Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2019-2020 => Μήνυμα ξεκίνησε από: evry στις 24 Ιουν 2020, 10:08:06 ΠΜ

Τίτλος: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: evry στις 24 Ιουν 2020, 10:08:06 ΠΜ
Ανάπτυξη Εφαρμογών (τελευταία θέματα 2020)
ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ!
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 24 Ιουν 2020, 02:28:41 ΜΜ
Στο θεμα β1 του παλιου συστήματος, νομίζω ότι σωστο θα ειναι κατά την μετατροπή από για σε μεχρις οτου να μπει και εντολή αν
δηλαδή

διαβασε χ
αν χ< -3 τοτε
     κ<-- -3
     αρχη_επανάληψης
          γραψε κ
          κ<-- κ-1
     μεχρις_οτου κ< χ
τελος αν

διαφορετικα θα κανει απειρες επαναλήψεις ενώ η για δεν εκτελείται
βεβαια ισως να  θεωρείται σωστο και χωρις αυτό αλλα νομιζω πως χρειαζεται
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: andreas_p στις 24 Ιουν 2020, 03:33:52 ΜΜ
Διάβασε χ
κ <-  -3 ! η εντολή αυτή θα εκτελεστεί ΣΙΓΟΥΡΑ
Αν κ >= χ  τότε
      Αρχή_επανάληψης
          Γραψε κ
          κ <- κ-1
     Μεχρις_οτου κ< χ
Τελος_αν
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 24 Ιουν 2020, 03:49:45 ΜΜ
Οκ. Συμφωνω.
Και σωστη και η συνθηκη αν χ<= -3
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: giannakos στις 24 Ιουν 2020, 06:32:56 ΜΜ
Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω για το ερώτημα Α4.
Ένας μαθητής μου, στην μετατροπή της πολλαπλής επιλογής σε απλές έγραψε:
Κώδικας [Επιλογή]
ΑΝ χ <= 1 ΤΟΤΕ
        α <-- 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 1 ΤΟΤΕ
        α <-- 2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 10 ΤΟΤΕ
        α <-- 3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 100 ΤΟΤΕ
        α <-- 4
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ α

Σίγουρα δεν εκτελούνται οι ίδιες εντολές με το δοσμένο τμήμα προγράμματος, όμως εμφανίζονται οι ίδιες τιμές.
Θα χάσει μονάδες?
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 24 Ιουν 2020, 07:01:45 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 24 Ιουν 2020, 10:08:06 ΠΜ
Ανάπτυξη Εφαρμογών (τελευταία θέματα 2020)
ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ!

https://youtu.be/4B3gCHbDu94?list=RD4B3gCHbDu94&t=114
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: ApoAntonis στις 24 Ιουν 2020, 07:33:08 ΜΜ
τα προτελευταία, τα τελευταία θα είναι των επαναληπτικών  >:D
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 24 Ιουν 2020, 07:37:41 ΜΜ
Επαναληπτικές παλαιό ημερήσια
Επαναληπτικές παλαιό εσπερινά
Επαναληπτικές παλαιό ομογενείς
:D

και special εμφάνιση στο Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: Sergio στις 24 Ιουν 2020, 11:51:51 ΜΜ
Τείνει να γίνει συνήθεια, κάθε χρονιά Ολυμπιακών Αγώνων, να έχουμε και δύο (τουλάχιστον) σετ θεμάτων (Παλιό - Νέο).  Φέτος Ολυμπιακούς δεν έχουμε αλλά η παράδοση συνεχίστηκε :)  Υπομονή τώρα μέχρι το 2024 !!  >:D
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 25 Ιουν 2020, 10:44:21 ΠΜ
Παράθεση από: giannakos στις 24 Ιουν 2020, 06:32:56 ΜΜ
Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω για το ερώτημα Α4.
Ένας μαθητής μου, στην μετατροπή της πολλαπλής επιλογής σε απλές έγραψε:
Κώδικας [Επιλογή]
ΑΝ χ <= 1 ΤΟΤΕ
        α <-- 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 1 ΤΟΤΕ
        α <-- 2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 10 ΤΟΤΕ
        α <-- 3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 100 ΤΟΤΕ
        α <-- 4
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ α

Σίγουρα δεν εκτελούνται οι ίδιες εντολές με το δοσμένο τμήμα προγράμματος, όμως εμφανίζονται οι ίδιες τιμές.
Θα χάσει μονάδες?


Θεωρώ πως δεν πρέπει να χάσει μονάδες. Η μαγεία του μαθήματος.
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: bagelis στις 25 Ιουν 2020, 01:06:38 ΜΜ
Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 25 Ιουν 2020, 10:44:21 ΠΜ
Θεωρώ πως δεν πρέπει να χάσει μονάδες. Η μαγεία του μαθήματος.
+1000
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: gthal στις 25 Ιουν 2020, 02:38:57 ΜΜ
Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 25 Ιουν 2020, 10:44:21 ΠΜ
Θεωρώ πως δεν πρέπει να χάσει μονάδες. Η μαγεία του μαθήματος.
Βέβαια δεν πρέπει να χάσει μονάδες.
Παναγιώτη, επειδή δε βρίσκω το μήνυμα που έλεγες τι θα έβαζες αν ήσουν στην ΚΕΕ, σου απαντώ εδώ ότι μου άνοιξες την όρεξη   :laugh:
Αν μπορούμε να ψηφίσουμε τα μέλη της ΚΕΕ, έχεις μια ψήφο από μένα  ;D
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: Vangelis στις 25 Ιουν 2020, 07:46:26 ΜΜ
Ο Παναγιώτης δεν γίνεται να πάει για θεματοδότης λόγω του βοηθήματος που έχει γράψει. Διαφορετικά θα ήταν μόνιμος!
Τίτλος: Απ: Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξης Εφαρμογών με το Παλιό Σύστημα
Αποστολή από: akalest0s στις 26 Ιουν 2020, 08:49:17 ΠΜ
Παράθεση από: giannakos στις 24 Ιουν 2020, 06:32:56 ΜΜΈνας μαθητής μου, στην μετατροπή της πολλαπλής επιλογής σε απλές έγραψε:
Κώδικας [Επιλογή]
ΑΝ χ <= 1 ΤΟΤΕ
        α <-- 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 1 ΤΟΤΕ
        α <-- 2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 10 ΤΟΤΕ
        α <-- 3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ χ > 100 ΤΟΤΕ
        α <-- 4
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ α

Σίγουρα δεν εκτελούνται οι ίδιες εντολές με το δοσμένο τμήμα προγράμματος, όμως εμφανίζονται οι ίδιες τιμές.
Θα χάσει μονάδες?
Τι σκέφτηκε ο μπαγάσας! Γιατί να κοπούν μονάδες; Μια χαρά legit που λένε σήμερα..