Δομή πολλαπλής επιλογής - απλής επιλογής - περιορισμένης επιλογής.

Ξεκίνησε από mickey, 29 Μαρ 2009, 02:30:23 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mickey

Καλησπέρα σε όλους,
Ετοιμάζομαι να δώσω πανελλαδικές (δεν είμαι 17 - σιγά μην έψαχνα σε στεκια στα 17...δυστυχώς) και διαβάζω ένα σχολικό βοήθημα και συνάντησα τις εξής δύο ερωτήσεις (παραθέτω και τις απαντήσεις τους):

Ερώτηση 1 : Κάθε εντολή στη δομή πολλαπλής επιλογής μπορεί να αντικατασταθεί από μία σειρά εντολών:

α) απλής επιλογής
β) περιορισμένης επιλογής
γ) ακολουθιακής δομής
δ) τίποτε από τα παραπάνω

Οι συγγραφείς ως σωστή απάντηση δίνουν το β. Και συνεχίζω με τη δεύτερη ερώτηση:

Ερώτηση 2:Κάθε εντολή στη δομή πολλαπλής επιλογής μπορεί να αντικατασταθεί από μία σειρά εντολών απλής επιλογής

Σ ή Λ;

Οι συγγραφείς δίνουν ως απάντηση ότι το παραπάνω είναι σωστο.
Το ερώτημα μου λοιπόν είναι: Άμα ισχύουν τα παραπάνω τότε η πρώτη ερώτηση έχει δύο σωστές απαντήσεις κι εγώ στις εξετάσεις θα τρώω τα σωθικά μου για το τι να επιλέξω.

Σκοπός μου δεν είναι να ξεκινήσουμε φιλοσοφική κουβέντα για το τι είναι σωστό και λάθος σύμφωνα με τους κανόνες τις πληροφορικής. Δυστυχώς απέχουμε ένα μήνα από τις εξετάσεις και πρέπει να λειτουργώ πρακτικά: Τι πρέπει να απαντήσω για να μην μου κόψει ο εξεταστής μονάδες; (Αν δεν βαριέστε να μου πείτε το γιατί, πολύ ευχαρίστως να το ακούσω).

Από αυτα που έχω διαβάσει, σας παραθέτω την άποψή μου (το βοήθημα με επηρέασε στη διαμόρφωση αυτής της άποψης) για της δομές επιλογής:

Περιορισμένη επιλογή : Αν ... τοτε ...τέλος_αν
Απλή επιλογή: Αν ... τότε ...αλλιώς ... τέλος_αν
Πολλαπλή επιλογή: Επίλεξε x, Περίπτωση 1 ... κτλ κτλ
Πολλαπλή επιλογή: Αν ... τότε ... αλλιώς_αν ... τότε αλλιώς_αν ... κτλ κτλ

Είναι σωστά τα παραπάνω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και για την παραμικρή βοήθεια.
Να 'στε καλά.

Laertis

Με βάση το βιβλίο μαθητή :

Περιορισμένη επιλογή Απλή επιλογή: Αν ... τοτε ...τέλος_αν
Απλή επιλογή Σύνθετη επιλογή : Αν ... τότε ...αλλιώς ... τέλος_αν
Πολλαπλή επιλογή: Επίλεξε x, Περίπτωση 1 ... κτλ κτλ
Πολλαπλή επιλογή: Αν ... τότε ... αλλιώς_αν ... τότε αλλιώς_αν ... κτλ κτλ

Έτσι στην ερώτηση 1 είναι σωστό το α) και η ερώτηση 2 είναι Σωστή
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis



Καρκαμάνης Γεώργιος

Αγαπητέ mickey
Μήπως το βοήθημα που διαβάζεις είναι παλιό και σου δημιουργεί ορισμένα προβλήματα;

P.Tsiotakis


mickey

Νομίζω πως είναι ηθικά σωστό να μην αναφέρω ποιο βοήθημα είναι. Η αλήθεια είναι ότι έχω εντοπίσει ορισμένα "μελανά" σημεία, ωστόσο συμβαίνουν τα εξής:
Δεν είχα λεφτά να πάρω καθηγητή πληροφορικής (πήρα μόνο Φυσική-Μαθηματικά...νομίζω θα έγραφα <15 σε αυτά τα 2 αν δεν είχα άνθρωπο δίπλα) και σκέφτηκα: Αγοράζω ένα βοήθημα, προσπαθώ να βρω ένα μπούσουλα ( και βρήκα, αν σκεφτείτε ότι χωρίς το βοήθημα θα πήγαινα στις εξετάσεις και αν μου ζητούσαν αλγόριθμο, εγώ θα έγραφα δομή προγράμματος - δηλαδη θα εγραφα ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ: κτλ, αντι να γράψω Δεδομένα // ... // κτλ - δεν είχα μάθει τις διαφορές αλγόριθμος πρόγραμμα και θα τα γραφα όλα σαν προγραμμα) αν δεν μου φτάσει το ένα, αγοράζω κι άλλο ένα και πάω και δίνω. Και κάπως έτσι θα γίνει, αν σκεφτείτε ότι σε ενάμιση μήνα δίνω, έχω τελειώσει μεν την ύλη όλων των μαθημάτων, αλλά πρέπει να κάνω επανάληψη σε ΟΛΑ, οπότε δεν προλαβαίνω να "λιανίσω" πάνω από 2 βοηθήματα πληροφορικής Maximum.
Κοιτάξτε, ο στόχος είναι το Φυσικό Αθήνας. Άρα το 17 παρά. Δεν πάω για 17 παρά, γιατί θα πιάσω 15 παρά (νόμος της ... ζωής - μην πηγαίνεις για ισοπαλία γιατί θα χάσεις, πήγαινε για τη νίκη). Θεωρητικά μιλώντας, αν γράψω Φυσική γενικής - κατεύθυνσης 20 στο καθένα ( η αισιοδοξία μου πηγάζει από το γεγονός ότι ο στόχος είναι το Φυσικό, και καταλαβαίνεται ότι τα πηγαίνω καλά σε αυτά τα μαθήματα) τότε αρκεί να μην πέσω κάτω από 17 στα υπόλοιπα (με εξαίρεση την απρόβλεπτη έκθεση) και είμαι πολύ κοντά στο στόχο. Ελπίζω λοιπόν τα λιγοστά "μελανά" σημεία κάθε βοηθήματος να μην είναι τόσο σοβαρά που να χάσω ολόκληρο το 4ο θέμα (δεν είναι τόσο σοβαρά, αλλιώς αυτοί που γράψαν τα βιβλία θα ήταν άσχετοι, που είναι λίγο τραβηγμένο).
Τίποτε δεν είναι τέλειο...και φυσικά ούτε τα βοηθήματα. Απορία μου μεγάλη: Σε κάποια μαθήματα όπως η Φυσική κατεύθυνσης, όπου οι μισοί τύποι που θα χρειαστείς στις εξετάσεις απλα...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στο σχολικό, γιατί άραγε το υπουργείο δεν "αρπάζει" την ύλη ενός βοηθήματος του εμπορίου και να την κάνει σχολικό; Στη Φυσική έχω εντοπίσει μερικά πληρέστατα βοηθήματα που πλησιάζουν την ανάλυση της Γενικής Φυσικής του Αλεξόπουλου. Ποιος ξέρει τη μαφίες κρύβονται από πίσω και τι κέρδη υπάρχουν και για τις δύο πλευρές... Δεν μ αρέσει να κατηγορώ χωρίς αποδείξεις, αλλά ειλικρινά, στη Φυσική Κατεύθυνσης οι μισοί τύποι δεν υπάρχουν στο σχολικό.
Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, και ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ.