ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Ολόκληρη η μεθόδευση ξεδιπλώνεται

http://360pedia.gr/sxoles-neo-exetastiko

Και φυσικά ο επαναορισμος τη έννοιας του επστημονικού πεδίου

Άλλωστε τα είπαμε, πρώτη φορά...

vtsakan

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Απρ 2015, 08:17:26 ΠΜ
Ολόκληρη η μεθόδευση ξεδιπλώνεται

http://360pedia.gr/sxoles-neo-exetastiko

Και φυσικά ο επαναορισμος τη έννοιας του επστημονικού πεδίου

Άλλωστε τα είπαμε, πρώτη φορά...

Οικονομικές σχολές από την θετική;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

dtzimas

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 07 Απρ 2015, 12:02:39 ΠΜ
Οπότε αυτό που θέλουμε εμείς και οι Φυσικοί και οι Οικονομολογοι  είναι να υπερασπιστούμε τη φυσική ως μάθημα επιλογής.

+1

Πέτρος Κ.

Συνοπτικά, τα προβλήματα (σε σχέση με την Πληροφορική ) είναι:

1. Οι μαθητές που στοχεύουν σε σχολές Πληροφορικής ήδη προετοιμάζονται στο μάθημα της Φυσικής γιατί αυτό ξέρουν ότι θα ισχύσει τον επόμενο χρόνο. Το προτεινόμενο σύστημα τους αιφνιδιάζει και ανατρέπει τον προγραμματισμό τους καθώς τώρα θα κλιθούν να εξεταστούν στις Αρχές Οικονομίας ή την Χημεία αντί για την Φυσική ή το ΑΕΠΠ αντίστοιχα.

2. Δημιουργούνται στρεβλώσεις καθώς θα εισάγονται μαθητές στην Πληροφορικής έχει διδαχθεί και εξετασθεί στο μάθημα της Πληροφορικής (ΑΕΠΠ)

Για να λυθούν τα παραπάνω προβλήματα πρέπει

1. Οι Πληροφορικές (και οι συναφείς σχολές ) να μπουν σε ξεχωριστό πεδίο (όπως άλλωστε οι μαθητές γνωρίζουν ότι θα ισχύσει) και σε αυτές να εισάγονται οι μαθητές εξεταζόμενοι στα μαθήματα Μαθηματικά Κατ + Φυσική Κατ + ΑΕΠΠ

2. Η εισαγωγή τους μπορεί να γίνει είτε από την ομάδα των Θετικών Σπουδών (όπου ήδη υπάρχουν αυτά τα μαθήματα) είτε στην Ομάδα ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ αν αντικατασταθεί το μάθημα της Ιστορίας Κατ. (που δεν εξετάζεται) με Φυσική Κατ.

pgrontas

Παράθεση από: gkipos στις 06 Απρ 2015, 11:50:10 ΜΜ
Συμφωνώ πως έτσι τελικά θα αντιμετωπιστεί. Είπαμε ότι επικοινωνιακά το υπουργείο έκανε κίνηση ματ. Απλά, δεν μπορείς να του πεις ότι υποβαθμίζει το μάθημα όταν θα το διδάσκεται τα 2/3 των παιδιών (ακόμα και αυτοί που θα πάνε Ιατρική) και θα είναι και πανελλαδικά εξεταζόμενο.

Όντως το συγκεκριμένο επιχείρημα χρησιμοποιείται ήδη σε διάφορες διαδικτυακές συζητήσεις από τους χημικούς που λένε: "Θα διδάσκονται τα παιδιά θετικής πληροφορική αλλά δεν θα το εξετάζονται. Άρα σας νοιάζουν μόνο τα φροντιστήρια"

Δεν πρέπει να πέσουμε σε αυτή την παγίδα. Η εξέταση σε ένα μάθημα είναι το φίλτρο επιλογής των μαθητών με τα προσόντα για να πετύχουν στο τμήμα. Άρα για τους μηχανικούς ΗΥ θα επιλεγούν αυτοί που είναι καλοί στην χημεία, επιστήμη καθόλα σεβαστή αλλά άσχετη με το αντικείμενο. Δηλαδή ένας καλός στην χημεία μπορεί να μην κάνει για μηχανικός ΗΥ επειδή δεν έχει αλγοριθμική σκέψη και αντίστροφα ένας κακός στην χημεία (λόγω πχ. αδυναμίας αποστήθισης) να γίνει εξαιρετικός μηχανικός. Όμως τον δεύτερο θα τον κόψει το νέο σύστημα. Άρα η χημεία λοιπόν δεν είναι καλό φίλτρο για τέτοιες σχολές.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Spyridon

Παράθεση από: pgrontas στις 07 Απρ 2015, 09:56:15 ΠΜ
Όντως το συγκεκριμένο επιχείρημα χρησιμοποιείται ήδη σε διάφορες διαδικτυακές συζητήσεις από τους χημικούς που λένε: "Θα διδάσκονται τα παιδιά θετικής πληροφορική αλλά δεν θα το εξετάζονται. Άρα σας νοιάζουν μόνο τα φροντιστήρια"

Δεν πρέπει να πέσουμε σε αυτή την παγίδα. Η εξέταση σε ένα μάθημα είναι το φίλτρο επιλογής των μαθητών με τα προσόντα για να πετύχουν στο τμήμα. Άρα για τους μηχανικούς ΗΥ θα επιλεγούν αυτοί που είναι καλοί στην χημεία, επιστήμη καθόλα σεβαστή αλλά άσχετη με το αντικείμενο. Δηλαδή ένας καλός στην χημεία μπορεί να μην κάνει για μηχανικός ΗΥ επειδή δεν έχει αλγοριθμική σκέψη και αντίστροφα ένας κακός στην χημεία (λόγω πχ. αδυναμίας αποστήθισης) να γίνει εξαιρετικός μηχανικός. Όμως τον δεύτερο θα τον κόψει το νέο σύστημα. Άρα η χημεία λοιπόν δεν είναι καλό φίλτρο για τέτοιες σχολές.



Οι σχολές, στη ΑΔΙΠ, ζήτησαν εξέταση στην πληροφορική  και όχι απλά διδασκαλία της. Πρέπει να φροντίζουμε παντού να το εξηγούμε για να μη περάσει αυτό το επικοινωνιακο τους κόλπο

gkipos

@pgrontas ...Είναι πολύ εξειδικευμένο αυτό που λες. Σωστό, αλλά εξειδικευμένο. Νομίζω πως το επιχείρημα που θα πρέπει να υποστηριχθεί είναι η αδυναμία ανοίγματος των θετικών σχολών από την τρίτη κατεύθυνση. Δεν γίνεται δηλαδή να θέλω να πάω στην Πληροφορική Αθήνας και να μην μπορώ να δηλώσω παράλληλα και Μαθηματικό.

Spyridon

Παράθεση από: gkipos στις 07 Απρ 2015, 10:09:41 ΠΜ
Δεν γίνεται δηλαδή να θέλω να πάω στην Πληροφορική Αθήνας και να μην μπορώ να δηλώσω παράλληλα και Μαθηματικό.

+1

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: gkipos στις 07 Απρ 2015, 10:09:41 ΠΜ
@pgrontas ...Είναι πολύ εξειδικευμένο αυτό που λες. Σωστό, αλλά εξειδικευμένο. Νομίζω πως το επιχείρημα που θα πρέπει να υποστηριχθεί είναι η αδυναμία ανοίγματος των θετικών σχολών από την τρίτη κατεύθυνση. Δεν γίνεται δηλαδή να θέλω να πάω στην Πληροφορική Αθήνας και να μην μπορώ να δηλώσω παράλληλα και Μαθηματικό.

Επίσης δεν γίνεται να θέλω να πάω στην Οικονομικό και να μην μπορώ να δηλώσω παράλληλα και Μαθηματικό.

P.Tsiotakis

#459
Συνάδελφοι μου, είναι η ώρα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αναλάβει την ευθύνη της.
Το εξεταστικό δεν άργησε μόνο γιατί αναζητούταν τρόπος να φύγουν οι Πληροφορικές Σχολές από την Θετική (για αποτελεσματικότερο άρμεγμα από τους ποιμένες που διαβάζουν ανελλιπώς το στέκι των πληροφορικών).
Ο δεύτερος πολύ σημαντικός λόγος είναι οι διακοπές του Πάσχα.

Επίσης, πρέπει γονείς και μαθητές να αντιληφθούν το πρόβλημα που δημιουργείται εσκεμμένα και να παρέμβουν. Όσο διαβάζουν τις καλοδιατυπωμένες διαρροές στα μέσα ενημέρωσης δε θα γίνει κάτι.
Θα πάνε του χρόνου να κάνουν μηχανογραφικό και τότε θα καταλάβουν....

Back to the future: Ιούλιος 2013 και κάποιοι δώσαμε αυτόν τον τίτλο. Που να ξέραμε τότε, ακριβώς τον τρόπο που βλέπουν την εκπαίδευση κάποιοι, σαν βοσκότοπο... Είναι πολύ καλό που ξεσκεπάστηκαν σε όλη την κοινότητα, ο καθένας θα έχει τις ευθύνες που του αναλογεί.

Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε.

dtzimas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Απρ 2015, 10:40:38 ΠΜ
Συνάδελφοι μου, είναι η ώρα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αναλάβει την ευθύνη της.

+1

thana$i$

Ο ορισμός της αλητείας είναι η εξής μεταστροφή:

Ιανουάριος 2015
- Δεν μπορεί με ένα διαφορετικό μάθημα να εξετάζονται για τις ίδιες σχολές

Απρίλιος 2015
- Ε, καλά αν αυτό είναι πρόβλημα ας υπαχθούν οι σχολές σε δυο επιστημονικά πεδία.

Για τα μπάζα, και αυτοί και η ένωσή τους.

Katsadouros_Dhm

Δυστυχώς το "Νέο" σύστημα έχει πάρα πολλές αδυναμίες, έχουν ήδη ειπωθεί από τους συναδέλφους.

Έχουν βρεθεί τμήματα σχολών Θετικών Επιστημών (Πληροφορικής) σε Οικονομική!! κατεύθυνση.

Τα παιδιά δεν έχουν πρόσβαση σε όλες τις σχολές Θετικών Επιστημών μέσω μιας κατεύθυνσης!

Αυριανοί επιστήμονες που θα λέγονται Πληροφορικοί (ΗΜΜΥ) δε χρειάζεται να εξεταστούν στην Πληροφορική! (Το επιχείρημα ότι: ναι αλλα η Πληροφορική διδάσκεται σα μάθημα κατεύθυνσης είναι για γέλια... μάλλον για κλάματα...)

Ένα παιδί που θέλει να επιλέξει να γίνει Μηχανικός Η/Υ ή Πληροφορικός δε μπορεί!!

Το σύστημα είναι χειρότερο από το προηγούμενο. Ενώ στο προηγούμενο είχαμε αμοιβαίο αποκλεισμό θετικών επιστημών (Χημεία, Πληροφορική πράγμα απαράδεκτο) τώρα έχουμε αμοιβαίο αποκλεισμό σχολών της ίδιας Επιστήμης!!!

Τα Πανεπιστήμια τι λένε για όλα αυτά τα ωραία που συμβαίνουν;;

nikosx

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 07 Απρ 2015, 12:35:39 ΜΜ
Δυστυχώς το "Νέο" σύστημα έχει πάρα πολλές αδυναμίες, έχουν ήδη ειπωθεί από τους συναδέλφους.

Έχουν βρεθεί τμήματα σχολών Θετικών Επιστημών (Πληροφορικής) σε Οικονομική!! κατεύθυνση.

Τα παιδιά δεν έχουν πρόσβαση σε όλες τις σχολές Θετικών Επιστημών μέσω μιας κατεύθυνσης!




Αυριανοί επιστήμονες που θα λέγονται Πληροφορικοί (ΗΜΜΥ) δε χρειάζεται να εξεταστούν στην Πληροφορική! (Το επιχείρημα ότι: ναι αλλα η Πληροφορική διδάσκεται σα μάθημα κατεύθυνσης είναι για γέλια... μάλλον για κλάματα...)

Ένα παιδί που θέλει να επιλέξει να γίνει Μηχανικός Η/Υ ή Πληροφορικός δε μπορεί!!

Το σύστημα είναι χειρότερο από το προηγούμενο. Ενώ στο προηγούμενο είχαμε αμοιβαίο αποκλεισμό θετικών επιστημών (Χημεία, Πληροφορική πράγμα απαράδεκτο) τώρα έχουμε αμοιβαίο αποκλεισμό σχολών της ίδιας Επιστήμης!!!

Τα Πανεπιστήμια τι λένε για όλα αυτά τα ωραία που συμβαίνουν;;



Νομίζω ότι το σημαντικότερο είναι αυτό:
Ένα παιδί που θέλει να επιλέξει γίνει Μηχανικός Η/Υ ή Πληροφορικός δε μπορεί!!
εκεί πρέπει να βασιστούμε για αντιδράσεις
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Laertis

Η πρώτη φορά "αριστερά" με ολίγη απο Εθνικοσοσιαλισμό φανέρωσε ότι στην Παιδεία όχι μόνο δεν είχε σχέδιο, αλλά αφέθηκε να ποδηγετηθεί απο τη συντεχνία της ΕΕΧ. Η οποία αφού διασφάλισε τα του οίκου της, προσπαθεί να αναδείξει αυτό το έκτρωμα ως το καλύτερο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων, αφού μας "δίνει" κι εμάς τους φτωχούς της Πληροφορικής ένα 2ωρο αλλά χωρίς εξετάσεις στη Θετική. Η αλήθεια είναι ότι αυτό που πετυχαίνει είναι αρκετοί τραγελαφικοί συνδυασμοί μαθημάτων που δίνουν δικαίωμα στο μαθητή να μεταπηδήσει σε άλλο πεδίο, αλλά ΟΧΙ το συνδυασμό που δε βολεύει την ΕΧΕ, που έρχεται εκδικητικά να πάρει το αίμα της πίσω μετά απο 15 χρόνια, όπως παραδέχονται και οι ίδιοι.

Συνάδελφοι η λύση είναι μία ...  να μη τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί. Εισαγωγή της Φυσικής αντι της Βιολογίας ως επιλογή στο 3ο πεδίο. Νομίζω ότι όλα μπορούν να ανατραπούν γιατί όλα είναι φτιαχμένα σε σαθρό πλαίσιο.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola