Μεθοδολογίες στους Δισδιάστατους πίνακες

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 18 Ιαν 2017, 11:38:44 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους, χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε

ανεβάζω ένα φυλλάδια με τις βασικές μεθοδολογίες που θεωρώ πως πρέπει να γνωρίζει κάποιος μαθητής στους δισδιάστατους (αλήθεια τελικά είναι δΙσδιάστατοι ή δΥσδιάστατοι ???)πίνακες ... οι δισδιάστατοι έχουν πολλές επεξεργασίες (ανα γραμμή/ στήλη / νέοι πίνακες κτλ) που συχνά μπερδεύουν τους μαθητές, ειδικά στην πρώτη επαφή μαζί τους ... προσπάθησα λοιπόν να αναλύσω τις περιπτώσεις αυτές σε βήματα και μεθοδολογίες και θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας .. όλες οι παρατηρήσεις/διορθώσεις δεκτές, αν κάποιος βρει κάτι χρήσιμο μπορεί να το χρησιμοποιήσει

ευχαριστώ

ntzios kostas

Προσωπικά είμαι της λογικής αντί να σκέφτεται ο μαθητής αν θα επεξεργαστεί τον πίνακα ανά γραμμή ή στήλη να σκέφτεται αν θα τον επεξεργαστεί -για τα συγκεκριμένα παραδείγματα που αναφέρεις- ανά μαθητή ή ανά μάθημα άσχετα αν οι γραμμές περιέχουν πληροφορίες ενός μαθητή ή ενός μαθήματος. Έτσι προτείνω να μην  χρησιμοποιούν i και j  στην επεξεργασία τους.

Πάντα φιλικά,
Κώστας
 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Λαμπράκης Μανώλης

 Συνάδελφε αν παρατηρήσεις στην ανάλυση κάθε παραδείγματος και επεξεργασίας έχω πάντα δίπλα δίπλα και τις δύο αυτές προσσεγγίσεις...μπορούν να επιλέξουν όποια τους βολεύει..εξάλλου είναι η πρώτη τους επαφή με τις επεξεργασίες αυτές οπότε καλό είναι να βλέπουν διάφορετικές οπτικές στο θέμα... ευχαριστώ

Sergio

Παράθεση από: ntzios kostas στις 19 Ιαν 2017, 01:21:16 ΠΜ
Προσωπικά είμαι της λογικής αντί να σκέφτεται ο μαθητής αν θα επεξεργαστεί τον πίνακα ανά γραμμή ή στήλη να σκέφτεται αν θα τον επεξεργαστεί -για τα συγκεκριμένα παραδείγματα που αναφέρεις- ανά μαθητή ή ανά μάθημα άσχετα αν οι γραμμές περιέχουν πληροφορίες ενός μαθητή ή ενός μαθήματος. Έτσι προτείνω να μην  χρησιμοποιούν i και j  στην επεξεργασία τους.

Πάντα φιλικά,
Κώστας
 

(y) (like)..
..
αντίσταση στην ανάπτυξη εξαρτημένων i-j-αντανακλαστικών !!!  I SECOND THAT !! :D
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)