Δομή επιλογής

Ξεκίνησε από Βασίλης Ραξενίδης, 24 Σεπ 2009, 11:15:56 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stratosg

Αυτό ρωτάω κι εγώ... Δεν μου κάθεται κάτι τέτοιο.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Εγώ ξέρω πως σε βαθμολογικά κέντρα της Θεσσαλονίκης, υπήρχαν μονο καθηγητές βαθμολογητές που δίδαξαν δομημένο προγραμματισμό και όχι ΑΕΠΠ.

stratosg

Τώρα θα μου πει κάποιος πως συντάσσεται η πολλαπλή επιλογή; Προσοχή δεν ζητάω την εμφωλευμένη που μας δίνει το βιβλίο. Ιδού η απορία.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Σύμφωνα με το πλαίσιο της σελίδας 30 αν θυμάμαι καλα:
Αν θέλουμε να ελέγξουμε ότι το Χ λαμβάνει μια από τις τιμές 1 ή 2 ή 3 και να εκτελεστούν οι αντίστοιχες εντολές την φορά μπορούμε να γράψουμε:


Αν Χ
=1 τότε Εμφάνισε "Ενα"
=3 τότε Εμφάνισε "Τρία"
=5 τότε Εμφάνισε "Πέντε"


stratosg

Γιώργο μια χαρά θυμάσαι κι ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς έψαχνα αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος, όπως Αν...τότε...Αλλιώς_Αν. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό στο πλαίσιο. Προτιμώ την "πολλαπλή επιλογή" της ΑΕΠΠ. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει στο βιβλίο μας και αναγκάζομαι να το εφαρμόζω. Άσε που έτσι γίνεται μπάχαλο αν μετά τη δήλωση τότε ακολουθούν περισσότερες της μια εντολές.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

iliasthes

Πάντως είναι κάποιες ασκήσεις που χωρίς Αν... τότε.... Αλλιώς_Αν δεν λύνονται ή μάλλον για να λυθούν.....
Εξάλλου το else if υπάρχει στην pascal.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: iliasthes στις 15 Οκτ 2009, 05:44:47 ΜΜ
Πάντως είναι κάποιες ασκήσεις που χωρίς Αν... τότε.... Αλλιώς_Αν δεν λύνονται ή μάλλον για να λυθούν.....
Εξάλλου το else if υπάρχει στην pascal.
Ποιο χαρακτηριστική άσκηση από το θέμα 3 των πανελληνίων υπάρχει;

Παράθεση από: stratosg στις 15 Οκτ 2009, 02:36:10 ΜΜ
Γιώργο μια χαρά θυμάσαι κι ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς έψαχνα αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος, όπως Αν...τότε...Αλλιώς_Αν. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό στο πλαίσιο. Προτιμώ την "πολλαπλή επιλογή" της ΑΕΠΠ. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει στο βιβλίο μας και αναγκάζομαι να το εφαρμόζω. Άσε που έτσι γίνεται μπάχαλο αν μετά τη δήλωση τότε ακολουθούν περισσότερες της μια εντολές.
Φίλε Στράτο, εγώ αποφεύγω να την χρησιμοποιήσω καθώς δεν την περιγράφει το βιβλίο. Προσπαθώ να  χρησιμοποιήσω  αυτήν την παράξενη του βιβλίου

stratosg

Μήπως τώρα που άλλαξε η ηγεσία του Υπουργείου να κάνουμε καμιά κρούση για αλλαγές; Εξάλλου και οι συνάδελφοι που υπηρετού στα ΓΕΛ, άρχισαν να μιλούν για ΑΕΠΠ 1 και 2 σε αντίστοιχο θέμα στην ενότητα που αφορά στην ΑΕΠΠ.

Πάντως κι εγώ αυτή την περίεργη χρησιμοποιώ αλλά δεν μου αρέσει. Κάτι άσχετο, κατά που βρίσκεστε στην ύλη; Εγώ είμαι στη δομή επιλογής και έχω αρκετές ώρες που κάνω ασκήσεις εκεί. Μήπως ήρθε η ώρα να πάω στην πρώτη δομή επανάλψης;

Δεν έχει έρθει και η ύλη και είμαι λίγο σα το ψάρι έξω απ' το νερό. Αλήθεια σε μας θα αφαιρέσουν τίποτα από την άσχετη θεωρία όπως κάναν στην ΑΕΠΠ;
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω πως καλά είσαι στην ύλη.
Θα περιμένουμε λίγο να δουμε αν θα υπάρχουν αλλαγές ή όχι.
Ας ελπίσουμε ότι θα γίνουν κάποιες αλλαγές

iliasthes

Κι εγώ στη δομή επιλογής, βέβαια κάνω μόνο ψευδοκώδικα. Από βδομάδα θα αρχίσω τις εντολές επανάληψης (δυο βδομάδες) και μια βδομάδα διαγράμματα όπου απλά θα μετατρέψουμε τους ήδη δουλεμένους αλγόριθμους σε διάγραμμα . Μετά τα κεφάλαια 4-7 είναι πιο εύκολα, γιατί είναι θεωρητικά.

stratosg

iliasthes, δηλαδή τι άλλο μπορείς να κάνεις εκτός από ψευδοκώδικα; Εννοείς διαγράμματα; Πάντως κι εγώ σκεφτόμουν από εβδομάδα να μπω στις επαναλήψεις.
Όμως διακατέχομαι φέτος από μια ανησυχία. Αργεί η ύλη και δεν μπορώ να κάνω προγραμματισμό για τα κομμάτια της θεωρίας. Θα είναι μέσα; Δεν θα είναι και θα χάσω τζάμπα ώρες; Μήπως πρέπει να βιαστώ γιατί θα βάλουν και τους πίνακες φέτος ή μήπως όχι γιατί θα είναι και πάλι εκτός ; Τι σκοταδισμός είναι αυτός δεν μπορώ να καταλάβω.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

iliasthes

Ναι τα διαγράμματα εννοώ. Δεν το θεωρώ σκόπιμο να τους μπερδεύω με ψευδικώδικα και διαγράμαμτα ταυτόχρονα. Αν αποκτήσουν το σωστό τρόπο σκέψης και τη μεθοδολογία για να λύνουνε τις ασκήσεις, μετά είναι το μόνο εύκολο με ποιο τρόπο θα αναπαραστήσουν τη λύση.

Όσο για την ύλη το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελπίζουμε πως δεν θα έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.   

Καρκαμάνης Γεώργιος

Καλώ είναι να κάνεις και διαγράμματα καθώς ήδη έπεσε ένα θέμα πέρυσι στις εξετάσεις.
Για την ύλη ας μην αγχωνόμαστε δεν πιστεύω ότι πρόκειται να συμβούν και μεγάλες αλλαγές.

iliasthes

Φυσικά και θα κάνω και διαγράμματα, απλά προς το παρόν κάνουμε όλες τις ασκήσεις σε ψευδοκώδικα, μόλις ολοκληρώσουμε όλες τις δομές, θα τους δείξω πως αυτές αναπαρστώνται σε διάγραμμα και θα κάνουμε μετατροπή όλων των λύσεων σε διάγραμμα.   

xryka

Παράθεση από: stratosg στις 12 Οκτ 2009, 11:43:28 ΜΜ
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 12 Οκτ 2009, 01:09:22 ΠΜ
Και εγώ δεν θυμάμαι να το έχω διδαχτεί ή να το έχω δει κάπου. και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι απαράδεκτο.

Νομίζω πως και κάποιες παραλλαγές να κάνει κάποιος στην πολλαπλή δεν θα υπάρχει καμιά επίπτωση στην βαθμολόγηση.
Το να χρησιμοποιήσει κάποιος την Επίλεξε δεν ξέρω αν είναι και καλή λύση καθώς δεν αναφέρεται πουθενά στον ψευδογλώσσα του βιβλίου.

Μα δεν είπα πουθενά να το χρησιμοποιήσει, είπα πως μάλλον αυτό εννοεί και προσπάθησα να κερδίσω το κουτί με τα λουκούμια.  ;D

Παράθεση από: xryka στις 12 Οκτ 2009, 08:01:58 ΜΜ
Πέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.

Είπαμε ξανά πως δεν μπορεί κάποιος που δεν δίδαξε το μάθημα και δεν γνωρίζει το βιβλίο να διορθώσει σε Πανελλήνιες. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο και το ξέρεις προσωπικά, πες το και σε 'μας ή ακόμα καλύτερα στην ΠΕΚΑΠ. Τέλος πάντων νομίζω πως κάτι τέτοιο θα ήταν πραγματικό σκάνδαλο. Δηλαδή αντίστοιχα θα πρέπει καθηγητές των ΕΠΑΛ να έχουν διορθώσει ΑΕΠΠ. Ε δε το νομίζω.

Και συμφωνώ ότι πρέπει να ακολουθούμε το βιβλίο μας και μόνο αυτό, όμως δεν βρήκα πουθενά τα αρχή και τέλος που βάζεις εσύ. Εδώ να διευκινήσω πως θα έπρεπε να υπάρχουν τα ρημάδια και προς Θεού δεν σου κάνω παρατήρηση. Απλά διατυπώνω για άλλη μια φορά τη δυσαρέσκειά μου.

Η επιτροπή των θεμάτων και οι διορθωτές σε κάποια εξεταστικά κέντρα ήταν καθηγητές πληροφορικής που κάνουν ΑΕΠΠ και σε ορισμένα βα(ειπώθηκε από σύμβουλο)

Όσο για το αρχή-τέλος το συμπέρανα απο τον πίνακα $ 4.2 που λέει οτι το Αρχή και τέλος δηλώνουν τη
την αρχή και το τέλος μιας ομάδας εντολών...καλώς - κακώς...δε ξέρω...

Εγώ πάντως ζήτησα απο τον σύμβουλο να απαιτήσει να μας στείλουν αναλυτικές οδηγίες για τον ψευδοκώδικα τουλάχιστον......