Ο ρόλος των καθηγητών πληροφορικής

Ξεκίνησε από za√‘ag, 13 Ιουν 2009, 01:17:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

polanagnost

Θα έλεγα ότι ο τίτλος του thread είναι μάλλον άτυχος καθότι ο ρόλος των καθηγητών  πληροφορικής είναι λίγο πολύ καθορισμένος με βάση την υπάρχουσα νομοθεσία. Αυτό που θα έπρεπε ίσως να συζητάμε είναι η κατάχρηση - διάκριση που γίνεται στα Δημόσια Σχολεία σε βάρος των εργαζομένων σε αυτά καθηγητών Πληροφορικής σε σχέση με τις εργασίες γραμματειακής  διαχείρισης ηλεκτρονικής επικοινωνίας, προγραμματισμού και γενικότερα διοικητικής φύσεως λειτουργίες που απαιτούν χρήση Η/Υ και γνώσεις πληροφορικής (ή τουλάχιστον κάποιων εμπορικών προγραμμάτων).
Ακριβώς αυτή η κατάχρηση είναι που βρίσκει την κορύφωση της με το e-school και την επερχόμενη e-class. (Ναι, το έγγραφο  της Β/μιας Ανατολικής Θεσ/νίκης μπορεί  να προκαλεί θυμηδία προς το παρόν αλλά δείχνει τον τρόπο σκέψης των ιθυνόντων).

Συμφωνώ ότι η ΠΕΚΑΠ είναι ολιγομελής και φταίμε για αυτό.
Συμφωνώ ότι ζητήματα όπως η ανάθεση μαθημάτων στα ΕΠΑΛ δεν βρήκαν από τη μεριά μας την ανάλογη υποστήριξη καθότι «δεν μας αφορούσαν».
Αλλά μην ξεχνάμε ότι είμαστε ένας σχετικά νέος κλάδος και αρκετά διασπασμένος που τώρα και ενόψει των προβλημάτων που συναντά αρχίζει να ενηλικιώνεται και να συνενώνεται.
Διαφωνώ ότι δεν έγιναν προτάσεις σε αυτό το forum. Αν κάποιοι από το συμβούλιο της ΠΕΚΑΠ – και πιστεύω ότι θα το έκαναν- μπήκαν και διάβασαν το thread θα είδαν ότι προτάθηκε μποϋκοτάζ, αποστολή email με την ανακοίνωση της ένωσης και άρνηση ανάληψης εργασιών σχετικών με το eschool μέχρι την έκδοση διευκρινιστικών εγκυκλίων που να θωρακίζουν τον κλάδο από την αυθαιρεσία της πάσης φύσης διεύθυνσης. Θα είδαν επίσης το κλίμα την αγανάκτηση αλλά και την αγωνία των συναδέλφων σε σχέση με τα όσα συμβαίνουν.
Αλλά για να κάνουμε και προτάσεις ( φίλε Alex) νομίζω συνάδελφοι ότι πρέπει  να περάσουμε στις πράξεις.
Δηλαδή:
1.   Να κάνουμε μαζικά εγγραφή στην ΠΕΚΑΠ.
2.   Να στείλουμε μέσω των λιστών στα σχολεία των νομών μας προσκλήσεις σε αυτό εδώ το forum ώστε οι πληροφορικοί να έλθουν να ενημερωθούν και να συμμετέχουν. 
3.   Να πιέσουμε μέσω της ΠΕΚΑΠ το Υπουργείο να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο των πληροφοριακών συστημάτων στην Εκπαίδευση με κατανομή αρμοδιοτήτων.
4.   Ώσπου να συμβεί αυτό και πάντα σε συνεννόηση μέσω της ένωσης μας να αντιδράσουμε συντονισμένα (π.χ. με περιοδική άρνηση παροχής των συγκεκριμένων υπηρεσιών ).

Το Σεπτέμβρη θα τα βρούμε μπροστά μας όλα αυτά και πρέπει να προετοιμαστούμε. (Ας κάνουμε τουλάχιστον το 1.)
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

alexxtasi

πολύ σωστά
τα 2 πρώτα είναι εύκολα

εγγραφή στην ΠΕΚΑΠ θα τη βοηθούσε...
ενημέρωση των πληροφορικών όλων των σχολείων θα βοηθούσε πολύ την κουβέντα μας και είναι και εύκολο...
τα υπόλοιπα έρχονται...

συμφωνώ απόλυτα. τι λετε?

lykos

Σήμερα έκανα αίτηση εγγραφής στην ΠΕΚΑΠ.

Παράθεσηενημέρωση των πληροφορικών όλων των σχολείων θα βοηθούσε
Θα ενημερώσω τους συναδέλφους στη Λάρισα. Αυτούς, των οποίων έχω τις διευθύνσεις.
Δε θάταν καλύτερο όμως να έχουμε ένα κοινό, σύντομο μήνυμα για να μην παιδευόμαστε περισσότεροι για το ίδιο πράγμα? Θα μπορούσαμε να κοινοποίησουμε  την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ (μιας και είναι έτοιμη) αλλά απ' ότι φαίνεται δεν συμφωνούμε όλοι...
Ποιός μπορεί να ετοιμάσει ένα - των απόψεων του forum αντιπροσωπευτικό - κειμενάκι για ενημέρωση των συναδέλφων πληροφορικών?


 

Wizard

Ανεξάρτητα από το πόσοι είναι εγγεγραμένοι στην ΠΕΚΑΠ, πρέπει να μάθουμε άμεσα τη γνώμη των συναδέλφων. Ο μόνος τρόπος είναι να γίνει μέσω e-mail.
Από πού όμως θα αποσταλεί το e-mail για να φαίνεται επίσημο; Πέρισυ, είχαμε συναντηθεί κάποιοι συνάδελφοι και σκεφτόμασταν να κάνουμε έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο ορισμένοι διευθυντές χειρίζονται το θέμα των μαθημάτων επιλογής στα λύκεια, αλλά δεν βρέθηκε λύση για τον αποστολέα του e-mail της έρευνας.

Επίσης, η ΠΕΚΑΠ είχε δημιουργήσει online petition για τις αναθέσεις μαθημάτων και μέχρι τώρα έχουν υπογράψει 1586 συνάδελφοι, καθόλου άσχημα. Δεν θυμάμαι όμως να ήρθε κάποιο e-mail, άρα η ενημέρωση έγινε προφορικά, μέσω forum κλπ.

Σωστά αναφέρθηκε ότι κάποιοι συνάδελφοι θέλουν τη συμπλήρωση ωραρίου μέσω μηχανογράφησης για να μη μετακινούνται, γι'αυτό όμως χρειάζεται η ενημέρωση, για να δούμε πόσοι είναι και να πάρουμε τη γνώμη τους.

Να θέσω και κάτι άλλο: πώς θα πεισθεί κάποιος για εγγραφή στην ΠΕΚΑΠ, αν δεν δει δράση που να τον εκφράζει; Δε νομίζω ότι και μόνο η ύπαρξη της ανακοίνωσης θα βοηθήσει, αλλά έπρεπε το περιεχόμενο να προκαλεί σκέψεις του στυλ "να και μια δυναμική αντίδραση", ανεξάρτητα από το μέγεθος της δύναμης της ΠΕΚΑΠ.

polanagnost

Παιδιά δεν ξέρω αν πρόκειται για σατανική σύμπτωση πάντως σήμερα το μεσημέρι μου ήρθε αυτό:
Παράθεση
From: pe19-20-ima-bounces@sch.gr
Date: 06/18/09 12:08:08
To: polanagnost@sch.gr
Subject: Έχετε διαγραφεί από την pe19-20-ima λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
:-X



Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

P.Tsiotakis


polanagnost

Τελικά ήταν όντως σατανική σύμπτωση!
Παράθεση
Από λάθος ξανα-εγγράφω μέλη που προϋπήρχαν στην λίστα.
Σήμερα αυτά τα μέλη λογικά θα έλαβαν ειδοποίηση ότι διαγράφηκαν από την pe19-20-ima@sch.gr.
Τώρα ξαναγράφονται
Συγνώμη για την μικρή αναστάτωση.
;D
Αν και η μετάταξη δεν είναι άσχημη ιδέα..! (π.χ. Γυμναστής.. >:D)
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

P.Tsiotakis

εγώ στο sch.mail έλαβα μόνο 2 spam για αγορά viagra

stratosg

Εφόσον αυτό το κατάπτυστο και ακατονόμαστο λογισμικό είναι ιδιωτικής εταιρείας να στείλει η εταιρεία άτομα να κάνουν την μετάπτωση (άκουσον άκουσον), από το ένα λογισμικό στο άλλο. Στο εργοστάσιο που εργαζόμουν πρίν από το διορισμό μου, κάθε φορά που γινόταν κάποια αναβἀθμιση στο λογισμικό που χρησιμοποιούσαμε ερχόταν ο αντιπρόσωπος της εταιρείας και το εκαθιστούσε. Στην δημιουργό εταιρεία παίρναμε τηλέφωνο μόνο για να μας δώσουν τον περιοδικό αριθμό ξεκλειδώματος του λογισμικού.

Τώρα όσον αφορά στην ΠΕΚΑΠ και το έργο της. Όσο περισσότεροι είμαστε τόσο το καλύτερο και για να επιτευχθεί αυτό πρώτη κίνηση είναι να γίνουμε μέλη της. Εγώ προσωπικά είμαι. Τώρα οι πιο δραστήριοι μπορούν να οργανώσουν τοπικά παραρτήματα στην περιοχή τους, με βάση αυτό που βλέπω πάντα στη σελίδα της.

Ναι είμαστε ο τρίτος πολυπληθέστερος κλάδος και κάποια στιγμή πρέπει να ακουστούμε.

Επίσης νομίζω πως πρέπει να απιτήσουμε και τη συμμετοχή μας σε διάφορες επιμορφώσεις πάντα όμως στα πλαίσια του ωραρίου μας και ΟΧΙ εκτός αυτού. Δεν γίνεται να είμαστε τα παιδιά λάστιχο. Αν μη τι άλλο έχουμε και οικογενειακές υποχρεώσεις, άσε που έχουμε και Ν! υπεράριθμους.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Circle

Γιατί όλοι λέμε ποιος συνάδελφος θα το αναλάβει το e-school;

Ειλικρινά με προβληματίζει το γεγονός ότι η διεύθυνση του σχολείου, δεν αναλαμβάνει το e-school. Κι αν υποθέσουμε ότι ο Διευθυντής έχει πολλά άλλα καθήκοντα, τότε τι γίνεται με τον / τους υποδιευθυντή /ές; Ειλικρινά, όταν μοιράζονται όλες οι δουλειές στους εκπαιδευτικούς, τι μένει για τα στελέχη με το μειωμένο ωράριο κ το επιπλέον επίδομα;

Δεν είναι πιο λογικό να το διαχειρίζονται εκείνοι, με τον/την γραμματέα να αναλάβει το πέρασμα στοιχείων; Κι αν δεν υπάρχει γραμματέας τότε το καταλαβαίνω να βοηθήσει κάποιος εκπαιδευτικός! Εμένα μου φαίνεται πιο λογικό αυτό κ απορώ που αφήνουμε εκτός κουβέντας τα διευθυντικά στελέχη.

Περιμένω τη γνώμη σας επάνω σε αυτό.

edit: το αντιγράφω στο θέμα "ο ρόλος του καθηγητή πληροφορικής"


Συμπήρωση: το έχω αντιγράψει εδώ από το αρχικό θέμα e-school

A_XRHSTOS

Συμφωνώ και επαυξάνω στο μέγιστο! Όποιος έχει τα γένια, (επιδόματα, μείωση ή και πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα - διευθυντές - υποδιευθυντές κλπ) πρέπει να μάθει να χειρίζεται και τα χτένια. Τώρα αν πολλοί διευθυντές ή/και υποδιευθυντές δεν θέλουν ή δεν μπορούν τότε...

α) Αν δε θέλουν... κακώς δεν θέλουν, είναι κυρίως διοικητικοί υπάλληλοι και σε αυτούς πέφτει ο κλήρος, αν δεν τους αρέσει ας παραιτηθούν!

β) αν δεν μπορούν... κακώς δεν μπορούν, ας κοιτάξουν να ξεστραβωθούν και να μάθουν αυτά που πρέπει να ξέρουν για να ασκούν τα καθήκοντά τους κι όχι να βάζουν μέσον για να γίνουν διευθυντές και μετά να λένε "εγώ από υπολογιστές δεν ξέρω γρι" ή "αυτά παιδάκι μου είναι στα ξένα δεν μπορώ να τα διαβάσω".

Διευθυντές και υ/δ πρέπει να έχουν και τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και οργανωτικές ικανότητες, αυτά βέβαια σε κάποια άλλη χώρα κι όχι στο τριτοκοσμικό και ρουσφετοκρατούμενο Ελαδιστάν  :o

dim

Παράθεση από: Wizard στις 17 Ιουν 2009, 07:27:44 ΜΜ
Παράθεση από: polanagnost στις 17 Ιουν 2009, 07:09:45 ΜΜ
Νομίζω ότι θα έπρεπε να ζητούν άμεσα να καθοριστεί η θέση του υπευθύνου και να καλέσουν τους Πληροφορικούς να μην το αναλάβουν μέχρι να συμβεί αυτό.
Επίσης νομίζω ότι έπρεπε η ανακοίνωση να είναι σε πολύ σκληρότερο τόνο και να καλεί τον κλάδο να αντιδράσει πράγμα που δεν το κάνει.
Έτσι ακριβώς. Η ανακοίνωση αναμοχλεύει κείμενα/θέσεις της ΠΕΚΑΠ από το 2004 και το 2006, ενώ δεν άλλαξε τίποτα από τότε.
Κάλεσμα σε όλους τους Πληροφορικούς να μην αναλαμβάνουν εργασία που ισοδυναμεί με δεύτερη δουλειά στηνμέσα πρώτη! Να λάβουν όλοι οι Πληροφορικοί αυτό το κάλεσμα για να ενημερωθούν! Αυτό έπρεπε να γίνει!


Οι σκέψεις μου μέσα απο τα λόγια σας.

pentsas

Συνταγές Μοχίτο (μη βιάζεστε να με πετάξετε.. μήπως το e-scool είναι πιο συμβατό??)

On the mix… Στέλιος Αρτεμάκης
Δημοσίευση: 19 Απριλίου 2007


Cuban, Jamaican, Applesoaked και Frozen slushes. Το MEN 24 φτιάχνει τα πιο γευστικά Μοχίτο.

Το Mοχίτο πίνεται στα «ζεστά κλίματα» εδώ και δεκαετίες. Με προέλευση πιθανότατα από το Mint Julep, με το οποίο μοιράζονται σχεδόν όλα τα συστατικά εκτός από το ρούμι (το Mint Julep έχει μπέρμπον), το Μοχίτο γεννήθηκε την εποχή της ποτοαπαγόρευσης όπως και τα περισσότερα κοκτέιλ. Αν και ο αρχικός σκοπός ήταν να «καμουφλαριστεί» το αλκοόλ το τελικό αποτέλεσμα ήταν πέρα από κάθε προσδοκία.

Δυόσμος, ρούμι, ζάχαρη, λάιμ και σόδα. Έτσι το έμαθε ο Χέμινγουεϊ στο "El Floridita" και το "Bodeguita del Medio" της Κούβας την περίοδο του μεσοπόλεμου. Έτσι το προτιμάει ο Σόνι Κρόκετ από τους σκληρούς τους Μαϊάμι στην ταινία του 2006. Έτσι το πίνουν οι παραδοσιακοί. Με τα ίδια συστατικά όμως και μικρές αλλαγές μπορεί να κάνει κάποιος θαύματα. Ιδού λοιπόν οι πέντε προτάσεις του MEN 24 για Μοχίτο.

Mojito

2 μεζούρες λευκό ρούμι
1 λάιμ κομμένο σε έξι κομμάτια
1/2 μεζούρα σιρόπι ζάχαρης
Φυλλαράκια μέντας (8-12)
Θρυμματισμένος πάγος

Ανακατεύουμε τη μέντα με το σιρόπι ζάχαρης και 4 από έξι κομμάτια λάιμ σε ψηλό ποτήρι. Γεμίζουμε το ποτήρι με τον πάγο, προσθέτουμε το ρούμι και ανακατεύουμε. Συμπληρώνουμε το υπόλοιπο με σόδα και διακοσμούμε με τα υπόλοιπα κομμάτια λάιμ.

Applesoaked Mojito

2 μεζούρες ξανθό ρούμι παλαιωμένο 3 ετών
½ λάιμ κομμένο σε κομμάτια
1 μεζούρα χυμό μήλου
Κλαδάκια μέντας
Φέτες κόκκινου μήλου
Θρυμματισμένος πάγος

Ανακατεύουμε τη μέντα, το λάιμ και το σιρόπι ζάχαρης στο σέικερ, προσθέτουμε το ρούμι και αδειάζουμε το περιεχόμενο σε ένα ψηλό ποτήρι συμπληρώνοντας με χυμό μήλου. Γαρνίρουμε με τα κλαδάκια μέντας και τις φέτες μήλου.

Frozen Mohito Slushes

½ λίτρο σορμπέ λάιμ
8 σφηνάκια λευκό ρούμι
10-12 φύλλα μέντας
Θρυμματισμένος πάγος

Για δύο κοκτέιλ συνολικά ανακατεύουμε τη μισή ποσότητα από όλα τα υλικά εκτός του πάγου και πολτοποιούμε στο μπλέντερ μέχρι το περιεχόμενο να γίνει ομοιογενές. Αδειάζουμε το περιεχόμενο σε δύο μεγάλα ποτήρια κοκτέιλ που περιέχουν τον παγο και ανακατεύουμε καλά. Επαναλαμβάνουμε με τα υπόλοιπα υλικά (4 κοκτέιλ συνολικά).

Jamaican Mohito

Μερικά φύλλα μέντας
1 μεζούρα φυσικό χυμό λεμόνι
5 μεζούρες μαύρο ρούμι
5 μεζούρες σόδα
8 πρέζες Αγκοστούρα μπίτερ

Ανακατεύουμε τα φύλλα της μέντας με το χυμό λεμόνι σε ψηλό ποτήρι και συνθλίβουμε τα φύλλα με ένα κουτάλι. Προσθέτουμε πάγο, ρούμι και συμπληρώνουμε με σόδα και στο τέλος πρέζες Αγκοστούρα.

Cuban Mojito

1 κουταλιά ζάχαρη
2 μεζούρες φρέσκο χυμό λάιμ
Μερικά φύλλα και ένα κλαδάκι μέντας
2 μεζούρες λευκό ρούμι
2 μεζούρες σόδα

Βάζουμε τα φύλλα της μέντας σε ένα ψηλό ποτήρι και προσθέτουμε φρέσκο χυμό λάιμ. προσθέτουμε ζάχαρη και στη συνέχεια συνθλίβουμε τη μέντα με ένα γουδοχέρι ή κουτάλι. Στη συνέχεια βάζουμε τριμμένο πάγο και ρούμι, συμπληρώνουμε με σόδα και γαρνίρουμε με ένα κλαδάκι μέντα.

Καλή διασκέδαση μάγκες ... σας αφιερώνω και το παρακάτω κομμάτι
ΑΤΒ - What about us

καλό καλοκαίρι!


Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

za√‘ag

Τις συνταγές τις βρήκες από την ομάδα ανάπτυξης του e-school ???

Αν τα πιείς ΟΛΑ μαζί κάνεις άνετα .... "ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ" !!  8)

8) 8) Καλό καλοκαίρι 8) 8)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ