ΘΕΜΑ Γ

Ξεκίνησε από evry, 17 Ιουν 2021, 02:10:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Μα τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε?
Αυτή δεν είναι η πιο νορμάλ λύση;

Παράθεση από: giannakos στις 18 Ιουν 2021, 11:35:26 ΠΜ
Να κάνω μια ερώτηση για τον τερματισμό της επανάληψης στο Γ.
Δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δύο μεταβλητές "διαθέσιμο_βάρος" και "διαθέσιμος_όγκος" όπου στην αρχή θα είναι αυτές που διαβάζονται με έλεγχο εγκυρότητας και στην συνέχεια να έχουμε:

ΔΙΑΒΑΣΕ βάρος, όγκος
ΟΣΟ βάρος <= διαθεσιμο_βάρος ΚΑΙ όγκος <= διαθέσιμος_όγκος ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
....
διαθέσιμο_βάρος <- διαθέσιμο_βάρος - βάρος
...
...
ΔΙΑΒΑΣΕ βάρος, όγκος
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Να ρωτησω κατι;
Αν καποιος εχει κανει Μεχρις_οτουαλλα δεν εχει βαλει Αν μεσα για την 1η επαναληψη ειναι λαθος;
Με το σκεπτικο οτι στο τελος λεει "να θεωρησετε οτι θα φορτωθεο στο αεροπλανο τουλαχιστον ενα κιβωτιο" 

Sergio

Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 18 Ιουν 2021, 12:00:11 ΜΜ
Να ρωτησω κατι;
Αν καποιος εχει κανει Μεχρις_οτουαλλα δεν εχει βαλει Αν μεσα για την 1η επαναληψη ειναι λαθος;
Με το σκεπτικο οτι στο τελος λεει "να θεωρησετε οτι θα φορτωθεο στο αεροπλανο τουλαχιστον ενα κιβωτιο" 

Με βάση την εκφώνηση μπορεί να το έχει κάνει και με μεχρις_ότου αρκεί (και σε αυτή την περίπτωση) να έχει διάβασε πριν το αρχη_επανάληψης και πριν το μέχρις_ότου
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

grdereken

Μία λυση με Μεχρις_ότου και λογικη μεταβλητή
ΣΤΑΜΑΤΑ <- ΨΕΥΔΗΣ
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Β, Ο
    ΑΝ Β <= ΜΒ ΚΑΙ Ο <= ΜΟ ΤΟΤΕ
      ΜΒ <- ΜΒ - Β
      ΜΟ <- ΜΟ - Ο
      ΠΛ <- ΠΛ + 1
      ΣΒ <- ΣΒ + Β
      ΑΝ Β > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ <- Β
        ΠΛ_ΜΑΧ <- 1
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΠΛ_ΜΑΧ <- ΠΛ_ΜΑΧ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
     ΑΛΛΙΩΣ
        ΣΤΑΜΑΤΑ <- ΑΛΗΘΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ = ΑΛΗΘΗΣ

petrosp13

Αλήθεια, στο θέμα Γ, υποτίθεται ότι το αεροπλάνο είναι αρχικά άδειο;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p

Θα έπρεπε να το αναφέρει !  Και όχι να το υπονοεί ...

ApoAntonis

Δεν θυμάμαι αν έχει ξαναζητηθεί και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία
αλλά στο Γ4β
ζητείται να εμφανιστεί το πλήθος των εμπορευματοτέτοιων με το ίδιο μέγιστο βάρος.

Μόνο εγώ αντιλαμβάνομαι διαφορετικά ότι η αρχικοποίηση στο 1 απαντάει στην ερώτηση:
πλήθος εμπορευματοκιβωτίων με βάρος ίσο με το μέγιστο;

Λαμπράκης Μανώλης

Και ένας δικός μου μαθητής το σκέφτηκε αυτό.. Εμένα δε μου ταιριάζει πολύ "λογικά".. Δηλαδη έχω μέγιστο το 20 και άλλα τρία μαζί με αυτό.. Έχουμε 4 σύνολο θα έλεγα εγώ.. Αλλα όντως κάποιοι το έχουν σκεφτεί αυτό.. Πάντως επειδή φτιάχνω πολλά διαγώνισματα και εγώ, είναι όντως λίγο δύσκολο να καλύψει κάποιος όλες αυτές τις λεπτομέρειες..

epsilonXi

Παράθεση από: grdereken στις 18 Ιουν 2021, 11:55:29 ΜΜ
Μία λυση με Μεχρις_ότου και λογικη μεταβλητή
ΣΤΑΜΑΤΑ <- ΨΕΥΔΗΣ
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Β, Ο
    ΑΝ Β <= ΜΒ ΚΑΙ Ο <= ΜΟ ΤΟΤΕ
      ΜΒ <- ΜΒ - Β
      ΜΟ <- ΜΟ - Ο
      ΠΛ <- ΠΛ + 1
      ΣΒ <- ΣΒ + Β
      ΑΝ Β > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ <- Β
        ΠΛ_ΜΑΧ <- 1
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΠΛ_ΜΑΧ <- ΠΛ_ΜΑΧ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
     ΑΛΛΙΩΣ
        ΣΤΑΜΑΤΑ <- ΑΛΗΘΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ = ΑΛΗΘΗΣ

ή έτσι:
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Β, Ο
    do_it <- Β <= ΜΒ ΚΑΙ Ο <= ΜΟ
    ΑΝ do_it ΤΟΤΕ
      ΜΒ <- ΜΒ - Β
      ΜΟ <- ΜΟ - Ο
      ΠΛ <- ΠΛ + 1
      ΣΒ <- ΣΒ + Β
      ΑΝ Β > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ <- Β
        ΠΛ_ΜΑΧ <- 1
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΠΛ_ΜΑΧ <- ΠΛ_ΜΑΧ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ OXI do_it

ή έτσι:
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Β, Ο
    καβαντζαΒ <- Β
    καβαντζαΟ <- Ο

    ΑΝ Β <= ΜΒ ΚΑΙ Ο <= ΜΟ ΤΟΤΕ
      ΜΒ <- ΜΒ - Β
      ΜΟ <- ΜΟ - Ο
      ΠΛ <- ΠΛ + 1
      ΣΒ <- ΣΒ + Β
      ΑΝ Β > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ <- Β
        ΠΛ_ΜΑΧ <- 1
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΠΛ_ΜΑΧ <- ΠΛ_ΜΑΧ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΟΧΙ (καβαντζαΒ <= ΜΒ ΚΑΙ καβαντζαΟ <= ΜΟ)

juandojas

Παράθεση από: epsilonXi στις 19 Ιουν 2021, 11:00:45 ΜΜ

ή έτσι:
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Β, Ο
    καβαντζαΒ <- Β
    καβαντζαΟ <- Ο

    ΑΝ Β <= ΜΒ ΚΑΙ Ο <= ΜΟ ΤΟΤΕ
      ΜΒ <- ΜΒ - Β
      ΜΟ <- ΜΟ - Ο
      ΠΛ <- ΠΛ + 1
      ΣΒ <- ΣΒ + Β
      ΑΝ Β > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ <- Β
        ΠΛ_ΜΑΧ <- 1
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΠΛ_ΜΑΧ <- ΠΛ_ΜΑΧ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΟΧΙ (καβαντζαΒ <= ΜΒ ΚΑΙ καβαντζαΟ <= ΜΟ)

Η συνθήκη τερματισμού εδώ δεν είναι σωστή. Τα ΜΒ και ΜΟ στη συνθήκη της Μέχρις_ότου έχουν αλλάξει τιμή.
Υποθέτω εννοείς κάτι τέτοιο:

ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Β, Ο
    καβαντζαΒ <- ΜΒ
    καβαντζαΟ <- ΜΟ

    ΑΝ Β <= ΜΒ ΚΑΙ Ο <= ΜΟ ΤΟΤΕ
      ΜΒ <- ΜΒ - Β
      ΜΟ <- ΜΟ - Ο
      ΠΛ <- ΠΛ + 1
      ΣΒ <- ΣΒ + Β
      ΑΝ Β > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ <- Β
        ΠΛ_ΜΑΧ <- 1
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β = ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΠΛ_ΜΑΧ <- ΠΛ_ΜΑΧ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΟΧΙ (Β<= καβαντζαΒ ΚΑΙ Ο <= καβαντζαΟ)



Σάκης Δημόπουλος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Πανελλήνιες 2021 - Επίλυση θέματος Γ https://www.youtube.com/watch?v=R1AvEIMexss

Ράνια

Στο θέμα Γ επειδη έλεγε ότι δεν πρέπει το συνολικό βάρος και όγκος να ξεπερνάει το μέγιστο βάρος και ογκο,Έβαλα δύο αθροίσματα μέσα στο αν που βγήκε αληθής για το ότι χωράει το κιβώτιο. Δηλαδη Ένα άθροισμα  για το βάρος και ένα για τον ογκο του κιβωτίου  που τα είχα μηδενίσει εκτός μέχρις ότου. Και έβαλα συνθήκη  μέχρις ότου αθρ βάρους > μέγιστο βάρος ή αθρ όγκου > μέγιστο ογκο . Είναι σωστό αυτό; αν όχι πόσα θα μου κόψουν;

andreas_p

Η σωστή :
αθρ_βάρους + β > μέγιστο_βάρος ή αθρ_όγκου + ο > μέγιστο_ ογκου

Ράνια

 Άρα μεχρι πόσο μπορούν να κόψουν για αυτό;

andreas_p