Έκδοση απολυτηρίων

Ξεκίνησε από Καρκαμάνης Γεώργιος, 15 Ιουν 2010, 08:56:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Antigonh

@Παναγιώτη (Keep growing)   ;D  ;D   ;D

@ Νίκο Αδαμόπουλο.  Άλλο το ένα άλλο το άλλο Νίκο συμφωνώ. Απλά δεν μπορώ να βλέπω συναδέλφους του κλάδου να σπαταλούν (ναι σπαταλούν) την ενεργητικότητά τους και το χρόνο τους με κάτι που όχι μόνο τους το φόρτωσαν με το ζόρι (γνώμη μου) αλλά και δεν χρειάζεται να γίνει (απολυτήρια) και μάλιστα έχω και την εντολή του προϊσταμένου που το ξεκαθαρίζει το θέμα: τα απολυτήρια χειρόγραφα.

Από κει και πέρα το eschool νομίζω ότι έγινε θέμα του κλάδου γιατί αν και με Δ-βάση ας πούμε, ανακατευόντουσαν και καθηγητές άλλων ειδικοτήτων τώρα με το eschool οι περισσότεροι (μην πω όλοι) έχουν λακίσει και το έχουν αφήσει πάνω μας. Τυχαίο; Δε νομίζω.  >:(

Θα έλεγα κι άλλα αλλά δεν θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να πολυμιλάω. Ήδη είπα περισσότερα απ' όσα θα έπρεπε. Τέλοσπάντων δείτε το κάτι σαν κύκνειο άσμα.   :)

poursali

λίγο οξύμωρο μου φαίνεται ένας συνάδελφος που μπαίνει στο στέκι, ενημερώνεται, συμβουλεύεται, προσφέρει και δέχεται προσφορά να θεωρείται ότι είναι κορόιδο και θύμα εκμετάλλευσης.
μάλλον δικαιολογημένα βγάζουμε ένα προβληματισμό αλλά σε λάθος κατεύθυνση.
γνώμη μου.

ο καθένας αντιλαμβάνεται αυτό που λες Παναγιώτη, αλλά φαντάζομαι έχει το λόγο του να κάνει ότι κάνει. αν αισθάνεται κορόιδο και θύμα εκμετάλλευσης να μας το πει να βοηθήσουμε. και άλλοι συνάδελφοι βρήκαν τρόπο να αντιδράσουν, έτσι δεν είναι?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing

Συμφωνώ με αυτά που γράφεις Κώστα. Πως θα μπορούσα να διαφωνήσω. Τα δικαιώματα του καθενός είναι ιερά. Αρκεί να μην επηρεάζουν δικαιώματα άλλων. Αυτή είναι η Δημοκρατία.
Ίσως το μήνυμά μου δεν έγινε απόλυτα κατανοητό.
Η άγνοια(του ρόλου μας εννοώ)  και το φιλότιμο είναι πράγματι ελαφρυντικά στοιχεία (στην περίπτωση του e-skroutz).
....
Το πρόβλημά μου δεν είναι οι ερωτήσεις των συναδέλφων. Αυτό έλλειπε!

Αυτό που λέω εγώ είναι ότι ανεξάρτητα από το δικαίωμα (και τα ελαφρυντικά) που έχει ο κάθε ένας συνάδελφος που αναλαμβάνει το e school (και ιδιαίτερα στην περίπτωση που καλύπτει πλήρως το εκπαιδευτικό του ωράριο και έχει αναλάβει και άλλες εξω διδακτικές εργασίες), προκαλεί πρόβλημα σε μένα που επίσης έχω το δικαίωμα να το αρνηθώ επειδή καλύπτω το ωράριό μου και έχω αναλάβει και εξω - διδακτικές εργασίες τον Σεπτέμβρη, όταν βρεθώ στην θέση που ήταν πριν από μένα.

Και για όλα αυτά βέβαια, αυτοί που τρίβουν τα χέρια τους είναι λίγο πολύ γνωστοί σε όλους μας.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

αυτό νομίζω είναι θέμα χαρακτήρα. όπως και να το κάνουμε είναι ένα θέμα που θα αντιμετωπίζουμε συνέχεια ως κλάδος λόγω ειδικότητας και επειδή είμαστε "μια ζωή" στη διάθεση.
είμαι 4 χρόνια πλέον στην εκπαίδευση (άντε το αποκάλυψα και αυτό) και έχω περάσει από 6 συνολικά σχολεία. νιώθω απίστευτη εξάντληση να πρέπει να εξηγώ και να επιμένω στα επιχειρήματα που θέτεις και εσύ. ωστόσο το κάνω είτε γιατί και εγώ βρήκα μια de facto κατάσταση μπροστά μου ή αντιμετώπισα κουβέντες και σχόλια (συναδέλφων κυρίως και όχι διευθυντών όπως θα περίμενε κανείς) που υποτιμούν και εμένα και όλους τους συναδέλφους μου.
και πίστεψέ με, παρότι με πονάει πραγματικά έρχομαι για ορισμένες κουβέντες σε "σύγκρουση" ακόμα και με συναδέλφους που εκτιμώ.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing

...το ξέρω, είναι σα να προσπαθείς να μετακινήσεις το υπουργείο (με τους ενοίκους του), σπρώχνοντας το κτίριο με τα χέρια σου.
Εγώ προσωπικά, μετά από 5 χρόνια κατάφερα να "ισχυροποιήσω" τον ρόλο μου. (Τώρα τελειώνω τον 14ο  8) ).
Βλέπεις, ο πατέρας μου είναι οικοδόμος(συνταξιούχος  >:( ) , και δεν θεωρούσα ότι η δ-βάση, η γραμματεία γενικά, το "χαμαλίκι" των PC, το στήσιμο ιστοσελίδας κλπ, πέρα από τα διδακτικά καθήκοντα, αποτελούσαν "σοβαρή" εργασία!!!
Κάποια ειρωνικά και απαξιωτικά (για τον εκπαιδευτικό μου ρόλο) σχόλια από συναδέλφους και διευθυντές, με "ξύπνησαν" τελικά.


Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

Παράθεση από: Keep Growing στις 17 Ιουν 2010, 09:45:53 ΜΜ
Εγώ προσωπικά, μετά από 5 χρόνια κατάφερα να "ισχυροποιήσω" τον ρόλο μου. (Τώρα τελειώνω τον 14ο  8) ).
το λες για να αισθανθώ καλύτερα?

άσχετο αλλά σχετικό: γι' αυτό λέω ότι αν εφαρμοστεί το 8-2 για όλους θα λυθούν πολλά προβλήματα. τι λέτε πόσοι θα συμφωνούσαν σε κάτι τέτοιο; στον "πραγματικό" κόσμο μέχρι τώρα βρήκα μόνο 2 και ήταν και οι 2 διευθυντές. τυχαίο? δεν νομίζω

αλλά είπαμε είναι ένας φαύλος κύκλος. σκόπιμα μας αφήνουν παραπονεμένους για να προβαίνουμε σε πράξεις τις οποίες μπορούν στη συνέχεια να επικρίνουν.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing


Κώστα μου, η αιτία όλων των συγχύσεων και αβεβαιοτήτων δια χρονικά είναι η μη (ορθή) εφαρμογή των νόμων από την μία και οι ατελείς νόμοι σκοπιμοτήτων  από την άλλη.
Ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης, η παραπάνω διαπίστωση λειτουργεί "καταπληκτικά" για τα σχέδια των αρχιτεκτόνων της καταστροφής του δημόσιου αυτού αγαθού.

Είναι μια κατάσταση η οποία βολεύει πάντοτε τους πονηρούς!

Τυχαίο; Δε νομίζω!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Τρεις "καθηγητές Πληροφορικής", στον ίδιο χώρο, με τα ίδια συμφέροντα.
Δείτε τι μπορούν να κάνουν.  ;D

YΓ. Εγώ είμαι ο tom waits.

http://www.youtube.com/watch?v=7rK3s_BP9kE&feature=related
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

o Roberto Benigni είναι αυτός? απίστευτο. από τη φωνή τον γνώρισα περισσότερο. χαχαχα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

poursali

σύμφωνα με τις οδηγίες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων (http://www.keplinet-chanion.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=149&Itemid=170) στο Βήμα 4 θα πρέπει να μην έχουμε περάσει τους βαθμούς εξετάσεων προκειμένου να γίνει η ενημέρωση φοίτησης.
έλα όμως που τα έχουμε περάσει ήδη και όταν κάνω ενημέρωση φοίτησης δεν κάνει τίποτα (βάζει πάυλες στο χαρακτηρισμό και την πράξη δεν την καταχωρεί καθόλου).
υπάρχει κάποιο workaround?
μπορώ μήπως να εξάγω με κάποιο τρόπο τους βαθμούς των εξετάσεων για να τους εισάγω μετά ξανά.
το eschool έχει επιλογή για εισαγωγή βαθμών από excel. το αντίστροφο όμως υπάρχει?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 17 Ιουν 2010, 12:38:12 ΜΜ
Με βάση ποια περσινή εγκύκλιο προκύπτει αυτό άραγε; Καλά είναι φοβεροί! Τι σημαίνει "ορισμένα θα διορθωθούν εν καιρό" ;;; Να στρώσουν κάτω τον %^*$ τους να τα διορθώσουν άμεσα! Μου αρέσει που πέρυσι τέτοιο καιρό όταν μας έκαναν το σεμινάριο (θα υπήρχε στη σύμβαση), τους είχα ρωτήσει αν το έχουν δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες και μου έδωσαν τη διπλωματική απάντηση ότι υπήρχε περίοδος πιλοτικής λειτουργίας (θα υπήρχε κι αυτό στη σύμβαση) από όσα σχολεία το επιθυμούσαν. Στην ερώτησή μου πόσα ήταν αυτά τα σχολεία, τι βαθμίδας, αν το λειτούργησαν κανονικά και έβγαλαν και αποτελέσματα στο τέλος του σχολικού έτους, μου απάντησαν ότι δεν είχαν μαζί τους τα σχετικά στοιχεία...

Και για να μην ξεχνιόμαστε: Σας βγάζει σωστά τους μαθητές που απορρίπτονται -παραπέμπονται;
την εγκύκλιο που αναφέρουν δεν την έχω δει. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να την αναρτήσει;

Η περίοδος πιλοτικής λειτουργίας ήταν η περσινή χρονιά που προσπαθούσαν να πείσουν τα Γυμνάσια να λειτουργήσουν το eschool. Πολλά Γυμνάσια το ξεκίνησαν και πολύ λίγα το χρησιμοποίησαν στο τέλος της χρονιάς για έκδοση απολυτηρίων και αποτελεσμάτων.  Σίγουρα τα περισσότερα προβλήματα υπήρχαν και πέρισι.

ΠαράθεσηΚαι για να μην ξεχνιόμαστε: Σας βγάζει σωστά τους μαθητές που απορρίπτονται -παραπέμπονται;

Για τους μαθητές που απορρίπτονται ή παραπέμπονται  υπάρχει το εξής πρόβλημα : ενώ έχουν χαρακτηριστεί έτσι, δεν τους φιλτράρει στις εξετάσεις Ιουνίου με αποτέλεσμα να δίνει την δυνατότητα  καταχωρίσεις βαθμών στις γραπτές εξετάσεις.
Όταν έστειλα mail για να τους επισημάνω το πρόβλημα, στην αρχή μου έστειλαν μια λύση που αφορούσε στο φιλτράρισμα των μαθητών αυτών μετά την έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων μετά τα γραπτά. Στην επόμενη επικοινωνία και αφού τους ενημέρωσα εκ νέου ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα, η απάντηση είναι ότι" θα διορθωθεί  σε επόμενη έκδοση." Δεν μας είπαν πότε όμως.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: poursali στις 18 Ιουν 2010, 09:58:10 ΠΜ
σύμφωνα με τις οδηγίες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων (http://www.keplinet-chanion.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=149&Itemid=170) στο Βήμα 4 θα πρέπει να μην έχουμε περάσει τους βαθμούς εξετάσεων προκειμένου να γίνει η ενημέρωση φοίτησης.
έλα όμως που τα έχουμε περάσει ήδη και όταν κάνω ενημέρωση φοίτησης δεν κάνει τίποτα (βάζει πάυλες στο χαρακτηρισμό και την πράξη δεν την καταχωρεί καθόλου).
υπάρχει κάποιο workaround?
μπορώ μήπως να εξάγω με κάποιο τρόπο τους βαθμούς των εξετάσεων για να τους εισάγω μετά ξανά.
το eschool έχει επιλογή για εισαγωγή βαθμών από excel. το αντίστροφο όμως υπάρχει?

Δεν χρειάζεται να έχουν περαστεί οι βαθμοί εξετάσεων για να γίνει ενημέρωση φοίτησης.
Κάτι δεν κάνεις με την σειρά που πρέπει να γίνουν τα βήματα.
Εγώ για δοκιμές κάνω συνεχώς ενημερώσεις μέχρι και απολυτήρια χωρίς πρόβλημα (για την ώρα)

Νίκος Αδαμόπουλος

#27
Επειδή όταν θέλω να πω κάτι το λέω ευθέως, εγώ τα παραπάνω τα εκλαμβάνω ως εξής: "μην αναφέρει κανείς τίποτα για το e-(απαγορευμένη λέξη) σε αυτό το forum γιατί τότε είναι σαν να παραδεχόμαστε ότι είναι δικιά μας δουλειά και του χρόνου μπορεί να μας το φορτώσουν".

Με την ίδια λογική να μη μιλάμε για απουσίες, για εφημερίες, για γιορτές, για εκδρομές, για αγώνες, για εργαστήρια, για τεχνικά θέματα, για το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, για διαδραστικούς πίνακες, για φορητούς μαθητικούς υπολογιστές, για δικτυακούς τόπους, για επιτηρήσεις, και άλλα, σε αυτό το forum γιατί μπορεί να θεωρηθεί ότι αυτή είναι η δουλειά μας ή ότι είναι υποχρεωτικά και του χρόνου μπορεί να μας τα φορτώσουν.

Και κατ' επέκταση να μην αναφέρει κανείς τίποτα για σχολικούς διαγωνισμούς και δράσεις, γιατί χαλάμε την πιάτσα και του χρόνου μπορεί να μας ζητάνε να τα κάνουμε κι αυτά!

Και επίσης να μην αναφέρουμε τίποτα για ημερίδες, σεμινάρια, συνέδρια, επιμορφώσεις, γιατί μπορεί να θεωρηθεί ότι τα έχουμε ανάγκη και ότι πρέπει να τα παρακολουθούμε!

Πιο συγκεκριμένα για το e-(&%$%$&%): Έπρεπε να υπάρχει ενιαία εφαρμογή από το υπουργείο για τη διαχείριση των σχολείων; Εγώ έχω την άποψη πως ναι. Η άποψή μου αυτή δεν διαμορφώνεται από τον φόβο μου ότι θα μου το φορτώσουν εμένα, ή σε άλλο συνάδελφο (είτε πληροφορικής είτε όχι), ή σε γραμματέα του σχολείου, αλλά επειδή έχω την εντύπωση ότι θα βοηθούσε (χωρίς να έχω την όρεξη να το αναλύσω τώρα) στη λειτουργία του σχολείου. Και αφού το υπουργείο αποφάσισε και το προχώρησε και το πλήρωσε, έχω την απαίτηση (ως φορολογούμενος πολίτης, ως εκπαιδευτικός, ως γονέας, ως απόφοιτος τμήματος πληροφορικής, .... και ναι ως πιθανός χρήστης) να λειτουργεί σωστά...

Τώρα ποιος θα είναι ο χρήστης: Στα δημοτικά ποιος είναι ο χρήστης; Πολλά σχολεία είχαν ήδη (αγοράσει γιατί θεωρούσαν ότι θα τους βοηθούσε) το α-β (το αντίστοιχο της δ-βάσης και του Νέστωρα) της ίδιας εταιρείας. Ποιος ήταν ο χρήστης; Είναι πουθενά γραμμένο ότι ο χρήστης πρέπει να είναι καθηγητής πληροφορικής; Μήπως τη χειρόγραφη καταχώρηση των βαθμών την κάνουν οι φιλόλογοι ως περισσότερο καλλιγράφοι ή οι μαθηματικοί ως περισσότερο ειδικοί επί των αριθμών; Αν αφαιρέσουμε ελάχιστα σχολεία που έχουν γραμματέα, στα υπόλοιπα εννοείται ότι θα την κάνουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτως ειδικοτήτων... Και γιατί να φοβόμαστε ότι θα μας τα φορτώνουν όλα; Είναι αστείο να λέμε σήμερα ότι οι πληροφορικοί ξέρουν καλύτερα να πατάνε τα πλήκτρα... Εδώ ακόμα και οι τελευταίοι διευθυντές σχολείων που δεν έχουν ακόμα πιστοποίηση Α επιπέδου σπεύδουν να την πάρουν γιατί αλλιώς το ξεχνάνε το διευθυντηλίκι...!  Αν σε σας τα φορτώνουν όλα τότε αντιμετωπίστε το (ναι έτσι απλά το λέω!). Ξέρω ότι γίνεται αλλά ξέρω και ότι αντιμετωπίζεται!

Από την άλλη όμως μην πηγαίνουμε και στο άλλο άκρο, ότι δηλαδή οτιδήποτε έχει πάνω πλήκτρα τότε εμάς δεν μας αφορά! Συνάδελφοι δεν είναι όλοι οι πληροφορικοί υπεύθυνοι εργαστηρίων, ούτε συμπληρώνουν όλοι ωράριο, κλπ, κλπ. Υπό αυτή την οπτική λοιπόν μας αφορούν και μη διδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με τη λειτουργία του σχολείου, μεταξύ των οποίων εντάσσεται και το e-aisxos. Ας γίνεται μια δίκαιη μοιρασιά των εργασιών στην αρχή της χρονιάς και τέλος. Στην περιοχή μου υπάρχουν κάποια Γυμνάσια που το e-problem το έχουν αναλάβει πληροφορικοί και κάποια που το έχουν αναλάβει άλλων ειδικοτήτων. Και εγώ θα ήθελα να έχουν γραμματείς τα σχολεία. Όμως δεν έχουν και οι μαθητές θα πρέπει να πάρουν βαθμούς, οι γονείς να παίρνουν βεβαιώσεις, οι συνάδελφοι να πληρώνονται, κλπ. Τι θα λέμε λοιπόν, ότι μέχρι να διορίσουν γραμματείς δεν πρέπει αυτά να τα κάνει το σχολείο.... Και μέχρι να διορίσει φύλακες, την ευθύνη για τους μαθητές θα την έχουν οι γονείς τους! Και ... και ...

Επομένως ναι, δεν το θεωρώ παράξενο, ούτε λάθος: δύναται κάποιος πληροφορικός να έχει αναλάβει (αποκλειστικά ή κατά ένα μέρος) το e-school, να ρωτάει για αυτό, ή να βοηθάει άλλους που ρωτάνε, χωρίς να αισθάνεται ότι έχει υποπέσει σε αμάρτημα!

Keep Growing

#28
Καλησπέρα Νίκο.  :)

"..μην αναφέρει κανείς τίποτα για το e-(απαγορευμένη λέξη) σε αυτό το forum γιατί τότε είναι σαν να παραδεχόμαστε ότι είναι δικιά μας δουλειά και του χρόνου μπορεί να μας το φορτώσουν. "

Σίγουρα η παραπάνω φράση, εμένα προσωπικά δε με εκφράζει.
Αλίμονο αν λειτουργούμε με τέτοιου είδους φοβίες.
Σίγουρα όμως, η γενικότερη στάση του προηγούμενου συναδέλφου επηρεάζει τον επόμενο είτε θετικά είτε αρνητικά σε σχέση με το διαρκώς υπό διαμόρφωση εργασιακό σχολικό περιβάλλον.


Εγώ προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με την παρακάτω φράση σου:
" Ας γίνεται μια δίκαιη μοιρασιά των εργασιών στην αρχή της χρονιάς και τέλος. "

Όλοι μας έχουμε την υποχρέωση, να συμβάλουμε στο δίκαιο της μοιρασιάς.
Το σημαντικότερο όλων, για μια πολύ καλή ψυχολογία του συλλόγου των καθηγητών, είναι να μην αισθάνεται κανένας ριγμένος ή αδικημένος.   
Όλοι γνωρίζουμε περιπτώσεις συναδέλφων που κάνουν γενικά την "πάπια" στην μοιρασιά. 
Εκεί συνήθως, λειτουργεί ο σύλλογος και πιέζονται οι συνάδελφοι να πάρουν τις εργασίες που πρέπει.
Έχω συναντήσει όμως και αρκετούς συναδέλφους, οι οποίοι για τους δικούς τους λόγους, επέλεγαν να παίρνουν τις περισσότερες εργασίες τον Σεπτέμβρη.
Ύστερα από 1, 2 μήνες όμως ξεκινούσε η γκρίνια. "Δεν μπορώ ...", "Δεν τα καταφέρνω ...", "Πάλι εγώ; ..."
Και βεβαίως, μπάχαλο ο σύλλογος.
Εγώ οφείλω να προειδοποιήσω τους συναδέλφους που έχουν την τάση να τα αναλαμβάνουν "όλα" στην αρχή και να τα "ξεφορτώνουν" στην διαδρομή.
"Δε λέω, πάρε όσες εργασίες θέλεις, για τους λόγους τους δικούς σου.
Μην αρχίσεις όμως την γκρίνια μετά, γιατί με ενοχλείς." τους λέω.

Ως αναφορά τώρα στο e-school.
Δεν έχει υπογραφεί σύμβαση με συγκεκριμένους όρους από κάποια εταιρία με το δημόσιο;
Δεν έχει πάρει λεφτά Ελλήνων φορολογουμένων η συγκεκριμένη εταιρία;
Έχει σεβαστεί πλήρως τους όρους της σύμβασης;
Έχει παραδώσει πλήρως λειτουργικό και με την υποστήριξη που απαιτείται, το λογισμικό στα σχολεία;
Γιατί πρέπει ο Έλληνας εκπαιδευτικός να δουλεύει αμισθί, ως υπάλληλος της εταιρίας;
Δεν έχει άλλες δουλειές να κάνει για το Ελληνικό δημόσιο σχολείο;
Γιατί πρέπει ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει τον Έλληνα εκπαιδευτικό για να κάνει debugging σε λογισμικό συμφερόντων ιδιωτικής κρατικοδίαιτης εταιρίας;

Αυτοί είναι οι λόγοι (κυρίως) της αντίδρασης μου Νίκο.
Υπήρχε ή όχι η δυνατότητα, να στηθεί μια ομάδα συναδέλφων Πληροφορικών που εργάζονται στο Δημόσιο, η οποία με την βοήθεια όσων το επιθυμούσαν,  να έκανε μια εφαρμογή αντίστοιχη του e-school;
Υπήρχε ή όχι η δυνατότητα να στηθεί μια υποστηρικτική ομάδα για το παραπάνω λογισμικό, από αξιόλογους συναδέλφους Πληροφορικούς του Δημοσίου;


ΥΓ. Επειδή όμως αντιλαμβάνομαι ότι αυτή η συζήτηση έχει ξαναγίνει παλαιότερα, γιαυτό δεν έχει νόημα να συνεχίζεται εδώ και να κουράζει τους υπόλοιπους. Ο κάθε ένας από μας είναι ώριμος άνθρωπος και μπορεί να κρίνει και να βγάλει συμπεράσματα από μόνος του για τις θετικές ή/και αρνητικές επιπτώσεις του e-school. Από την γέννηση της ιδέας έως την εφαρμογή της στην πράξη. Δεν επανέρχομαι.  :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

geonipap

Φέτος τι θα κάνετε με τα απολυτήρια Γυμνασίου; Θα τα βγάλετε με το e-school? Από όσο το έψαξα δεν κάνανε κάποια διόρθωση.
Υπάρχει κάποιος που περσι τα έβγαλε με το e-school? Έκανε κάποια μορφοποίηση?