Αποθετήριο Ασκήσεων Πληροφορικής Γ' Λυκείου (ΑΕΠΠ)

Ξεκίνησε από ioannis.giftakis, 02 Οκτ 2021, 08:39:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ioannis.giftakis

Χαίρετε, παρακάτω είναι ένα μοντέρνο βοήθημα για επανάληψη στο μάθημα του ΑΕΠΠ.

aepp.site

☑️ Περιέχει ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας και τις λύσεις τους.
📄 Επίσης είναι ready for Copy&Paste για να μπορείτε εύκολα και γρήγορα να φτιάχνετε διαγωνίσματα προσωποποιημένα για κάθε μαθητή ή τμήμα.
🏷 Οι ασκήσεις είναι ήδη κατηγοριοποιημένες με τα κατάλληλα <tags> για εύκολη και γρήγορη αναζήτηση.
🔁 Συνεχώς ανανεώνεται.

Δεν ξέρω τι θα επιφέρει η Τράζεζα Θεμάτων που έρχεται αλλά το επίπεδο των ασκήσεων στο Αποθετήριο είναι σύγχρονο και πιστεύω βοηθάει.


Θα χαρώ να ακούσω σχόλιά σας!
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

thanvot

Μπράβο, πολύ καλή η δουλειά σου, πραγματικά.
Υπάρχουν όντως λύσεις στις ασκήσεις; Μήπως κάτι μου διαφεύγει;

dpa2006

Καλή χρονιά με υγεία
Ευχαριστούμε...! :)
Πάρα πολύ καλή δουλειά...!! :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Magy

Καλησπέρα! Επιπλέον ασκήσεις για αντικειμενοστραφή προγραμματισμό προτείνετε; ή οι εφαρμογές του βιβλίου αρκούν; 

ioannis.giftakis

Θέμα Δ - Ημέρα Επαίνου

Δισδιάστατοι Πίνακες  ◇  Υποπρογράμματα
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Δ - Τράπεζα Θεμάτων

Δισδιάστατοι Πίνακες  ◇  Υποπρογράμματα  ◇  Κλήση Συνάρτησης σε Επανάληψη  ◇  Max Συνεχόμενα σε Πίνακα
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ioannis.giftakis

#7
Θέμα Γ - Ομπρέλες Ξαπλώστρες Θαλάσσης

Επανάληψη  ◇  Τυχαία Προσπέλαση  ◇  Υποπρόγραμμα
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Δ - Σεισμογράφος

Μέτριο →  Δύσκολο

Δισδιάστατοι Πίνακες  ◇  Κλήση Υποπρογράμματος με Δείκτη ως Παράμετρο  ◇  Max Συνεχόμενα ανά Γραμμή  ◇  Μέσος Όρος ανά Γραμμή  ◇  Συνάρτηση  ◇  Υποπρόγραμμα
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

#9
ΘΕΜΑ Δ - Ανελκυστήρας

ΟΥΡΑ ◇ ΣΤΟΙΒΑ ◇ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ◇ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΕΙ ΑΛΛΟ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ◇ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΟΥΡΑΣ ΣΕ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Δυσκολία: Εξαιρετικά Δύσκολη

Θα χαρώ να ακούσω σχόλια ή επισημάνσεις αν σπαταλήσετε χρόνο και την μελετήσετε 😅
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

Anastasis13

#10
.

ioannis.giftakis

Θέμα Δ - Τσιγγούνης

Άθροισμα σε όλο τον Πίνακα ◇ Αναζήτηση σε Μονοδιάστατο ◇ Αναζήτηση σε Επανάληψη ◇ Δισδιάστατοι Πίνακες ◇ Max - Min ◇ Ταξινόμηση ανά Γραμμή με Ισοβαθμία

Καλοδεχούμενα σχόλια και feedback 🙂
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

ΘΕΜΑ Γ - Google (Maps) My Business

ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ◇ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ◇ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Καλοδεχούμενα σχόλια και feedback 🙂
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Δ - Φιλοζωική Οργάνωση 

ΔΥΣΚΟΛΗ ◇ ΟΥΡΕΣ ΣΕ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ ◇ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Δ - Πλατφόρμα για Σκάκι

ΔΥΣΚΟΛΗ  ◇ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ  ◇  ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ◇  ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ   ◇  ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΜΕ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Γ - Γραπτός ΑΣΕΠ (Στοίβα) 

ΣΤΟΙΒΑ | ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΚΛΗΣΗ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

epsilonXi

από τώρα φαντάζομαι 16 άτομα να με ρωτάνε τί σημαίνει «δύναται»

άλλα 8 (όχι απαραίτητα διαφορετικά από τα προηγούμενα 16) να απορούν ειλικρινά αν τελικά η άσκηση μιλάει για βιβλία ή για ταινίες

32 ( από τους 8 ) να υπερηφανεύονται ότι έχουν να διαβάσουν εξωσχολικό βιβλίο από την γ' δημοτικού

4 να αραδιάζουν ταινίες που βασίζονται σε βιβλία

και ίσως 2 να λένε «μα διαβάζονται οι λογικές μεταβλητές;»

ioannis.giftakis

Παράθεση από: epsilonXi στις 24 Απρ 2023, 09:53:17 ΠΜαπό τώρα φαντάζομαι 16 άτομα να με ρωτάνε τί σημαίνει «δύναται»

άλλα 8 (όχι απαραίτητα διαφορετικά από τα προηγούμενα 16) να απορούν ειλικρινά αν τελικά η άσκηση μιλάει για βιβλία ή για ταινίες

32 ( από τους 8 ) να υπερηφανεύονται ότι έχουν να διαβάσουν εξωσχολικό βιβλίο από την γ' δημοτικού

4 να αραδιάζουν ταινίες που βασίζονται σε βιβλία

και ίσως 2 να λένε «μα διαβάζονται οι λογικές μεταβλητές;»

ευχαριστώ για τις επισημάνσεις ανεβάζω το επιδιορθωμένο:
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Το Γ6 ας το αφήσουμε εκτός καλύτερα τελικά  ;D

ΛΥΣΗ:
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

#20
Θέμα Δ - Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Γ - Παγομηχανή

ΑΠΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ  ◇  ΠΛΗΘΟΣ ΜΑΧ  ◇  ΠΟΣΟΣΤΟ  ◇  ΠΛΗΘΟΣ  ◇  ΑΘΡΟΙΣΜΑ  ◇  ΜΑΧ  ◇  ΜΑΧ_ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

#22
ΘΕΜΑ Γ - Απώλεια Βάρους

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: ioannis.giftakis στις 09 Μαΐου 2023, 07:37:54 ΜΜΘΕΜΑ Γ - Απώλεια Βάρους
 Γ2.  Να υπολογίζει και να εμφανίζει το ιδανικό βάρος (σε κιλά) όπου προκύπτει από το δεκαδικό μέρος του
ύψους του πελάτη μείον 10.
Στο ερώτημα Γ2.  μπορεί να ερμηνευτεί και ως εξής: 1.87 -> δεκαδικό μέρος 0.87 -> ιδανικό βάρος 0.87-10 = -9.13
νομίζω πρέπει να υπάρχει ένα παράδειγμα.

ioannis.giftakis

#24
Παράθεση από: Γιαννούλης Γιώργος στις 09 Μαΐου 2023, 10:35:56 ΜΜΣτο ερώτημα Γ2.  μπορεί να ερμηνευτεί και ως εξής: 1.87 -> δεκαδικό μέρος 0.87 -> ιδανικό βάρος 0.87-10 = -9.13
νομίζω πρέπει να υπάρχει ένα παράδειγμα.
ναι έχεις δίκιο, θα το διορθώσω και θα κάνω και πιο σαφές γενικά το σημείο με το δεδκαδικό μέρος.

ενημερώθηκε ευχαριστώ!
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

#25
ΘΕΜΑ Δ - Μοριοδότηση Αθλητών στις Πανελλήνιες

ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ● ΑΡΧΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ● ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ● ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΚΦΩΝΗΣΗ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Η όποια ανατροφοδότηση με την μορφή σχολίων, ιδεών ή διορθώσεων είναι καλοδεχούμενη!  :)
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

ΘΕΜΑ Γ - Κυκλική Γυμναστική

Δύσκολη Εκφώνηση  ◇  Μετακύλιση στοιχείων (χωρίς ουρά)  ◇  Επανάληψη


Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σας!
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

#30
Θέμα Γ - Πανηγύρι

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

ΘΕΜΑ Δ - Πες Βρες (Παιχνίδι)

Υποπρογράμματα  ◇  Κλήση Υποπρογράμματος σε Επανάληψη  ◇  Αναζήτηση   ◇   Αναζήτηση σε Επανάληψη

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Γ - Πλατφορμα Σχολικού Εκφοβισμού

ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ◊ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ◊ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα - Σύμβουλος Καθηγητής
ΔΥΣΚΟΛΗ ◊ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ◊ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ◊ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΙ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Γ - Ανακάτεμα Τράπουλας - Στοίβα
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

Θέμα Δ - Φυτώριο

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ◊ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ◊ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr

ioannis.giftakis

ΘΕΜΑ Γ - ΒΥΤΙΟ ΒΡΟΧΙΝΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ● ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Εκπαιδευτική Πληροφορική και Ρομποτική
https://blog.giftakis.gr