Γενικό Λύκειο > Γ΄ Λυκείου

Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022

<< < (2/9) > >>

tsak:
Δεν έχει κανένας διάθεση να ασχοληθεί με το μάθημα σοβαρά και με τη διδακτέα ύλη γενικότερα. Απλά τα πράγματα. Τα υπουργεία και οι συμβουλοί τους χιλιόμετρα μακριά από τις αίθουσες, το μαθητή και τον καθηγητή. Κρίμα..

George Eco:
Καλησπέρα συνάδελφοι. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Πέρσι τέτοια εποχή, ίδια ύλη δήλωναν. Αν μπούμε πάλι καραντίνα, βλέπω να χαιρετάμε αντικειμενοστραφή πάλι κι ίσως και λίστες, δέντρα, γράφους, όπως γίνεται τα τελευταία δύο χρόνια.

Καρμπόν οι απορίες του Πέτρου από πέρσι παραμένουν, να προσθέσω κι εγώ πως η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών ΔΕΝ έχει προετοιμαστεί από τη Β Λυκείου και πολλά παιδιά ουσιαστικά μέσω webex ΔΕΝ έκαναν μάθημα. Θα μου πείτε, οκ ο Καθηγητής τους ήταν εκεί, έγραφε το βιβλίο ύλης, έπαιρνε παρουσίες, έκανε μάθημα, τα παιδιά τα έπαιρνε ο ύπνος σπίτι στα κρεβάτια τους, δικό τους πρόβλημα.
Υπήρχαν όμως προβλήματα με ακάλυπτες θέσεις αναπληρωτών.
Υπήρχαν προβλήματα συνδεσιμότητας στο μέσο.
Υπήρχαν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Υπήρχαν παιδιά που δε καταλάβαιναν το μάθημα για τους Χ, Ψ λόγους που όμως αυτά δεν έφταιγαν.

Η ερχόμενη χρονιά θα είναι δύσκολη, εκτός κι αν ο Καθηγητής στο Λύκειο βοήθησε τα παιδιά της Β Λυκείου να προετοιμαστούν σωστά, γεγονός σπάνιο όμως από την εμπειρία μου. Δε βοήθησαν οι συνθήκες βλέπετε.
Πραγματικά εγώ έχω έτοιμο το υλικό μου, έτσι νομίζω δηλαδή και ξέρω πως θα πάει αυτή τη χρονιά το μάθημά μου, ξέρω με ποια σειρά θα διδάξω και τι, αλλά ειλικρινά, αν δεν έχουμε τουλάχιστο τη κανονικότητα των δια ζώσης μαθημάτων, θα έχουμε και φέτος τεράστιο πρόβλημα.

Να μη μιλήσω για παιδιά που δε ξέρουν να διαιρούν, να μη μιλήσω πως ρωτάω τι πράξη κάνουμε για να βρούμε διαφορά και λένε διαίρεση. Ύπάρχουν μεγάλα προβλήματα τόσο στη κατανόηση κειμένου, όσο και κενά στα Μαθηματικά. Και πάλι καλά λέω που εντοπίζω κενά και κακήν κακώς εξηγώ και καλύπτω. Αλλά για να διδάξω Πληροφορική πρέπει να κάνω το ζογκλέρ. Πρέπει να κάνω λίγα Μαθηματικά και λίγα Φιλολογικά. Υπάρχουν μεγάλα θέματα. Νομίζω πως πρέπει να αλλάξει το Πρόγραμμα Σπουδών, γιατί κάπου, κάπως, εκτροχιάζεται για κάποιο λόγο η μάθηση κι αυτό δε περιορίζεται μόνο στο δικό μας μάθημα βέβαια, αλλά έχει μεγάλο αντίκτυπο.
Παράδειγμα:
Όταν στο Γυμνάσιο διδάσκονται ποσοστά (αν τα διδαχθούν, γιατί πολλά παιδιά ΔΕ τα διδάσκονται για το χ,ψ λόγο) και μετά μέχρι τη Γ Λυκείου δε ξαναζητηθούν ποτέ... μέχρι που φτάνουν να κάνουν ΑΟΘ - Πληροφορική, τότε ναι, έχουμε θέμα δε νομίζετε; Αν αναρωτιέστε γιατί αναγκαζόμαστε να διδάξουμε ποσοστά για να μας καταλάβουν, να το γιατί.

Και καλά, εγώ διδάσκω σε φροντιστήρια, σε ολιγομελή τμήματα και τραβάω τα μαλλιά μου από μέσα μου. ΦΑΝΤΑΣΟΥ το συνάδελφο που έχει 20 - 28 παιδιά σε κάθε Τμήμα. Τι θα κάνει αυτός; Πώς θα βοηθήσει τόσα πολλά παιδιά, με τόσα πολλά κενά; Εγώ σε όποιον τα καταφέρνει στο Δημόσιο υποκλίνομαι.

ΔΕ κατηγορώ συναδέλφους. Ίσως πρέπει, ίσως όχι, δε το μελετώ αυτό και δε μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες. Παρατηρώ κι εκφράζω ένα φαινόμενο. Νομίζω πως ΟΛΟΙ οι Δάσκαλοι και Καθηγητές, θα εκτιμούσαν πολύ ένα νέο, μοντέρνο, καλοσχεδιασμένο Πρόγραμμα Σπουδών.

Δείτε την ύλη μας.
Πρέπει να τη διδάσκουμε σε παιδιά που έρχονται με κενά.
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.
Κι όχι μόνο αυτό, πρέπει να διδάξουμε σε θεωρητικό επίπεδο και τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Δίχως αντικειμενοστραφή γλώσσα.

ManiacGr:
Πολλή ή λίγη ύλη... το ίδιο πράγμα κάνει! Όπως και εύκολα ή δύσκολα θέματα... πάλι το ίδιο κάνει! Οι φετινοί καλοί μαθητές μου, πάλι θα γράφανε και με την έξτρα ύλη! Οι μέτριοι με τηλε-εκπαίδευση πάλι θα χάνανε την μπάλα και οι τουρίστες... ουδέν σχόλιο!

Διαγωνισμός είναι! Ο καλύτερος παίρνει τη θέση! Δε χρειάζεται να είναι άριστος, ούτε να περάσει τη βάση! Απλά πρέπει να είναι καλύτερος από τον διπλανό του! Αυτό που δε λέει να γίνει και είναι απορίας άξιο, είναι το ότι δεν αλλάζει το μάθημα σαν μάθημα! Στο ΕΠΑΛ έγινε! Γιατί όχι στο γενικό; Γιατί να διδάσκεται ένα βιβλίο 20+ ετών που είναι σα να διδάσκουμε φυσική 200+ ετών ή μαθηματικά του μεσαίωνα;

Ναι, ο αντικειμενοστραφής με αυτή τη μορφή είναι χάλια! Να μη μιλήσω για στοίβες και ουρές με τη χρήση πίνακα!!! Ας μην πάρει η μπάλα και αυτή την ΕΠΙΛΕΞΕ που μου έχει κάτσει στο λαιμό! Αλλά όλα αυτά, από ταξινόμηση σε δυσδιάστατο όλων των στηλών, είναι πιο απλά και ίσως βοηθήσουν τους μέτριους!

Εγώ έχω μια άλλη απορία που θα την απευθύνω σε όλους εδώ μέσα και κυρίως στους συναδέλφους των δημόσιων σχολείων. Έχει γίνει καμιά στοχευμένη, ομαδοποιημένη και οργανωμένη προσπάθεια επικοινωνίας με το υπουργείο; Υπάρχει τρόπος να ενημερωθεί και ακούσει τους προβληματισμούς του υπουργείο, ή το μόνο που υπάρχει είναι οι ατομικές εκθέσεις των εκπαιδευτικών που εν τέλει (όπως φαίνεται) τις χρησιμοποιούν σαν χαρτί τουαλέτας στο υπουργείο;

Μπορούμε να βγάλουμε μια ομαδική πρόταση, την οποία να την υπογράψουμε όλοι μαζί και να την στείλουμε επίσημα στο υπουργείο;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ:

--- Παράθεση από: ManiacGr στις 22 Ιουλ 2021, 02:12:39 πμ ---Πολλή ή λίγη ύλη... το ίδιο πράγμα κάνει! Όπως και εύκολα ή δύσκολα θέματα... πάλι το ίδιο κάνει! Οι φετινοί καλοί μαθητές μου, πάλι θα γράφανε και με την έξτρα ύλη! Οι μέτριοι με τηλε-εκπαίδευση πάλι θα χάνανε την μπάλα και οι τουρίστες... ουδέν σχόλιο!

Διαγωνισμός είναι! Ο καλύτερος παίρνει τη θέση! Δε χρειάζεται να είναι άριστος, ούτε να περάσει τη βάση! Απλά πρέπει να είναι καλύτερος από τον διπλανό του! Αυτό που δε λέει να γίνει και είναι απορίας άξιο, είναι το ότι δεν αλλάζει το μάθημα σαν μάθημα! Στο ΕΠΑΛ έγινε! Γιατί όχι στο γενικό; Γιατί να διδάσκεται ένα βιβλίο 20+ ετών που είναι σα να διδάσκουμε φυσική 200+ ετών ή μαθηματικά του μεσαίωνα;

Ναι, ο αντικειμενοστραφής με αυτή τη μορφή είναι χάλια! Να μη μιλήσω για στοίβες και ουρές με τη χρήση πίνακα!!! Ας μην πάρει η μπάλα και αυτή την ΕΠΙΛΕΞΕ που μου έχει κάτσει στο λαιμό! Αλλά όλα αυτά, από ταξινόμηση σε δυσδιάστατο όλων των στηλών, είναι πιο απλά και ίσως βοηθήσουν τους μέτριους!

Εγώ έχω μια άλλη απορία που θα την απευθύνω σε όλους εδώ μέσα και κυρίως στους συναδέλφους των δημόσιων σχολείων. Έχει γίνει καμιά στοχευμένη, ομαδοποιημένη και οργανωμένη προσπάθεια επικοινωνίας με το υπουργείο; Υπάρχει τρόπος να ενημερωθεί και ακούσει τους προβληματισμούς του υπουργείο, ή το μόνο που υπάρχει είναι οι ατομικές εκθέσεις των εκπαιδευτικών που εν τέλει (όπως φαίνεται) τις χρησιμοποιούν σαν χαρτί τουαλέτας στο υπουργείο;

Μπορούμε να βγάλουμε μια ομαδική πρόταση, την οποία να την υπογράψουμε όλοι μαζί και να την στείλουμε επίσημα στο υπουργείο;

--- Τέλος παράθεσης ---
Αγαπητε maniac, συμφωνω με ολα τα υπολοιπα που γραφεις εκτος από
--- Παράθεση από: ManiacGr στις 22 Ιουλ 2021, 02:12:39 πμ ---Πολλή ή λίγη ύλη... το ίδιο πράγμα κάνει!

--- Τέλος παράθεσης ---
διότι παραπάνω ύλη, χρειάζεται παραπάνω ώρες δουλειας και δεν θα προλαβεις να διδαξεις το μαθημα επαρκώς ούτε στους καλούς μαθητές. η ύλη είναι ήδη μεγάλη για ενα μαθημα που η συντριπτικη πλειοψηφία των μαθητων το ξεκινάει φέτος απο το μηδεν.
κατα τα άλλα, και η δικη μου γνώμη ειναι έτσι όπως τα λες  και τα γραφεις.

tsak:

--- Παράθεση από: ManiacGr στις 22 Ιουλ 2021, 02:12:39 πμ ---Μπορούμε να βγάλουμε μια ομαδική πρόταση, την οποία να την υπογράψουμε όλοι μαζί και να την στείλουμε επίσημα στο υπουργείο;

--- Τέλος παράθεσης ---

Η προσπάθεια αυτή έγινε συντονισμένα πριν 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά και στείλαμε συγκεκριμένες προτάσεις. Δυστυχώς δεν ιδρώνει κανένα αυτί..Δεν τους ενδιαφέρει νομίζω. Τα επιδόματα συμβούλων να παίρνουμε μόνο και τι μας νοιάζει...Αυτό αντιλαμβάνομαι.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση