Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Παράθεση από: Keep Growing στις 29 Ιουλ 2013, 08:58:35 ΜΜ
Θα στείλω σε λίγο το παρακάτω κείμενο.

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι

Μετά τα όσα πέρασαν και περνάνε οι μαθητές μας, οι γονείς τους αλλά και εμείς οι εκπαιδευτικοί, και ιδιαίτερα οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, εξαιτίας της κρίσης σε όλα τα αξιακά κοινωνικοπολιτικά συστήματα με αφορμή την οικονομική κρίση, έρχονται τώρα και τα δημοσιεύματα των εφημερίδων να βάλουν και αυτά το σαδιστικό κατιτίς τους πάνω στα βασανισμένα κορμιά του παιδευτικού μας συστήματος.

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι

Πως είναι δυνατόν, αυτά τα κορμιά, έτσι όπως έχουν απογυμνωθεί, από αξιοπρέπεια, από αξίες, όρεξη για ζωή, όρεξη για δημιουργία, από σύγχρονα εργαλεία, να σύρουν το εθνικό μας παιδευτικό άρμα, στους κακοτράχαλους δρόμους του μέλλοντός μας;

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι

Και το μέλλον; Πως το φαντάζεστε το μέλλον; Θα είναι ένα αδιέξοδο στο οποίο θα καταλήξει το εθνικό παιδευτικό μας άρμα, ύστερα από χιλιάδες μίλια ταπείνωσης, εξευτελισμού, απαξίωσης στον κακοτράχαλο μονόδρομο;

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.

Κοιτάξτε με προσοχή την επόμενη φορά που θα βρεθείτε μπροστά σε έναν καθρέπτη.
Συγκεντρωθείτε σε αυτό που βλέπετε. Είναι ο εαυτός σας ή ένα ανοικτό παράθυρο στο μέλλον;


Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.

Περιμένω με αγωνία την απάντησή σας.


Παναγιώτης Πέντσας
Καθηγητής Πληροφορικής

δεν αναφέρεις ΤΙ λένε τα δημοσιεύματα..Κάποιοι δεν θα έχουν ιδέα για ποιο πράγμα στέλνεις την επιστολή.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Keep Growing

Νομίζω συνάδελφε πως καταλαβαίνουν μια χαρά τι λένε τα δημοσιεύματα,  αλλά μια και το παρατήρησες μπορώ να κάνω κάποιες τροποποιήσεις πριν το στείλω σε alfavita, esos, κλπ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Οκ, το έστειλα και 'γω. Οι μισοί το πήραν χωρίς την προθήκη και οι άλλοι μισοί με την προσθήκη.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Πάντως, διαβάζω θριαμβολογίες των Χημικών για την αναβάθμιση του μαθήματος τους που (τάχα) υποβαθμίστηκε με το σύστημα Αρσένη, οι Βιολόγοι είναι σχετικά επιφυλακτικοί και οι Οικονομολόγοι φοβούνται ότι θα χάσουν τις ώρες τους από Νομικούς/Κοινωνιολόγους
Η μεγάλη πλάκα είναι ότι οι Οικονομολόγοι φοβούνται και εξεγείρονται για πιθανή κατάργηση του ΑΟΔΕ, ένα μάθημα που πρώτα οι ίδιοι θεωρούν αναχρονιστικό και δεν αντέχουν να το κάνουν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Ιουλ 2013, 10:20:41 ΜΜ
Πάντως, διαβάζω θριαμβολογίες των Χημικών για την αναβάθμιση του μαθήματος τους που (τάχα) υποβαθμίστηκε με το σύστημα Αρσένη, οι Βιολόγοι είναι σχετικά επιφυλακτικοί και οι Οικονομολόγοι φοβούνται ότι θα χάσουν τις ώρες τους από Νομικούς/Κοινωνιολόγους
Η μεγάλη πλάκα είναι ότι οι Οικονομολόγοι φοβούνται και εξεγείρονται για πιθανή κατάργηση του ΑΟΔΕ, ένα μάθημα που πρώτα οι ίδιοι θεωρούν αναχρονιστικό και δεν αντέχουν να το κάνουν

Να γίνει καμία 'στραβή' όπως πριν κάποιες μέρες που άλλους περιμέναμε και άλλοι απολύθηκαν....να δω τι θα λένε όλοι αυτοί..

Γιάννης Αναγνωστάκης

Έχει μιλήσει κανείς με κάποιον επίσημο εκπρόσωπο μας, να μας πει τι μέλλει γενέσθαι ; Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις, πέρα από τις ανακοινώσεις?

nikosx

νομίζω ότι δεν έχει ουσία και δεν είναι και σωστό από την πλευρά μας να μπλέκουμε συνάδελφους άλλων ειδικοτήτων σε όλο αυτό
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

#187
Μίλησα με την συντάκτρια του άρθρου και μου τόνισε πως η πληροφόρηση είναι κατευθείαν από τον ΥΠΟΥΡΓΟ.
Επίσης, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι το esos, που είναι σχεδόν η επίσημη εκπαιδευτική πύλη του υπουργείου, δεν ανέφερε πουθενά για το πως θα είναι το σχεδιο. Να είμαστε σε επιφυλακή κρατώντας όμως μικρό καλάθι..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Καλά, η συντάκτρια πρέπει να πει κάτι για να στηρίξει το άρθρο της
Πολύ πρόχειρο όμως αυτό που παρουσιάστηκε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: che στις 29 Ιουλ 2013, 02:42:46 ΜΜ
Αυτό το ρωτάω γιατί μετά από ερώτηση που έκανα στον κύριο Κάτσικα στον προσωπικό του λογαριασμό στο FB έλαβα την εξής απάντηση :

Καλημέρα!
Δεν έχει ζητηθεί καμία γνωμοδότηση από το ΕΣΥΠ, επί κανενός νομοσχεδίου.
Φιλικά
ΣΚ

Είναι δυνατόν να ισχύει αυτό για ένα νομοσχέδιο το οποίο είναι σχετικά έτοιμο ?

Επίσης από το πολιτικό γραφείο του Καράογλου μου είπαν ότι ο Υπουργος μπορεί να συναντήσει τον όποιον σύλλογο καθηγητών πληροφορικής για να τον ενημερώσει επί του θέματος. Και μου έδωσαν κάποια τηλέφωνα του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης .
Η ΠΕΚΑΠ κωφεύει ? Ωραία την έβγαλε την ανακοίνωση . Δεν θα έπρεπε να δρομολογηθούν συναντήσεις είτε με κάποιον υπουργό είτε σίγουρα με τον Κάτσικα ?

Μάθαμε τι έγινε με αυτό το θέμα ; Κανονίστηκε κάποια συνάντηση;

che

Εγώ έστειλα mail σε 6 άτομα του πεκαπ Θεσσαλονίκης. Στο προεδρείο δηλαδη. Τους ενημέρωσα ότι μπορούν να κλείσουν ραντεβού και ότι ο υπουργός μπορει να τους δει πάντα σύμφωνα με αυτα που μου απάντησαν από το γραφείο του. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση δυστυχώς. Αν εχει κάποιος καλύτερη πρόσβαση στην πεκαπ ίσως βοηθούσε.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

che

Τι να πω. Μάλλον. Επίσης σημαντικό ειναι να ενεργοποιηθούν οι πανεπιστημιακοί. Έχουμε προσβάσεις εκεί σε κανένα μεγάλο κεφάλι ;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Κάποιος απο το forum, διάβασα απο σε προηγούμενη δημοσίευση έχει φίλο στο fb τον Κάτσικα. Υπάρχει περίπτωση να τον ενημερώσει για την κατάσταση που πάει να διαμορφωθεί και να του ζητήσει να παρέμβει?

che

Εγώ τον έχω κάνει προχθές και για να είμαι ειλικρινής όταν τον ενόχλησα είτε με mail είτε μέσω fb μου απάντησε ευγενικοτατα. Τώρα για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω κατα ποσο σοβαρό θα ήταν να του ζητήσω παρέμβαση. Νομίζω ότι πάλι η πεκαπ πρέπει να παρέμβει. Δεν είμαι κάποιος επίσημα εκλεγμένος και δεν αντιπροσωπευω κάποιον επίσημα.