Τα παιδιά Α λυκείου ξέρουν προγραμματισμό;

Ξεκίνησε από iomil, 06 Φεβ 2022, 12:26:02 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

iomil

Καλημέρα,
έχω μία ερώτηση γενικού περιεχομένου και θα με ενδιέφερε πολύ η απάντησή σας. Θα ήθελα να μου πείτε αν οι μαθητές της Α Λυκείου θεωρείτε ότι γνωρίζουν προγραμματισμό. Δεν εννοώ βέβαια κάτι εξειδικευμένο, απλά να κατασκευάζουν προγράμματα με blocks. Το ρωτάω γιατί είμαι από Κέρκυρα και εδώ το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό (σε χωριό της Κέρκυρας). Οι περισσότεροι μαθητές μου δηλώνουν ότι σε όλο το δημοτικό και το γυμνάσιο απλά έπαιζαν παιχνίδια στην ώρα της πληροφορικής. Ήθελα λοιπόν να μάθω αν αυτό γίνεται παντού ή είμαστε οι μόνοι pro gamers!

pgrontas

Στην Α Λυκείου θα έπρεπε να γνωρίζουν κάποια στοιχειώδη από προγραμματισμό με δεδομένο ότι η Γ Γυμνασίου έχει αυτό ως αποκλειστικό αντικείμενο (ενώ σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών πρέπει να έχουν δει λίγο και στην Α και στη Β γυμνασίου). Βέβαια μπορεί να μην έχουν κάνει blocks αλλά microworlds.
Τώρα για το αν έπαιζαν ή όχι αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία. Δυστυχώς το ακούω συχνά για το δημοτικό - για το γυμνάσιο όμως δεν το έχω ακούσει ποτέ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

George Eco

Συνάδελφε, ξεκίνα θεωρώντας πως δε ξέρουν τίποτα. Κάνε ένα-δύο διερευνητικά μαθήματα και προσάρμοσε το μάθημά σου αναλόγως.
Το φαινόμενο δε περιορίζεται μόνο στο νησί. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως είναι σωστό.

mikezante

Δεν γνωρίζω ακριβώς την ύλη στις μικρές τάξεις, πάντως στη Γ' Λυκείου δεν υπάρχει μαθητής που να γνωρίζει πόσα bit έχει ένα byte.
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

xdv

"Με όποιο δάσκαλο καθίσεις τέτοια προ-γράμματα θα μάθεις"
Λάθη είμαστε, ανθρώπους κάνουμε.

happiness

Θα διερευνήσεις μόνος σου τις γνώσεις τους. Ξεκίνα όπως είπαν, από την παραδοχή ότι ΔΕΝ ξέρουν. Έχε όμως υπόψη σου ότι το "παίζαμε παιχνίδια" για τα παιδιά πολλές φορές μεταφράζεται σε "χρησιμοποιούσαμε το gcompris στις πρώτες τάξεις του δημοτικού", "κάναμε κουίζ και διαδραστικές δραστηριότητες στο ίντερνετ", "χρησιμοποιήσαμε το scratch", "κάναμε ασκήσεις που δεν προσέχαμε καθόλου και στα τελευταία 10 λεπτά μας άφηνε ο εκπαιδευτικός να παίζουμε" και πολλά, πολλά άλλα. Τα παιδιά τείνουν να θεωρούν οποιοδήποτε μη τυπικο μάθημα, ως "παιχνίδια", και τείνουν να θυμούνται ΜΟΝΟ τα παιχνίδια από ολόκληρες χρονιές μαθημάτων. ;)