Ερώτηση για την εξέταση του μαθήματος

Ξεκίνησε από DiTz, 17 Μαΐου 2006, 11:56:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

DiTz

Καλημέρα σας,
Είμαι μαθητής της Γ Λυκείου και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με την εξέταση αυτού του μαθήματος!

Εγώ έχω μάθει πάντα την απάντηση μιας άσκησης να την δίνω σε μορφή ΓΛΩΣΣΑΣ δηλαδή:
Κώδικας: ΓΛΩΣΣΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ...
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
 ...
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
 ...
ΑΡΧΗ
 ...
 ...
 ...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


Βλέπω ομως οτι σχεδόν σε όλα τα φροντιστήρια τους λένε να γράφουν μόνο τον κώδικα χωρίς μεταβλητές σταθερές κτλ...
Απλώς με ένα ΑΡΧΗ_ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ....
και με ένα ΤΕΛΟΣ_ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ

Θα ήθελα λοιπόν να μάθω ποιος τρόπος γραφής είναι περισσότερο αποδεκτός απο τους βαθμολογητές γιατί έχω ακούσει περιπτώσεις οπου κάποιοι ίσως να αφαιρέσουν κάποιες μονάδες είτε για τον ένα είτε για τον άλλο τρόπο!!

Ευχαριστώ πολύ!

nplatis

Το θέμα έχει συζητηθεί κάπως παλιότερα εδώ.

Το Υπουργείο δίνει την οδηγία ότι «Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο.»

Επί της ουσίας, πιστεύω ότι θα είσαι εντάξει αν γράψεις «πρόγραμμα» ακόμα και αν στην εκφώνηση ζητεί «αλγόριθμο». Το αντίθετο όμως δεν θα ίσχυε, π.χ. όπου ζητάει υποπρογράμματα θα πρέπει να γράψει κάποιος «πρόγραμμα» (ΓΛΩΣΣΑ) καθώς μόνο αυτή η μορφή περιέχει τις απαραίτητες δηλώσεις μεταβλητών και παραμέτρων.

DiTz (Διαμαντής)

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!!
Και εγώ ακριβώς αυτή την αποψη έχω και πάντα γράφω πρόγραμμα για παν ενδεχόμενο!!!

Ευχαριστώ και πάλι!

nekis

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΤΟ ΑΡΧΗ_ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!!
ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ

bagelis

Φίλε μου ,
αν δεις το θέμα 3 των περσινών Πανελληνίων θα διαπιστώσεις ότι με μορφή προγράμματος δεν μπορεί να "βγει". Χρειάζεται να γνωρίζεις να γράφεις και αλγόριθμο με //δεδομένα ...//, //αποτελέσματα ...//
Φιλικά

nplatis