που μας έδωσαν ΔΕΝ είναι ανενεργή η λειτουργία μικροφώνου στους μαθητές, ούτε ελέγχεται πλήρως από μας (να ζητάνε το λόγο και να τον δίνουμε). Δηλ. ενώ μπορεί να ξεκινά με κλειστό το μικρόφωνο ο/οι μαθητής/ές έχει τη δυνατότητα να το ανοίξει. Ωραία τάξη !!!Από την άλλη στο training που μας κάνανε τα μικρόφωνα ήταν κλειστά και ζητάγαμε άδεια. όπως επίσης δεν βλέπαμε κανεναν από τους υπολοιπους συμμετεχοντες (ονοματα) για λόγους προστασίας δεδομένων.
Μήπως πρέπει να τα ζητήσουμε ;;;

Όταν η ίδια η υπουργός παιδείας σου λέει ότι αυτό το εργαλείο σου δίνει τη δυνατότητα  να επιβάλεις σιγή στην τάξη και να μην μιλάει κανείς καταλαβαίνεις αμέσως τη σχέση που έχουν αυτοί οι άνθρωποι με τη μαθησιακή διαδικασία και τη φιλοσοφίας τους για το πως πρέπει να είναι μια τάξη σχολείου!

@byom
Άστο αυτό με τον server, το κούρασες το είπες 1-2 φτάνει το καταλαβάμε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

byom

Παράθεση από: evry στις 29 Μαρ 2020, 10:09:40 ΠΜ
@byom
Άστο αυτό με τον server, το κούρασες το είπες 1-2 φτάνει το καταλαβάμε
Σε αυτά που είπα παραπάνω, η έμφαση δεν ήταν στο  "στήσε ένα σέρβερ".
Η έμφαση ήταν στο ότι ο συνδυασμός e-class+ΒΒΒ είναι μια αρχιτεκτονική που δουλεύει καλά στην πράξη για small-medium scale e-learning, σύμφωνα με την μαρτυρία πανεπιστημιακού. Άλλο να το λέμε στην θεωρία, και άλλο αυτό το πράγμα να παίζει αυτή την στιγμή και να γίνονται ήδη ομαλά τα μαθήματα.
Αυτό ήθελα να τονίσω, και συγνώμη αν κούρασα.

alkisg

Το μέσο πανεπιστήμιο έχει 1 gbps upload, το μέσο σχολείο 1 mbps. Δεν μπορεί ένα μέσο σχολείο να σηκώσει server σύγχρονης εκπαίδευσης. Εξαιρέσεις με οπτικές υπάρχουν, αλλά δεν μπορεί να αποτελέσει γενική λύση.

byom, συμφωνώ με τον Ευριπίδη και με τους άλλους που αναφέρουν τα μηνύματά σου, μας κούρασες. Σταμάτα να δημιουργείς πολλαπλούς λογαριασμούς γιατί θα χρειαστεί να αποκαλύψουμε και την πραγματική σου ταυτότητα και θα είναι κρίμα, πέρα από κάποιες έμμονες ιδέες που προσπαθείς να μας περάσεις με το ζόρι, την έχεις την αξία σου.
Να έχεις κατά νου ότι το bullying της κρυπτογράφησης, του open source, της ανωνυμίας κλπ, μπορεί να έχουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα: εκεί που οι καθηγητές ΕΙΝΑΙ θετικοί στο open source, να τους καταφέρεις να το σιχαθούν και να το αποφεύγουν. Είναι άλλο πράγμα μια πρόταση μια φορά το χρόνο και άλλο πράγμα ο βομβαρδισμός που κάνεις σε κάθε θέμα που ανοίγει ο οποιοσδήποτε.

Για τους υπόλοιπους που μας διαβάζουν, να αναφέρουμε ότι δεν είναι ΠΕ86 και ότι είναι το μοναδικό πρόσωπο που επιμένει να δημιουργεί προβλήματα στο Στέκι εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

ilias_s

Παράθεση από: byom στις 28 Μαρ 2020, 05:09:23 ΜΜ
Όχι υποχρεωτικά, γιατί στο συγκεκριμένο έγγραφο αναφέρεται "μπορούν να χρησιμοποιούνται".
Είναι το λεγόμενο "δύναστε", που ως νομικός όρος δηλώνει μη υποχρεωτικότητα.

Μάλλον δεν έπιασες το σκοπό της τελευταίας γραμμής του post μου για τον αριθμό πρωτοκόλλου...

Γενικά όλα αυτά δεν μπορούν να έχουν απόλυτα υποχρεωτικό χαρακτήρα. Αυτό δε γίνεται για πολλούς πρακτικούς λόγους π.χ άλλος δεν ξέρει(!), άλλος δεν μπορεί λόγω των καταστάσεων, άλλος λόγω εξοπλισμού κτλ. Νομίζω αυτό είναι κατανοητό απ' όλους.

Το ότι μία έγγραφο του υπουργείου έχει αρ. πρωτοκόλλου δεν το κάνει υποχρεωτικό όπως λέει ο radit. Εκεί έρχεται η προσωπική ευθύνη, το μεράκι αν θες ή έστω το "φιλότιμο". Σου ζητάει (γλυκά) το υπουργείο να κάνεις κάτι, σου δίνει ευελιξία* σε πολλά πράγματα και σου λέει κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς. Δηλαδή αν σου βάλει αρ. πρωτ. μπορείς και θα το κάνεις αλλιώς τους λές "όχι". Υπερβολική τυπολατρεία..!

Προσωπικά δεν συμφωνώ με αυτό τον τρόπο σκέψης και δεν τον ακολουθώ γενικά. Όπου μπορώ θα βοηθήσω, στο μέτρο που μπορώ και πάντα χωρίς αυτό να έρχεται εις βάρος πιο σημαντικών πραγμάτων. Κάποιος μπορεί να επιλέξει να μην το κάνει! Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του σε αυτό το θέμα. Αλλά, όταν μιλάμε για τη δουλειά μας (που πληρωνόμαστε ακόμα γι' αυτή), η επιλογή μας να εξαρτάται από την ύπαρξη ή μη ενός αριθμού πρωτοκόλλου δεν είναι λογικό.

evry

Λοιπόν το webex minedu σε σχέση με το free webex είναι απίστευτα αργό! Καμία σχέση!
Και μιλάμε για τώρα που είναι Κυριακή μεσημέρι! Τι στο καλό έχουν κάνει?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

za√‘ag

Φίλος που παρέχει υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων μου είπε ότι μπορεί να μου διαθέσει έτοιμο το BigblueButton ... Μπορώ να το χρησιμοποιήσω ή θα έχω πρόβλημα;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ