ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2018

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 20 Ιουν 2018, 09:59:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης


Σάκης Δημόπουλος

#16
ΘΕΜΑ Δ

POL=[]
THER=[]

#Δ1
foo = open ('pth.txt', 'r')
i=1
for i in foo :
   if line % 2 == 1 :
      POL.append( line)
   else :
      THER.append (line)
   i=i+1

# Δ2
S = 0.0
COUNT = 0
for i in range(len(THER)):
   S = S + THER
   COUNT = COUNT + 1

MO = S / COUNT
Print " Ο μέσος όρος είναι: ", MO


#Δ3
for i in range (1, COUNT, 1) :
for j in range(COUNT, i, -1) :
      if THER [ j ] > THER [ j-1 ] :
         THER [ j ] , THER [ j-1 ] = THER [ j-1 ] , THER [ j ]
         POL [ j ] , POL [ j-1 ] = POL [ j-1 ] , POL [ j ]


#Δ4

   max = THER

  • for i in range (1, COUNT, 1) :
       if THER [ i ] > max :
          max = THER [ i ]

    print "η υψηλότερη θερμοκρασία που έχει καταγφραφεί είναι: ", max

    for i in range (0, COUNT, 1) :
       if THER [ i ] = max :
          print  POL [ i ]

socnafs

Εχουν μπει ποτε σε ταξη αυτοι που βγαζουν τα θεματα. Μαλλον βαλαν σκοπο να κλεισουν τον Τομεα Πληροφορικης

ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ

Αυτοί έχουν τρελαθεί με τον τρόπο που βάζουν τα θέματα !!!!! Μην αναρωτηθούν αν συνεχίσουν με την ίδια τακτική ότι ο τομέας της Πληροφορικής δεν θα έχει μαθητές τα επόμενα χρόνια!!!!!
Για το Γ Θέμα σίγουρα δεν ήταν για μαθητές του ΕΠΑΛ , το Δ θέμα ήταν αντιμετωπίσιμο!!!!!!!!
Ας προσέξουν λίγο αυτοί που βάζουν τα θέματα !!!!!!!
Μην αδειάσουν την ειδικότητα από μαθητές !!!!!!!!!
Κρίμα !!!!!!!!!!
Ειδικά για το Γ Θέμα δεν απευθυνόταν σε μαθητές του Λυκείου !!!!!

Obelix

 :D :D :D

Έχω περιέργεια....τί ποσοστό θα είναι κάτω από τη βάση και πόσοι αριστούχοι θα υπάρξουν (αν υπάρξουν)....

clitos

Παιδιά δίνουμε μήνυμα να πάνε όλοι Ηλεκτρολόγοι???

Obelix


Άρης Κεσογλίδης

Δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω και πού να σταματήσω........
Δηλαδή στο Δ1 (πρώτο ερώτημα κιόλας) βάζουν σε άσκηση αρχεία, που δεν έχει ούτε ένα παράδειγμα στο βιβλίο και στο Τετράδιο ;;;
Με 9 μονάδες;;;!!
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Άρης Κεσογλίδης

@sakisnemkav

Στη φυσαλίδα, στον εσωτερικό βρόχο ένα μικρό λαθάκι, πρέπει να ξεκινάει από  n-1  μέχρι  i-1.

Και 2 παρατηρήσεις για απλούστευση :
- Στον μέσο όρο δεν χρειάζεται ο μετρητής, γιατί είναι στην ουσία το  len(THER).
- Στο τελευταίο ερώτημα, μπορείς να πάρεις και max το THER[0], γιατί είναι ταξινομημένος κατά φθίνουσα.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

tsak

Με μια πιο ψύχραιμη ματιά...για μαθητή πάντα...ναι σε σχέση με πέρυσι πιο δύσκολα..
Όμως Θέματα Α,Β προσιτά..Εδώ δεν χωράει πολύ γκρίνια
Θέμα Γ, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κι εδώ θα γίνει η σφαγή..
Θέμα Δ, αυτό με το περιττό-άρτιο αν δεν δυσκόλεψε κάποιον τα άλλα παλεύονται. Η ταξινόμηση είναι από τα πλέον αναμενόμενα.

Για να μην παρεξηγηθώ βέβαια, όλα αυτά για κάποιον που δούλεψε πολύ ή/και έκανε φροντιστήριο οπωσδήποτε.

Σάκης Δημόπουλος

Σ' ευχαριστώ πολύ. Προσπάθησα να το κάνω πιο απλοϊκά γι' αυτό.

dimitra

Μπορώ να σκεφτώ μόνο δύο σενάρια:
1. Οι 3 συνάδελφοι - θεματοθέτες διάλεξαν μόνοι τους αυτά τα θέματα
2. Οι 3 συνάδελφοι - θεματοθέτες πιέστηκαν από την ολομέλεια να βάλουν τοσο δύσκολα θέματα.

Αν ισχύει το πρώτο σενάριο, ειλικρινά δεν ξέρω πώς οι συνάδελφοι θα κοιμούνται ήσυχα με αυτή τη ΣΦΑΓΗ που προκάλεσαν. Όλοι έχουμε τελειώσει πανεπιστήμιο αλλά δεν έχουμε κόμπλεξ να το παίξουμε επιστημοναράδες.

Αν ισχύει το δεύτερο σενάριο (το οποίο ξερω ότι μπορεί να συμβεί -συνέβη στα Μαθηματικά) τότε υπάρχει σαφής πολιτική βούληση να τελειώσουν τα ΕΠΑΛ. Να πηγαίνουν όλοι Γενικό να τελειώνει η υπόθεση. Ή να τελειώσει η Πληροφορική, δεν ξέρω.

Είμαι εξαγριωμένη.

Δήμητρα Κωσταρά (για να μη λένε οι θεματοθέτες -που ελπίζω να διαβάζουν το φόρουμ- ότι κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία)
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

Άρης Κεσογλίδης

Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Άρης Κεσογλίδης

Μαζί σου Δήμητρα...

Είμαι κι εγώ απίστευτα εξοργισμένος.....!!!!
Δεν είχα μαθητές από ΕΠΑΛ φέτος, αλλά βοηθούσα έναν νέο συνάδελφο να κάνει το μάθημά του.
Θα επανέλθω αργότερα που θα έχω χρόνο, με γενικότερο σχολιασμό για τα πιο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ θέματα που έχω δει σε πανελλαδικές εξετάσεις........................
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

evry

Το θέμα Γ έβγαινε πιο εύκολα με χρήση λεξικού για αντιστοίχηση των γραμμάτων με τους μετρητές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr