Αποστολέας Θέμα: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2  (Αναγνώστηκε 609627 φορές)

vtsakan

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • printf("Smile");
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #945 στις: 10 Αυγ 2013, 06:10:09 μμ »
Η πεκαπ επισημη ενημέρωση εξέδωσε;  γιατί πρέπει να μαθαίνουμε ψήγματα απο το fb και να βγαζουμε συμπεράσματα κατα το δοκουν;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 149
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #946 στις: 10 Αυγ 2013, 06:34:24 μμ »
Αγαπητοί μου συνάδελφοι,

σας γράφω πάλι, πολύ στεναχωρημένος και απογοητευμένος για την επιστήμη μου,
και οργισμένος με κάποιους από το συνάφι μας.

ftsak, σε ευχαριστώ για την αναφορά σου, αλλά επιβεβαιώνεις απλά άσχημα πράγματα.

Να ξέρετε ότι και φέτος στα 3 σχολεία που ήμουν, με βασικό πληροφορικό γυναίκα και στα 3,
προς μεγάλη μου έκπληξη μόνο η μία από τις τρεις, γνώριζε τι συμβαίνει στον κλάδο και ερχόταν
στις διαμαρτυρίες.

Οι άλλες δύο συμπαθέστατες κατά τα άλλα συναδέλφισσες και εργατικότατες, από εμένα μάθαιναν προς τα που πάμε.
Και φυσικά δεν συμμετείχαν ποτέ σε τέτοιες συγκεντρώσεις. Τώρα οργανική γιοκ!!

Θα έρθουν τώρα λοιπόν την Δευτέρα; Δεν ξέρω;
Και γιατί δεν συμμετείχαν πριν; έπρεπε να έρθει στην πόρτα τους η φωτιά;

Γιατί τα εργαστήρια των σχολείων κάτα 50% παρατημένα; Γιατί δεν πρήζατε τα συκώτια όλων των διευθυντών;
Γιατί τα παιδιά να μην αγαπούν πια αυτό το μάθημα; Γιατί να κυκλοφορεί από εδώ και από εκεί, άσε ρε τι να πάρουμε
Η.Υ δεν γίνεται τίποτα, δεν δουλεύουν τα μισά PC, δεν κάνει μάθημα αυτός/αυτή, δεν έχει τίποτα καινούριο, έχω κάνει
5-6 χρόνια word-excel-powerpoint βαρεθηκα, και άλλα πάρα πολλά.

Ποιοι είναι αυτοί που βολεύτηκαν πίσω από μία επιστήμη που δεν μπορείς να βολευτείς γιατί συνέχεια εξελίσσεται
σε υλικό και λογισμικό. Ποιοι σταμάτησαν να χύνουν ιδρώτα; Ποιοι είπαν οκ μωρέ εγώ καλά είμαι, ξεκούραστα και για
τα παιδιά. Ποιοι δέχονταν να τους βγάζουν από το μάθημα για οποιαδήποτε εξωδιδακτική εργασία; Ποιοι δέχονταν να
κάνουν κενό τα παιδιά για να κάνουν δουλειά στον Δ/ντη, Υπ/ντη; Να λέγατε όχι!!! Το μάθημα μας αυτοκατεργήθηκε!!!!


Αυτό έφτανε και στα αυτιά των γονιών, των άλλων καθηγητών, των πολιτικών και όλων.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ
ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ (βλέπε σεμινάρια και μεταπτυχιακά);

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΘΜΙΑΣ ΣΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΑΣ ΟΜΩΣ;;



Υ.Γ ζητώ συγνώμη από το μεγαλύτερο ποσοστό του ΣΤΕΚΙΟΥ γιατί αυτοί που γράφουν εδώ σπάνια ανήκουν στους παραπάνω!

Υ.Γ 2: ζητώ συγνώμη από τον πρώτο υποδιευθυντή μου, τώρα διευθυντή, ΠΕ19 φυσικό-μεταπτυχιακό, γάτο, επιστήμονα
πληροφορικό με αγάπη για την δουλειά του , για όλα αυτά που μου έμαθε.

Υ.Γ.3 ζητώ συγνώμη για το 15% τέτοιων συναδέλφων που είχα στο σχολείο και τους αδικώ, οι υπόλοιποι 85% δυστυχώς έκαναν
τα παραπάνω!!



ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 149
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #947 στις: 10 Αυγ 2013, 06:36:18 μμ »
Αυτά φυσικά δεν σημαίνουν ότι σταματάμε, αλλά σκεφτείτε λίγο αν τα συναντήσατε στις εμπειρίες σας!!

Έχουμε ένα χρόνο να τους πείσουμε να μην γίνει η κατάργηση.

Ένα απλό Ή είναι στην Β και στην Γ, ανάμεσα σε εμάς και την χημεία.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

novaro

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 37
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #948 στις: 10 Αυγ 2013, 06:54:20 μμ »
Αγαπητοί μου συνάδελφοι,

σας γράφω πάλι, πολύ στεναχωρημένος και απογοητευμένος για την επιστήμη μου,
και οργισμένος με κάποιους από το συνάφι μας.

ftsak, σε ευχαριστώ για την αναφορά σου, αλλά επιβεβαιώνεις απλά άσχημα πράγματα.

Να ξέρετε ότι και φέτος στα 3 σχολεία που ήμουν, με βασικό πληροφορικό γυναίκα και στα 3,
προς μεγάλη μου έκπληξη μόνο η μία από τις τρεις, γνώριζε τι συμβαίνει στον κλάδο και ερχόταν
στις διαμαρτυρίες.

Οι άλλες δύο συμπαθέστατες κατά τα άλλα συναδέλφισσες και εργατικότατες, από εμένα μάθαιναν προς τα που πάμε.
Και φυσικά δεν συμμετείχαν ποτέ σε τέτοιες συγκεντρώσεις. Τώρα οργανική γιοκ!!

Θα έρθουν τώρα λοιπόν την Δευτέρα; Δεν ξέρω;
Και γιατί δεν συμμετείχαν πριν; έπρεπε να έρθει στην πόρτα τους η φωτιά;

Γιατί τα εργαστήρια των σχολείων κάτα 50% παρατημένα; Γιατί δεν πρήζατε τα συκώτια όλων των διευθυντών;
Γιατί τα παιδιά να μην αγαπούν πια αυτό το μάθημα; Γιατί να κυκλοφορεί από εδώ και από εκεί, άσε ρε τι να πάρουμε
Η.Υ δεν γίνεται τίποτα, δεν δουλεύουν τα μισά PC, δεν κάνει μάθημα αυτός/αυτή, δεν έχει τίποτα καινούριο, έχω κάνει
5-6 χρόνια word-excel-powerpoint βαρεθηκα, και άλλα πάρα πολλά.

Ποιοι είναι αυτοί που βολεύτηκαν πίσω από μία επιστήμη που δεν μπορείς να βολευτείς γιατί συνέχεια εξελίσσεται
σε υλικό και λογισμικό. Ποιοι σταμάτησαν να χύνουν ιδρώτα; Ποιοι είπαν οκ μωρέ εγώ καλά είμαι, ξεκούραστα και για
τα παιδιά. Ποιοι δέχονταν να τους βγάζουν από το μάθημα για οποιαδήποτε εξωδιδακτική εργασία; Ποιοι δέχονταν να
κάνουν κενό τα παιδιά για να κάνουν δουλειά στον Δ/ντη, Υπ/ντη; Να λέγατε όχι!!! Το μάθημα μας αυτοκατεργήθηκε!!!!


Αυτό έφτανε και στα αυτιά των γονιών, των άλλων καθηγητών, των πολιτικών και όλων.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ
ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ (βλέπε σεμινάρια και μεταπτυχιακά);

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΘΜΙΑΣ ΣΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΑΣ ΟΜΩΣ;;



Υ.Γ ζητώ συγνώμη από το μεγαλύτερο ποσοστό του ΣΤΕΚΙΟΥ γιατί αυτοί που γράφουν εδώ σπάνια ανήκουν στους παραπάνω!

Υ.Γ 2: ζητώ συγνώμη από τον πρώτο υποδιευθυντή μου, τώρα διευθυντή, ΠΕ19 φυσικό-μεταπτυχιακό, γάτο, επιστήμονα
πληροφορικό με αγάπη για την δουλειά του , για όλα αυτά που μου έμαθε.

Υ.Γ.3 ζητώ συγνώμη για το 15% τέτοιων συναδέλφων που είχα στο σχολείο και τους αδικώ, οι υπόλοιποι 85% δυστυχώς έκαναν
τα παραπάνω!!


Δυστυχώς τα λες πολύ σωστά συνάδελφε.

Αφου δεν γίνεται να βάλουν το ΑΕΠΠ στη Γ ας μας βάλουν τουλάχιστον ένα μάθημα στη Γενική Παιδεία της Β.
Έτσι με την Α, την Β και κάτι project μπορεί και να κρατηθούν κάποιες θέσεις στα λύκεια. Αν δεν είναι πανάκεια η ΑΕΠΠ ας διεκδικήσουμε το μάθημα επιλογής της Γ Λογική Θεωρία και Πράξη να κατέβει στη γενική παιδεία της Β αντί της φιλοσοφίας που θα πέσει άπειρο χασμουρητό και να μας δοθεί ανάθεση. Οι οικονομολόγοι κτλ μπήκαν στη γενική της Β με το Πολιτική Παιδεία.

Δεν θέλουν να έχουν μαθήματα ειδίκευσης στο Γενικό Λύκειο και τα δικά μας θεωρούνται ως τέτοια. Και των οικονομολόγων βέβαια αλλά εκεί κάνουν εξαίρεση.

 
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Αυγ 2013, 07:06:47 μμ από novaro »

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #949 στις: 10 Αυγ 2013, 06:57:09 μμ »
...

Ποιοι είναι αυτοί που βολεύτηκαν πίσω από μία επιστήμη που δεν μπορείς να βολευτείς γιατί συνέχεια εξελίσσεται
σε υλικό και λογισμικό. ...

Τι να πω, χρειάζεται κάποιες φορές να κάνουμε και την αυτοκριτική μας και εκεί που πάμε να αδρανοποιηθούμε ή να βολευτούμε, να κάνουμε το κλικ για να ξαναξεκινήσει το μηχάνημα.

Έχεις απόλυτο δίκιο και πιστεύω πως οι παρούσες συνθήκες είναι ό,τι πρέπει για να κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας και να πάρουμε τις αποφάσεις μας αν θέλουμε να είμαστε πραγματικοί καθηγητές πληροφορικής ή όχι.

Και να μην περιμένουμε πάντα από τους άλλους
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2349
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #950 στις: 10 Αυγ 2013, 07:15:21 μμ »
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

GEG

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #951 στις: 10 Αυγ 2013, 07:17:36 μμ »
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
+
Hey! It compiles! Ship it! :-)

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #952 στις: 10 Αυγ 2013, 07:56:59 μμ »
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)

+++ ελάχιστοι έχουν αντιληφθεί αυτή την παράμετρο... και σκέφτονται μόνο την οργανική ή δεν ξέρω τι άλλο θέση τους...

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #953 στις: 10 Αυγ 2013, 08:13:27 μμ »
Πρόταση προς ΠΕΚΑΠ

Δεν γνωρίζω ποιά είναι κι αν υπάρχουν οικονομικές δυνατότητες αλλά θα πρότεινα πληρωμένη δημοσίευση (εάν γίνεται και δωρεάν ακόμα καλύτερα) σε 2-3 κυριακάτικες εφημερίδες μετα τις 15/8 , αν γίνεται και στην πρώτη σελίδα...

Δεν γνωρίζω το κόστος του εγχειρήματος αλλά φανταστείτε να έρχεται ο κάθε υπουργός - βουλευτής φάτσα κάρτα με μία από τις παραπάνω εικόνες συνοδευόμενη από το αντίστοιχο σχόλιο....

Πρεπει να δόυμε το θεμα από την σκοπιά του marketing και να το πλασάρουμε κατάλληλα... δεν παίζει σημασία εάν έχουμε δίκιο...

Επισης οπωσδήποτε πρέπει να σταλούν οι εικόνες που έχουν αναρτηθεί εδώ μέσα και στα email των βουλευτών... όλων!!!!


Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 372
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #954 στις: 10 Αυγ 2013, 08:16:54 μμ »
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
Πέτρο, αγαπητέ συνάδελφε, αν και κατά πρόσωπο είσαι άγνωστος, είσαι γνωστός μέσα από το Στέκι για τις καθαρές και έντιμες θέσεις σου. Να ξέρεις ότι η αλληλεγγύη είναι δεδομένη και όλοι μαζί παλεύουμε για να ζήσουμε πάνω από όλα τις οικογένειές μας μέσα από τη δουλειά μας και μόνο. Φυσικά και πρέπει να υπάρχουν μαθήματα κατεύθυνσης και στη Β και στη Γ, για πολλούς, πάρα πολλούς λόγους.
Κατσαδούρος Δημήτρης

lp

  • ΠΛΗΝΕΤ
  • *
  • Μηνύματα: 188
    • 2o Γενικό Λύκειο Ναυπλίου
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #955 στις: 10 Αυγ 2013, 09:15:02 μμ »
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
Δεν διαφωνώ με αυτό που λες αλλά όταν έχεις 5 διαφορετικά μαθήματα στο λύκειο (βάζω και την τεχν. επικοινωνιών) ο δάσκαλος φαίνεται και στα πέντε και όχι μόνο σε αυτό των πανελλαδικών που έτσι και αλλιώς έχει την προσοχή των παιδιών.
Εγώ μετράω και τις υπόλοιπες ώρες γιατί από αυτές βγάζω εγώ το ψωμάκι της οικογένειας μου. Ακόμα και να έβαζαν τις 6 ώρες στην τρίτη  τάξη, χαμένοι είμαστε. Αν είχα δύο χρόνια υπηρεσίας θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο να ξαναβγώ στην αγορά εργασίας από ότι τώρα που επένδυσα στην εκπαίδευση, σε σεμινάρια παιδαγωγικά, ΣΕΛΕΤΕ, περιβαλλοντικά κλπ. Για να το πω διαφορετικά είμαι περισσότερο δάσκαλος παρά πληροφορικός γιατί σε αυτό  συνειδητά επένδυσα. 
Συμφωνώ, επίσης, με πολλούς άλλους συναδέλφους που λένε για αυτούς που καταστρέψαν την επιστήμη μας μέσα στο σχολείο (και δεν είναι μόνο άλλων ειδικοτήτων), που προτιμούσαν να περνάνε βαθμούς προκειμένου να χάσουν κάποια ώρα, που δεν ξέρουν τι είναι το email και το open office. Και κυρίως τα βάζω με το εαυτό μου που τόσα χρόνια τα έβλεπα (πολλές φόρες και στο youtube!) ή τα άκουγα και δεν μιλούσα στα πλαίσια της "συναδελφικότητας". 

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

alfabit

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 32
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #956 στις: 10 Αυγ 2013, 09:18:53 μμ »
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)

όπως επίσης το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί συνάδελφοι πληροφορικοί ιδιωτικών σχολείων που μετά την εξαφάνιση του μαθήματος είναι δεδομένο ότι θα απολυθούν ή θα μειωθούν δραματικά οι ώρες τους...Γενικά ο ιδιωτικός τομέας γύρω από το μάθημα της Γ' Λυκείου κινδυνεύει να εξαφανιστεί...

Javert

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 59
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #957 στις: 10 Αυγ 2013, 09:23:08 μμ »

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 846
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #958 στις: 10 Αυγ 2013, 10:04:56 μμ »
όπως επίσης το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί συνάδελφοι πληροφορικοί ιδιωτικών σχολείων που μετά την εξαφάνιση του μαθήματος είναι δεδομένο ότι θα απολυθούν ή θα μειωθούν δραματικά οι ώρες τους...Γενικά ο ιδιωτικός τομέας γύρω από το μάθημα της Γ' Λυκείου κινδυνεύει να εξαφανιστεί...

Αφού λοιπόν θίξατε αυτό το θέμα ας πούμε μερικές αλήθειες

Ακόμα και να περάσει η πρόταση μας για Χημεία ή Πληροφορική, οι ώρες ενός ΠΕ19-ΠΕ20 είναι σίγουρα λιγότερες..Δεν νομίζω ότι μας ισορροπεί το ΕΠΑΛ (σε καμία περίπτωση)..Άρα προκύπτουν πρόσθετες υπεραριθμίες...

Που θα πάνε αυτοί; Στο δημοτικό ας υποθέσουμε...Το δημοτικό θα είναι ο Δούρειος Ίππος μας...Δεν υπάρχει περίπτωση σε βάθος 10ετίας (μπορεί να λέω και πάρα πολύ) να μην ξαναπάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι...(Εδώ μας πετάνε έξω από το Λύκειο, στο δημοτικό θα κολώσουν-εδώ έκαναν προγραμματισμό οι Θεολόγοι κ.ο.κ, δεν θα  τους πείσουν οι δάσκαλοι ότι μπορούν να κάνουν και υπολογιστές....Σκεφτείτε λίγο και τις αριθμητικές αναλογίες τότε που θα έχουν διαμορφωθεί μετά Δασκάλων και Πληροφορικών)

Που καταλήγουμε λοιπόν; An φύγουν x απο το Λύκειο υπολογίστε 3*x απο φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία...Οπότε μιλάμε για 4*x (προσωπικά υπολογίζω το χ γύρω στις 2000)... Ούτε στα φροντιστήρια δεν θα βρίσκουμε δουλειά...

Ωραία...Ας σκεφτούμε τώρα και το ενδεχόμενο να μην περάσει καν η πρόταση μας για Χημεία ή Προγραμματισμό..Για υπολογίστε νουμεράκι...

Ο κλάδος των πληροφορικών λοιπόν θα υποστεί τρομερή πανωλεθρία..Τόσο απλά...

Λυπάμαι που βλέπω το πολύ 150 άτομα (δημόσιοι και ιδιωτικοί) εκπαιδευτικοί που ασχολούνται με το στέκι.

Για μένα αυτοί οι 150 που παλεύουν αξίζουν το θαυμασμό μου. Πολύ λίγους ξέρω προσωπικά, αλλά εκτιμώ τη προσπάθεια τους και τα γραφόμενα τους.

Όλοι οι άλλοι δεν έχουν δικαιολογία..Και διακοπές να είναι δεν έχουν δικαιολογία...Πληροφορικοί είναι, να πάρουν ένα στικάκι απο μία εταιρία κινητής τηλεφωνίας και να μπουν να συμμετάσχουν...

Ένας κλάδος θάβεται και εμείς θα θυμόμαστε τις διαμάχες ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ, θα τσακωνόμαστε αν στο θέμα 3 του 2010 μπορεί να χρησιμοποιηθούν πίνακες ή όχι, αν η ΠΕ20 είναι το ίδιο με τους ΠΕ19, και αν οι συναρτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο ψευδοκώδικα ή όχι..Έλεος


Εγώ θα το παλέψω όσο πάει, και το εννοώ...Δεν δικαιολογώ όμως κανέναν φυσικά υγιή να μην συμμετέχει στη μάχη..Γιατί παιδιά, είναι πόλεμος αυτό που γίνεται και όχι αστεία

Ένας ιδιώτης εκπαιδευτικός

Αποστολάτος Άκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 88
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #959 στις: 10 Αυγ 2013, 10:30:58 μμ »
Αφού λοιπόν θίξατε αυτό το θέμα ας πούμε μερικές αλήθειες

Ακόμα και να περάσει η πρόταση μας για Χημεία ή Πληροφορική, οι ώρες ενός ΠΕ19-ΠΕ20 είναι σίγουρα λιγότερες..Δεν νομίζω ότι μας ισορροπεί το ΕΠΑΛ (σε καμία περίπτωση)..Άρα προκύπτουν πρόσθετες υπεραριθμίες...

Που θα πάνε αυτοί; Στο δημοτικό ας υποθέσουμε...Το δημοτικό θα είναι ο Δούρειος Ίππος μας...Δεν υπάρχει περίπτωση σε βάθος 10ετίας (μπορεί να λέω και πάρα πολύ) να μην ξαναπάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι...(Εδώ μας πετάνε έξω από το Λύκειο, στο δημοτικό θα κολώσουν-εδώ έκαναν προγραμματισμό οι Θεολόγοι κ.ο.κ, δεν θα  τους πείσουν οι δάσκαλοι ότι μπορούν να κάνουν και υπολογιστές....Σκεφτείτε λίγο και τις αριθμητικές αναλογίες τότε που θα έχουν διαμορφωθεί μετά Δασκάλων και Πληροφορικών)

Που καταλήγουμε λοιπόν; An φύγουν x απο το Λύκειο υπολογίστε 3*x απο φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία...Οπότε μιλάμε για 4*x (προσωπικά υπολογίζω το χ γύρω στις 2000)... Ούτε στα φροντιστήρια δεν θα βρίσκουμε δουλειά...

Ωραία...Ας σκεφτούμε τώρα και το ενδεχόμενο να μην περάσει καν η πρόταση μας για Χημεία ή Προγραμματισμό..Για υπολογίστε νουμεράκι...

Ο κλάδος των πληροφορικών λοιπόν θα υποστεί τρομερή πανωλεθρία..Τόσο απλά...

Λυπάμαι που βλέπω το πολύ 150 άτομα (δημόσιοι και ιδιωτικοί) εκπαιδευτικοί που ασχολούνται με το στέκι.

Για μένα αυτοί οι 150 που παλεύουν αξίζουν το θαυμασμό μου. Πολύ λίγους ξέρω προσωπικά, αλλά εκτιμώ τη προσπάθεια τους και τα γραφόμενα τους.

Όλοι οι άλλοι δεν έχουν δικαιολογία..Και διακοπές να είναι δεν έχουν δικαιολογία...Πληροφορικοί είναι, να πάρουν ένα στικάκι απο μία εταιρία κινητής τηλεφωνίας και να μπουν να συμμετάσχουν...

Ένας κλάδος θάβεται και εμείς θα θυμόμαστε τις διαμάχες ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ, θα τσακωνόμαστε αν στο θέμα 3 του 2010 μπορεί να χρησιμοποιηθούν πίνακες ή όχι, αν η ΠΕ20 είναι το ίδιο με τους ΠΕ19, και αν οι συναρτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο ψευδοκώδικα ή όχι..Έλεος


Εγώ θα το παλέψω όσο πάει, και το εννοώ...Δεν δικαιολογώ όμως κανέναν φυσικά υγιή να μην συμμετέχει στη μάχη..Γιατί παιδιά, είναι πόλεμος αυτό που γίνεται και όχι αστεία

Ένας ιδιώτης εκπαιδευτικός
++++++++++++