Θεωρίες που βρίσκονται εις διπλούν στο σχολικό.

Ξεκίνησε από ntzios kostas, 15 Μαΐου 2009, 07:36:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Μερικές θεωρίες που βρίσκονται εις διπλούν στο σχολικό βιβλίο είναι οι ακόλουθες:


Ορισμός δεδομένα και πληροφορίας.


σελίδα 8 (κίτρινο πλαίσιο) vs σελίδα 53 παράγραφος 3.1 (πρώτη παράγραφος)

Λειτουργίες του υπολογιστή:

σελίδα 19 τελευταία παράγραφος vs σελίδα 117 τελευταία παράγραφος της 6.1

Τι είναι πίνακας;

σελίδα 187 πράσινο πλαίσιο vs παράγραφος 3.3 τελευταία παράγραφος

Πλεονεκτήματα τμηματικού προγραμματισμού

σελίδα 132 παράγραφος 6.4.2 VS παράγραφος 10.3 σελίδα 208

Ταξινόμηση

σελίδα 66 πράσινο πλαίσιο VS  3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)

Συγχώνευση

σελίδα 200 VS 3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)


Επίσης πολλές θεωρίες βρίσκονται και στο Γλωσσάριο στη σελίδα 327. Αν γράψει ένας μαθητής για παράδειγμα για το τι είναι αντικειμενοστραφής προγραμματισμός αυτό που γράφει το γλωσσάριο, θα θεωρηθεί σωστό;


Αν κάποιος συνάδελφος έχει υπόψη του τίποτα άλλο «διπλό» στη θεωρία καλό είναι να το επισημάνει, ώστε να τις μαζέψουμε όλες μαζί σε ένα αρχείο.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

evry


  Στις βασικές λειτουργίες μήπως πρέπει να ρωτήσουμε αν θεωρείται και η ολίσθηση?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Σκοπιές μελέτης.

σελίδα 27   2.2 (Υλικού , Γλωσσών προγρ.)  vs  σελίδα 53 3.1  (Υλικού , Γλωσσών προγρ.)


petrosp13

Παράθεση από: andreas_p στις 15 Μαΐου 2009, 09:19:42 ΜΜ
Σκοπιές μελέτης.

σελίδα 27   2.2 (Υλικού , Γλωσσών προγρ.)  vs  σελίδα 53 3.1  (Υλικού , Γλωσσών προγρ.)

:o
To ένα αφορά αλγορίθμους και το άλλο δεδομένα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p


ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

andreas_p

Και βέβαια , ο Πέτρος , έχει δίκιο.  Απλά όταν ζητηθεί να αναπτύξει (ο μαθητής) τις πρώτες δύο σκοπιές -επειδή έχουν κοινό τίτλο (αλγόριθμοι , δεδομένα) - συγχέει τις περιγραφές. Το έχω διαπιστώσει γι' αυτό το αναφέρω. 

evry


  Ανδρέα έχεις δίκιο, πολλοί μαθητές συγχέουν τις δύο αναφορές και ξέρεις γιατί? Γιατί κανείς δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει. Αναρωτιέμαι τα συγκεκριμένα κομμάτια τι σκοπό έχουν, ποιος θα τα μάθει απέξω καλύτερα? Πραγματικά αμφιβάλλω αν υπάρχει ένας μαθητής που να έχει κατανοήσει πλήρως τα συγκεκριμένα κομμάτια του βιβλίου.
    Φαντάζομαι να μη βάλει η επιτροπή κάτι τέτοιο, εκτός αν για να κάνουν οικονομία (όπως έκαναν και με τα Σάββατα) βάλουν την ίδια επιτροπή ΑΕΠΠ και ΑΟΔΕ
σου λέει και τα δύο παπαγαλία είναι
Με τέτοια θέματα έχουν άδικο γονείς και μαθητές που ταυτίζουν τα 2 μαθήματα και τα θεωρούν σίγουρα 100άρια?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Μια και μίλησες για γονείς.  Αλλά τι φταίνε και αυτοί (δλδ εμείς).
Φέτος είχα ένα εξαιρετικό τμήμα εικοσιενός (21) μαθητών. Άριστοι σε επίδοση, ήθος και συνεργασία.
Στους εννέα (9) απ' αυτούς,  έβαλα 20 (Α', Β' τετρ.), χωρίς κατ' ανάγκη να τ' αξίζουν. Κατ' αντιστοιχία ακολούθησαν (φθίνοντες) οι υπόλοιποι βαθμοί μέχρι ... Β[21]=11 !!! Θα μου πεις γιατί τό ' κανες. Ε, η περσινή 'φοβική' επιτροπή , μάς φόβισε λίγο. Έβαλε τα πιο εύκολα και βλακώδη θέματα της περιόδου 2001 έως 2008. Φέτος ; Η νέα επιτροπή ;  Έχουμε και εκλογές ! Θα σταθεί στο ύψος της ; Ή θα εκτελέσει εντολές.   Θα συνεχίσω με μια περίπτωση εγκεφαλικής άνοιας ή αν θέλεις 'ο πνιγμένος προσπαθεί να πιαστεί απ' όπου νά' ναι'  και χωρίς να το καταλάβει κάνει κινήσεις ή ενέργειες που τον οδηγούν στο να χάσει και τη στοιχειώδη αξιοπρέπειά του.   Συνεχίζεται ...

evry


  Όπως τα περιγράφεις οι βαθμοί σου ακούγονται κανονικοί και όχι φουσκωμένοι. Για έλα στην Αθήνα να δεις τι γίνεται σε μερικά σχολεία, που πέφτουν τα 20άρια βροχή.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Προφανώς θα πρόκειται για ιδιωτικά σχολεία. Όπου η δαμόκλειος σπάθη της  μη ανανέωσης της σύμβασης είναι ορατή και απειλητική. Γιατί στο δημόσιο σχολείο, αν είσαι 'εντάξει', τι έχεις να φοβηθείς ή τι έχεις να κουκουλώσεις (είναι και επίκαιρο) ;

evry

  Μπα, εγώ για δημόσια σχολεία μιλάω, όπου ο καθηγητής σκέφτεται πως θα ελαχιστοποιήσει την γκρίνια από τους γονείς και πως θα γίνει αρεστός, έτσι βάζει σε όλους υψηλούς βαθμούς.
   Όσο για το "αν είσαι εντάξει" που λες, έχει διάφορες ερμηνείες. Θα σου πω ένα παράδειγμα, σε ένα σχολείο στην περιοχή μου την μια χρονιά ήταν ένας πολύ φιλότιμος καθηγητής ο οποίος έκανε καλύτερη δουλειά από αυτή που γινοταν στο φροντιστήριο. Όλοι οι μαθητές το παραδέχονταν. Ωστόσο στους βαθμούς δεν ήταν και τόσο γενναιόδωρος όπως στο μάθημά του, χωρίς όμως να είναι αυστηρός. Για παράδειγμα έβαζε σε κάθε μαθητή 2 μονάδες παραπάνω από όσο τον αξιολογούσε αντικειμενικά. Στην ενημέρωση γονέων δέχθηκε πολλά παράπονα από τους γονείς με κυριάρχο επιχείρημα το "εσύ θα φτιάξεις τον κόσμο? τι το παίζεις? ότι κάνεις σωστά τη δουλειά σου?"
    Την επόμενη χρονιά έφυγε από το σχολείο και ήρθε στη θέση του μια κυρία, νέα ωραία και εξαιρετικά καλοντυμένη που ενέπνεε έναν επαγγελματισμό. Παραθέτω παρακάτω δείγμα του κώδικά της
ΓΙΑ α <- 1 ΜΕΧΡΙ 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
   ΓΡΑΨΕ α
ΤΕΛΟΣ_ΓΙΑ

Στο τετράμηνο έβαλε εξαιρετικά υψηλούς βαθμούς, στους μισούς 20 και στους άλλους από 16 και πάνω. Όλα τα παιδιά παραδέχονταν ότι ήξεραν το μάθημα καλύτερα από εκείνη. Παρ'όλα αυτά κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε για τίποτα. Αφού θα τα έκαναν στο φροντιστήριο ούτως ή άλλως και είχαν και το 20 στο τσεπάκι.
Αυτό είναι το σύστημά μας, και αυτό το σύστημα θέλει να περάσει και ο κ. Μπαμπινιώτης, να μετράει δηλαδή ο βαθμός του σχολείου για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Φαντάζεστε τι θα γίνει έτσι? Μιλάμε για χειρότερα πράγματα από αυτά που γίνονται τώρα.

Παρεπιπτόντως ξέρετε ποιο είναι το πρώτο αποτέλεσμα του διαλόγου για την παιδεία που συντονίζει ο Μπαμπινιώτης?
Το υπ. Παιδείας ιδρύει Εργαστήριο Γλωσσολογίας «Γεώργιος Μπαμπινιώτης»

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Τέτοιο σύστημα ... να το χαίρονται  !!!
Αργά ή γρήγορα (μάλλον γρήγορα) θα ενσωματωθούν σ' αυτό και οι τελευταίοι ... ρομαντικοί !!! Το θέμα είναι ποιος θα πληρώνει το 'μάρμαρο'.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Και αυτά που αναφέρατε δεν αφορούν μόνο την ειδικότητά μας καθώς, το ίδιο συμβαίνει με τους υψηλούς βαθμούς στα περισσότερα μαθήματα κατεύθυνσης.

ntzios kostas

Επαναφέρω κάτι που είχα γράψει πέρσι τέτοια εποχή. Ας υπάρχει σε πρώτη γραμμή για καλό και για κακό.

Μερικές θεωρίες που βρίσκονται εις διπλούν στο σχολικό βιβλίο είναι οι ακόλουθες:


Ορισμός δεδομένα και πληροφορίας.


σελίδα 8 (κίτρινο πλαίσιο) vs σελίδα 53 παράγραφος 3.1 (πρώτη παράγραφος)

Λειτουργίες του υπολογιστή:

σελίδα 19 τελευταία παράγραφος vs σελίδα 117 τελευταία παράγραφος της 6.1

Τι είναι πίνακας;

σελίδα 187 πράσινο πλαίσιο vs παράγραφος 3.3 τελευταία παράγραφος

Πλεονεκτήματα τμηματικού προγραμματισμού

σελίδα 132 παράγραφος 6.4.2 VS παράγραφος 10.3 σελίδα 208

Ταξινόμηση

σελίδα 66 πράσινο πλαίσιο VS  3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)

Συγχώνευση

σελίδα 200 VS 3.2 παράγραφος (μία από τις βασικές πράξεις επι των δομών δεδομένων)


Επίσηςπολλές θεωρίες βρίσκονται και στο Γλωσσάριο στη σελίδα 327. Αν γράψειένας μαθητής για παράδειγμα για το τι είναι μεταβλητή αυτό που γράφει το γλωσσάρι, θα θεωρηθεί σωστό;


Ανκάποιος συνάδελφος έχει υπόψη του τίποτα άλλο «διπλό» στη θεωρία καλόείναι να το επισημάνει.

                        
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...