Για σας παιδια το ονομα μου ειναι Βαγγελης και μολις ξεκινησαμε μαθηματα ΑΕ. Βεβαια δεν ερχομαι τελειως απροετοιμαστος καθως απο μικρος ειχα μια αγαπη για τον προγραμματισμο με C++, C# και ειναι κατι σαν χομπι προς το παρον. Λοιπων επειδη η καλυτερη εκμαθηση ειναι η πραξη σκεφτομαι να δοκιμασω την γλωσα για να δημιουργησα ενα μικρο dungeon crawler αλλα ηδη οι πρωτες δυσκολιες ξεκινησαν :) Πρωσπαθωντας να δημιουργησω το βασικο επιπεδο σκεφτηκα οτι δεν γνωριζω το συντακτικο για πολυδιαστατους πινακες. Μηπως μπορει καποιος να μου διξει πως να τους χρησιμοποιω η να με ανακατευθεινει σε καποιο site.
Ποια είναι ακριβώς η δυσκολία σου;
:) Ειναι καπως αστειο γιατι ολα με δυσκολευουν πχ. δεν εχει classes, αλλα συγκεκριμενα δεν γνωριζω το συντακτικο για να δημιουργω πινακες τιμων.
Ορίζεις έναν πίνακα , έτσι level[m,n] * , όπου τα m και n είναι compilation constants.
Για να του δώσεις τιμές,απλούστατα το κάνεις με το index,δηλαδή level[i,j] <- ό,τι_τιμή_θες
Φυσικά οι τιμές που θα του δώσεις πρέπει να είναι συμβατές με τον τύπο του πίνακα.
* π . χ :
Πρόγραμμα MyGame
Μεταβλητές
Ακέραιες: level[100,100]
Ευχαριστω για την βοηθεια, καταλαβα πως λειτουργει, τωρα μπορω να το εφαρμοσω χωρις να φτιαχνω απειρους μεταβλητες :D