Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Νίκος Αδαμόπουλος

#45
Ενδεικτικές λύσεις...

(επειδή φαίνεται να έχουμε θέμα... το 3ο Θέμα το δίνω με πίνακες!)  >:D

VAIOS

Εννοείται ότι δεν θα κοπούν μονάδες για χρήση πινάκων.

chzisi

Κι έμενα μαθητής μου το έλυσε με πίκακα το Γ. Η λύση του είναι σωστή, γιατί να χάσει βαθμό? δεν είναι επιστημονικά αποδεκτή λύση?
Παρακαλώ αν δωθεί κάποια οδηγία στους βαθμολογητές, αν μπορούν να μας κρατήσουν ενήμερους....

Σούλας Βασίλης

#48
Λύσεις.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Γιάννης Σ.

Πως και έβαλαν πιο εύκολα φέτος; Κάνας φούρνος θα γκρέμισε... Ούτε υποπρογράμματα... Το κακό είναι ότι το 3ο θέμα τα τελευτάια χρόνια έχει 'απομακρυνθεί' από την καθαρή δομή επανάληψης χωρίς πίνακες που μπήκε σήμερα - όπως ΄παλαιότερα 2007 κ.α. - και πολλά παιδι, τουλάχιστον στο σχολείο μου χρησιμοποιήσαν πίνακα στο 3ο θέμα ενώ ο αριθμός των επαναλήψεων είναι άγνωστος...
:( 

Σούλας Βασίλης

Πιστεύω ότι στο θέμα Γ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την χρήση πινάκων. Είναι αλγόριθμος.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

methenitis

@Greendaz.
Σε βαθμούς δεν πιστεύω να δούμε τρελές διαφορές.
Εκτός απο το 2ο θέμα που ήταν γελοίο όλα τα άλλα είχαν τις παγίδες τους.
Πιστεύω τα ίδια με πέρσι , μπορεί και λίγο χειρότερα. Απλώς θα έχουμε μικρότερο αριθμό κάτω απο την βάση αλλά χαμηλότερο σε αυτούς πάνω απο 18.

Γιαννούλης Γιώργος

Και στο σχολείο που είμαι όλοι το λύσαν με πίνακες.
Κατά την γνώμη μου η χρήση πινάκων (στατική δομη, άρα η γνώση του μεγέθους πρέπει να είναι γνωστή ΠΡΙΝ την εκτέλεση του προγράμματος ειτε με σταθερά (που δεν έχει η ψευδογλώσσα) ή με Δεδομένα //Π,Ν// που έχει η ψευδογλώσσα (και στον αλγόριθμο αναζήτησης και στην ταξινόμηση περνάει το Ν στο βιβλίο...)).
Αφού το διαβάζουμε δεν μπορούμε χρησιμοποιήσουμε πίνακα. Αυτό πιστεύω. Επίσης δεν είχε κάποιο ερώτημα που να μήν εβγαινε χωρις τον πίνακα οπότε... πιστεύω οτι πρέπει να κόψουν λίγο για την χρήση πίνακα αλλα το ίδιο για όλους με οδηγία προς βαθμολογητές...

Στο Δ4 μπορούν να το κάνουν είτε με 3 Οσο, με μετρητές ωστε να ξέρουν πόσα εμφάνισαν, είτε αντιγράφοντας τα σε 3 πίνακες, να τους ταξινομήσουν και να βγάλουν τα 3 πρώτα για τον καθένα.

Αυτά

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαΐου 2010, 12:16:03 ΜΜ
Λύσεις.

Έχεις κάνει λάθος στις λύσεις στο
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC2 και ΝC2 > ΝC3 τότε

είναι
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC1 και ΝC2 > ΝC3 τότε

άτιμο copy paste :P

Σούλας Βασίλης

ΠαράθεσηΈχεις κάνει λάθος στις λύσεις στο
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC2 και ΝC2 > ΝC3 τότε

είναι
Αλλιώς_Αν ΝC2 > ΝC1 και ΝC2 > ΝC3 τότε

άτιμο copy paste :P

Ο δαίμων του copy-paste!!!!!!!  :D
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 28 Μαΐου 2010, 11:47:57 ΠΜ
Από τη στιγμή που υπάρχει άνω όριο στο πλήθος των αθλητών (πόσοι να είναι 20, 50, 1000, 20000;) τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας. Ακόμα και στη ΓΛΩΣΣΑ αν δινόταν η λύση θα μπορούσαν να δηλώνονται οι σχετικοί πίνακες χρησιμοποιώντας ένα τέτοιο μέγιστο πλήθος θέσεων κι ας γινόταν χρήση λιγότερων στη συνέχεια. Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να θεωρηθεί λάθος...

Πως υπάρχει άνω όριο αφού δεν μας λέει τιποτα? Μόνο και μόνο που λέμε πόσοι να είναι πάει να πεί οτι δεν υπάρχει άνω όριο, οπως και δεν υπάρχει χειρότερη επίδοση (μόνο με αυθαιρεσία...)

petrosp13

Εφόσον δίνει ο χρήστης των αριθμό των δεδομένων που θα εισάγει, μπορεί να υλοποιηθεί με πίνακα
Ακόμα και σε ΓΛΩΣΣΑ, θα μπορούσε να δηλωθεί πίνακας με μεγάλο αριθμό στοιχείων και να χρησιμοποιηθεί μέρος του για την αποθήκευση των δεδομένων
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Σ.

Νομίζω ότι επειδή με τη χρήση πίνακα το 3ο θέμα γίνεται πολύ εύκολο, θα αφαιρεθεί κάποια βαθμολογία. Πάντως τα παιδιά τελείωσαν νωρίς...

amavidis

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2010, 12:42:56 ΜΜ
Εφόσον δίνει ο χρήστης των αριθμό των δεδομένων που θα εισάγει, μπορεί να υλοποιηθεί με πίνακα
Ακόμα και σε ΓΛΩΣΣΑ, θα μπορούσε να δηλωθεί πίνακας με μεγάλο αριθμό στοιχείων και να χρησιμοποιηθεί μέρος του για την αποθήκευση των δεδομένων
Πόσο μεγάλος δηλαδή; Συμφωνώ ότι μπορούμε να είμαστε λίγο χαλαροί, δεδομένων και των κενών που έχει το διδακτικό υλικό αλλά να μη ξεχάσουμε και τα βασικά.. 

petrosp13

Το μάθημα διδάσκει την ελευθερία στην σκέψη και την υλοποίηση και θα αφαιρέσουμε μονάδες για διαφορετικό τρόπο λύσης;

Παράθεση από: amavidis στις 28 Μαΐου 2010, 12:48:01 ΜΜ
Πόσο μεγάλος δηλαδή; Συμφωνώ ότι μπορούμε να είμαστε λίγο χαλαροί, δεδομένων και των κενών που έχει το διδακτικό υλικό αλλά να μη ξεχάσουμε και τα βασικά.. 

Όσο χρειάζεται
Αφού μιλάμε για μαθητικούς αγώνες, δεν νομίζω οι αγωνιζόμενοι να είναι πάνω από π.χ. 10000
Και αυτά είναι τα βασικά...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής