Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Ίσως να δώσουν και 1 ώρα για την πιστοποίηση στο Γυμνάσιο Βαγγέλη, αλλά αυτό δεν έχει ακόμα ξεκαθαριστεί.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Empire

Παράθεση από: Keep Growing στις 15 Απρ 2011, 11:00:19 ΜΜ
Από την άλλη, (πάλι σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές) η Πληροφορική στο Δημοτικό έχει τελειώσει για τους Πληροφορικούς. Επικράτισε ο τρίτος δρόμος, της οριζόντιας ενσωμάτωσης των εργαλείων στα υπόλοιπα μαθήματα.

Καλησπέρα και απο εμένα!!

Σας διαβάζω καιρό τώρα απλά να προσθέσω ότι αν πραγματικά ισχύει αυτό που γράφεις δεν υπάρχει μέλλον για τον κλάδο στην εκπαίδευση...δηλαδή ότι έγινε στο Λύκειο και ότι πιθανόν γίνει στο Γυμνάσιο(η 1 ώρα επιπλέον),έγινε με <<αντάλλαγμα>> να αφαιρεθεί πλήρως η πληροφορική απο το δημοτικό ή μάλλον απο τους πληροφορικούς( ;; ).....ή να το γράψω πιο <<όμορφα>> όπως το έγραψες....με το να επικρατήσει τελικά η οριζόντια ενσωμάτωση των εργαλείων στα υπόλοιπα μαθήματα;Και τι απέγιναν οι οργανικές στα Δημοτικά που υπόσχονταν η υπουργός στον κλάδο μας,εξαφανίστηκαν εν μια νυκτί;Και αν τελικά ισχύει αυτό με τα Δημοτικά,μήπως υπήρχε και δάκτυλος της βρώμικης(κατ'εμέ) ΔΟΕ;

tom

Παράθεση από: Keep Growing στις 15 Απρ 2011, 11:00:19 ΜΜ
Από την άλλη, (πάλι σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές) η Πληροφορική στο Δημοτικό έχει τελειώσει για τους Πληροφορικούς. Επικράτισε ο τρίτος δρόμος, της οριζόντιας ενσωμάτωσης των εργαλείων στα υπόλοιπα μαθήματα.
Εγώ πάλι σε συζήτηση με υπαλλήλους στο γραφείο πρωτοβάθμιας που είχα πάει για το διοριστήριο μου, πριν κανένα μήνα, μου είχαν πει ότι ενώ οι ειδικότητες των μουσικών, θεατρολόγων, εικαστικών κλπ μάλλον κλείνουν στο δημοτικό (π.χ. αν απολυθεί/παραιτηθεί κάποιος θεατρολόγος θα προσληφθεί δάσκαλος και θα κάνει θεατρολογία), οι ξένες γλώσσες και οι πληροφορική παραμένουν στους καθηγητές ειδικοτήτων. Νομίζω ακόμα όλα είναι ρευστά. Άσε που και για να είναι τα παιδιά έτοιμα για πιστοποίηση στη Γ γυμνασίου πρέπει να έχουν κάνει και 4-5 χρόνια στο Δημοτικό. Πιστεύεις ότι αρκούν 2 ώρες τη βδομάδα στην  πρώτη γυμνασίου; (το μάθημα μάλλον θα είναι ΤΠΕ) Γιατί από ότι κατάλαβα δευτέρα και τρίτη γυμνασίου θα κάνουν κυρίως πληροφορική. Σωστά; Ή δεν έχω καταλάβει κάτι; Εσένα Παναγιώτη ποια είναι η πηγή σου?
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Keep Growing

Γεια σου Θωμά.
Στη συνάντηση που είχαμε προχθές με τη σύμβουλο, η ίδια η σύμβουλος  (Τσαμπίκα Καράκιζα) μας ανέφερε ότι στις συζητήσεις που είχε με τους υπεύθυνους για την πρωτοβάθμια, στο περιθώριο του πρόσφατου συνεδρίου στα Γιάννενα, φάνηκε ότι είναι (σχεδόν κατά την άποψή μου, διότι μέχρι τελευταία στιγμή αυτά αλλάζουν) σίγουρο πως τα των ΤΠΕ, τα αναλαμβάνουν οι δάσκαλοι.
Μακάρι να μην ισχύει τελικά και να παραμείνουμε τουλάχιστον στις 3 τελευταίες τάξεις.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tom

Σταύρο ξέρουμε τίποτα ως ΠΕΚΑΠ γι αυτό που λέει ο Παναγιώτης; Για την πληροφορική στο Δημοτικό από του χρόνου; Είναι πιθανό να κλειδώσει ο κλάδος και όταν παραιτείται κάποιος πληροφορικός, να παίρνουν δάσκαλο; Γιατί φαντάζομαι είναι απίθανο να διώξουν τους πληροφορικούς για να πάρουν δασκάλους...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Keep Growing

...τελειώνουν οι "σταγόνες" του ΕΣΠΑ. Άντε να δούμε πότε θα αρχίσει να " ψιχαλίζει " ξανά.
Δυστυχώς όμως γίναμε Σαχάρα. Για να δούμε ξανά σύννεφο πάνω από τα κεφάλια μας θα γεράσουμε και μεις και τα παιδιά μας.
...
Με "ψιχάλες" εκπαιδευτική πολιτική δε γίνεται. Ακούς Αννούλα;   
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

andreas_p

Παναγιώτη, καλές γιορτές.

Υ.Γ. Απαντάς και ... ποιητικά !

Keep Growing

Επίσης Ανδρέα.  :)

ps. Αχ, Δράμα, με τον Κορύλοβο και την Αγια Βαρβάρα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Empire

Παράθεση από: Keep Growing στις 16 Απρ 2011, 07:04:06 ΜΜ
Στη συνάντηση που είχαμε προχθές με τη σύμβουλο, η ίδια η σύμβουλος  (Τσαμπίκα Καράκιζα) μας ανέφερε ότι στις συζητήσεις που είχε με τους υπεύθυνους για την πρωτοβάθμια, στο περιθώριο του πρόσφατου συνεδρίου στα Γιάννενα, φάνηκε ότι είναι (σχεδόν κατά την άποψή μου, διότι μέχρι τελευταία στιγμή αυτά αλλάζουν) σίγουρο πως τα των ΤΠΕ, τα αναλαμβάνουν οι δάσκαλοι.
Μακάρι να μην ισχύει τελικά και να παραμείνουμε τουλάχιστον στις 3 τελευταίες τάξεις.

Ειλικρινά αυτοί οι δάσκαλοι(ΔΟΕ) είναι ότι χειρότερο ως κλάδος....αν μπορούσαν να διδάξουν και σε Γυμνάσιο-Λύκειο θα επιδίωκαν και εκεί να πάρουν τις περισσότερες ώρες και μαθήματα χωρίς καμία λογική μόνο και μόνο για να διατηρήσουν και για τα επόμενα 100 χρόνια την μεγάλη απορρόφηση που έχει(χρόνια τώρα) ο κλάδος τους σε κάθε ΑΣΕΠ....ουσιαστικά δηλαδή αν χαθεί η πληροφορική απο τα δημοτικά αυτόματα παγιώνεται η ήδη παγιωμένη-σταθερή-παγωμένη κατάσταση για το κλάδο βάσει και των τελευταίων εξελίξεων σε Λύκειο(μια απ'τα ίδια και λίγο καλύτερα) και στο Γυμνάσιο(μια ώρα επιπλέον; who knows) σε μελλοντικό/ούς ΑΣΕΠ για θέσεις ΠΕ19-20!!!Αν χάσουμε πάντως τα δημοτικά ως κλάδος αυτόματα πιστεύω χάνεται και η τελευταία-τεράστια ευκαιρία του κλάδου να μείνει και ν'αποκτήσει γερές βάσεις συνολικά στην εκπαίδευση!!!

geokra

Παράθεση από: Empire στις 16 Απρ 2011, 09:09:46 ΜΜ
Ειλικρινά αυτοί οι δάσκαλοι(ΔΟΕ) είναι ότι χειρότερο ως κλάδος....αν μπορούσαν να διδάξουν και σε Γυμνάσιο-Λύκειο θα επιδίωκαν και εκεί να πάρουν τις περισσότερες ώρες και μαθήματα χωρίς καμία λογική μόνο και μόνο για να διατηρήσουν και για τα επόμενα 100 χρόνια την μεγάλη απορρόφηση που έχει(χρόνια τώρα) ο κλάδος τους σε κάθε ΑΣΕΠ....ουσιαστικά δηλαδή αν χαθεί η πληροφορική απο τα δημοτικά αυτόματα παγιώνεται η ήδη παγιωμένη-σταθερή-παγωμένη κατάσταση για το κλάδο βάσει και των τελευταίων εξελίξεων σε Λύκειο(μια απ'τα ίδια και λίγο καλύτερα) και στο Γυμνάσιο(μια ώρα επιπλέον; who knows) σε μελλοντικό/ούς ΑΣΕΠ για θέσεις ΠΕ19-20!!!Αν χάσουμε πάντως τα δημοτικά ως κλάδος αυτόματα πιστεύω χάνεται και η τελευταία-τεράστια ευκαιρία του κλάδου να μείνει και ν'αποκτήσει γερές βάσεις συνολικά στην εκπαίδευση!!!
Τέτοιες απόψεις δεν βοηθάνε κανέναν. Ας κοιτάξουμε εμείς τι προτείνουμε και πως διασφαλίζουμε τα συμφέροντά μας και όχι να χαρακτηρίζουμε και να κατηγορούμε τους δασκάλους. Δηλ. και αυτοί μας φταίνει τώρα; Σε τελική ανάλυση δεν κάνουν κάτι που εσύ ή εγώ αν ήμασταν στη θέση τους δεν θα κάναμε!

skoud

Παράθεση από: tom στις 16 Απρ 2011, 07:31:33 ΜΜ
Σταύρο ξέρουμε τίποτα ως ΠΕΚΑΠ γι αυτό που λέει ο Παναγιώτης; Για την πληροφορική στο Δημοτικό από του χρόνου; Είναι πιθανό να κλειδώσει ο κλάδος και όταν παραιτείται κάποιος πληροφορικός, να παίρνουν δάσκαλο; Γιατί φαντάζομαι είναι απίθανο να διώξουν τους πληροφορικούς για να πάρουν δασκάλους...

Θωμά, τις ίδιες πληροφορίες είχαμε και εμείς πριν από 2-3 μήνες (Είχα κάνει μια νύξη εδώ:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.msg37156#msg37156).
Σε μία από τις συναντήσεις που είχαμε με τον Κουλαϊδή τον ρώτησα ακριβώς αυτό: "αν θα διδάσκουν οι ΠΕ19-ΠΕ20 Πληροφορική στο Δημοτικό και μετά τη λήξη του ΕΣΠΑ" και απάντησε κοφτά ότι η προσωπική του γνώμη είναι ΝΑΙ. (τόνισε το: "η προσωπική μου γνώμη")
Απ' ότι φαίνεται για του χρόνου δεν θα υπάρχει θέμα. Όταν τελειώσει όμως το ΕΣΠΑ και είμαστε στην ίδια κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα ως χώρα (που μάλλον θα είμαστε...), νομίζω ότι τα πράγματα θα δυσκολέψουν. Θα πρέπει να κάνουν αρκετούς διορισμούς και ...
Πρέπει πάντως να δούμε και αυτό το θέμα έγκαιρα.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Stefania

Τεχνική υποστήριξη, e-school, ελεύθερο λογισμικό και ιστοσελίδα. Το ωράριο στην πρωτοβάθμια είναι 24 ώρες. Αν διαθέσουμε τις 4 για όλα τα παραπάνω, διασφαλίζουμε τις θέσεις μας, μια για πάντα στα δημοτικά. Στα γυμνάσια και λύκεια υπάρχει τέτοια νοοτροπία από μερικούς, που δυστυχώς αυτά δεν μπορούν να υλοποιηθούν.

Επειδή όμως στην πρωτοβάθμια δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις, ας τα "απαιτήσει" η ΠΕΚΑΠ σε συνεννόηση με το Υπουργείο, σαν προαπαιτούμενα για όποιον θέλει να εργαστεί στα δημοτικά (όταν ανοίξουν οργανικές θέσεις). Για να μην πει κανείς ότι δεν γνώριζε, ότι διορίστηκε σαν εκπαιδευτικός και όχι τεχνικός, ότι, ότι...

za√‘ag




Ερώτηση στη Βουλή για τα θρησκευτικά και την πληροφορική στο "νέο" Λύκειο

Δημοσίευσα στο blog μου μια ερώτηση που έγινε στις 4/4/2011 στη Βουλή σχετικά με το μάθημα των θρησκευτικών και της πληροφορικής στο "νέο" Λύκειο.Την επερώτηση υπογράφουν τρεις βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς (Θανάσης Λεβέντης, Νίκος Τσούκαλης, Γρηγόρης Ψαριανός)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

skoud

Κοινή ανακοίνωση ΠΕΒ-ΠΕΚΑΠ για το νέο Λύκειο

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (Π.Ε.Β.) και η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), εκφράζουν από κοινού την έντονη διαμαρτυρία τους για τη θέση που επιφυλάσσει στις δύο επιστήμες αιχμής, τη Βιολογία και την Πληροφορική, το σχέδιο για το «Νέο Λύκειο».

Σε μια εποχή που οι δύο αυτές επιστήμες βρίσκονται σε φάση συνεχούς και ραγδαίας ανάπτυξής τους, παράγοντας συνεχώς νέες γνώσεις και τεχνολογίες που αλλάζουν άρδην την καθημερινότητα του ανθρώπου με τις διευρυνόμενες εφαρμογές τους, η θέση τους στο προτεινόμενο Λυκειακό πρόγραμμα είναι υποβαθμισμένη.

Η «συνάθροιση» των δύο διδακτικών αντικειμένων σε ένα ζεύγος αλληλοαποκλειόμενων μαθημάτων στη Β' και στη Γ' Λυκείου της Α' κατεύθυνσης (Θετικής), είναι ένα τελείως αντιπαιδαγωγικό μέτρο. Οι μαθητές θα αναγκάζονται να επιλέξουν και να διδαχθούν μόνο μία από τις δύο επιστήμες και θα στερούνται έτσι τις βασικές και θεμελιώδεις γνώσεις που θα τους πρόσφερε και η διδασκαλία της άλλης.

Είναι επίσης έξω από κάθε δεοντολογία οι μαθητές μόλις τελειώνουν την Α' Λυκείου να καλούνται να επιλέξουν ουσιαστικά την ανώτατη σχολή που τους ενδιαφέρει, ώστε να πάρουν και το ανάλογο μάθημα και αυτό να συμβαίνει μόνο για αυτά τα διδακτικά αντικείμενα, ενώ όλα τα άλλα μαθήματα του Νέου Λυκείου θα έχουν, σωστά, διακριτή και μοναδική θέση.

Οι δύο Ενώσεις εκφράζουν την κοινή τους θέληση να αγωνιστούν δυναμικά και σε όλα τα επίπεδα, ώστε τα μαθήματα της Βιολογίας και της Πληροφορικής να βρουν τη θέση που τους αρμόζει στο Νέο Λύκειο, θέση που θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης των μαθητών μας στη σύγχρονη κοινωνία.

Ο Πρόεδρος της Π.Ε.Β. Μάνος Παπαδάκης
Ο Πρόεδρος της Π.Ε.ΚΑ.Π. Άρης Λούβρης


http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/PEV-PEKAP.pdf
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

pgrontas

Πολύ καλή κίνηση η προσέγγιση της ΠΕΒ. Δεν είναι δυνατόν οι πιο σημαντικές επιστήμες του 21ου αιώνα να είναι αμοιβαίως αποκλειόμενες.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson