Κάποια γενικά σχόλια από τη σημερινή βαθμολόγηση

Ξεκίνησε από evry, 02 Ιουν 2007, 11:11:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry


  Λοιπόν γύρισα από το βαθμολογικό με το κεφάλι καζάνι, και έχω διάφορες παρατηρήσεις που θέλω να κάνω (μέχρι να αρχίσει το 2ο ημίχρονο του αγώνα:-)


  • Τα θέματα ήταν τέτοια που πολλοί μαθητές που τα έγραψαν όλα και έχουν την εντύπωση ότι έγραψαν καλά θα βρεθούν προ εκπλήξεως όταν βγουν οι βαθμοί. Για παράδειγμα στο 2ο θέμα ο στόχος δεν είναι να αντιγράψουν απλά το πρόγραμμα και το υποπρόγραμμα και απλά να αλλάξουν τη λέξη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ σε ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Αυτοί δεν θα πάρουν τίποτα. Ο στόχος είναι να έχουν σωστά την κλήση και να έχουν βάλει και μια επιπλέον παράμετρο για την επικοινωνία με το κύριο πρόγραμμα
  • Πάλι για το ΘΕΜΑ 2. Ο Σέργιος πολύ εύστοχα είπε ότι δε λέει πουθενά ότι η συνάρτηση πρέπει να εκτελεί ισοδύναμη λειτουργία με τη διαδικασία. Ωστόσο δε μπορώ να βάλω όλους τους βαθμούς σε κάποιον που θα βάλει μέσα στη διαδικασία το Διάβασε και το Γράψε, γιατί έτσι δεν υπάρχει λόγος να έχει η διαδικασία παραμέτρους. Αχρηστεύεται ο ρόλος τους. Πιστεύω ότι εδώ υπάρχει σοβαρό λάθος της επιτροπής η οποία έπρεπε στη διευκρίνηση που έστειλε να έλεγε ρητά ότι η διαδικασία θα πρέπει να επιτελεί αντίστοιχη λειτουργία με αυτή της συνάρτησης
  • Πολλοί μαθητές στο θέμα 4 επέλεξαν να κάνουν ταξινόμηση για να βρουν τα μέγιστα. Η πλάκα όμως είναι ότι δεν αρκεί να ταξινομήσεις μόνο την 3η στήλη αλλά όλες τις στήλες του πίνακα με βάση την 3η στήλη (καλό θεματάκι για το μέλλον). Θα έπρεπε δηλαδή ο μαθητής να γράψει κάτι σαν
       
ΓΙΑ Λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12 
    Αντιμετάθεσε Π[Ι, Λ], Π[Ι-1, Λ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   

    που αντιμεταθέτει τα στοιχεία των γραμμών Ι,Ι-1. Αν δεν το κάνει αυτό θα "χαλάσει" τον πίνακα πάνω στον οποίον θα πρέπει μετά να κάνει άλλες επεξεργασίες για υπολογισμούς αθροισμάτων τα οποία θα βγουν λάθος. Σίγουρα τα ερωτήματα είναι όλα ανεξάρτητα, αλλά από τη στιγμή που γράφονται όλα τα ερωτήματα στον ίδιο αλγόριθμο είναι το ένα συνέχεια του άλλου και δεν είναι επιστημονικά ορθό.
    • Από ότι έχω δει ως τώρα πάντως έχουν χαθεί μονάδες στα θέματα 2, 3 και στο διάγραμμα ροής. Το 4 το έχουν κάνει αρκετοί. Τι σημαίνει αυτό? Ότι έχουν μάθει να λύνουν σύνθετα θέματα παπαγαλίας, αλλά στα απλά πρωτότυπα σηκώνουν τα χέρια ψηλά.
    • Στο θέμα 1 για να είμαι ειλικρινής αν έχει βάλει την εισαγωγή ενός δεδομένου ως συνάρτηση (είναι σίγουρα λάθος απάντηση στα πλαίσια του μαθήματος) δεν κόβω μονάδες σκεπτόμενος ότι τα παιδιά έπεσαν θύματα ασαφειών.

    Τώρα για να ευθυμήσουμε και λίγο θα ήθελα να μεταφέρω κάτι που άκουσα χθες στην ενημέρωση

    • Καθηγήτρια μαινόμενη σημειώνει ότι τα θέματα ήταν απαράδεκτα επειδή είχαν πολύ λίγη θεωρία (βλέπε μεταφερσιμότητα) και ότι
      αδικούνται τα παιδιά που μαθαίνουν απ'έξω το βιβλίο. Για να στηρίξει μάλιστα αυτά που έλεγε πέταξε το εξής απίστευτο: Μα είναι δυνατόν σε μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών να μην μπαίνουν θέματα Ανάπτυξης?

    Αυτά τα όλιγα.

    Πάντως τα θέματα ήταν συνολικά πολύ καλά κατά τη γνώμη μου, απλά είχαν 1-2 ασάφειες που δημιουργούν προβλήματα κατά τη διόρθωση, στα θέματα 1 και 2.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Wizard

Παράθεση από: evry στις 02 Ιουν 2007, 11:11:05 ΜΜ
Πολλοί μαθητές στο θέμα 4 επέλεξαν να κάνουν ταξινόμηση για να βρουν τα μέγιστα. Η πλάκα όμως είναι ότι δεν αρκεί να ταξινομήσεις μόνο την 3η στήλη αλλά όλες τις στήλες του πίνακα με βάση την 3η στήλη (καλό θεματάκι για το μέλλον). Θα έπρεπε δηλαδή ο μαθητής να γράψει κάτι σαν
ΓΙΑ Λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12 
    Αντιμετάθεσε Π[Ι, Λ], Π[Ι-1, Λ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

που αντιμεταθέτει τα στοιχεία των γραμμών Ι,Ι-1. Αν δεν το κάνει αυτό θα "χαλάσει" τον πίνακα πάνω στον οποίον θα πρέπει μετά να κάνει άλλες επεξεργασίες για υπολογισμούς αθροισμάτων τα οποία θα βγουν λάθος. Σίγουρα τα ερωτήματα είναι όλα ανεξάρτητα, αλλά από τη στιγμή που γράφονται όλα τα ερωτήματα στον ίδιο αλγόριθμο είναι το ένα συνέχεια του άλλου και δεν είναι επιστημονικά ορθό.

Αν ένας μαθητής δεν έγραφε καθόλου το β ερώτημα και έγραφε σωστά τα γ και δ, θα έπαιρνε όλες τις μονάδες για τα γ και δ. Αν όμως γράψει το β με τη "λειψή" ταξινόμηση; Συνολικά, είναι λογικό ότι ο αλγόριθμος δεν είναι σωστός, αλλά σαν υποερωτήματα (και μόνο) είναι σωστά. Άρα, θα κοπούν μονάδες μόνο από το γ με τη λογική ότι επηρεάζει αρνητικά τα υπόλοιπα αποτελέσματα και πόσες μονάδες θα κοπούν;

greecechris

egw epidi to ekana me taksinomisi akouste magkia...
ekana neo pinaka gia ton 3 mhna monodiastato..antigrafi diladi..
antegrapsa kai ton pinaka titlos kai typos se neous pinakes kai tous eixa diplous..ekana taksinomisi stous efedrikous kai emfaniza ekeina kai meta gia to allo erwtima eixa tous pinakes tous arxikous kai ebgaza ta athroismata kata stili xwris na exei allaksei i taksinwmisi tous :D

kalo?

evry

 
  Δεν ξέρω τι κάνει ο βαθμολογητής αλλά για να σου δώσω μια ιδέα εγώ προσωπικά και 2-3 ακόμα που το έχω συζητήσει αν αυτό είναι το μόνο λάθος στο 4ο θέμα του δίνουμε τουλάχιστον 18 στα 20, ανάλογα και με την εικόνα του γραπτού. Δε νομίζω ότι θα κόψει κάποιος παραπάνω
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr


evry


  Η πρόβλεψή μου είναι ότι θα πάρεις χαμηλότερα από όσο περιμένεις, αλλά όχι πολύ  ;D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Παράθεση από: evry στις 02 Ιουν 2007, 11:11:05 ΜΜ

  Ωστόσο δε μπορώ να βάλω όλους τους βαθμούς σε κάποιον που θα βάλει μέσα στη διαδικασία το Διάβασε και το Γράψε, γιατί έτσι δεν υπάρχει λόγος να έχει η διαδικασία παραμέτρους. Αχρηστεύεται ο ρόλος τους. Πιστεύω ότι εδώ υπάρχει σοβαρό λάθος της επιτροπής η οποία έπρεπε στη διευκρίνηση που έστειλε να έλεγε ρητά ότι η διαδικασία θα πρέπει να επιτελεί αντίστοιχη λειτουργία με αυτή της συνάρτησης

Για λόγους οργάνωσης της συζήτησης και μόνο, δίνω μία σκέψη για το παραπάνω απόσπασμα στο Συζήτηση για το Θέμα 2
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

greecechris

Παράθεση από: evry στις 03 Ιουν 2007, 12:34:40 ΠΜ

  Η πρόβλεψή μου είναι ότι θα πάρεις χαμηλότερα από όσο περιμένεις, αλλά όχι πολύ  ;D
apotelesma bgazei swsto giati na parw ligotero?!!!!!!!

evry

  Εκεί είναι το θέμα, δε βγάζει σωστό, αν έβγαζε σωστό δεν θα έχανες καθόλου βαθμούς, εκτός φυσικά αν δεν κατάλαβα τι έκανες.
Στον κώδικα που έγραψες πριν οι εντολές Β δεν εκτελούνται πάντα. Αν έχεις αντίρρηση προσπάθησε να ξαναγράψεις τον κώδικα σου ολοκληρωμένο να το δούμε

Παράθεση από: greecechris στις 03 Ιουν 2007, 12:51:04 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 03 Ιουν 2007, 12:34:40 ΠΜ

  Η πρόβλεψή μου είναι ότι θα πάρεις χαμηλότερα από όσο περιμένεις, αλλά όχι πολύ  ;D
apotelesma bgazei swsto giati na parw ligotero?!!!!!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

greecechris

lew gia to 4o thema!
oti anti na kanw anazitisi to max ekana taksinomisi..
alla tskinomisi oxi stous arxikous pinakes kathoti tha xalage i parallilia kai meta den tha mporousa na bgalw athroismata sta epomena erwtimata gi auto dimiourgisa neous idious pinakes(antigrafi) tou tupos titlos kai tou tritou mina apo pwlhseis kai ekana ekei taksinomisi wste na bgalw ta apotelesmata gia ta prwta erwtimata
kai meta gia ta athroismata pou ithele na athroisw piga stous arxikous pinakes ;)

Muldy

Από την μερίδα των καθηγητών που διορθώνει, είδατε πολλά κατοστάρια αυτές τις μέρες; απλά από περιέργια  :-X

greecechris

i ekthesi pws menei diladi pou exei bathmologies
80
50
kai tritos bathmologitis
20

alkisg

Τα μηνύματα που είχαν σχέση με την βαθμολόγηση λύσεων βάσει της απόδοσής τους μεταφέρθηκαν εδώ.

kkbaxr4

evry για το τέταρτο θέμα μπορείς όμως επειδή θα αλάξει η διάταξη του δισδιάστατου πίνακα με τις πωλήσεις πρώτα να λύσεις τα ερωτήματα 4γ και 4δ και μετά να κάνεις το θέμα 4β με ταξινόμηση όποιοσ προτίμησε αυτήν την λύση έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με την αλλαγή της διάταξης του πίνακα αφού το 4β θα έχει λυθεί τελευταίο. Και ο greecechris θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν πίνακα αντί για τρεις καινούργιους αν το ερώτημα 4β το εκτελούσε τελευταίο. Έτσι το σκέφτομαι τώρα δεν ξέρω αν είναι σωστό μια σκέψη έκανα δεν το έτρεξα στην γλωσσομάθεια για να είμαι σίγουρος...

Sergio

Σε συζήτηση που είχα σήμερα με καλή συνάδελφο, αναφέρθηκε η (εσφαλμένη) λύση μαθητή που έλυσε (κακώς) το 4β κάνοντας ταξινόμηση των πωλήσεων του 3ου μήνα, συμπαρασύρωντας (καλώς) και τους τίτλους και τους τύπους αλλά ΟΧΙ των πωλήσεων των άλλων μηνών με αποτέλεσμα να προκύπτουν λανθασμένα αποτελέσματα για τις επόμενες επεξεργασίες.

Εκ πρώτης όψεως νομίζω ότι η επιλογή αυτή θα πρέπει να χρεωθεί αρνητικά μόνον όσον αφορά στο ερώτημα β και όχι στα επόμενα.  Ασφαλώς επηρεάζει και τα επόμενα όμως θεωρώ την πιθανή απώλεια του συνόλου των μονάδων από το σημείο εκείνο και μετά ΛΑΘΟΣ.  Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει να χάσει το μεγαλύτερο ίσως μέρος των μονάδων που αφορούν στο ερώτημα β και τίποτα για τα επόμενα ερωτήματα.

Η γνώμη σας;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)