Αλγόριθμος για σούπερ μόντελ!

Ξεκίνησε από dski, 08 Σεπ 2015, 11:04:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dski

  Καλή σχολική χρονιά!

  Δείτε ένα άρθρο-απάντηση σε όσους εξακολουθούν να πιστεύουν ότι οι αλγόριθμοι είναι εξειδικευμένο αντικείμενο. Αφού έχουν εφαρμογή παντού, ακόμη και στα σούπερ μόντελ!  :)

http://www.nooz.gr/lifestyle/ginete-soiper--montel-me-ma8imatiko-algori8mo

  Δείτε και το σχετικό άρθρο στη σελίδα του IUB (Indiana University Bloomington):

http://news.indiana.edu/releases/iu/2015/09/fashion-week-instagram-study.shtml

ΥΓ Δε βρήκα πιο κατάλληλο πίνακα για την ανάρτηση. Σκέφτηκα όμως ότι αφορά επιστημονική έρευνα :)

nikolasmer

Έναν τέτοιο για Super Υπουργούς θα ήθελα παρακαλώ!!! ;)
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

bugman

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται ο αλγόριθμος η βάση της πληροφορικής! Ναι είναι ο αλγόριθμος μέρος της πληροφορικής αλλά δεν ταυτίζεται με την έννοιες σχέδιο και μέθοδος. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι ο αλγόριθμος επεξηγεί μια διαδικασία, έχει προϋποθέσεις, έχει μια μαθηματική ανάλυση της απόδοσης. Σήμερα στην πληροφορική ο χρήστης δεν επιλέγει αλγόριθμους αλλά προγράμματα. Του φθάνει η δήλωση...για το τάδε λειτουργικό και σε ότι αφορά την απόδοση, του φθάνει η αποδοχή από τους ειδικούς, ακόμα και τους κολλητούς. Μάλιστα η αναφορά στους εσωτερικούς αλγόριθμους δεν είναι επιθυμητή στα εμπορικά προϊόντα και η έκθεσή τους εγείρει οικονομικές και ποινικές αξιώσεις.
Άρα αν κάποιος επενδύσει στην αλγοριθμική σημαίνει ότι δεν το κάνει για να γίνει σοβαρός χρήστης αλλά για να μπει στον κρυφό κόσμο της τεχνολογίας προγραμματισμού. Προφανώς το σχολείο θέλει να δώσει μια ιδέα στο νέο και όχι ειδικές γνώσεις. Η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχει καμία σχέση με ειδικές γνώσεις. Πολύ μπλα μπλα και ουσία ελάχιστη. Μαθηματικά κολπάκια με πίνακες. Εντελώς απίθανο να γίνει κανείς προγραμματιστής ή λύτης προβλημάτων με το αντικείμενο αυτό.
Οπότε μην περιμένετε η πληροφορική - προγραμματισμός να κάτσει για πολύ καιρό στο Λύκειο. Αυτό που πρέπει να μείνει είναι η πληροφορική-εφαρμογές και εκεί μέσα να υπάρχει ο προγραμματισμός...ως αυτοματισμός επί υπαρκτών αντικειμένων, όπως το έγγραφο του Word. Να βγαίνει ο νέος γνώστης των βασικών εφαρμογών. Να μαθαίνουν τα παιδιά πράγματα που θα έχουν άμεση ωφέλεια, αφού θα τα χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους.

ether

Παράθεση από: bugman στις 09 Σεπ 2015, 05:34:57 ΜΜ
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται ο αλγόριθμος η βάση της πληροφορικής! Ναι είναι ο αλγόριθμος μέρος της πληροφορικής αλλά δεν ταυτίζεται με την έννοιες σχέδιο και μέθοδος. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι ο αλγόριθμος επεξηγεί μια διαδικασία, έχει προϋποθέσεις, έχει μια μαθηματική ανάλυση της απόδοσης. Σήμερα στην πληροφορική ο χρήστης δεν επιλέγει αλγόριθμους αλλά προγράμματα. Του φθάνει η δήλωση...για το τάδε λειτουργικό και σε ότι αφορά την απόδοση, του φθάνει η αποδοχή από τους ειδικούς, ακόμα και τους κολλητούς. Μάλιστα η αναφορά στους εσωτερικούς αλγόριθμους δεν είναι επιθυμητή στα εμπορικά προϊόντα και η έκθεσή τους εγείρει οικονομικές και ποινικές αξιώσεις.
Άρα αν κάποιος επενδύσει στην αλγοριθμική σημαίνει ότι δεν το κάνει για να γίνει σοβαρός χρήστης αλλά για να μπει στον κρυφό κόσμο της τεχνολογίας προγραμματισμού. Προφανώς το σχολείο θέλει να δώσει μια ιδέα στο νέο και όχι ειδικές γνώσεις. Η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχει καμία σχέση με ειδικές γνώσεις. Πολύ μπλα μπλα και ουσία ελάχιστη. Μαθηματικά κολπάκια με πίνακες. Εντελώς απίθανο να γίνει κανείς προγραμματιστής ή λύτης προβλημάτων με το αντικείμενο αυτό.
Οπότε μην περιμένετε η πληροφορική - προγραμματισμός να κάτσει για πολύ καιρό στο Λύκειο. Αυτό που πρέπει να μείνει είναι η πληροφορική-εφαρμογές και εκεί μέσα να υπάρχει ο προγραμματισμός...ως αυτοματισμός επί υπαρκτών αντικειμένων, όπως το έγγραφο του Word. Να βγαίνει ο νέος γνώστης των βασικών εφαρμογών. Να μαθαίνουν τα παιδιά πράγματα που θα έχουν άμεση ωφέλεια, αφού θα τα χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους.
Αφού τα λες εσύ, έτσι θα είναι

itt

Παράθεση από: bugman στις 09 Σεπ 2015, 05:34:57 ΜΜ
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται ο αλγόριθμος η βάση της πληροφορικής! Ναι είναι ο αλγόριθμος μέρος της πληροφορικής αλλά δεν ταυτίζεται με την έννοιες σχέδιο και μέθοδος. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι ο αλγόριθμος επεξηγεί μια διαδικασία, έχει προϋποθέσεις, έχει μια μαθηματική ανάλυση της απόδοσης. Σήμερα στην πληροφορική ο χρήστης δεν επιλέγει αλγόριθμους αλλά προγράμματα. Του φθάνει η δήλωση...για το τάδε λειτουργικό και σε ότι αφορά την απόδοση, του φθάνει η αποδοχή από τους ειδικούς, ακόμα και τους κολλητούς. Μάλιστα η αναφορά στους εσωτερικούς αλγόριθμους δεν είναι επιθυμητή στα εμπορικά προϊόντα και η έκθεσή τους εγείρει οικονομικές και ποινικές αξιώσεις.
Άρα αν κάποιος επενδύσει στην αλγοριθμική σημαίνει ότι δεν το κάνει για να γίνει σοβαρός χρήστης αλλά για να μπει στον κρυφό κόσμο της τεχνολογίας προγραμματισμού. Προφανώς το σχολείο θέλει να δώσει μια ιδέα στο νέο και όχι ειδικές γνώσεις. Η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχει καμία σχέση με ειδικές γνώσεις. Πολύ μπλα μπλα και ουσία ελάχιστη. Μαθηματικά κολπάκια με πίνακες. Εντελώς απίθανο να γίνει κανείς προγραμματιστής ή λύτης προβλημάτων με το αντικείμενο αυτό.
Οπότε μην περιμένετε η πληροφορική - προγραμματισμός να κάτσει για πολύ καιρό στο Λύκειο. Αυτό που πρέπει να μείνει είναι η πληροφορική-εφαρμογές και εκεί μέσα να υπάρχει ο προγραμματισμός...ως αυτοματισμός επί υπαρκτών αντικειμένων, όπως το έγγραφο του Word. Να βγαίνει ο νέος γνώστης των βασικών εφαρμογών. Να μαθαίνουν τα παιδιά πράγματα που θα έχουν άμεση ωφέλεια, αφού θα τα χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους.

Οπότε η θέση σου είναι να μην ασχοληθούμε το μαθηματικό υπόβαθρο που έχει το comp.sci και να επικεντρωθούμε στο πώς θα κάνουμε Office automation. Σοβαρά τώρα;

bugman

Θα μπορούσαν τα μαθηματικά να περιλαμβάνουν ασκήσεις με αλγόριθμους, υπάρχει ολόκληρος τομέας, τα Εφαρμοσμένα μαθηματικά. Είναι καθαρά θέμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Αυτό που είναι θέμα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ είναι η εφαρμογή...Αναφέρθηκα στις εφαρμογές γραφείου. Θα μαθαίνουν τα παιδιά αυτά που αύριο τους ζητάει το κράτος για να τους προσλάβει και τα θεωρεί απαραίτητα. Αφού είναι απαραίτητα γιατί δεν τα διδάσκονται τα παιδιά; Ή δεν διδάσκονται για προστασία των φροντιστών. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει αφού και τα αγγλικά παραδίδονται στο σχολείο και όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο έξω...
Αν μιλάμε για λειτουργικά συστήματα, γλώσσες, ρυθμίσεις και τύπους αρχείων ασφαλώς είναι θέμα Πληροφορικού. Μιλάμε για εφαρμογή. Τα άλλα περί αλγορίθμων είναι θεωρητικά του μαθηματικού. Το πολύ να κάνουν ΜATLAB μια γλώσσα ιδανική για μαθηματικά.
Δεν είναι δικό μου θέμα το πρόγραμμα εκπαίδευσης. Δικό μου θέμα είναι να το κρίνω, να το κατακρίνω ή να του αποδώσω τιμές (αν ποτέ αποδείξει ότι αξίζει). Και είναι θέμα του καθένα που αφενός έχει την εμπειρία του εκπαιδευόμενου και την εμπειρία για την αστοχία της.
Τέλος πάντων, όλα στην Ελλάδα έχουν τις περιόδους τους. Κάποια στιγμή...θα περάσει η περίοδος προγραμματισμού και θα έρθει η περίοδος των εφαρμογών. Είναι θέμα ηλικίας. Οι πρό του 65 γεννηθείς θέλουν τον προγραμματισμό αφού έτσι ξεκίνησαν, μόλις θα έρθει η γενιά των '70 σε θέσεις ισχύος θα ξεπεράσουμε τον προγραμματισμό!
Και όπως λέει ο ether, αφού τα λέω εγώ έτσι θα είναι!
:angel:

ether

Παράθεση από: bugman στις 10 Σεπ 2015, 02:48:31 ΠΜ
Θα μπορούσαν τα μαθηματικά να περιλαμβάνουν ασκήσεις με αλγόριθμους, υπάρχει ολόκληρος τομέας, τα Εφαρμοσμένα μαθηματικά. Είναι καθαρά θέμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Αυτό που είναι θέμα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ είναι η εφαρμογή...Αναφέρθηκα στις εφαρμογές γραφείου. Θα μαθαίνουν τα παιδιά αυτά που αύριο τους ζητάει το κράτος για να τους προσλάβει και τα θεωρεί απαραίτητα. Αφού είναι απαραίτητα γιατί δεν τα διδάσκονται τα παιδιά; Ή δεν διδάσκονται για προστασία των φροντιστών. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει αφού και τα αγγλικά παραδίδονται στο σχολείο και όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο έξω...
Αν μιλάμε για λειτουργικά συστήματα, γλώσσες, ρυθμίσεις και τύπους αρχείων ασφαλώς είναι θέμα Πληροφορικού. Μιλάμε για εφαρμογή. Τα άλλα περί αλγορίθμων είναι θεωρητικά του μαθηματικού. Το πολύ να κάνουν ΜATLAB μια γλώσσα ιδανική για μαθηματικά.
:angel:
Εκτός πραγματικότητας... Χαμπάρι...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: bugman στις 10 Σεπ 2015, 02:48:31 ΠΜ
Θα μπορούσαν τα μαθηματικά να περιλαμβάνουν ασκήσεις με αλγόριθμους, υπάρχει ολόκληρος τομέας, τα Εφαρμοσμένα μαθηματικά. Είναι καθαρά θέμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Αυτό που είναι θέμα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ είναι η εφαρμογή...Αναφέρθηκα στις εφαρμογές γραφείου. Θα μαθαίνουν τα παιδιά αυτά που αύριο τους ζητάει το κράτος για να τους προσλάβει και τα θεωρεί απαραίτητα. Αφού είναι απαραίτητα γιατί δεν τα διδάσκονται τα παιδιά; Ή δεν διδάσκονται για προστασία των φροντιστών. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει αφού και τα αγγλικά παραδίδονται στο σχολείο και όλα τα παιδιά πάνε φροντιστήριο έξω...
Αν μιλάμε για λειτουργικά συστήματα, γλώσσες, ρυθμίσεις και τύπους αρχείων ασφαλώς είναι θέμα Πληροφορικού. Μιλάμε για εφαρμογή. Τα άλλα περί αλγορίθμων είναι θεωρητικά του μαθηματικού. Το πολύ να κάνουν ΜATLAB μια γλώσσα ιδανική για μαθηματικά.
Δεν είναι δικό μου θέμα το πρόγραμμα εκπαίδευσης. Δικό μου θέμα είναι να το κρίνω, να το κατακρίνω ή να του αποδώσω τιμές (αν ποτέ αποδείξει ότι αξίζει). Και είναι θέμα του καθένα που αφενός έχει την εμπειρία του εκπαιδευόμενου και την εμπειρία για την αστοχία της.
Τέλος πάντων, όλα στην Ελλάδα έχουν τις περιόδους τους. Κάποια στιγμή...θα περάσει η περίοδος προγραμματισμού και θα έρθει η περίοδος των εφαρμογών. Είναι θέμα ηλικίας. Οι πρό του 65 γεννηθείς θέλουν τον προγραμματισμό αφού έτσι ξεκίνησαν, μόλις θα έρθει η γενιά των '70 σε θέσεις ισχύος θα ξεπεράσουμε τον προγραμματισμό!
Και όπως λέει ο ether, αφού τα λέω εγώ έτσι θα είναι!
:angel:

Μου αρέσει πως ενώ δεν είσαι καν πληροφορικός πρέπει με το ζόρι να συμφωνήσουμε με τον δικό σου ορισμό για το τι είναι η πληροφορική. Εκτός από τα 1-2 μαθήματα "πληροφορικής" (δηλαδή μάλλον χρήση υπολογιστή για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι) που έχεις διδαχθεί στη σχολή που τελείωσες, υπάρχει κάτι άλλο που να τεκμηριώνει ότι οι απόψεις σου έχουν κάποιο υπόβαθρο, οπότε και να καθίσουμε να στοχαστούμε πάνω σε αυτές;

bugman

Την εποχή τη δική μου είχαμέ δύο εξάμηνα υπολογιστές, το πρώτο Fortran και το δεύτερο  Pascal. Καθηγητές μαθηματικών...δεν είχαν ιδέα από υπολογιστές. Δεν γίνονταν μάθημα πάνω σε αλγόριθμους. Αλλά πρέπει Αδαμόπουλε να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα η ακαδημαϊκή μόρφωση και άλλο η ενασχόληση που σε οδηγεί σε εξειδίκευση. Εγώ μέσα από τη σχολή εξειδικεύτικα στο αντικείμενο και παρουσίασα εργασία με πρόγραμμα που κατασκεύασα σε BBC BASIC τον επεξεργαστή στοιχείων. Παράλληλα δούλευα στη σχολή, για εξάμηνη πρακτική φτιάχνοντας πρόγραμμα γραμμικής ανάλυσης. Άρα δεν έκανα απλά δύο εξάμηνα. Καθηγητής επιβλέπων ήταν ο Θεόδωρος Αλεβίζος (αν σου λέει τίποτα). Από τότε και μέχρι και σήμερα ασχολούμε ενεργά, έχω διατελέσει γραμματέας της Λέσχης πληροφορικής Πρέβεζας, και έχω συγγράψει μαζί με τον Δρ.Γκούβα την Ιστορία της Πληροφορικής, εκδόσεις Λιβάνη. Τα μεγαλύτερα προγράμματα που έχω φτιάξει είναι το FOTODIGITALLAB 5 και η Μ2000 γλώσσα προγραμματισμού, αισίως στην 8η έκδοση. Ασχολούμε εδώ και ένα χρόνο με την εκπαίδευση σε φροντιστήριο για εφαρμογές και προγραμματισμό (όχι του σχολείου). Σημείωσε λοιπόν ότι η ενασχόλησή μου ξεκίνησε το 1983...είχα αγοράσει μέχρι και βιβλία για τα τσιπάκια, TTL, τη σειρά επεξεργαστών 68XX, Assembly 6502, Z80...8086 68000....πάρα πολλά βιβλία γιατί δεν υπήρχε διαδίκτυο, και τα περιοδικά μετά το 87 σταμάτησαν να βάζουν προγράμματα και θέματα πληροφορικής...και διαφήμιζαν εφαρμογές. Είναι αυτό που υποστηρίζω ότι η γενιά μετά το 70 δεν έμαθε προγραμματισμό...και όταν θα έρθει στα πράγματα...θα τον βγάλει από το σχολείο...

Rathaniel

άντε πάλι αυτή η Μ2000.

Το βιβλίο του ΑΕΠΠ,των εφαρμογών Πληροφορικής, του γυμνασίου, του μαθήματος ΑΕΠΥ το έχεις ανοίξει?
Εδώ είναι εκπαιδευτικό φόρουμ.
Ειλικρινά όπου γράφεις και επεμβαίνεις, αλλάζει η κουβέντα.
Μήπως δεν σε προσέχανε μικρό και έχεις ανάγκη από προσοχή?

Και επιτέλους κύριοι συντονιστές, θα επιληφθείτε του θέματος?
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

itt

Παράθεση από: bugman στις 10 Σεπ 2015, 11:29:23 ΜΜ
Την εποχή τη δική μου είχαμέ δύο εξάμηνα υπολογιστές, το πρώτο Fortran και το δεύτερο  Pascal. Καθηγητές μαθηματικών...δεν είχαν ιδέα από υπολογιστές. Δεν γίνονταν μάθημα πάνω σε αλγόριθμους. Αλλά πρέπει Αδαμόπουλε να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα η ακαδημαϊκή μόρφωση και άλλο η ενασχόληση που σε οδηγεί σε εξειδίκευση. Εγώ μέσα από τη σχολή εξειδικεύτικα στο αντικείμενο και παρουσίασα εργασία με πρόγραμμα που κατασκεύασα σε BBC BASIC τον επεξεργαστή στοιχείων. Παράλληλα δούλευα στη σχολή, για εξάμηνη πρακτική φτιάχνοντας πρόγραμμα γραμμικής ανάλυσης. Άρα δεν έκανα απλά δύο εξάμηνα. Καθηγητής επιβλέπων ήταν ο Θεόδωρος Αλεβίζος (αν σου λέει τίποτα). Από τότε και μέχρι και σήμερα ασχολούμε ενεργά, έχω διατελέσει γραμματέας της Λέσχης πληροφορικής Πρέβεζας, και έχω συγγράψει μαζί με τον Δρ.Γκούβα την Ιστορία της Πληροφορικής, εκδόσεις Λιβάνη. Τα μεγαλύτερα προγράμματα που έχω φτιάξει είναι το FOTODIGITALLAB 5 και η Μ2000 γλώσσα προγραμματισμού, αισίως στην 8η έκδοση. Ασχολούμε εδώ και ένα χρόνο με την εκπαίδευση σε φροντιστήριο για εφαρμογές και προγραμματισμό (όχι του σχολείου). Σημείωσε λοιπόν ότι η ενασχόλησή μου ξεκίνησε το 1983...είχα αγοράσει μέχρι και βιβλία για τα τσιπάκια, TTL, τη σειρά επεξεργαστών 68XX, Assembly 6502, Z80...8086 68000....πάρα πολλά βιβλία γιατί δεν υπήρχε διαδίκτυο, και τα περιοδικά μετά το 87 σταμάτησαν να βάζουν προγράμματα και θέματα πληροφορικής...και διαφήμιζαν εφαρμογές. Είναι αυτό που υποστηρίζω ότι η γενιά μετά το 70 δεν έμαθε προγραμματισμό...και όταν θα έρθει στα πράγματα...θα τον βγάλει από το σχολείο...

Γιώργο θα σου επανάλαβω φιλικά ότι η M2000 είναι ένα έκτρωμα, και παρ'ότι είναι αξιοθαύμαστη η αφοσίωση που έχεις στο project σου, είναι από παιδαγωγικής άποψης εγκληματικό να θες να διδάξεις αυτό το πράγμα σε μικρά παιδιά. Οπότε σταμάτα να το διαφημίζεις σε κάθε ευκαιρία που μπορείς. 1000 φορές να διδαχθούν haskell πάρα κάποια εξελληνισμένη έκδοση της vb5.

bugman

Rathaniel,
1. Δεν κατάλαβα, e-Bulling κάνεις; Εδώ είναι το στέκι των πληροφορικών...όχι των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης!
2. Επειδή είναι εκπαιδευτικό φόρουμ δεν σημαίνει ότι κάθε άλλη πρόταση που δεν είναι του γούστου σου λογοκρίνεται...
3. Δεν έβρισα κανέναν εδώ...και απαιτώ σεβασμό!
4. Τι σημαίνει όπου γράφω αλλάζει η κουβέντα; Άλλο πράγμα "δεν μου αρέσει αυτό που γράφεις", αυτό είναι κατανοητό.
5. Όσο για τη Μ2000 κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να την παραβλέπουν..Η ουσία είναι ότι δεν είναι αντιγραφή, αλλά μια γνήσια νέα γλώσσα που έχει ελληνικές εντολές. Και αυτό δεν αλλάζει όσο και αν κάποιοι την κρίνουν καλή ή κακή. Δεν μπορεί να συγκριθεί με μια γλώσσα που δεν έχει καν ελληνικές εντολές!

itt
1. Δεν ξέρω γιατί επιμένεις πως η Μ2000 είναι έκτρωμα. Προφανώς δεν έχεις δει την 8η έκδοση. Δεν επιμένω στο να χρησιμοποιηθεί στο σχολείο. Δεν είναι δικό μου θέμα τι θα βάλει το σχολείο. Μπορώ βέβαια να κατακρίνω τη ΓΛΩΣΣΑ για το περιορισμένο λεξιλόγιό της, και αν δεν υπήρχαν ένα δυο άτομα να φτιάξουνε διερμηνευτές..θα είχε μείνει μια γλώσσα στα χαρτιά. Και μπορώ να τη κατακρίνω γιατί έχω φτιάξει κάτι εκατό φορές καλύτερο. Και φυσικά για να το καταλάβει κανείς πρέπει να είναι πληροφορικός... Με ενδιαφέρει να ζορίσω την κοινότητα να κάνει κάτι καλύτερο ακόμα και από τη Μ2000.
Πόσα πτυχία χρειάζονται για να φτιάξετε μια γνήσια γλώσσα και όχι το έκτρωμα της ΓΛΩΣΣΑ;
2.Πράγματι έχω διδάξει αυτό το "έκτρωμα" σε παιδιά και ευχαριστήθηκαν όταν έφτιαξαν μια σκακιέρα στην οθόνη...
;http://georgekarras.blogspot.gr/2015/08/2000_24.html
Μιλάμε για παιδιά Τετάρτης δημοτικού.
3. Ο Rathaniel  διαμαρτυρήθηκε ότι αλλάζω την κουβέντα...Αλλά εδώ την αλλαγή προς τη Μ2000 δεν την έκανα εγώ!




Rathaniel

Παράθεση από: bugman στις 11 Σεπ 2015, 01:55:47 ΜΜ
Rathaniel,
1. Δεν κατάλαβα, e-Bulling κάνεις; Εδώ είναι το στέκι των πληροφορικών...όχι των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης!
2. Επειδή είναι εκπαιδευτικό φόρουμ δεν σημαίνει ότι κάθε άλλη πρόταση που δεν είναι του γούστου σου λογοκρίνεται...
3. Δεν έβρισα κανέναν εδώ...και απαιτώ σεβασμό!
4. Τι σημαίνει όπου γράφω αλλάζει η κουβέντα; Άλλο πράγμα "δεν μου αρέσει αυτό που γράφεις", αυτό είναι κατανοητό.
5. Όσο για τη Μ2000 κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να την παραβλέπουν..Η ουσία είναι ότι δεν είναι αντιγραφή, αλλά μια γνήσια νέα γλώσσα που έχει ελληνικές εντολές. Και αυτό δεν αλλάζει όσο και αν κάποιοι την κρίνουν καλή ή κακή. Δεν μπορεί να συγκριθεί με μια γλώσσα που δεν έχει καν ελληνικές εντολές!
3. Ο Rathaniel  διαμαρτυρήθηκε ότι αλλάζω την κουβέντα...Αλλά εδώ την αλλαγή προς τη Μ2000 δεν την έκανα εγώ!
Είναι η τελευταία φορά που θα σου απαντήσω και δεν θα ξαναδώ thread που θα γράψεις έστω και μια κουβέντα.
Δεν σου άσκησα e-bulling. Bullis είσαι εσύ ο ίδιος που θες σώνει και καλά να μας επιβάλλεις την γλώσσα σου.
Δεν λογοέκρινα οτιδήποτε έχει σχέση με το αρχικό post.Αλλά ότι είναι άσχετο ή οδηγεί την κουβέντα αλλού, γιατί χάνεται ο προσανατολισμός της κουβέντας.
Δηλαδή εγώ σε έβρισα? Ίσα ίσα που δεν έδωσα κανένα επιθετικό προσδιορισμό και μίλησα για αυτά που γράφεις.Μπορεί εκτός φόρουμ να κάναμε και παρέα.
Ποσός με ενδιαφέρει η Μ20000 σου ,και ας είναι στην 78η version.Με ενοχλεί που σε κάθε thread του forum πετάγεται και ένα Μ20000 (δεν είπα όμως να σβηστεί). Κάπου δηλαδή γελοιοποιείσαι και ο ίδιος. Κάνω έκκληση δηλαδή στον αυτοσεβασμό σου αυτή τη στιγμή.

Αυτό που με ενοχλεί όμως πραγματικά είναι ότι πετάγεσαι διαρκώς σε κάθε θέμα και "επιστημονολογείς" ακατάπαυστα με απότερο σκοπό να σε δεχθούμε ως υπερεπιστήμονα. Αν κάποιος πιο νέος μπει στο foroum μάλλον εσένα θα ακούσει γιατί απλά "Είσαι παντού" (που είσαι ρε Καρρά Άρχοντα).

Συγχαρητήρια. Κέρδισες.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: bugman στις 10 Σεπ 2015, 11:29:23 ΜΜ
Αλλά πρέπει Αδαμόπουλε να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα η ακαδημαϊκή μόρφωση και άλλο η ενασχόληση που σε οδηγεί σε εξειδίκευση.

Παράθεση από: bugman στις 10 Σεπ 2015, 11:29:23 ΜΜ
Την εποχή τη δική μου είχαμέ δύο εξάμηνα υπολογιστές, το πρώτο Fortran και το δεύτερο  Pascal. Καθηγητές μαθηματικών...δεν είχαν ιδέα από υπολογιστές. Δεν γίνονταν μάθημα πάνω σε αλγόριθμους. Αλλά πρέπει Αδαμόπουλε να καταλάβεις ότι άλλο πράγμα η ακαδημαϊκή μόρφωση και άλλο η ενασχόληση που σε οδηγεί σε εξειδίκευση. Εγώ μέσα από τη σχολή εξειδικεύτικα στο αντικείμενο και παρουσίασα εργασία με πρόγραμμα που κατασκεύασα σε BBC BASIC τον επεξεργαστή στοιχείων. Παράλληλα δούλευα στη σχολή, για εξάμηνη πρακτική φτιάχνοντας πρόγραμμα γραμμικής ανάλυσης. Άρα δεν έκανα απλά δύο εξάμηνα. Καθηγητής επιβλέπων ήταν ο Θεόδωρος Αλεβίζος (αν σου λέει τίποτα). Από τότε και μέχρι και σήμερα ασχολούμε ενεργά, έχω διατελέσει γραμματέας της Λέσχης πληροφορικής Πρέβεζας, και έχω συγγράψει μαζί με τον Δρ.Γκούβα την Ιστορία της Πληροφορικής, εκδόσεις Λιβάνη. Τα μεγαλύτερα προγράμματα που έχω φτιάξει είναι το FOTODIGITALLAB 5 και η Μ2000 γλώσσα προγραμματισμού, αισίως στην 8η έκδοση. Ασχολούμε εδώ και ένα χρόνο με την εκπαίδευση σε φροντιστήριο για εφαρμογές και προγραμματισμό (όχι του σχολείου). Σημείωσε λοιπόν ότι η ενασχόλησή μου ξεκίνησε το 1983...είχα αγοράσει μέχρι και βιβλία για τα τσιπάκια, TTL, τη σειρά επεξεργαστών 68XX, Assembly 6502, Z80...8086 68000....πάρα πολλά βιβλία γιατί δεν υπήρχε διαδίκτυο, και τα περιοδικά μετά το 87 σταμάτησαν να βάζουν προγράμματα και θέματα πληροφορικής...και διαφήμιζαν εφαρμογές. Είναι αυτό που υποστηρίζω ότι η γενιά μετά το 70 δεν έμαθε προγραμματισμό...και όταν θα έρθει στα πράγματα...θα τον βγάλει από το σχολείο...

Κύριε bugman, αν και δεν συνηθίζω να είμαι αυστηρός στις εκφράσεις μου ούτε εριστικός, όταν όμως χρειαστεί μπορώ να το κάνω!

Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα που σε απασχολεί και τι θέλεις να αποδείξεις (ή απλά να δείξεις) μέσα από τα διάφορα μηνύματά σου.

Επειδή πιθανώς δεν το έχεις καταλάβει, να σημειώσω πως ναι, το forum αυτό απευθύνεται κυρίως σε όσους εμπλέκονται στη διδασκαλία της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ως προς αυτά που αναφέρεις, ή και έχεις αναφέρει στο παρελθόν, θα σε στενοχωρήσω αλλά εμένα προσωπικά δεν μου αρκούν για να σε χαρακτηρίσω πληροφορικό, όσο κι αν το προσπαθήσω! Δηλαδή τι να πουν αυτοί που φοιτούν σε σχολές πληροφορικής και κάνουν αμέτρητα μαθήματα, και θεωρητικά και πρακτικά, εργαστήρια, εργασίες, κλπ. Και στη συνέχεια γράφουν εκατοντάδες χιλιάδες κώδικα σε δεκάδες γλώσσες και πλατφόρμες που συνεχώς εξελίσσονται ή δημιουργούνται από την αρχή... Εγώ σε εσένα βλέπω κάποιον ο οποίος κάποια στιγμή έμαθε την basic, μια πρωτόγονη για τα σημερινά δεδομένα γλώσσα, έφτιαξε σε αυτήν κάποια προγράμματα, αλλά επειδή προφανώς η ενασχόλησή του ήταν ερασιτεχνική δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τις εξελίξεις. Από ό,τι κατάλαβα, ούτε καν στην πλατφόρμα .ΝΕΤ δεν έκανες μετάβαση, και έχεις μείνει στην vb5. Εννοείται πως ό,τι βγήκε πιο μετά είναι για πέταμα, δεν απευθύνεται σε πραγματικούς προγραμματιστές, μόνο οι παλιοί άξιζαν και ξέρουν την αλήθεια, και γενικά όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...

Μην το παίρνεις προσωπικά. Ομοίως δεν θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου μαθηματικό, παρόλο που στο σχολείο έλυνα τις ασκήσεις σε dt, έγραψα 19,75 στις πανελλήνιες, παρακολούθησα κάμποσα μαθήματα μαθηματικών στη σχολή μου, έχω αγοράσει και έχω διαβάσει μπόλικα μαθηματικά βιβλία, και ακόμα και σήμερα λύνω από χόμπι με τον γιο μου ασκήσεις διαγωνισμών μαθηματικών. Μάλιστα η ίδια η πολιτεία μου δίνει το δικαίωμα να διδάξω μαθηματικά σε γυμνάσιο. Όμως δεν θα έμπαινα σε μαθηματικό forum για να το παίξω γνώστης και ειδικός, ούτε για να τους πω τι μαθηματικά να διδάσκουν και πώς, πόσο μάλιστα να υποστηρίζω ότι μαθηματικοί καλοί είναι οι παλιοί, δηλαδή της ηλικίας μου, και ότι οι νεότεροι είναι για τα μπάζα!

Ομοίως δεν θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου φωτογράφο, παρόλο που γνωρίζω πολύ καλά την τεχνική της φωτογραφίας, παλιότερα έβγαζα φωτογραφίες με SLR μηχανή, με όλες τις ρυθμίσεις manual, ταχύτητα κλείστρου, βάθος πεδίου, ευαισθησία φιλμ, φωτομέτρηση, τύλιγμα του φιλμ στα καρούλια, εμφάνιση του φιλμ και εκτύπωση σε σκοτεινό θάλαμο, μέχρι και συμμετοχή σε εκθέσεις, έχω καλύψει φωτογραφικά και με video άπειρες εκδρομές και εκδηλώσεις, την βάπτιση του παιδιού μου και των παιδιών μερικών φίλων και συγγενών, κάνω επεξεργασία εικόνας και βίντεο, φτιάχνω dvd, έχω αγοράσει και έχω διαβάσει μπόλικα φωτογραφικά περιοδικά και βιβλία. Δεν θα έμπαινα σε forum φωτογράφων για να το παίξω γνώστης και ειδικός, ούτε για να τους πω τι να φωτογραφίζουν και πώς, ποια θα έπρεπε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της τέχνης τους, ούτε θα υποστήριζα ότι πραγματικοί φωτογράφοι είναι οι παλιοί, πριν την εμφάνιση των ψηφιακών μέσων, και ότι οι νεότεροι δεν ξέρουν τίποτα!

Ακόμα πιο δύσκολα θα σε χαρακτήριζα εκπαιδευτικό πληροφορικό! Δηλαδή τι να πουν αυτοί που έρχονται σε καθημερινή επαφή με παιδιά στην τάξη, ή και που έχουν παρακολουθήσει επιμορφώσεις πάνω στη διδακτική, ή και έχουν κάνει παιδαγωγικές σπουδές! Μας λες ότι έχει δοκιμαστεί η γλώσσα σου σε μαθητές. Πόσοι ήταν οι μαθητές, πόσο το δοκίμασαν, τι έφτιαξαν και με ποια διαδικασία, ποια ήταν τα οφέλη, πώς τεκμηριώνονται αυτά, πού έχει δημοσιευθεί ή αναρτηθεί η μελέτη/αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. Ποιος σου είπε ότι το ζητούμενο για τους μαθητές είναι να φτιάχνουν κανονικές εφαρμογές στον υπολογιστή; Αν ήταν έτσι, τότε θα τους μαθαίναμε μια κανονική σύγχρονη γλώσσα που θα ξέραμε πως την έχουν μελετήσει καλύτερα, την χρησιμοποιούν και άλλοι, θα έχει υποστήριξη και μελλοντική εξέλιξη. Δεν θα λεγόταν Μ2000 15 χρόνια μετά το 2000 και δεν θα χρειαζόταν πλατφόρμα του 1998 για να κάνει ο developer αλλαγές. Οι εντολές στα αγγλικά δεν θα ήταν καθόλου πρόβλημα, πίστεψέ το. Ποιο θα ήταν όμως το όφελος; Τότε να λέμε και ότι οι νηπιαγωγοί πρέπει να μαθαίνουν στα νήπια υπολογισμούς με δεκαδικά ψηφία και ποσοστά! Θα ήταν καλύτερη η εκπαίδευση τότε!

bugman

Άρα προφανώς είστε ικανοποιημένοι από την πληροφορική όπως αυτή είναι στο σχολείο. Είδα και τα βιβλία του Γυμνασίου, με μια ώρα διδακτική, ενώ τα θρησκευτικά έχουν δύο, μάλλον για ταλιμπάν προορίζουν τους μαθητές...(Εγκυκλοπαιδική μόρφωση σε πληροφορική; φοβερή εκπαίδευση...)
Καλώς, ασχοληθείτε σε όλο το φόρουμ με τους πίνακες. Αν και τώρα τελευταία βρήκατε και τις ουρές και ετοιμάστε και ασκήσεις...να έχουν τα παιδιά να παίζουν σπαζοκεφαλιές...στο Λύκειο.
Μετά το πέμπτο μνημόνιο θα βάλετε μυαλό...