Η τελική εξεταστέα ύλη

Ξεκίνησε από tdrivas, 09 Απρ 2020, 09:28:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

#75
Άρα για να καταλήξουμε.
Αν κάποιος γράψει ότι η ύλη στα φροντιστήρια γίνεται επιφανειακά είναι δυσφήμιση.
Αν όμως γράψει το ίδιο για τα σχολεία είναι πραγματικότητα. Σωστά?
Η μόνη διαφορά (περά από το ότι εγώ δεν δυσφήμισα κανέναν) είναι ότι εγώ δεν στάθηκα σε υποκειμενικά στοιχεία αλλά σε συγκεκριμένα νούμερα τα οποία δεν μπορούν να αμφισβητηθούν!
και δεν κατηγόρησα άμεσα κανέναν. Παρέθεσα τις ώρες. Συγκεκριμένα δεδομένα.
Και για αυτό ίσως υπάρχει αυτός ο εκνευρισμός που φαίνεται από τα πολλά ορθογραφικά λάθη στα τελευταία μηνύματα.

Παράθεση από: tsak στις 11 Απρ 2020, 10:43:16 ΠΜ
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε evry...α δεν είπες ότι η ύλη ολοκληρώνεται επιφανειακά...οκ
κλειδώστε το θέμα καλύτερα. Καλό Πάσχα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Δεν ξέρω ανήκουμε?
Διάβαζοντας τα σχόλια κάποιων παραπάνω (μην τα παραθέσω πάλι) εμένα άλλη εντύπωση μου δημιουργείται
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 11 Απρ 2020, 10:57:04 ΠΜ
1) δε μου ξεκαθάρισες τη διάκριση των κλάδων, είχαν την εντύπωση πως ανήκαμε στον ίδιο

Μανώλη δεν απαντάω σε σένα γιατί δεν έχεις γράψει κάτι προσβλητικό.
Εγώ παρέθεσα απλά τα νούμερα για να τεκμηριώσω ότι στα σχολεία η ύλη δεν καλύπτεται επιφανειακά. Γιατί τέτοια ενόχληση?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Πάντως την ύλη στην οποία βασίστηκαν (υποτίθεται) για να κάνουν την αφαίρεση, δεν την αποστέλλουν όσοι δουλεύουν στα φροντιστήρια...
Αν ισχύει αυτό που αναφέρουν πολλοί  εδώ, ότι υπάρχουν σχολεία και καθηγητές που δεν πρόλαβαν να καλύψουν την ύλη που έμεινε, θα πρέπει να κινηθούν γιατί το θέμα είναι σοβαρό
Υπάρχουν δηλαδή παιδιά που θα διαγωνιστούν πανελλαδικά και δεν έχουν καλύψει εξεταζόμενη ύλη
Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μην ανοίξουν καθόλου τα σχολεία πλέον, οπότε τα παιδιά αυτά δεν θα διαγωνιστούν ισότιμα και μπορούν να κινηθούν μέχρι και νομικά

Δεν γνωρίζω ποιες είναι οι διαδικασίες για να γίνουν τέτοιες διαβουλεύσεις (μέσω συμβούλων; ), αλλά θα πρέπει να γίνει άμεσα κάτι...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Ευριπίδη σου έγραψα την άποψη μου για τις ώρες, δεν είναι ακριβώς έτσι στο μυαλό μου ..  απλά προσπαθώ να πω τη γνώμη μου για το πως γίνεται η δουλειά στα φροντιστήρια, με λιγότερες ώρες αλλά και με πολύ λιγότερα παιδιά .. αν βάλεις στη συνάρτηση την προετοιμασία από τη β λυκείου και το καλοκαίρι, ειναι πειρσσότερες, σε συνδυσμό με το μικρό αριθμό μαθητών, αν κάποιος έχει όρεξη και μεράκι μπορεί να κάνει τη δουλειά του μια χαρά ... σίγουρα παίζει ρόλο η προσωπική δουλειά που ρίχνει κάποιος ... τέσπα πάλι τα ίδια λέμε ... για μένα (πολύ το τραβήξαμε όντως) -->
-->   ""Αν κάποιος γράψει ότι η ύλη στα φροντιστήρια γίνεται επιφανειακά είναι δυσφήμιση "" --> δεν ακούγεται ωραία να το πει κάποιος και δεν τεκμρητιώνεται με στοιχεία
--> ""Αν όμως γράψει το ίδιο για τα σχολεία είναι πραγματικότητα.""--> Λάθος, ξανά δεν ακούγεται ωραία να το πει κάποιος και δεν τεκμρητιώνεται με στοιχεία


Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Απρ 2020, 11:16:15 ΠΜ
Πάντως την ύλη στην οποία βασίστηκαν (υποτίθεται) για να κάνουν την αφαίρεση, δεν την αποστέλλουν όσοι δουλεύουν στα φροντιστήρια...
Αν ισχύει αυτό που αναφέρουν πολλοί  εδώ, ότι υπάρχουν σχολεία και καθηγητές που δεν πρόλαβαν να καλύψουν την ύλη που έμεινε, θα πρέπει να κινηθούν γιατί το θέμα είναι σοβαρό
Υπάρχουν δηλαδή παιδιά που θα διαγωνιστούν πανελλαδικά και δεν έχουν καλύψει εξεταζόμενη ύλη
Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μην ανοίξουν καθόλου τα σχολεία πλέον, οπότε τα παιδιά αυτά δεν θα διαγωνιστούν ισότιμα και μπορούν να κινηθούν μέχρι και νομικά

Δεν γνωρίζω ποιες είναι οι διαδικασίες για να γίνουν τέτοιες διαβουλεύσεις (μέσω συμβούλων; ), αλλά θα πρέπει να γίνει άμεσα κάτι...

αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό, ως προς τους μαθητές και όχι για τη συζήτηση που κάνουμε παραπάνω, αρκετά είπαμε, μαθητές μου σε συζήτηση που κάναμε εχθές μου είπαν πως στο σχολείο δεν έχουν διδαχθεί δισδιάστατους πίνακες και υποπρογράμματα , αν δεν ανοίξουν ξανά τα σχολεία, πως θα τα διδαχθουν άραγε ?? γιατί δεν πάνε όλοι σε φροντιστήριο .. έχω την εντύπωση πως ίσως όντως έκαναν πιο "μηχανικά" την περικοπή δίχως να λάβουν υπόψη 100% τους καθηγητές των σχολείων, κάτι που προφανώς θα έπρεπε να είχε γίνει .. (δεν έχουν σχέση αυτά που γράφω με το ""ποιος φταίει "" μην παρεξηγηθω, σαν πραγματικότητα το αναφέρω)

Laertis

Είναι ντροπή αυτό που γίνεται.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως βάλλονται συνάδελφοι των δημοσίων σχολείων και σε συνέπεια συλλήβδην ο κλάδος, με απλές αναφορές (έτσι μου είπαν, έτσι άκουσα κ.α.)  και υιοθετούνται άκριτα χαρακτησμοί ώστε να απαξιωθεί το έργο στα δημόσια σχολεία.
Αν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία να κατατεθούν στην αντίστοιχη ΔΔΕ για να τελειώνουμε. Δε μπορεί να αναφέρεται ο καθένας απο εμάς σε συναδέλφους, είτε του δημοσίου είτε του ιδιωτικού τομέα, με ότι άκουσε και ότι του μετέφεραν.
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, η μεταφορά στο φορουμ του τι άκουσε ή τι του είπαν του καθένα. Άλλοι λένε ότι τους είπανε ότι δεν πρόλαβαν
να διδαχθούν, άλλοι ότι περάσαν επιφανειακά, άλλοι ότι έπαιζαν και "προχωρούσε" η ύλη ....

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 11 Απρ 2020, 11:25:03 ΠΜ
αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό, ως προς τους μαθητές και όχι για τη συζήτηση που κάνουμε παραπάνω, αρκετά είπαμε, μαθητές μου σε συζήτηση που κάναμε εχθές μου είπαν πως στο σχολείο δεν έχουν διδαχθεί δισδιάστατους πίνακες και υποπρογράμματα , αν δεν ανοίξουν ξανά τα σχολεία, πως θα τα διδαχθουν άραγε ?? γιατί δεν πάνε όλοι σε φροντιστήριο .. έχω την εντύπωση πως ίσως όντως έκαναν πιο "μηχανικά" την περικοπή δίχως να λάβουν υπόψη 100% τους καθηγητές των σχολείων, κάτι που προφανώς θα έπρεπε να είχε γίνει .. (δεν έχουν σχέση αυτά που γράφω με το ""ποιος φταίει "" μην παρεξηγηθω, σαν πραγματικότητα το αναφέρω)
Και ορίστε πάνω που έγραφα ....
Αν τώρα εγώ πω ότι δεν πιστεύω αυτό που έγραψε ο Μανώλης, που τον έχω σε εκτίμηση για τη δουλειά και τη συνεισφορά του, θα είμαι κακόβουλος;
Μανώλη σε ποιά περιοχή έχει γίνει αυτό; Δεν είχαν διδαχθεί πίνακες και υποπρογράμματα μέχρι τις 10 Μαρτίου; Αυτό ισχυρίζονται οι μαθητές ή είναι επιβεβαιωμένο ;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λαμπράκης Μανώλης

Λαέρτη ένα τελευταίο θα γράψω γιατί είναι που είναι δύσκολη η κατάσταση, θα με πάρει από κάτω με τη συζήτηση που έχει ξεκινήσει... είναι από συζήτηση που έγινε με μαθητές τους οποίους έχω σε εκτίμηση  ... να το αποδείξω ΔΕ ΜΠΟΡΩ, όμως υποθέτω οι συζητήσεις μας γίνοται καλοπροαίρετα (διαφορετικά θα πρέπει να αποδεικνύουμε την κάθε πρόταση μας), αν φαίνεται ότι κάτι έγραψα κακοπροάιρετα ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ και να διαγραφουν τα μηνύματα μου από τη διαχείριση να τελειώνουμε ... η πορεία της ύλης είναι κάτι ενδεικτικό, αν μέρχι 10 Μαρτίου κάποιος έχει τελειώσει όλα τα υπολοιπα  με επανάληψη πχ  και μένουν αυτά τα δύο κομμάτια, δεν φτάνει για να τα διδάξει ?? εγώ λέω, δεν είναι μομφή για κάποιον, μπορεί να τα έκανε με διαφορετική σειρά .. απλά λεώ πως από αυταπου ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ με το μυαλό που έχω και δίχως αποδείξεις, είναι πως ίσως δεν έχουν διδαχθεί όλοι οι μαθητές των σχολέιων την ίδια ύλη, κάτι που είναι λογικό ... αυτό δεν έχω καταλάβει πως θα καλυφθεί και τίποτα άλλο .. για τους μαθητές, όχι για εμάς .. δεν γράφω κάτι άλλο (όχι πως θα γίνει κάτι) γιατί άλλα μπορεί να θέλουμε να πούμε και άλλα να λέμε στην τελική ... ΣΥΓΝΩΜΗ αν στεναχώρησα κάποιον, καλή συνέχεια και δύναμη σε όλους

Laertis

Οκ, έχεις δίκιο Μανώλη έτσι όπως το θέτεις, και θεωρώ ότι πρέπει να σταματήσει εδώ αυτή η συζήτηση.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

Εγώ πάντως διέγραψα από το αρχικό μου μήνυμα την αναφορά σε σούπερ καθηγητές, η οποία ενόχλησε τον Μανώλη τον οποίο εκτιμώ, και η οποία κατά τη γνώμη μου δεν ήταν προσβλητική.

Ας γράψουμε και κάτι σχετικό με το θέμα:
https://www.esos.gr/arthra/67026/exetastea-uli-den-allazei-kati-gia-toys-apofoitoys-proigoymenon-eton
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gkatsion

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 10 Απρ 2020, 01:38:13 ΜΜ
Αν ήμουν σε σχολείο, θα προσπαθούσα να μην τρέχω, για να μπορώ να δώσω στα παιδιά να καταλάβουν καλά τις έννοιες και τις ασκήσεις, και ας μην είχα στο τέλος χρόνο για επανάληψη.
Ενώ όταν δεν καταλάβουν, σε τι να κάνουν επανάληψη; Σε αυτά που ΔΕΝ κατάλαβαν;;

>>> Για να καταλήξω λοιπόν: 
μου φαίνεται ότι η ύλη διδάχθηκε πολύ νωρίς με τέτοιο "γρήγορο τρόπο" , οπότε δεν κόπηκε και μεγάλο μέρος της ύλης......

Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε! Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω! Όχι το τυπικό αλλά το επι της ουσίας!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

bagelis

1. Ερώτηση
Οι διδάσκοντες την Πληροφορική της Γ΄ Λυκείου σε Λύκεια  πως δηλώνουν που έχουν φτάσει στην ύλη;
Αναφέρουν έναν αριθμό σελίδας ή αναφέρουν αναλυτικά ποιές ποραγράφους έχουν διδάξει;

Έχω την εντύπωση ότι γίνεται το πρώτο, οπότε, κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η μία αιτία του θέματος. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ακολουθούν μία "ελεύθερη σειρά" στη διδασκαλία των κεφαλαίων και αυτό δεν μπορεί να αποτυπωθεί με μία απλή αναφορά σελίδας.

2. Εκτίμηση μη αποδείξιμη
Φαίνεται ότι κάποιοι άλλοι κλάδοι είδαν ως ευκαιρία την δυνατότητα περικοπής της ύλης και αφαίρεσαν ότι δεν επιθυμούσαν ενώ αντίθετα ο κλάδος μας λειτούργησε πιο τυπικά και αφαιρέθηκε μόνο ότι δεν έχει διδαχθεί.

Νομίζω ότι αυτές είναι οι δύο αιτίες που εξηγούν τη διαφορά μας με τα άλλα μαθήματα, γιατί στην ουσία αυτό είναι το θέμα.

Αν στα άλλα μαθήματα είχε αφαιρεθεί αναλογικά όσο αφαιρέθηκε και σε εμάς δεν θα υπήρχε, νομίζω και πάλι, κάποιο σημείο άξιο σχολιασμού.

Στην τελική βλέπω ότι ενέργειες άλλων κλάδων δημιούργησαν σε εμάς μία εσωστρέφεια ανεξήγητη και επικίνδυνη....
Μάλλον κουβαλάμε ακόμα σύνδρομα κατωτερότητας από το 2013 και από το ότι είμαστε νεότερος κλάδος συγκριτικά με άλλους....

gkatsion

Δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε τέτοια αλλαγή στην συζήτηση μας! (Ντροπή μας δηλαδή)

Αντί να συζητάμε και να κατηγορούμε ΕΥΘΕΩΣ το ΙΕΠ και τους συμβούλους μας εκεί!! Έγινε μάχη Δημόσιο vs Ιδιωτικό.

Νομίζω είστε όλοι αρκετά έξυπνοι και με ιδιαίτερα αναπτυγμένη ΛΟΓΙΚΗ, ώστε να καταλαβαίνετε πως ασχέτως αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, δηλώσεων ύλης καθηγητών, προγραμματισμού συντονιστών, δημοσίων και ιδιωτικών...........

ΕΠΡΕΠΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ να έχει αφαιρεθεί μεγαλύτερο κομμάτι της ύλης μας, όπως έγινε και στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και το ΑΟΘ, ασχέτως των δικών τους αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, δηλώσεων ύλης καθηγητών, προγραμματισμού συντονιστών, κλπ.

Όποιος δεν το βλέπει αυτό απλά εθελοτυφλεί!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

Παράθεση από: bagelis στις 11 Απρ 2020, 02:05:29 ΜΜ
Αν στα άλλα μαθήματα είχε αφαιρεθεί αναλογικά όσο αφαιρέθηκε και σε εμάς δεν θα υπήρχε, νομίζω και πάλι, κάποιο σημείο άξιο σχολιασμού.


ΑΚΡΙΒΩΣ! Αυτό συζητάγαμε και ξαφνικά....
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

Εν τω μεταξύ οι οικονομολόγοι τρελά ΓΑΤΟΝΙΑ!!

Ίδια θέματα για παλιό και νέο σύστημα, αφού αφαίρεσαν όλη την νέα ύλη, δίνουν στην περυσινή!!!  ;D ;D

Είμαστε πολύ πίσω....
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ