Ερωτήσεις, ασκήσεις και θέματα για την ΑΕΠΠ

Ξεκίνησε από alkisg, 10 Ιαν 2003, 03:56:10 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

#15
Ασφαλώς είναι καθηγητής.  Και αυτό από μόνο του δεν αρκεί.  Πρέπει να είναι διορισμένος καθηγητής πληροφορικής και επιπλέον να έχει διδάξει το συγκεκριμένο μάθημα.

Εγώ βέβαια δεν είπα οτι η λύση σου θα θεωρηθεί από το βαθμολογητή λάθος, αφού είναι απόλυτα σωστή και ο βαθμολογητής θα το δεί.  

Όμως είναι λίγο παρακινδυνευμένο να διδαχθεί ένας τόσο σφιχτός τρόπος κωδικοποίησης σε 'αρχάριο' προγραμματιστή.  Χρειάζεται κάποια πείρα για να κάνει κανείς τέτοιο (σφιχτό) κώδικα με ασφάλεια.  Ή καλύτερα, απλά είναι ασφαλέστερο για τον αρχάριο προγραμματιστή (το μέσο μαθητή της 3ης Λυκείου) να αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα σπάζοντάς το σε ενότητες.

Και βέβαια, εάν το μάθει απ'αρχής με τα απλά προβλήματα, μπορεί αργότερα να το εφαρμόσει και σε άλλη κλίμακα.  Είναι ένας τρόπος σκέψης και αντιμετώπισης (επίλυσης) προβλημάτων.  Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος διαφορετικός είναι απαραίτητα λάθος.



Παράκληση, οτιδήποτε αφορά τις πανελλαδικές, ας μπαίνει στο εξής στο αντίστοιχο θέμα "Πανελλαδικές 2002-2003" ΄που δημιουργήθηκε γι'αυτό το σκοπό ώστε να μη φορτώνουμε το θέμα "Ερωτήσεις, ασκήσεις και θέματα για την ΑΕΠΠ"
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)