Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: akis.apostolatos στις 09 Αυγ 2013, 03:39:30 ΜΜ
Θεωρητικά από τις 5 έξτρα ώρες για τις φυσικές επιστήμες που είχε το Non paper, αν η 1 ήταν για χημεία θα είναι για μας.

Είναι βελτίωση για μας σε σχέση με το καθόλου....  Διαπραγμάτευση κάνουν(ή το είχαν σχεδιασμένο να γίνει έτσι...)
Δεν έχει λογική πάντως σε ένα πεδίο να υπάρχουν 2 διαφορετικά μαθήματα(δηλ. αν συνολικά είναι 100 σχολές αυτός που επιλέγει CS δίνει ΜΟΝΟ για τις 48 και αυτός με τη χημεία ΜΟΝΟ για τις 52.
Λογικά θα παίξουν με συντελεστή βαρύτητας για όλες τις σχολές του πεδίου(πχ χημεια 1.3 για βασικο χημεία, 0,7 για τα υπόλοιπα , το αντίστοιχο για τη CS)

To πιο λογικό θα είναι ανάλογα με τη σχολή να ορίζεται συντελεστής..Δεν νομίζω ότι θα είναι 48-52 η αναλογία..
Κάποιες θα διαλέγουν Επιστήμη Υπολογιστών κάποιες Χημεία και κάποιες ουδέτερο..


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 09 Αυγ 2013, 03:33:06 ΜΜ
αργα το βραδυ
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/sxedio-nomoy-neo-tewxnologiko-likio

Μου θυμίζει εποχές σχηματισμού κυβέρνησης..Διερευνητικές εντολές...Τι παιχνίδια παίζονται εκεί μέσα..Τι δεν θα έδινα να είχα μία κάμερα και ένα μικρόφωνο να δω τι συζητείται σε αυτά τα δωμάτια...

Keep Growing

Όλο αυτό πάντως που γίνεται, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, αποδεικνύει περίτρανα τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και εφαρμόζονται πολιτικές στην Ελλάδα, όχι μόνο τώρα που η κατάσταση είναι αυτή που είναι, αλλά και όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Η πολιτική του ράβε ξήλωνε την τελευταία στιγμή ανάλογα με τις πιέσεις των διαφόρων συντεχνιών, έφερε τη χώρα μας σε αυτήν την κατάσταση.
Ένα τόσο σοβαρό ζήτημα που έχει να κάνει με την εκπαίδευση των παιδιών μας, μπαίνει πάνω στην πράσινη τσόχα και γύρω γύρω όλοι τζογάρουν, ο καθένας για το δικό του προσωπικό συμφέρον ...

Δυστυχώς, ακόμα και αν ικανοποιηθούν πλήρως τα αιτήματά μας (του κλάδου μας) εγώ θα είμαι πολύ πικραμένος και απογοητευμένος.
 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

vtsakan

Παράθεση από: Keep Growing στις 09 Αυγ 2013, 03:59:35 ΜΜ
Όλο αυτό πάντως που γίνεται, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, αποδεικνύει περίτρανα τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και εφαρμόζονται πολιτικές στην Ελλάδα, όχι μόνο τώρα που η κατάσταση είναι αυτή που είναι, αλλά και όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Η πολιτική του ράβε ξήλωνε την τελευταία στιγμή ανάλογα με τις πιέσεις των διαφόρων συντεχνιών, έφερε τη χώρα μας σε αυτήν την κατάσταση.
Ένα τόσο σοβαρό ζήτημα που έχει να κάνει με την εκπαίδευση των παιδιών μας, μπαίνει πάνω στην πράσινη τσόχα και γύρω γύρω όλοι τζογάρουν, ο καθένας για το δικό του προσωπικό συμφέρον ...

Δυστυχώς, ακόμα και αν ικανοποιηθούν πλήρως τα αιτήματά μας (του κλάδου μας) εγώ θα είμαι πολύ πικραμένος και απογοητευμένος.
 
+1

Εγω παντως ακόμα κρατάω πολυ μικρό καλάθι. ...
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

NiColas1957

Εγώ κρατάω το κεφάλι μου γιατί πάει να σπάσει !!   :D

alfabit

Παράθεση από: Keep Growing στις 09 Αυγ 2013, 03:59:35 ΜΜ
Όλο αυτό πάντως που γίνεται, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, αποδεικνύει περίτρανα τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και εφαρμόζονται πολιτικές στην Ελλάδα, όχι μόνο τώρα που η κατάσταση είναι αυτή που είναι, αλλά και όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Η πολιτική του ράβε ξήλωνε την τελευταία στιγμή ανάλογα με τις πιέσεις των διαφόρων συντεχνιών, έφερε τη χώρα μας σε αυτήν την κατάσταση.
Ένα τόσο σοβαρό ζήτημα που έχει να κάνει με την εκπαίδευση των παιδιών μας, μπαίνει πάνω στην πράσινη τσόχα και γύρω γύρω όλοι τζογάρουν, ο καθένας για το δικό του προσωπικό συμφέρον ...

Δυστυχώς, ακόμα και αν ικανοποιηθούν πλήρως τα αιτήματά μας (του κλάδου μας) εγώ θα είμαι πολύ πικραμένος και απογοητευμένος.


++

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Keep Growing στις 09 Αυγ 2013, 03:59:35 ΜΜ
...μπαίνει πάνω στην πράσινη τσόχα και γύρω γύρω όλοι τζογάρουν, ο καθένας για το δικό του προσωπικό συμφέρον ...

... και όπου κάτσει η μπίλια!

Νίκος Αδαμόπουλος

Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς, θα πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή κατά το χρόνο διαβούλευσης, γιατί εκεί όλα μπορούν να ανατραπούν!

che

Εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω. Αν υποθέσουμε ότι ισχύουν όλα αυτα. Αν κάποιος μαθητής εχει ως πρώτη επιλογή σχολη πληροφορικής και δεύτερη μαθηματικό τι δίνει ρε παιδιά ;

fof


NiColas1957

Για τη σχολή Πληροφορικής η Πληροφορική θα έχει συντελεστή Βαρύτητας, το αυτό και για το χημικό η χημεία, αν πάει για μαθηματικό, η Πληροφορική ή η Χημεία δεν θα έχει συντελεστή βαρύτητας.  Συντελεστή βαρύτητας θα έχουν σίγουρα τα μαθηματικά όπως μέχρι τώρα.  Νομίζω ότι αυτό είναι σχετικά απλό.
Επιλέγεις ....... Πληροφορική ή Χημεία  ανάλογα με τη σχολή.



Λευτέρης Δουκέρης

καλύτερα πάντως αίσιο τέλος.... και πικρία
παρά και κακό τέλος ... και πικρία που ούτοσι άλλωστε είναι δεδομένη

Άποψη μου ,να κρατηθούν δυνάμεις για τον 2 γύρο του αγώνα που θα είναι η διαβούλευση
μιας νομίζω ότι θα χρειαστεί να .. πάμε εκεί!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: NiColas1957 στις 09 Αυγ 2013, 04:34:04 ΜΜ
Για τη σχολή Πληροφορικής η Πληροφορική θα έχει συντελεστή Βαρύτητας, το αυτό και για το χημικό η χημεία, αν πάει για μαθηματικό, η Πληροφορική ή η Χημεία δεν θα έχει συντελεστή βαρύτητας.  Συντελεστή βαρύτητας θα έχουν σίγουρα τα μαθηματικά όπως μέχρι τώρα.  Νομίζω ότι αυτό είναι σχετικά απλό.
Επιλέγεις ....... Πληροφορική ή Χημεία  ανάλογα με τη σχολή.

Συμφωνώ 100% μαζί σου. Και εγώ έτσι το σκέφτομαι.... Μην ξεχνάς όμως ότι αποφασίζουν... ο Γκλαβας και οι συν αυτώ.
Αν γίνει πάντως έτσι, θεωρώ πως θα είμαστε καλά...(αφού φυσικά πρώτα περάσουμε και από τη διαβούλευση..)

alfabit

Και εγώ πιστεύω ότι θα χρειαστεί να πάμε σε δεύτερο γύρο...Πάντως γενικότερα είναι ένα αλαλούμ η κατάσταση.

Πχ1: Ο μαθητής της θετικής που θέλει να πάει επιστήμες υγείας, δεν επιτυγχάνει στις 20 σχολές αυτού του πεδίου δεν θα έχει δικαίωμα να πάει στις θετικές επιστήμες; και αν του επιτραπεί πώς θα τα πάει εκεί χωρίς να έχει διδαχθεί μαθηματικά;;; :-\

Πχ2: Ο μαθητής που θέλει να δώσει παιδαγωγικά αν δεν επιτύχει δεν θα μπορεί να πάει πουθενά αλλού μιας και τα μαθήματα που δίνει για τα παιδαγωγικά είναι συγκεκριμένα;;

Ας μην συζητήσουμε για την τράπεζα θεμάτων και το γεγονός ότι τώρα τελευταία στιγμή ψάχνει να δει πως θα εμπλέξει και τα πανεπιστήμια με συντελεστές βαρύτητας;; Γελάει όλο το σύμπαν.

Προτείνω να μετονομαστεί από Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο Προχειρότητας και Θαλασσοταραχής! ;D

Keep Growing

Παράθεση από: lefteris_doy στις 09 Αυγ 2013, 04:37:15 ΜΜ
καλύτερα πάντως αίσιο τέλος.... και πικρία
παρά και κακό τέλος ... και πικρία που ούτοσι άλλωστε είναι δεδομένη

...

...εννοείται!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).