Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχετε;

Ξεκίνησε από psyblaster, 15 Οκτ 2009, 04:05:14 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχετε;

0-5
5-10
10-15
15-20
Πάνω από 20

psyblaster


andreas_p


P.Tsiotakis

8η χρονιά,
αλλά όντως θα ήταν όμορφο να αφιερώσεις λίγα λεπτά και να συστηθείς

Laertis

14η χρονιά, αλλά δεν κατάλαβα για ποιό λόγο ρωτάς.
Μήπως κάνεις στατιστική για το πότε θα προκύψουν κενά για διορισμό ή για καμιά μετάθεση ;  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

psyblaster

Γεια σας!
Sorry που δε συστήθηκα
Είμαι ωρομίσθιος εκπαιδευτικός πληροφορικής
Είναι αρκετά ενδιαφέροντα αυτά που βρίσκω μέσα στο forum και θέλω να συγχαρώ τον δημιουργό.
Ελπίζω κάποια στιγμή να έχω και γω τη δυνατότητα να ψηφίσω στο θέμα που δημιούργησα...  :(
Να είστε καλά

Γιώργος

andreas_p

Τώρα ... το πήρες ... αλλιώς .
Αλλά πάλι δεν μας απαντάς "για ποιο λόγο" ;

psyblaster

Για να δω περίπου σε ποια δεκαετία θα γίνω μόνιμος!  ;D
Άσε που βλέπω ότι έχετε θέματα για Δευτεροβάθμια μόνο. Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί κανένα θέμα για Πρωτοβάθμια; Εκτός εάν δε σας ενδιαφέρει και πολύ (που θα πρεπε...).

alkisg

10 χρόνια.
Ο δημιουργός δεν έκανε τίποτα σοβαρό, λίγο χώρο / χρόνο διάθεσε.
Οι συμμετέχοντες είναι που βάζουν την "ουσία"... ;)

Γενικά για να δημιουργηθούν νέοι πίνακες, αρκεί να δημοσιευθούν πρώτα μερικά σχετικά μηνύματα. Αν μαζευτούν μερικά μηνύματα για πρωτοβάθμια, κανένα πρόβλημα, φτιάχνουμε και τέτοιο πίνακα...

evry

7ος χρόνος στην εκπαίδευση.
Τώρα για τα δημοτικά που λες δεν έχω καταλάβει τι θέση έχει ένας πληροφορικός εκεί. Δηλαδή πιστεύω ότι στα δημοτικά πρέπει να διδάσκουν μόνο δάσκαλοι όσο αυτό είναι δυνατόν. Άλλωστε τις βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ (γιατί αυτό διδάσκεται στα δημοτικά και όχι πληροφορική) οι περισσότεροι νέοι δάσκαλοι πλέον τις έχουν (φαντάζομαι).
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Ευρυπίδη, όπως ξέρεις όμως την παρούσα στιγμή απασχολούνται στα ολοήμερα δημοτικά στο μάθημα "Νέες Τεχνολογίες" καθηγητές πληροφορικής κυρίως ωρομίθιοι.

evry


Ναι το ξέρω, και σέβομαι αυτούς που απασχολούνται στις θέσεις αυτές υπό τις παρούσες συνθήκες, αλλά το ερώτημά μου είναι κατά πόσο ένας απόφοιτος πληροφορικής έχει τα απαιτούμενα προσόντα να μπει σε μια τάξη δημοτικού. Το ολοήμερο έχω την εντύπωση πως είναι λίγο διαφορετικό από το να κάνεις σε τάξη.
   Δηλαδή τι είναι καλύτερο για τα παιδιά? να τους κάνει μάθημα ένας δάσκαλος που έχει επιμορφωθεί στη διδασκαλία με ΝΤ ή ένας πληροφορικός?

Το συντεχνιακό φυσικά το αγνοώ παντελώς
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

lp

Ουφ 11, πως περνάει ο καιρός. Και θυμάμαι όλα τα ονόματα των μαθητών που είχα  την πρώτη μου χρονιά στο σχολείο. (Βασικά θυμάμαι μόνο αυτά - Πως λέγεται αυτό ξεκινάει από Αλτσ...)

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Νίκος Αδαμόπουλος

Αυτός που διανύουμε είναι ο 10ος στην εκπαίδευση + 5 από πριν...

iliasthes

Μπήκα στον 8ο χρόνο πριν λίγες ημέρες (δηλαδή έκλεισα τα 7).

Corwin

Ποτέ μη ρωτάς μια γυναίκα την ηλικία της ή τον Πληροφορικό τα χρόνια υπηρεσίας του!!!!   ::)

Διανύοντας το 16 χρόνο υπηρεσίας μου σε σχολεία αναπολώ την εποχή που ήμουνα από τους νεώτερους διορισμένους καθηγητές στο λεκανοπέδιο Αττικής.

Αχ! Πώς περνάν τα χρόνια....   :'(

Τώρα μου ήρθε συνειρμικά και το τραγούδι του Σαββόπουλου (της εποχής μου κι αυτό) "ειμαι δεκαεξάρης ........"    ;D

pentsas

Γιατί πάντοτε να προκαλεί, ένα θέμα που έχει να κάνει με τον χρόνο γενικά;
Πάντοτε την είχα την απορία.
Εγώ είμαι 14ων ετών.
Μόλις μπήκα στην (όψιμη) εφηβεία!
Αφιερώνω λοιπόν το παρακάτω link σε όσους είναι αλλά και σε όσους νοιώθουν έφηβοι.

http://xantho.lis.upatras.gr/test2_pleias.php?art=94691

Καρκαμάνης Γεώργιος

Στον 6ο χρόνο και άλλα 3 πριν

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 15 Οκτ 2009, 07:19:06 ΜΜ
Ευρυπίδη, όπως ξέρεις όμως την παρούσα στιγμή απασχολούνται στα ολοήμερα δημοτικά στο μάθημα "Νέες Τεχνολογίες" καθηγητές πληροφορικής κυρίως ωρομίθιοι.

Παναγιώτη και όχι μόνο αυτό, υπάρχει εγκύκλιος από το υπουργείο που οι καθηγητές των καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών και πληροφορικής μπορούν να διατεθούν από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια και αντίστροφα και κάλυψη ωραρίου. Σε ορισμένες περιοχές εφαρμόζεται. Αλίμονο όταν εφαρμοστεί υποχρεωτικά

za√‘ag

Ας απαντήσω κι εγώ ... έκλεισα τα 16 !!

Ψήφισα και είμαστε 3 από 15-20 :)

Σεβασμός στους παλιούς :) ... Είμαι και Δεινόσαυρος εδώ μέσα !! (ε.... πλάκα κάνω)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Πάρτε και άλλα νούμερα από εμένα: 8 χρόνια στη δημόσια και 5 χρόνια στην ιδιωτική... Περαστικά μας!!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 15 Οκτ 2009, 11:42:20 ΜΜ
Παναγιώτη και όχι μόνο αυτό, υπάρχει εγκύκλιος από το υπουργείο που οι καθηγητές των καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών και πληροφορικής μπορούν να διατεθούν από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια και αντίστροφα και κάλυψη ωραρίου. Σε ορισμένες περιοχές εφαρμόζεται. Αλίμονο όταν εφαρμοστεί υποχρεωτικά

Γιώργο, σε μένα έχει εφαρμοστεί το 2004-2005  :D

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παναγιώτη εφαρμόζεται για τους καθηγητές πληροφορικής; Στην περιοχή μου, για την ώρα στέλνουν μόνο τους καθηγητές ξένων γλωσσών.

psyblaster

Παράθεση από: evry στις 15 Οκτ 2009, 07:31:08 ΜΜ
   Δηλαδή τι είναι καλύτερο για τα παιδιά? να τους κάνει μάθημα ένας δάσκαλος που έχει επιμορφωθεί στη διδασκαλία με ΝΤ ή ένας πληροφορικός?

Το συντεχνιακό φυσικά το αγνοώ παντελώς
Ίσως ξέχασες κάτι με το οποίο μπορεί εύκολα κάποιος να αλλάξει την απάντηση του. Στην πρόταση σου λοιπόν θα προσθέσω και κάτι ακόμη.
"Δηλαδή τι είναι καλύτερο για τα παιδιά? να τους κάνει μάθημα ένας δάσκαλος που έχει επιμορφωθεί στη διδασκαλία με ΝΤ ή ένας πληροφορικός" με παιδαγωγική κατάρτιση;
Επειδή πρόκειται για άλλο θέμα, θα δημιουργήσω μια νέα ψηφοφορία εδώ:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2273.0

P.Tsiotakis

Ναι, Γιώργο μου, στο νομό Κορινθίας συνηθίζεται αυτό.

Βέβαια, πολλές φορές υπάρχουν και ωρομίσθιοι...

Loukritia

Να κάνω μια παρατήρηση;Μήπως στο poll έπρεπε να είναι της μορφής
(0,5]
(5,10]
κλπ;
Ή μήπως ο πολύς προγραμματισμός  με έχει βαρέσει κατακούτελα; :D
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Νίκος Αδαμόπουλος


psyblaster

Παράθεση από: k.p. στις 16 Οκτ 2009, 06:00:23 ΜΜ
Να κάνω μια παρατήρηση;Μήπως στο poll έπρεπε να είναι της μορφής
(0,5]
(5,10]
κλπ;
Ή μήπως ο πολύς προγραμματισμός  με έχει βαρέσει κατακούτελα; :D
Το διόρθωσα  ;)

iliasthes

Η απόσπαση στην πρωτοβάθμια εφαρμόζεται και είναι ήδη "αναγκαστική". Όσοι συνάδελφοι δεν συμπληρώνουν ωράριο, διατίθενται στην πρωτοβάθμια, υποχρεωτικά και μετά αν περισσέψουν τους κρατάνε σε γραφεία και άλλου είδους υποστήριξη στα σχολεία. Αυτό λέει τουλάχιστον η σχετική εγκύκλιος. Στην πράξη δεν συμβαίνει σε πολλά μέρη, αλλά ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια, επειδή οι πιστώσεις για ωρομίσθιους ήταν περιορισμένες, έγινε σε μεγάλο βαθμό.  Στον νομό Καβάλας, αρκετοί συνάδελφοι διατέθηκαν σε δημοτικά σχολεία και πέρσι και φέτος.

Συμφωνώ απόλυτα για το ρόλο του δασκάλου στο δημοτικό και όποιον ψυχολόγο, αναπτυξιολόγο κλπ και να ρωτήσετε, θα σας πει πως είναι καταστροφικό για παιδιά της ηλικίας του δημοτικού να "αντιμετωπίζουν" πολλούς διαφορετικούς διδάσκοντες. Αλλά βάζω ένα αστεράκι για όλους μας, τι θα λέγαμε αν ήμασταν μερικά χρόνια νεότεροι και ο διορισμός ήταν τόσο δύσκολη υπόθεση όσο είναι σήμερα.

Νομίζω πως αν ως κλάδος θα έπρεπε να διεκδικήσουμε κάτι που και αδιόριστους συναδέλφους θα εξυπηρετούσε και πραγματικά θα είχε ωφέλεια για το υπουργείο και θα άξιζε τα λεφτά του είναι να δοθεί ένας ικανοποιητικός αριθμός θέσεων σε προσωπικό μηχανοργάνωσης (μερικές εκατοντάδες) με διάφορα τμήματα (ανάπτυξης εφαρμογών, τεχνικής υποστήριξης, υποστήριξης χρηστών κλπ). Θα απελευθέρωνε και εμάς να αφοσιωθούνε καλύτερα στα διδακτικά μας καθήκοντα και αν οργανωθεί καλά ένα τέτοιο εγχείρημα και με αξιοκρατία θα γλιτώσουμε, από τα ακριβοπληρωμένα προγράμματα της εταιρείας μονοπώλιο που νομίζω οι περισσότεροι από εμάς τα χλευάζουμε κι όλας για την ποιοότητα τους.

stratosg

8 ετών και 4 μηνών. Να το αφήσω;

Δεν ξέρω ρε παιδιά για το δημοτικό και την πληροφορική σ' αυτό. Μήπως πρέπει να αφήσουμε τα παιδιά να είναι παιδιά, με χρώματα, μουσικές, παιχνίδι, μολύβι και χαρτί; Και όχι πληκτρολόγιο και κουτί;

Ναι η εξέλιξη είναι ασταμάτητη αλλά μήπως χάνεται ολοενα και περισσότερο η παιδικότητα απο τα παιδιά. Γιατί να θέλουμε τόσο έντονα να τα κάνουμε σα τα μούτρα μας; Γιατί πρέπει ο ανταγωνισμός να ξεκινά από το δημοτικό; Μήπως από την άλλη όλα αυτά είναι ένα καλοστημένο σχέδιο ώστε να φαίνεται ότι παρέχεται πολύ γνώση αλλά στην ουσία τίποτα; Ημιμαθείς ή αμαθείς αγέλες εύκολα καθοδηγούμενες; Θυμηθείτε λιγο την ταινία Karate Kid. Ή ξέρεις καράτε ή δεν ξέρεις. Αν ξέρεις έτσι κι έτσι σε λιώνουν σα σταφύλι.

Αν πάντως επιμένεται στο αντίθετο να μου το πείτε σύντομα για να βάλω έναν USB αντάπτορα στον αφαλό στης γυναίκας μου. Δύο μήνες έμειναν για να σκάσει μύτη ο δεύτερος ποντικο-μικρούλης. Αν είναι να τον μάθω τις ΝΤ από την κοιλιά της μάνας του.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

psyblaster

Το πληκτρολόγιο αντικαθιστά το μολύβι
Πάλι παιδιά θα είναι απλά θα έχουν περισσότερες δυνατότητες
Άποψη μου είναι ότι όσο νωρίς ασχολείται ο άνθρωπος με κάτι, τόσο πιο ψηλά μπορεί να φτάσει.
Αρκεί να μην εθιστεί και να μην πέσει στις παγίδες που κρύβει η τεχνολογία (π.χ. ίντερνετ)
Στο κάτω κάτω αν δεν έχει ταλέντο όπως λες, ας μην ασχοληθεί.
Το θέμα είναι ότι αν έχει, μπορεί να κάνει θαύματα.

za√‘ag

Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και οι οθόνες αφής και με μολύβι ... μήπως πρέπει να μάθουμε τα παιδιά να γράφουν με το μολύβι στην οθόνη αντί της κλασικής μεθόδου μολύβι-χαρτί;

Διαφωνώ κάθετα..... Θεωρώ λάθος την "σύγχρονη τάση" αντί να μάθουν να πιάνουν το μολύβι να μάθουν να κάνουν τα ίδια με το ποντίκι. Πολλοί πιστεύουν ότι πρέπει να γίνει έτσι (να χρησιμοποιούν υπολογιστή αντί μολύβι-χαρτί).

Θεωρώ απαράδεκτο να βλέπω παιδιά 6-12 ετών με ένα playstation ή ένα "τιμόνι" στο pc και να παίζουν αφειδώς όλη μέρα πολλές ώρες. Έχω αρκετά παραδείγματα γονιών που επειδή το παιδί τους πήρε "μπράβο" από το δάσκαλο το αφήνουν 2-4 ώρες στο pc να παίζει παιχνίδια (ακόμα και "παιδαγωγικά παιχνίδια" και μέσω διαδικτύου)!!

Πιστεύω ότι πρέπει να καταλάβουν τα παιδιά ότι ο υπολογιστής είναι απλά και μόνο ένα ΕΡΓΑΛΕΙΟ και μπορεί να κάνει συγκεκριμένα πράγματα, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τα πάντα. Όπως λοιπόν μαθαίνει κανείς να χρησιμοποιεί ένα εργαλείο (πχ κατσαβίδι) έτσι πρέπει να μάθει να χρησιμοποιεί και τον υπολογιστή.

Αναλφάβητος δεν είναι αυτός που δεν έμαθε να πατάει το Α στο πληκτρολόγιο αλλά αυτός που δεν μπορεί να πιάσει μολύβι και να ΓΡΑΨΕΙ το Α σε χαρτί. Σωστά;

Ας μάθουν λοιπόν τα παιδιά από όσο πιο μικρά γίνεται να ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ, να κατανοούν απλές έννοιες και να ΚΡΙΝΟΥΝ. Αν κάποια από αυτά μπορούν να βελτιωθούν και να πάνε πιο γρήγορα με τη σωστή χρήση του υπολογιστή τότε ναι ... να χρησιμοποιείται ΟΣΟ και ΟΠΟΤΕ χρειάζεται .... σαν "εργαλείο" και μόνο και όχι σαν αυτοσκοπός.

Ας μην ξεχνάμε πόσα παιδιά πάνε στο Γυμνάσιο και αργότερα στο Λύκειο που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να γράφουν (δε λέω για ορθογραφία, αλλά για σωστή διατύπωση, απόσταση λέξεων, συλλαβές, ακόμα και τα γράμματα)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

psyblaster

Η γραφή άρχισε με εργαλεία που χρησιμοποιούσαν για να γράψουν πάνω σε τοίχους με αναπαραστάσεις, έπειτα σε μάρμαρο. Κάποτε φτάσαμε να γράφουμε με μελάνι και σήμερα με τον υπολογιστή.
Μπορεί να είμαι λάθος αλλά πιστεύω ότι όλα εργαλεία ήταν όπως και ο υπολογιστής. Με τον όρο εργαλείο εννοείται μια συσκευή που παρέχει φυσική ή νοητική υποστήριξη στην εκπλήρωση ενός έργου. Τα περισσότερα εργαλεία είναι μορφές απλής μηχανής, ή συνδυασμός τους. Το πιο χρήσιμο εργαλείο είναι αυτό που σε βολεύει να κάνεις τη δουλειά σου πιο εύκολα και γρήγορα. Για μένα το τελειότερο είναι ο υπολογιστής. Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος που θέλει να εκφράσει τον εσωτερικό του κόσμο και να τον δείξει στους άλλους, μπορεί να συνεχίσει να γράφει με μολύβι, να ζωγραφίζει με πινέλο κλπ Δεν τον εμποδίζει κανείς. Το ύφος και η έκφραση μπορεί να φανεί από τη σύνταξη και το λεξιλόγιο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα emoticons και μπορούμε ακόμα πιο εύκολα να εκφράσουμε και τη διάθεση  :)
Αυτή τη στιγμή μπορεί κάποιος να με χαρακτηρίσει κάπως από αυτά που γράφω, ας είναι και στον υπολογιστή. Ίσως να υποστηρίζω πολύ αυτή την άποψη γιατί δε μου αρέσουν τα γράμματα μου στο χαρτί  ;D
Ανέφερες και για παιχνίδια. Αυτά πιστεύω ότι δεν έχουν καμία σχέση με τη συζήτηση περί γραφής. Το αν θα παρασυρθεί κάποιος να κάνει και άλλα πράγματα με τον υπολογιστή είναι θέμα αυτοσυγκράτησης και σύμφωνα με το πως έχει μεγαλώσει. Γενικά υπάρχουν πολλά θέματα που μπορούμε να συγκρίνουμε τον υπολογιστή με άλλες συσκευές (τηλέφωνο, τηλεόραση, κονσόλα παιχνιδιών, κλπ).
Ψηφιακά αναλφάβητος είναι αυτός που μπορεί να γράψει το Α σε χαρτί και δε μπορεί να το γράψει στον υπολογιστή  :P
Συγκεκριμένα εγώ λυπάμαι όταν διαβάζω το παρακάτω:
"Οι Έλληνες είναι κατ εξοχήν "ψηφιακά αναλφάβητος λαός" της Ευρώπης, αφού το 65% του πληθυσμού ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών δεν έχει καμία γνώση της Πληροφορικής και της γενικότερης χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών.Τούτο προκύπτει από τα στοιχεία που περιέχονται σε ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, την Τρίτη (20/6) από τις Βρυξέλλες, που αφορά τις σχέσεις των Ευρωπαίων πολιτών με την Πληροφορική το 2005.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, εντελώς άσχετοι με την Πληροφορική και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές δηλώνει το 37% των Ευρωπαίων ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών. Το μεγαλύτερο ποσοστό ανήκει, όπως αναφέρθηκε, στην Ελλάδα (65%) ενώ ακολουθούν η Ιταλία (59%), η Ουγγαρία (57%), η Κύπρος και η Πορτογαλία (54%) και η Λιθουανία (53%).

Από την άλλη πλευρά, οι πλέον εξοικειωμένοι πολίτες με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι οι Δανοί όπου μόνο το 10% δηλώνει ψηφιακά αναλφάβητο. Ακολουθούν δε οι Σουηδοί (11%), οι Λουξεμβούργιοι (20%) και οι Γερμανοί (21%).

Σε ότι αφορά την Ελλάδα, εξαιρετικά μεγάλο είναι και το ποσοστό των νέων ανθρώπων που δηλώνουν ότι δεν έχουν σχέση με ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες ηλικίας μεταξύ 16 και 24 ετών που δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική αντιστοιχούν στο 32% αυτού του πληθυσμού, ενώ ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος είναι 10%.

Στους Έλληνες ηλικίας μεταξύ 25 και 54 ετών άσχετοι με την Πληροφορική δηλώνει το 59% ενώ ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος είναι στο 29%. Επίσης, στους Έλληνες ηλικίας μεταξύ 55 και 74 ετών το 93% δηλώνουν πως δεν έχουν καμία σχέση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Ιδιαίτερα ανησυχητικά είναι και τα ποσοστά των Ελλήνων αποφοίτων πανεπιστημίων καθώς και φοιτητών που δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική. Συγκεκριμένα, το 19% των Ελλήνων φοιτητών δηλώνουν πως δεν έχουν καμία γνώση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, έναντι 4% που είναι ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος.

Σε ότι αφορά τους πτυχιούχους πανεπιστημίων δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική το 23% των ερωτηθέντων Ελλήνων έναντι 11% που είναι ο μέσος κοινοτικός όρος."


stratosg

Παράθεση από: psyblaster στις 17 Οκτ 2009, 08:01:10 ΜΜ
Η γραφή άρχισε με εργαλεία που χρησιμοποιούσαν για να γράψουν πάνω σε τοίχους με αναπαραστάσεις, έπειτα σε μάρμαρο. Κάποτε φτάσαμε να γράφουμε με μελάνι και σήμερα με τον υπολογιστή.
Μπορεί να είμαι λάθος αλλά πιστεύω ότι όλα εργαλεία ήταν όπως και ο υπολογιστής. Με τον όρο εργαλείο εννοείται μια συσκευή που παρέχει φυσική ή νοητική υποστήριξη στην εκπλήρωση ενός έργου. Τα περισσότερα εργαλεία είναι μορφές απλής μηχανής, ή συνδυασμός τους. Το πιο χρήσιμο εργαλείο είναι αυτό που σε βολεύει να κάνεις τη δουλειά σου πιο εύκολα και γρήγορα. Για μένα το τελειότερο είναι ο υπολογιστής. 1Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος που θέλει να εκφράσει τον εσωτερικό του κόσμο και να τον δείξει στους άλλους, μπορεί να συνεχίσει να γράφει με μολύβι, να ζωγραφίζει με πινέλο κλπ Δεν τον εμποδίζει κανείς. Το ύφος και η έκφραση μπορεί να φανεί από τη σύνταξη και το λεξιλόγιο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα emoticons και μπορούμε ακόμα πιο εύκολα να εκφράσουμε και τη διάθεση  :)
Αυτή τη στιγμή μπορεί κάποιος να με χαρακτηρίσει κάπως από αυτά που γράφω, ας είναι και στον υπολογιστή. Ίσως να υποστηρίζω πολύ αυτή την άποψη γιατί δε μου αρέσουν τα γράμματα μου στο χαρτί  ;D
Ανέφερες και για παιχνίδια. Αυτά πιστεύω ότι δεν έχουν καμία σχέση με τη συζήτηση περί γραφής. Το αν θα παρασυρθεί κάποιος να κάνει και άλλα πράγματα με τον υπολογιστή είναι θέμα αυτοσυγκράτησης και σύμφωνα με το πως έχει μεγαλώσει. Γενικά υπάρχουν πολλά θέματα που μπορούμε να συγκρίνουμε τον υπολογιστή με άλλες συσκευές (τηλέφωνο, τηλεόραση, κονσόλα παιχνιδιών, κλπ).
Ψηφιακά αναλφάβητος είναι αυτός που μπορεί να γράψει το Α σε χαρτί και δε μπορεί να το γράψει στον υπολογιστή  :P
Συγκεκριμένα εγώ λυπάμαι όταν διαβάζω το παρακάτω:
"Οι Έλληνες είναι κατ εξοχήν "ψηφιακά αναλφάβητος λαός" της Ευρώπης, αφού το 65% του πληθυσμού ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών δεν έχει καμία γνώση της Πληροφορικής και της γενικότερης χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών.Τούτο προκύπτει από τα στοιχεία που περιέχονται σε ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, την Τρίτη (20/6) από τις Βρυξέλλες, που αφορά τις σχέσεις των Ευρωπαίων πολιτών με την Πληροφορική το 2005.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, εντελώς άσχετοι με την Πληροφορική και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές δηλώνει το 37% των Ευρωπαίων ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών. Το μεγαλύτερο ποσοστό ανήκει, όπως αναφέρθηκε, στην Ελλάδα (65%) ενώ ακολουθούν η Ιταλία (59%), η Ουγγαρία (57%), η Κύπρος και η Πορτογαλία (54%) και η Λιθουανία (53%).

Από την άλλη πλευρά, οι πλέον εξοικειωμένοι πολίτες με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι οι Δανοί όπου μόνο το 10% δηλώνει ψηφιακά αναλφάβητο. Ακολουθούν δε οι Σουηδοί (11%), οι Λουξεμβούργιοι (20%) και οι Γερμανοί (21%).2

Σε ότι αφορά την Ελλάδα, εξαιρετικά μεγάλο είναι και το ποσοστό των νέων ανθρώπων που δηλώνουν ότι δεν έχουν σχέση με ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες ηλικίας μεταξύ 16 και 24 ετών που δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική αντιστοιχούν στο 32% αυτού του πληθυσμού, ενώ ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος είναι 10%.

Στους Έλληνες ηλικίας μεταξύ 25 και 54 ετών άσχετοι με την Πληροφορική δηλώνει το 59% ενώ ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος είναι στο 29%. Επίσης, στους Έλληνες ηλικίας μεταξύ 55 και 74 ετών το 93% δηλώνουν πως δεν έχουν καμία σχέση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Ιδιαίτερα ανησυχητικά είναι και τα ποσοστά των Ελλήνων αποφοίτων πανεπιστημίων καθώς και φοιτητών που δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική. Συγκεκριμένα, το 19% των Ελλήνων φοιτητών δηλώνουν πως δεν έχουν καμία γνώση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, έναντι 4% που είναι ο αντίστοιχος μέσος κοινοτικός όρος.

Σε ότι αφορά τους πτυχιούχους πανεπιστημίων δηλώνουν άσχετοι με την Πληροφορική το 23% των ερωτηθέντων Ελλήνων έναντι 11% που είναι ο μέσος κοινοτικός όρος."


1. Και στον ερωτικό τομέα βολεύει καλύτερα ένα πλαστικό βοήθημα , όμως όλοι αναζητούμε την παραδοσιακή μεθοδο της "ιδανικής συντρόφου".

2. Ναι αλλά για κοίτα και τις χρηματοδοτήσεις και το επίπεδο των κυβερνήσεών τους. Έπίσης μπορούμε να δούμε και την ποιότητα διαβίωσής τους. Δε νομίζω να κάνουν από τρεις δουλειές ο κάθε ένας τους για τα προς το ζειν.

3. Ελπίζω να μη σας πρόσεβαλλα, εγώ προτιμώ την παιδική αθωότητα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

stratosg

Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

psyblaster

Παράθεση από: stratosg στις 25 Οκτ 2009, 11:51:01 ΜΜ
1. Και στον ερωτικό τομέα βολεύει καλύτερα ένα πλαστικό βοήθημα , όμως όλοι αναζητούμε την παραδοσιακή μεθοδο της "ιδανικής συντρόφου".

2. Ναι αλλά για κοίτα και τις χρηματοδοτήσεις και το επίπεδο των κυβερνήσεών τους. Έπίσης μπορούμε να δούμε και την ποιότητα διαβίωσής τους. Δε νομίζω να κάνουν από τρεις δουλειές ο κάθε ένας τους για τα προς το ζειν.

3. Ελπίζω να μη σας πρόσεβαλλα, εγώ προτιμώ την παιδική αθωότητα.
1. stratosg αν πιστεύεις ότι βολεύουν καλύτερα τα πλαστικά βοηθήματα δε σημαίνει ότι βολεύουν όλους. Ίσως οι υπόλοιποι μπορεί να μην έχουν βρει την ιδανική σύντροφο αλλά μπορούν να την ικανοποιήσουν πολύ καλύτερα χωρίς αυτά. :P
2. Αν είμασταν πιο σωστοί θα είχαμε και καλύτερες κυβερνήσεις γιατί από μας προκύπτουν αυτές. ;)
3. Περίμενα καλύτερες απαντήσεις και θα μπορούσα να επεκταθώ περισσότερο σε προηγούμενες αλλά οι κανόνες του forum δεν το επιτρέπουν.  :police:

Καρκαμάνης Γεώργιος

Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα;