Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 23 Ιουν 2020, 09:24:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

mikezante
Στο Δ3. (;)
Άλλο ζητάει !
... το όνομα ή τα ονόματα ...

evry

Πράγματι αλλά τα σετ αυτά είναι σχεδόν ίδια!
Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 24 Ιουν 2020, 11:36:08 ΠΜ
Η επιτροπή έβγαλε 3 σετ θεμάτων
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Το διάβασμα του πίνακα δεν είναι τόσο απλή υπόθεση
Αν το j είναι 100, δεν έχει νόημα να διαβαστεί τιμή πριν το τέλος επανάληψης
Θέλει πολύ πρόσθετο κώδικα για να είναι σωστό σε όλα του
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Σωστό Πέτρο, θέλει διπλή συνθήκη!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Θεωρώ ότι οι περισσότερες λύσεις που θα ανέβουν στο διαδίκτυο για αυτό το ερώτημα θα είναι ελαττωματικές σε κάτι
Θέλει πολύ προγραμματιστική φροντίδα το συγκεκριμένο ερώτημα ώστε να μη διαβάζει περιττά δεδομένα, να μην βγαίνει εκτός ορίων και φυσικά να μην κάνει λάθος υλοποίηση του ζητούμενου
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

panosz

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Ιουν 2020, 12:57:08 ΜΜ
.....
Θέλει πολύ προγραμματιστική φροντίδα το συγκεκριμένο ερώτημα ώστε να μη διαβάζει περιττά δεδομένα, να μην βγαίνει εκτός ορίων και φυσικά να μην κάνει λάθος υλοποίηση του ζητούμενου

Καλημέρα !
Συμφωνώ !!
Panos

petrosp13

Και παρατηρώ ότι πολλά παιδιά δεν του έχουν δώσει σημασία και θεωρούν ότι το έχουν υλοποιήσει σωστά
Πολύ δύσκολα κάποιος θα πάρει 6/6
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p

Και επιπλέον οι υπόλοιπες θέσεις να γεμίσουν με 'Χ' !!!
Εκτός κι αν προβλέψει να αρχικοποιήσει τον ΑΠ[20,100] με 'Χ' ...

evry

Τελικά η αρχικοποίηση του πίνακα με Χ μάλλον θα είναι το τελευταίο πρόβλημα που θα έχουν να σκεφτούν οι βαθμολογητές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mikezante

Παράθεση από: andreas_p στις 24 Ιουν 2020, 11:53:37 ΠΜ
mikezante
Στο Δ3. (;)
Άλλο ζητάει !
... το όνομα ή τα ονόματα ...

Ναι ναι, το γράφω σαν σχόλιο πάνω από τον κώδικα ότι το Δ3 μου δεν είναι σωστό!
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

vlachakis

Παράθεση από: mikezante στις 24 Ιουν 2020, 11:44:14 ΠΜ
Δ3 θελει αλλαγη


!Δ5
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ταξινομηση(Σ, Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Σ[20], ι, ζ, τεμπ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Π[20], τομπ
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
    ΓΙΑ ζ ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ ι ΜΕ ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ Σ[ζ - 1] < Σ[ζ] ΤΟΤΕ
        τεμπ <- Σ[ζ]
        Σ[ζ] <- Σ[ζ - 1]
        Σ[ζ - 1] <- τεμπ
        τομπ <- Π[ζ]
        Π[ζ] <- Π[ζ - 1]
        Π[ζ - 1] <- τομπ
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Σ[ζ - 1] = Σ[ζ] ΤΟΤΕ
        ΑΝ Π[ζ - 1] > Π[ζ] ΤΟΤΕ
          τομπ <- Π[ζ]
          Π[ζ] <- Π[ζ - 1]
          Π[ζ - 1] <- τομπ
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
εμένα έκαναν αυτή τη λύση

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ταξινομηση(Σ, Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Σ[20], ι, ζ, τεμπ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Π[20], τομπ
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
    ΓΙΑ ζ ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ ι ΜΕ ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ Σ[ζ - 1] < Σ[ζ] ή Σ[ζ - 1] = Σ[ζ] και Π[ζ - 1] > Π[ζ] ΤΟΤΕ
        τεμπ <- Σ[ζ]
        Σ[ζ] <- Σ[ζ - 1]
        Σ[ζ - 1] <- τεμπ
        τομπ <- Π[ζ]
        Π[ζ] <- Π[ζ - 1]
        Π[ζ - 1] <- τομπ
   
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

η ερώτηση μου είναι. θα την καταλάβουν οι διορθωτές;

tsak

Να σας βάλω ένα πιο δύσκολο? Μαθητής μου στο Δ2 έκανε:

Για i από 1 μέχρι 20
  Για j από 1 μέχρι 100
   Διάβασε απ[ι,j]
   Αν απ[ι.j]='τέλος' τότε
      Για κ από j μέχρι 100
        Απ[ι,κ]<-'χ'
      Τέλος_επανάληψης
     J<-100
   Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Του το δίνεις ολόσωστο?

vlachakis

μη δομημένος προγραμματισμός το να εκχωρούμε στον μετρητή της Για

tsak

Παράθεση από: vlachakis στις 24 Ιουν 2020, 02:32:16 ΜΜ
μη δομημένος προγραμματισμός το να εκχωρούμε στον μετρητή της Για
Σύμφωνοι...υπάρχει σχετική οδηγία ότι απαγορεύεται και κόβουμε βαθμούς όμως ή είναι και αυτό στις ασάφειες?

evry

Παράθεση από: tsak στις 24 Ιουν 2020, 02:47:54 ΜΜ
Σύμφωνοι...υπάρχει σχετική οδηγία ότι απαγορεύεται και κόβουμε βαθμούς όμως ή είναι και αυτό στις ασάφειες?
Δεν είναι ασάφεια και πρέπει να κοπούν μονάδες γιατί έτσι ξεγλιστράει από τη δυσκολία του θέματος. Ουσιαστικά είναι σαν να χρησιμοποιεί break.
Είμαι από τους λίγους που πιστεύω ότι η αλλαγή του μετρητή μέσα στη Για δεν πρέπει να θεωρείται λάθος, σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να είμαστε ελαστικοί αλλά αυτή δεν είναι μια από αυτές τις περιπτώσεις.

Το θέμα δεν είναι αν θα κοπούν μονάδες αλλά πόσες, γιατί το σκεπτικό του είναι αλγοριθμικά σωστό.

ΥΓ. Υπάρχει σχετική οδηγία, είναι στις τελευταίες οδηγίες που είχαν στείλει που είχε μέσα και άλλες για τα υποπρογράμματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr