ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παναγιώτη, τα παιδιά που δεν θα επιλέξουν το 5ο μάθημα, τι θα κάνουν στις πρόσθετες ώρες που θα είναι αρκετές (μίνιμουμ 4);
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Τα παιδιά σήμερα διδάσκονται 4 μαθήματα γενικής και κάποιο επιλογής όλη τη χρονιά
και δηλώνουν τον Φεβρουάριο ποιο γενικής θα εξεταστούν πανελλαδικά (τα υπόλοιπα ενδοσχολικά)
καθώς το αν επιθυμούν να εξεταστούν ενδοσχολικά ή πανελλαδικά το επιλογής (αν πρόκειται για το σχέδιο ή την ΑΟΘ). Δεν υπάρχουν πρόσθετες/κενές ώρες στο σχολείο, όλοι οι μαθητές διδάσκονται όλα τα μαθήματά τους!

προφανώς υπάρχουν πολλοί τρόποι υλοποίησης μιας σκέψης.

Katsadouros_Dhm

Αν κατάλαβα καλά το σενάριο ο μαθητής θα διδάσκεται ούτως ή άλλως 5 μαθήματα κατεύθυνσης.
Αρα θα πρέπει να γίνει αναπροσαρμογή των ωρών ώστε να χωρούν και τα 5 μαθήματα στο εβδομαδιαίο ωράριο και ο μαθητής θα επιλέγει αν θα δώσει πανελλήνιες στα 4 ή στα 4+1 μαθήματα.

dpa2006

Παράθεση από: seibei στις 26 Ιαν 2015, 08:28:12 ΜΜ
Παιδια με όλον το σεβασμό, οι μηχανολόγοι δεν έχουν να κάνουν σχεδόν καθόλου με Χημεία. Δεν είναι αυτοί που παρασκευάζουν τα καύσιμα!
Ρωτήστε οποιονδήποτε μηχανολόγο, ειδικά όποιον έχει τελειωσει τα τελευταία χρόνια. Θα σας βεβαιώσει ότι η βαρύτητα πληροφορικής-χημείας για
τις σπουδές τους είναι της τάξης του 95-5 %.
Το γεγονός άλλωστε, ότι απουσιάζει από το πρόγραμμα σπουδών τους μάθημα τύπου "Χημεία Ι, ΙΙ, Οργανική, Ανόργανη, Εισαγωγή στην Χημεία κτλ κτλ "
δεν είναι καθόλου τυχαίο!

Δεν μπορώ να φανταστω πως θα βρέθει τμήμα Μηχανολόγων που θα προτείνει Χημεία και όχι Πληροφορική...

Δεν διαφωνώ με το γεγονός ότι οι μηχανολόγοι δεν κατασκευάζουν καύσιμο,είναι αντικείμενο Χημικών και Χημικών Μηχανικών και Τεχνολόγων Χημείας και Πετρελαίου(ας μην τα ξεχνάμε ως τμήματα)
Θα θεωρούσα λογικότερο τα Μαθηματικά ως μάθημα βαρύτητας για το αντικείμενο του Μηχανολόγου αν και δεν αποκλείω την Πληροφορική,απλά πιστεύω πως στα τμήματα αυτά δεν θα υπάρξει επιλογή μόνο μεταξύ Πληροφορικής-Χημείας.

Και κάτι ακόμη,θα χρειαστεί συγγραφή νέων βιβλίων μετά το νέο αναλυτικό πρόγραμμα;
και ο οδηγός σπουδών των μηχανολόγων:
Οδηγός σπουδών ακαδημαϊκού έτους 2013-2014 (έγκριση από Γ.Σ. Σχολής 15/07/2013)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ΠΛΑΤΑΝ

Παιδιά, η καθημερινή σήμερα σε πρωτοσέλιδο μιλάει για τέσσερα μαθήματα και για έξι επιστημονικά πεδία. Δηλαδή, ούτε το επιστημονικό πεδίο των παιδαγωγικών καταργείται, όπως ακούστηκε τις τελευταίες μέρες, αλλά ούτε και τα μαθήματα γίνονται πέντε. Όμως ο μαθητής θα μπορεί να δηλώσει δύο επιστημονικά πεδία. Τώρα, πώς μπορεί να γίνει αυτό με τέσσερα μαθήματα, εγώ δε μπορώ να το καταλάβω.

http://www.kathimerini.gr/801696/article/epikairothta/ellada/rizikes-allages-sthn-paideia

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Aggelikoula


P.Tsiotakis

ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΤΟΥ 2016

360pedia

"Τρία σενάρια εξετάζονται το Υπουργείο Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων για τις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2016. Προκρίνει τη λύση των παρεμβάσεων  στο σύστημα του Νέου Λυκείου με τα 6 Επιστημονικά Πεδία και τα 4 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα αντί της πλήρους επιστροφής στο προηγούμενο σύστημα. Στόχος να έχουν οι υποψήφιοι πρόσβαση σε περισσότερες σχολές χωρίς να ανατραπεί η προετοιμασία που ήδη έχουν κάνει.... >>>>>>>"

petrosp13

Πώς θα ανοίγει κάποιος πεδίο για το οποίο δεν έχει εξεταστεί;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Φεβ 2015, 10:11:15 ΜΜ
ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΤΟΥ 2016

360pedia

"Τρία σενάρια εξετάζονται το Υπουργείο Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων για τις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2016. Προκρίνει τη λύση των παρεμβάσεων  στο σύστημα του Νέου Λυκείου με τα 6 Επιστημονικά Πεδία και τα 4 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα αντί της πλήρους επιστροφής στο προηγούμενο σύστημα. Στόχος να έχουν οι υποψήφιοι πρόσβαση σε περισσότερες σχολές χωρίς να ανατραπεί η προετοιμασία που ήδη έχουν κάνει.... >>>>>>>"

Πέρα απο τις  πιθανά κοινές σχολές τύπου Στρατιωτικές, Παιδαγωγικές που μπορεί να είναι σε όλες τις ΕΠΕ, οι μοναδικές ΕΠΕ που μπορούν να έχουν κοινές σχολές είναι η δική και της Χημείας...

Δεν υπάρχουν άλλες κοινές σχολές. χωρίς 5 μαθήματα...

petrosp13

Αν θεωρήσουν άνοιγμα επιλογών των υποψηφίων τις παιδαγωγικές και τις στρατιωτικές σχολές, τότε η γελοιότητα διογκώνεται αντί να εξαφανίζεται
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr


Spyridon

Παράθεση από: makisele στις 07 Φεβ 2015, 07:57:57 ΜΜ
http://dictyo.gr/index.php/categories/item/18711-erxetai-neo-systima-eisagogis-sta-panepistimia
μου θυμίζει το 4+1

Στο Γ) για όλο το πεδίο των Τεχνολογικών επιστημών το 4ο μάθημα είναι η Πληροφορική. Μάλλον από κεκτημένη ταχύτητα ε;