Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Υπάρχει έστω και 1% να μην ισχύσει αυτό που γράφει το έθνος και να είναι απλά μια διαρροή για σφυγμομέτρηση?
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: ftsak στις 28 Ιουλ 2013, 02:58:18 ΜΜ
ναι ε? ώστε αυτό είναι το πρόβλημα? να πιέσουμε για να υπάρχει ένα πανελλαδικό μάθημα?
για να έχουμε τα ιδιαιτέρα μας και να δουλεύουν τα φροντιστήρια ε?
ε όχι λοιπόν.
Να πιέσουμε για υποχρεωτικό μάθημα γενικής παιδείας πληροφορικής σε όλες τις τάξεις.
Μόνο αυτό θα σώσει τον κλάδο, και όχι οι 2 ώρες ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος που θα επιλέγουν ελάχιστοι, μόνο και μόνο για να σωθούν οι ιδιαιτεράδες

Επίσης  καταργείται ο τομέας πληροφορικής στην τεχνική εκπαίδευση ? το έχει πάρει κανείς χαμπάρι?
Αλλά ας μην ξυπνάμε τους πληροφορικούς που κοιμούνται.

Δηλαδή αυτό που θα σώσει τον κλάδο θα είναι άλλο ένα μάθημα γενικής παιδείας (η ώρα του παιδιού) και όχι ένα σοβαρό μάθημα αλγόριθμικης που θα είναι μάθημα αυξημένης βαρύτητας για τις δεκάδες σχολές πληροφορικής.

Δηλαδή θέλουμε να αντιμετωπίζουν οι μαθητές την πληροφορική σαν την μουσική, την γυμναστική και τα καλλιτεχνικα, μαθήματα ευχάριστα που απλά συμπληρώνουν το ωράριο των πραγματικών επιστήμων.

Μπορεί άνετα να αντιστραφεί το επιχείρημα σου με την λογική οτι σε νοιάζει μόνο να Έχεις ώρες, ανεξάρτητα από το επίπεδο και την αντιμετώπιση που θα τύχει το μάθημα σου από τους μαθητές.

Φοβερα εύστοχη και καίρια η προσπάθεια να βρούμε αφορμές για να μαλωσουμε μεταξύ μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ftsak

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Ιουλ 2013, 03:33:11 ΜΜ
Δηλαδή αυτό που θα σώσει τον κλάδο θα είναι άλλο ένα μάθημα γενικής παιδείας (η ώρα του παιδιού) και όχι ένα σοβαρό μάθημα αλγόριθμικης που θα είναι μάθημα αυξημένης βαρύτητας για τις δεκάδες σχολές πληροφορικής.
Δεν θα είναι ώρα του παιδιού, θα είναι μάθημα επιστήμης υπολογιστών

Παράθεση
Δηλαδή θέλουμε να αντιμετωπίζουν οι μαθητές την πληροφορική σαν την μουσική, την γυμναστική και τα καλλιτεχνικα, μαθήματα ευχάριστα που απλά συμπληρώνουν το ωράριο των πραγματικών επιστήμων.
και μόνο από αυτό που γράφεις καταλαβαίνει κανείς ότι δε μπορεί να θεωρείσαι δάσκαλος, τουλάχιστον σε δημόσιο σχολείο. Αυτές οι πρακτικές κατάντησαν το λύκειο σε αυτή την κατάσταση. Ένα διαλυμένο σχολείο που το μόνο που ενδιαφέρει τους μαθητές του είναι να πάρουν μεγάλους βαθμούς και να κάνουν όσο το δυνατόν περισσότερες απουσίες για να πηγαίνουν φροντιστήριο.
όχι άλλη παραπαιδεία. Επιτέλους αληθινή παιδεία.

Παράθεση
Μπορεί άνετα να αντιστραφεί το επιχείρημα σου με την λογική οτι σε νοιάζει μόνο να Έχεις ώρες, ανεξάρτητα από το επίπεδο και την αντιμετώπιση που θα τύχει το μάθημα σου από τους μαθητές.
αλήθεια? μη μου πεις δουλεύεις σε φροντιστήριο ε?
Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι ένα μάθημα που ξεφυτρώνει ξαφνικά στην Γ λυκείου μπορεί κάλλιστα να φύγει? Πρέπει να υπάρχει συνέχεια από Α, Β λυκείου. Αυτό προσφέρει το μάθημα γενικής παιδείας. Είναι η βάση.

Θέλουμε τα παιδιά μας να αποκτήσουν αληθινή πληροφορική παιδεία ή απλά θέλουμε να έχουμε ιδιαίτερα? και τα 2 δε γίνονται.
Επίσης αν νομίζεις ότι αυτό το μάθημα έχει οποιαδήποτε σχέση με πραγματική επιστήμη επέτρεψέ μου να βάλω τα γέλια.


Katsadouros_Dhm

Συνάδελφοι... συνέλθετε, αν τα δημοσιεύματα είναι αληθινά, θα πρόκειται για μεγάλη ήττα του κλάδου και της εκπαίδευσης. Τέτοια ωρα και να τρωγόμαστε μεταξύ μας.... είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Δεν είναι ώρα για τέτοια τώρα.
Πρέπει να απαιτήσουμε και  μάθημα στις κατευθύνσεις και ώρες γενικής παιδείας, ακόμα με τα αυτονόητα θα μπερδευόμαστε;
Παρακαλώ τα μηνύματα από δω και πέρα να είναι μόνο δημιουργικά, ενωτικά και ουσιώδη.Συνέλθετε!
Η ΠΕΚΑΠ πρέπει να αντιδράσει άμεσα.

che

Συναδελφε είσαι εκτός κλίματος του forum. Στόχος του forum ειναι η ανταλλαγή απόψεων και όχι οι χαρακτηρισμοί για άτομα που προφανώς δεν γνωρίζεις. Αν θεωρείς ότι αυτή τη στιγμή το θέμα μας ειναι η παραπαιδεία άνοιξε άλλο topic. Αν ο καημός σου ειναι οι μαθητές σου που φεύγουν από το μάθημα για να πανε στο φροντιστήριο δεν έχεις παρα να τους πείσεις με τη δουλειά σου να μην πανε. Το να θιγεις ανώνυμα συναδέλφους ειναι το μόνο εύκολο.

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

http://e-didaskalia.blogspot.gr/2013/07/blog-post_28.html
περιμένω τα σχόλια σας για την ύπαρξη της πληροφορικής
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Μια σύντομη απάντηση

Ήμουν κι εγώ μαθητής πριν 15 χρόνια και διδάχθηκα πληροφορική σε όλες τις βαθμίδες. Δυστυχώς ήταν η ώρα του παιδιού όπως έγραψα, αντιμετώπιση των μαθητών σαν ένα ευχάριστο διάλειμμα. Αυτή την εικόνα παίρνω από τα παιδιά και σήμερα για τα μαθήματα επιλογής της πληροφορικής που κάνουν. Ωστόσο, με την σοβαρή δουλειά που γίνεται στην ανάπτυξη εφαρμογών από διορισμένους και φροντιστήρια, πολλά παιδιά πλέον καταλαβαίνουν Τι πραγματικα είναι η πληροφορική και στρέφονται σοβαρά προς αυτην. Αν θέλουμε να κινηθούμε και να μας αντιμετωπίζουν σοβαρά, πρέπει να είμαστε ανάμεσα στις επιστήμες που εξετάζονται πανελλαδικά.

Επιπρόσθετα, θα έλεγα οτι την στιγμή που μας πετάνε εντελώς από το λύκειο, είναι ουτοπικό να ζητάμε υποχρεωτικό μάθημα σε όλες τις τάξεις. Συμφωνούμε όλοι οτι πρέπει, αλλά αφού είναι προφανές οτι οι απέναντι δεν το βλέπουν έτσι, θα προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε τα βασικα και τα σημαντικα.

Τέλος, θα ήθελα να θέσω μια Ακόμα παράμετρο, αν και δεν πιστεύω οτι θα συγκινήσει πολλούς και είναι λογικό. Ναι, δουλεύω σε φροντιστήρια πάνω από 10 χρόνια. Αν το σχέδιο ψηφιστεί, εγώ και οι αντίστοιχοι συνάδελφοί αντιμετωπίζουμε το φάσμα της πλήρους ανεργίας μετά από ατελείωτες ώρες πάνω σε βιβλία και σημειώσεις. Δεν μιλάμε απλά για το χάσιμο της οργανικής μας, την μετάταξη μας σε δημοτικό, γυμνάσιο, τεχνικό η στην έσχατη σε κάποια δημόσια υπηρεσία. Μιλάμε για ΑΝΕΡΓΙΑ και πλήρη στροφή στην επαγγελματική μας κατεύθυνση. Δεν μιλάμε απλά για ώρες φροντιστηρίου και ιδιαίτερα που αποφέρουν 5 χιλιάρικα τον μήνα. Δεν πλούτισε κάποιος από αυτα.
Νομίζω οτι αξίζει λίγο περισσότερη συμπάθεια στην αγωνία και στο δίκιο μας.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gedeon

Μιλάμε για μεγάλη ήττα του κλάδου μας, ΑΝ ισχύσουν αυτά περί γενικού - τεχνολογικού λυκείου.
Όσο για τη Πεκαπ ή την ΕΠΕ, χαιρετίσματα

ftsak

Όχι απλά ήττα , μιλάμε για συντριβή!!!
τέρμα η πληροφορική από το λύκειο.
κύριε πρόεδρε της ΠΕΚΑΠ ακούς? ή είσαι για μπάνια?

@petrosp13
Σέβομαι απόλυτα τη δουλειά των συναδέλφων που δουλεύουν σε φροντιστήρια
και κατανοώ απόλυτα την ανασφάλεια που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Συγγνώμη αν θεωρείς ότι σε προσέβαλα, αυτό ήθελα να τονίσω ότι δεν είναι δυνατόν όλη η παιδεία να σχεδιάζεται με γνώμονα τι θα δίνουν τα παιδιά στις πανελλήνιες

Neo

Διαβαζω και δε πιστευω στα ματια μου !!!! μπηκα να διαβασω ανυσηχιες και ο αλλος τρωει τα κομματια του. Δεν υπαρχει σωτηρια.
Σταματάκης Μανώλης

tdrivas

Δεν ξέρω αν είναι λόγος να βασιστούμε ή όχι , αλλά το σχέδιο του Αρβανιτόπουλου λεγόταν ότι δεν είχε ουσιαστικές διαφορές απο αυτό της Διαμαντοπούλου. Και αν θυμάστε στης τελευταίας υπήρχε Επιστήμη Υπολογιστών. Δεν θα αντιδρούσε έστω ένας από το πασοκ (ακόμα και από τη ΝΔ) με την απουσία του μαθήματος αυτού???
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Υπάρχουν 23 ΑΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 143 ΑΕΙ (Ποσοστό 16%).
Υπάρχουν 31 ΤΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 100 ΤΕΙ (Ποσοστό 31%).
Υπάρχουν 54 σχολές στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 243 σχολών (Ποσοστό 22,2%).
Δηλαδή, 1 στις 5 σχολές του μηχανογραφικού των μη ιατρικών σχολών σχετίζεται άμεσα με την Πληροφορική. Δεν συμπεριλαμβάνονται καν σχολές όπως Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι Μηχανικοί κτλ. Οι σχολές αυτές θα δέχονται αποφοίτους που έκαναν Χημεία;;;;

Παραθέτω τους κωδικούς των σχολών και θα το στείλω και στην ΠΕΚΑΠ

98
99
215
216
217
219
220
221
223
262
330
331
333
335
336
338
339
340
344
366
369
371
412
483
487
489
491
493
495
497
499
501
503
505
506
507
509
510
529
705
709
710
711
712
713
714
720
722
723
724
725
727
735
736

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Αυτό ίσως είναι πράγματι ένα σχέδιο του υπουργείου, ίσως είναι ένα σχέδιο μόνο του έθνους, ίσως είναι εφαρμόσιμο, ίσως και όχι. Χρέος μας όμως είναι προτού ανακοινωθεί κάτι επίσημα να δώσουμε τη μάχη μας, ώστε η πληροφορική να είναι στο λύκειο τόσο ως μάθημα στην Α και Β λυκείου όσο και ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες.

Το περίεργο είναι ότι η Κυριακάτικη Δημοκρατία είχε πληροφορίες μόνο για το τεχνικό λύκειο ενώ το Έθνος μόνο για το γενικό. Μισές τις παίρνουνε ή μισές τις βγάζουνε;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tdrivas

Παράθεση από: ntzios kostas στις 28 Ιουλ 2013, 08:09:37 ΜΜ

Το περίεργο είναι ότι η Κυριακάτικη Δημοκρατία είχε πληροφορίες μόνο για το τεχνικό λύκειο ενώ το Έθνος μόνο για το γενικό. Μισές τις παίρνουνε ή μισές τις βγάζουνε;

Εξαρτάται το ποσο χωμενος είναι ο δημοσιογράφος στο υπουργείο...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

andreas_p

Το σχέδιο του "Ε", έχει ως μοναδική πυξίδα τις απολύσεις και μόνο !!!!
Για να φτάσουν στο νούμερο 15.000 δεν αρκούν  ΕΡΤ, ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, αγροφύλακες (νυν δασοφύλακες), σχολικοί φύλακες , κλπ ...

Το δόγμα είναι : "Δεν απολύουμε, απλά δεν υφίστανται ειδικότητες, μαθήματα".

Το σχέδιο "Ε", "ρίχτηκε" στο φως για σφυγομέτρηση της αντίδρασης !!!

Από εδώ και πέρα πρέπει να πάρουν θέση : ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, ΕΠΕ, ΑΕΙ/ΤΕΙ,  ... βολευτές και φυσικά και εμείς από 11 Σεπ !!!

Α