Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vistrian

Πρόγραμμα Εμβάθυνσης Β΄ και Γ΄ Γενικού Λυκείου Κύπρου

http://www.moec.gov.cy/analytika_programmata/pdf/nea_orologia/3.2_pinakas_3.pdf.


Πρόγραμμα Επιστήμης Υπολογιστών Γυμνάσιο και Α Λυκείου

http://www.moec.gov.cy/analytika_programmata/nea-analytika-programmata/pliroforiki_epistimi_HY.pdf

Μάλλον αυτοί κάτι ξέρουν περισσότερο
VR in Computing

novaro

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 07:15:21 ΜΜ
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)

Ζητώ συγγνώμη που δεν έλαβα υπόψη μου τα φροντιστήρια. Δεν το έκανα σκόπιμα απλά δεν ζω σε μεγαλούπολη και δεν γνωρίζω την πραγματικότητα εκεί. Στην επαρχία είναι διαφορετικά βέβαια τα πράγματα σχετικά με...
Τέλος πάντων δεν είναι ώρα να τα λύσουμε όλα τώρα.

Παιδιά είναι πολύς ο χρόνος (2 χρόνια ακόμα) αλλά δεν χρειάζεται εφησυχασμός. Χρειάζεται όμως και η αυτοκριτική γιατί χωρίς αυτήν θα πέφτουμε συνεχώς στα ίδια λάθη.



vistrian

Παράθεση από: novaro στις 10 Αυγ 2013, 10:39:19 ΜΜ
Ζητώ συγγνώμη που δεν έλαβα υπόψη μου τα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά. Δεν το έκανα σκόπιμα απλά δεν ζω σε μεγαλούπολη και δεν γνωρίζω την πραγματικότητα εκεί. Στην επαρχία είναι διαφορετικά βέβαια τα πράγματα σχετικά με...
Τέλος πάντων δεν είναι ώρα να τα λύσουμε όλα τώρα.

Παιδιά είναι πολύς ο χρόνος (2 χρόνια ακόμα) αλλά δεν χρειάζεται εφησυχασμός. Χρειάζεται όμως και η αυτοκριτική γιατί χωρίς αυτήν θα πέφτουμε συνεχώς στα ίδια λάθη.

Κάνεις λάθος. 1 χρόνος είναι. Οι μαθητές που θα πάνε φέτος Α Λυκείου του χρόνου θα είναι Β Λυκείου. Του χρόνου στην Β Λυκείου  εαν δεν υπάρχει το αντίστοιχο μάθημα της Πληροφορικής τότε άστα να πάνε
VR in Computing

seibei

Το τι γράφουν διάφοροι στο esos πχ δεν περιγράφεται.
Πρέπει να μας είχε πολύς κόσμος άχτι όλα αυτά τα χρόνια
και ξεσπάθωσε τώρα...
Αλλά εμείς φταιμε. Πρέπει η ΠΕΚΑΠ να πάρει μια απόφαση του στυλ:
Καμία εργασία στα pc για τα επόμενα 2 χρόνια. Άσχετα από την τελική έκβαση της υπόθεσης.

Πάντως έχει μεγάλη σημασία να πάρουμε κάποιες ώρες στην Γ'. Ακόμα και αν χαθούν αρκετές οργανικές
θα είναι ένα ισχυρό ανάχωμα για την ειδικότητα. Διαφορετικά μιλάμε για μεγάλη υποβάθμιση και προεόρτια
μεγάλων αποχωρήσεων τα επόμενα χρόνια.

dkotanid

Έξυπνα σχόλια, καλές παρατηρήσεις. Συμφωνώ και εγώ με όλα όσα έχουν ειπωθεί. Εύχομαι μετά από έναν ψηφιακό πόλεμο που έχουμε κυρήξει, να έρθουν και οι οργανώσεις μας σε επαφη με τους κυβερνώντες και να υπάρξει δικαίωση για το Λύκειο. Καθένας όσο μπορεί και ενωμένοι.
Μη μου τους κύκλους τάραττε
Αρχιμήδης

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: control_data στις 10 Αυγ 2013, 11:48:30 ΠΜ
Βουλευτές/υπουργοί με online παρουσία (πχ. ο τουιτεράς Άδωνις) θα έχουν μεγάλο πρόβλημα όταν αρχίσουν να βουίζουν οι followers για την κατάργηση της πληροφορικής.

... που είχαν κάνει και σχετική επερώτηση στη βουλή πριν 2,5 χρόνια...!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: seibei στις 10 Αυγ 2013, 11:44:20 ΜΜ
Το τι γράφουν διάφοροι στο esos πχ δεν περιγράφεται.
Πρέπει να μας είχε πολύς κόσμος άχτι όλα αυτά τα χρόνια
και ξεσπάθωσε τώρα...
Αλλά εμείς φταιμε. Πρέπει η ΠΕΚΑΠ να πάρει μια απόφαση του στυλ:
Καμία εργασία στα pc για τα επόμενα 2 χρόνια. Άσχετα από την τελική έκβαση της υπόθεσης.

Πάντως έχει μεγάλη σημασία να πάρουμε κάποιες ώρες στην Γ'. Ακόμα και αν χαθούν αρκετές οργανικές
θα είναι ένα ισχυρό ανάχωμα για την ειδικότητα. Διαφορετικά μιλάμε για μεγάλη υποβάθμιση και προεόρτια
μεγάλων αποχωρήσεων τα επόμενα χρόνια.

1 λεπτο πέρνει να τους απάντησετε. Να μην σηκωνετε μύγα στο σπαθί σας!!

Νίκος Αδαμόπουλος

#967
Παράθεση από: tomgeri στις 10 Αυγ 2013, 03:39:57 ΜΜ
Τα γυαλιά του γούγλη πρέπει να γίνουν απαραίτητο αξεσουάρ για όλους όσους μας αντιπροσωπεύουν. Και να είναι υποχρεωμένοι να τα φοράνε στις συναντήσεις τους. 1500 ευρώ κάνουν.

8)  (σε βλέπω μέσα από τα γυαλιά!)


Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: control_data στις 10 Αυγ 2013, 04:53:45 ΜΜ
Ναι, και ένα σωρό άλλες σχολές... Απλά δεν χωρά το συννεφάκι.

Ας υπάρχουν πολλές παραλλαγές της εικόνας...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 07:15:21 ΜΜ
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)

Φυσικά και έχεις δίκιο! Μήπως θα έπρεπε και κάποιος φορέας/όργανο των φροντιστών να παίξει κι αυτός το ρόλο που του αναλογεί;

itt

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 11 Αυγ 2013, 12:49:12 ΠΜ
Φυσικά και έχεις δίκιο! Μήπως θα έπρεπε και κάποιος φορέας/όργανο των φροντιστών να παίξει κι αυτός το ρόλο που του αναλογεί;

Καλή ερώτηση, αυτοί δηλαδή δεν έχουν πάρει επίσημη θέση επί του θέματος;

Νίκος Αδαμόπουλος

Κάποιος συνάδελφος μού έλεγε πως θα πρέπει να επιχειρηθεί και εμπλοκή του ΣΕΠΕ και του ΣΕΒ με το όλο ζήτημα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Από τη στιγμή που θα εφαρμοστεί κάτι τέτοιο στο λύκειο, αυτομάτως θα καταβαραθρωθεί το κύρος των τριτοβάθμιων σχολών πληροφορικής (τουλάχιστον των περιφερειακών) στα μάτια των γονιών/μαθητών, επομένως το επίπεδο των μαθητών που θα τις διαλέγουν θα πιάσει πάτο. Θέλουν κάτι τέτοιο οι σχολές; Ας αναλάβουν κι αυτές τις ευθύνες τους (καθηγητές και σύλλογοι φοιτητών) όσο είναι καιρός. Αν μη τι άλλο, θα πρέπει οι καθηγητές να στηρίξουν τον αγώνα (για επιβίωση) των παλιών αποφοίτων τους...

che

Το ΕΣΥΠ που βρίσκεται ; Δεν θα έπρεπε να πάρει θέση ;

seibei

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 11 Αυγ 2013, 01:14:25 ΠΜ
Από τη στιγμή που θα εφαρμοστεί κάτι τέτοιο στο λύκειο, αυτομάτως θα καταβαραθρωθεί το κύρος των τριτοβάθμιων σχολών πληροφορικής (τουλάχιστον των περιφερειακών) στα μάτια των γονιών/μαθητών, επομένως το επίπεδο των μαθητών που θα τις διαλέγουν θα πιάσει πάτο. Θέλουν κάτι τέτοιο οι σχολές; Ας αναλάβουν κι αυτές τις ευθύνες τους (καθηγητές και σύλλογοι φοιτητών) όσο είναι καιρός. Αν μη τι άλλο, θα πρέπει οι καθηγητές να στηρίξουν τον αγώνα (για επιβίωση) των παλιών αποφοίτων τους...
Συμφωνώ απόλυτα! Οι πανεπιστημιακοί μπορούν να παίξουν καταλυτικό ρόλο στην υπόθεση. Το θέμα είναι θέλουν; Έχουν την διάθεση;
Αυτονόητα θα λεγαμε πως ναι αλλά...