Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 15 Ιαν 2012, 03:50:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Ζητείται συµφωνία για το νέο Λύκειο
Οι διατάξεις του νοµοσχεδίου που περιµένει η εκπαιδευτική κοινότητα

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=438818&h1=true

veni

#1
Ρητορικά ερωτήματα μόνο έχω να θέσω ... προς το παρόν αναπάντητα!

Θα υπάρχει ρόλος για τον Πληροφορικό στο νέο Λύκειο; Και ποιος μπορεί να είναι αυτός;
Μας βλέπω σε τρία χρόνια να έχουμε το μέγιστο 3 Τάξεις Χ 2ώρες  = 6 ώρες ερευνητικές εργασίες

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ!
Υπάρχει λέτε σχέδιο εξόντωσης ή όλα στο πόδι και όποιον πάρει ο Χάρος ;

Πάντως θα μας βρουν μπροστά τους, πίσω τους, δεν ξέρω ακριβώς που και πότε αλλά σίγουρα θυμωμένους  >:(
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

P.Tsiotakis


tdrivas

Πολλές κωλοτούμπες βλέπω..Οι κατευθύνσεις έγιναν ομάδες μαθημάτων και ο..εχθρός ,πριν λίγους μήνες για τη Διαμαντοπούλου ,Μπαμπινιώτης έγινε σύμμαχος για το εξεταστικό..Πάντως, το ευχάριστο για μας είναι ότι προκρίνεται το ενδεχόμενο επιλογής μαθημάτων από τον κάθε μαθητή..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

methenitis



Laertis

Καλά πάμε ... κουβέντα για Πληροφορική ........... >:(
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

veni

Το σχέδιο είναι πολύ μελετημένο συνάδελφοι.

Ροκανίζουν σιγά σιγά τους Ξενόγλωσσους, Πληροφορικούς, Τεχνολόγους αλλά και τις υπόλοιπες Τεχνικές ειδικότητες από τα Γενικά και τα Επαγγελματικά Λύκεια.
Οι ώρες των μαθημάτων της Πληροφορικής στο Λυκείο & Γυμνάσιο μειώνονται και στην πρωτοβάθμια αυξάνονται!

Σήμερα έλεγα στην Γ λυκείου ότι πρέπει να είναι η τάξη με τις λιγότερες ώρες διδασκαλίας σε ολόκληρη την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση!

Ανοίγουν ορισμένες χαραμάδες στην πρωτοβάθμια (ένεκα ΕΣΠΑ σας το λέω και σας το υπογράφω!).

Είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι δεν υπάρχει ο παραμικρός σχεδιασμός σε αυτό που για μία ακόμη φορά γίνεται.

Η καμπάνα αυτή τη στιγμή χτυπάει για εμάς και χτυπάει δυνατά συνάδελφοι.

Δεν μας υπολογίζουν για το Λύκειο και παράλληλα υποβαθμίζουν την Πληροφορική στο Γυμνάσιο φορτώνοντας ένα ολόκληρο τμήμα στο εργαστήριο. (28 παιδιά σε ένα εργαστήριο που μετά βίας καλύπτει τις ελάχιστες ανάγκες)

ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ; Δεν είμαστε στα πλάνα τους και αυτό είναι ξεκάθαρο!

Έχω χορτάσει από θα ....
Έχω χορτάσει χτυπήματα στην πλάτη...
Έχω χορτάσει να ελπίζω για το αυτονόητο ...

Δεν ελπίζω τίποτε, δεν φοβάμαι τίποτε, θα με βρείτε μπροστά σας ...
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Νίκος Αδαμόπουλος

" - Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι μαθητές έχουν πιστοποιηθεί στην ξένη γλώσσα και στην Πληροφορική από τη Γ' Γυμνασίου. Ήδη από εφέτος τον Ιούνιο ξεκινάει πιλοτικά η πιστοποίηση στην Πληροφορική."

ntzios kostas

Άλλη μία πρόταση. Δεν νομίζω ότι θα είναι η τελευταία.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

thana$i$

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Φεβ 2012, 06:06:18 ΜΜ
" - Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι μαθητές έχουν πιστοποιηθεί στην ξένη γλώσσα και στην Πληροφορική από τη Γ' Γυμνασίου. Ήδη από εφέτος τον Ιούνιο ξεκινάει πιλοτικά η πιστοποίηση στην Πληροφορική."

«...Το μέγεθος της ψευτιάς είναι ένας παράγοντας για να γίνει πιστευτή. Με την πρωτόγονη αφέλεια των μαζών, ένα μεγάλο ψέμα είναι πιο αποτελεσματικό από ένα μικρό (...). Δεν θα συμβεί ποτέ η μεγάλη μάζα να υποπτευθεί ένα τόσο μεγάλο ψέμα, και η μάζα θα σταθεί τέλεια ανίκανη να πιστέψει πως θα μπορούσε να είχε κανείς τη σατανική ξετσιπωσιά να διαστρέψει την αλήθεια σε τέτοια έκταση».
(Αδόλφος Χίτλερ, «Ο Αγών μου», εκδόσεις «Ζαρβάνου», τ. Α΄, σελ. 55).

alpapanto

Παράθεση από: veni στις 01 Φεβ 2012, 05:41:28 ΜΜ
Το σχέδιο είναι πολύ μελετημένο συνάδελφοι.

ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ; Δεν είμαστε στα πλάνα τους και αυτό είναι ξεκάθαρο!

Έχω χορτάσει από θα ....
Έχω χορτάσει χτυπήματα στην πλάτη...
Έχω χορτάσει να ελπίζω για το αυτονόητο ...

Δεν ελπίζω τίποτε, δεν φοβάμαι τίποτε, θα με βρείτε μπροστά σας ...

Δική μας αντίδραση????
Θα ξεσηκωθούμε επιτέλους???
ΟΛΟΙ όμως!!!
Με οποιοδήποτε τρόπο και κόστος(αλήθεια, τι άλλο εχουμε να χάσουμε πια???)

apom

Η Πληροφορική όσον αφορά την Γ λυκείου μπορεί να περιλαμβάνεται στα 8 μαθήματα που θα διδάσκονται (εκτός της φυσικής αγωγής και project)? και ποιά είναι αυτά?

perittos

Δυστυχώς για μας, θα πρέπει, οι νεότεροι πιο πολύ, να σκεφτόμαστε άλλες διεξόδους. δεν μας θέλουν στην εκπαίδευση ως εκπαιδευτικούς, τελεία και παύλα. ή υποστηρικτικό/διοικητικό προσωπικό στα σχολεία ή διοικητικοί στα γραφεία εκπαίδευσης και τελείωσε το παραμύθι. δεν είναι παράδοση άνευ όρων, αλλά απλά δεν χωράμε πια, λόγω και των λοιπών συνθηκών που επικρατούν, με συγχωνεύσεις κτλ. ενώ είμαστε και η ειδικότητα που μπορούνε να είμαστε πολύ χρήσιμοι σε αυτά που εία, οπότε....

ntzios kostas

Βρε παιδιά ψυχραιμία. Που τα είδατε όλα αυτά. Ούτε ένα μάθημα δεν ανακοινώθηκε. Μη φέρνουμε την καταστροφή.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...