ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΛΑΔΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Ξεκίνησε από bright, 04 Μαΐου 2012, 06:20:32 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

hiall

Παράθεση από: chrisk στις 06 Ιουν 2012, 08:31:37 ΜΜ
δυστυχως για μερικους στο φορουμ αυτο, το ειχα πει οτι πρεπει να το κανουν ανα νομο.

εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι το πιο σωστο.

ετσι και κενα δεν θα δημιουργηθουν σε απομακρυσμενες περιοχες και θα "ξεφορτωσει" η Β'θμια. Μην ξεχναμε οτι βασικη ιδεα για τις μεταταξεις ηταν ακριβως αυτο.

Από αυτά που έχω διαβάσει, μετάταξη κάνεις όπου υπάρχει οργανική. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι μπορει να υπάρξει γεωγραφικός περιορισμός.
Δεν ξέρω πως νόμιμα μπορεί το υπουργείο να πεί ότι απαγορεύεται να κάνει κάποιος αιτηση μετάταξης σε άλλο νομο. Ακόμα και σε επίπεδο περιφέρειας φαινεται να είναι δύσκολο.


Όπως,είπα πριν , η πιο "νομιμη" επιλογή μου φαίνεται να είναι ετη προυπ.+τιτλοι σπουδών χωρίς γεωγραφικούς περιορισμους.

evry

Ο καθένας βλέπει το θέμα από τη δική του οπτική και ανάλογα με το συμφέρον του και είναι λογικό.
Μια όμως και έχουν ακουστεί διάφορα σενάρια ας αναφέρω και εγώ ένα.
Αυτή τη στιγμή έτσι όπως είναι η διαδικασία των μετατάξεων, έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση συνάδελφοι από όλη την Ελλάδα. Άρα αν θέλουν να το αποφύγουν αυτό θα πρέπει να αλλάξουν το νόμο.
Υπάρχει όμως και ένας άλλος δρόμος. Ακούγεται εδώ και πολύ καιρό ότι θα συγχωνευτούν πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια σε μια ενιαία διεύθυνση και για οικονομία αλλά και για καλύτερη διαχείριση του δυναμικού των εκπαιδευτικών. Αν τυχόν γίνει αυτό (δεν ξέρω τις νομικές λεπτομέρειες) τότε αυτοί που είναι υπεράριθμοι στην δευτεροβάθμια θα είναι και στην πρωτοβάθμια, οπότε το θέμα θα έχει λήξει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

chrisk

hiall να προσθεσω και εγω κατι οσο αφορα τα μορια...

πολυ απο εμας επιλεξανε να αποσπαστουν πληρως στην πρωτοβαθμια οχι φετος αλλα περσυ ακόμα που ηταν η 1η (και δυσκολοτερη) χρονια εφαρμογης του ΕΑΕΠ. το καναμε (και εγω μαζι) για να δουμε τι εχει να μας πει το νεο αυτο προγραμμα και να δουμε πως ειναι η κατασταση σε ενα τετοιο δημοτικο.
Παρακολουθησαμε και σεμιναρια για την επιμόρφωση μας σχετικα με το νεο προγραμμα στις εκαστοτε πρωτευουσες των περιφερειων και οχι μονο. Μεσα απο αυτην την διαδικασια αποκτησαμε και τιτλο επιμορφωσης στο αντικειμενο αυτο.

Και ρωτω: δεν θα επρεπε οι συναδελφοι που εχουν τον τιτλο επιμόρφωσης και ενσυνειδητα επιθυμουν την μεταταξη επειδη τους αρεσει και τους εκφραζει το κλιμα στο δημοτικο να προηγηθούν η να μοριοδοτηθουν γενναια εναντι των άλλων συναδελφων που βλεπουν την ολη διαδικασια ως μια σπουδαια ευκαιρια να "ξεφυγουν" απο την περιοχη που ειναι???

Δεν θα επρεπε να δωθει μεριμνα και σε αυτο???

argy

Με μια απλή υπουργική απόφαση αλλάζει ο νόμος για τις μετατάξεις ο οποίος δεν έχει κανένα απολύτως  αντικειμενικό κριτήριο.
Έτσι έγινε και με το νόμο των αποσπάσεων.

escozul

Παράθεση από: chrisk στις 07 Ιουν 2012, 02:41:45 ΜΜ
hiall να προσθεσω και εγω κατι οσο αφορα τα μορια...

πολυ απο εμας επιλεξανε να αποσπαστουν πληρως στην πρωτοβαθμια οχι φετος αλλα περσυ ακόμα που ηταν η 1η (και δυσκολοτερη) χρονια εφαρμογης του ΕΑΕΠ. το καναμε (και εγω μαζι) για να δουμε τι εχει να μας πει το νεο αυτο προγραμμα και να δουμε πως ειναι η κατασταση σε ενα τετοιο δημοτικο.
Παρακολουθησαμε και σεμιναρια για την επιμόρφωση μας σχετικα με το νεο προγραμμα στις εκαστοτε πρωτευουσες των περιφερειων και οχι μονο. Μεσα απο αυτην την διαδικασια αποκτησαμε και τιτλο επιμορφωσης στο αντικειμενο αυτο.

Και ρωτω: δεν θα επρεπε οι συναδελφοι που εχουν τον τιτλο επιμόρφωσης και ενσυνειδητα επιθυμουν την μεταταξη επειδη τους αρεσει και τους εκφραζει το κλιμα στο δημοτικο να προηγηθούν η να μοριοδοτηθουν γενναια εναντι των άλλων συναδελφων που βλεπουν την ολη διαδικασια ως μια σπουδαια ευκαιρια να "ξεφυγουν" απο την περιοχη που ειναι???

Δεν θα επρεπε να δωθει μεριμνα και σε αυτο???

Συνάδελφε θα σε παραθέσω σε παραπάνω post που λέει ότι ο καθένας το βλέπει το θέμα από την δική του σκοπιά. Π.Χ Αυτοί που πρόπερσι δεν κατάφεραν να αποσπαστούν λόγω ελλείψεως βύσματος, (αντικειμενικά κριτήρια εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά στις προηγούμενες αποσπάσεις) και τελικά πήραν μόνο για την χρονιά που μας πέρασε ή ούτε καν, σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρονται για την πρωτοβάθμια πραγματικά; Μήπως αυτοί που πήραν απόσπαση την πρώτη χρονιά το είχαν δει σαν ευκαιρία να αποσπαστούν; Το συμπέρασμα ότι κάποιος ενδιαφέρεται για έναν κλάδο ή όχι είναι τόσο αυθαίρετο όσο και προσβλητικό.

Από μια άλλη σκοπιά ίσως θα έπρεπε να μειωθούν τα μόρια αποσπάσεων αυτών που ζητούν από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και έχουν πάρει απόσπαση στην πρωτοβάθμια μια η δυο φορές. Ο λόγος; Μα γιατί είναι φανερό ότι δεν επιθυμούν να διδάσκουν στην δευτεροβάθμια μιας και επιλέγουν απόσπαση στην πρωτοβάθμια!

Παράλογο; Φυσικά.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.00

hiall

Παράθεση από: chrisk στις 07 Ιουν 2012, 02:41:45 ΜΜ
hiall να προσθεσω και εγω κατι οσο αφορα τα μορια...

πολυ απο εμας επιλεξανε να αποσπαστουν πληρως στην πρωτοβαθμια οχι φετος αλλα περσυ ακόμα που ηταν η 1η (και δυσκολοτερη) χρονια εφαρμογης του ΕΑΕΠ. το καναμε (και εγω μαζι) για να δουμε τι εχει να μας πει το νεο αυτο προγραμμα και να δουμε πως ειναι η κατασταση σε ενα τετοιο δημοτικο.
Παρακολουθησαμε και σεμιναρια για την επιμόρφωση μας σχετικα με το νεο προγραμμα στις εκαστοτε πρωτευουσες των περιφερειων και οχι μονο. Μεσα απο αυτην την διαδικασια αποκτησαμε και τιτλο επιμορφωσης στο αντικειμενο αυτο.

Και ρωτω: δεν θα επρεπε οι συναδελφοι που εχουν τον τιτλο επιμόρφωσης και ενσυνειδητα επιθυμουν την μεταταξη επειδη τους αρεσει και τους εκφραζει το κλιμα στο δημοτικο να προηγηθούν η να μοριοδοτηθουν γενναια εναντι των άλλων συναδελφων που βλεπουν την ολη διαδικασια ως μια σπουδαια ευκαιρια να "ξεφυγουν" απο την περιοχη που ειναι???

Δεν θα επρεπε να δωθει μεριμνα και σε αυτο???

Η απάντηση μου είναι φυσικά όχι σε όλα.

Αυτά που αναφέρεις το μόνο που μου λέει είναι ότι ήσουν πιο "τυχερός" στο θέμα της απόσπασης.

Ακόμα και με την λογική τη δική σου, είσαι 100% άδικος με αυτούς που δεν κατάφεραν να πάρουν απόσπασή στην πρωτοβάθμια.

Εγώ θεωρώ τα μόρια πιο δίκαια, εσύ προτιμάς κάποιες πολύ συγκεκριμένες συνθήκες αλλά το θέμα είναι ότι σύμφωνα με τον νόμο που έχω διαβάσει παίζει ρόλο ο χρόνος υπηρέτησης χωρίς να υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί.

chrisk

δεν ειπα οτι καποιοι ενδιαφερονται λιγοτερο και καποιοι περισσοτερο. αν ακουστηκε ετσι σαφως και το ξεκαθαριζω οτι δεν το ηθελα.

πηρα αποσπαση εντος πυσδε ΧΩΡΙΣ γνωριμιες σε μια πρωτη χρονια που το 80% ηταν αναπληρωτες στα δημοτικα και η συντριπτικη πλειοψηφια των συναδελφων οχι μονο δεν ηθελε  να αποσπαστει αλλα ουτε να διατεθει στα δημοτικα γιατι το θεωρουσαν καταντια και καταδικη...τωρα ομως που σφιξαν οι κω..οι, με συγχωρεις, ξαφνικα καποιοι σηκωσαν παντιερα. αρα μονο "τυχερος" δεν ημουνα...

Και για να σας προλαβω ολους θα σας πω οτι εχω οργανικη και αρα θα μπορουσε κανεις να πει οτι ειμαι βολεμενος ... δεν κυνηγω λοιπον να ηρεμησω-αραξω, ουτε ανησυχω γιατι ειμαι υπεραριθμος η στην διαθεση πυσδε.

Η ενσταση μου να ξερεις ειναι καθαρα στο οτι πρεπει να πριμοδοτηθουν με καποιο τροπο αυτοι που συμμετειχαν στα εαεπ και ειναι επιμορφωμενοι.
Φυσικα και πρεπει να υπαρχουν μορια μεταθεσης, παιδια, εντοπιοτητες, συνυπηρετησεις, ΑΛΛΑ και αυτο που προειπα παραπανω.


escozul

Παράθεση από: chrisk στις 07 Ιουν 2012, 06:18:36 ΜΜ
δεν ειπα οτι καποιοι ενδιαφερονται λιγοτερο και καποιοι περισσοτερο. αν ακουστηκε ετσι σαφως και το ξεκαθαριζω οτι δεν το ηθελα.

πηρα αποσπαση εντος πυσδε ΧΩΡΙΣ γνωριμιες σε μια πρωτη χρονια που το 80% ηταν αναπληρωτες στα δημοτικα και η συντριπτικη πλειοψηφια των συναδελφων οχι μονο δεν ηθελε  να αποσπαστει αλλα ουτε να διατεθει στα δημοτικα γιατι το θεωρουσαν καταντια και καταδικη...τωρα ομως που σφιξαν οι κω..οι, με συγχωρεις, ξαφνικα καποιοι σηκωσαν παντιερα. αρα μονο "τυχερος" δεν ημουνα...

Και για να σας προλαβω ολους θα σας πω οτι εχω οργανικη και αρα θα μπορουσε κανεις να πει οτι ειμαι βολεμενος ... δεν κυνηγω λοιπον να ηρεμησω-αραξω, ουτε ανησυχω γιατι ειμαι υπεραριθμος η στην διαθεση πυσδε.

Η ενσταση μου να ξερεις ειναι καθαρα στο οτι πρεπει να πριμοδοτηθουν με καποιο τροπο αυτοι που συμμετειχαν στα εαεπ και ειναι επιμορφωμενοι.
Φυσικα και πρεπει να υπαρχουν μορια μεταθεσης, παιδια, εντοπιοτητες, συνυπηρετησεις, ΑΛΛΑ και αυτο που προειπα παραπανω.

Ξαναλέω συνάδελφε, είναι σαν να πριμοδοτείς ένα σεμινάριο (περί αυτού πρόκειται η επιμόρφωση αυτή για τα ΕΑΕΠ) που δεν δόθηκε σε όλους η ευκαιρία να το παρακολουθήσουν. Με αυτή την λογική πρέπει να πριμοδοτήσεις στην δευτεροβάθμια και το σεμινάριο (επιμόρφωση) που έγινε για το μάθημα "project" που πάλι ήταν για περιορισμένο αριθμό...

Ο λόγος που οι συνάδελφοι δυσανασχέτησαν με την μορφή της πρώτης εφαρμογής της πληροφορικής στα σχολεία με ΕΑΕΠ ήταν γιατί στην πλειοψηφία τους δεν ήταν εξ' ολοκλήρου διατεθειμένοι σε ένα σχολείο, αλλά σε 2 ή και 3 συμπεριλαμβανομένων δημοτικών. Έπρεπε να τρέχουν όλη την εβδομάδα από δω κι από κει και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν είναι το καλύτερο. Όσοι ήταν εξ' ολοκλήρου αποσπασμένοι ή διατεθειμένοι σε δημοτικό δεν νομίζω να δυσαρεστήθηκαν...
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.00

perittos

Παράθεση από: chrisk στις 07 Ιουν 2012, 02:41:45 ΜΜ
Και ρωτω: δεν θα επρεπε οι συναδελφοι που εχουν τον τιτλο επιμόρφωσης και ενσυνειδητα επιθυμουν την μεταταξη επειδη τους αρεσει και τους εκφραζει το κλιμα στο δημοτικο να προηγηθούν η να μοριοδοτηθουν γενναια εναντι των άλλων συναδελφων που βλεπουν την ολη διαδικασια ως μια σπουδαια ευκαιρια να "ξεφυγουν" απο την περιοχη που ειναι???

Δεν θα επρεπε να δωθει μεριμνα και σε αυτο???
μας έχει πνίξει η 'αντικειμενικότητα', πάντα όσον αφορά το προσωπικό μας συμφέρον.
ο καθένας μας είναι ο 'μέγας' διδάσκαλος και όλοι οι άλλοι
"βλεπουν την ολη διαδικασια ως μια σπουδαια ευκαιρια να "ξεφυγουν" απο την περιοχη που ειναι"!!!
ε ρε καλά μας κάνουν.

heren

Παράθεση από: perittos στις 08 Ιουν 2012, 11:43:01 ΠΜ
μας έχει πνίξει η 'αντικειμενικότητα', πάντα όσον αφορά το προσωπικό μας συμφέρον.
ο καθένας μας είναι ο 'μέγας' διδάσκαλος και όλοι οι άλλοι
"βλεπουν την ολη διαδικασια ως μια σπουδαια ευκαιρια να "ξεφυγουν" απο την περιοχη που ειναι"!!!
ε ρε καλά μας κάνουν.

Ο καθένας έχει τους λόγους του και είναι σεβαστοί. Τα παραπάνω σχόλια δεν με εκφράζουν και με αφήνουν αδιάφορη!!
Ξεφεύγουμε από το θέμα μας...
Το καλό είναι οτι εδραιώνεται η πληροφορική στα δημοτικά και αυτό είναι μια πολύ καλή αρχή, ας την εκμεταλλευτούμε σαν δάσκαλοι πάνω απ΄ολα!!!

perittos

Παράθεση από: heren στις 08 Ιουν 2012, 12:08:50 ΜΜ
Ο καθένας έχει τους λόγους του και είναι σεβαστοί. Τα παραπάνω σχόλια δεν με εκφράζουν και με αφήνουν αδιάφορη!!
Ξεφεύγουμε από το θέμα μας...
Το καλό είναι οτι εδραιώνεται η πληροφορική στα δημοτικά και αυτό είναι μια πολύ καλή αρχή, ας την εκμεταλλευτούμε σαν δάσκαλοι πάνω απ΄ολα!!!
Φυσικά και να εδραιωθεί η Πληροφορική στα Δημοτικά, αλλά να ξεκινήσει στι σωστές βάσεις με σκοπό το μεγαλύτερο όφελος των μαθητών. Αλλά, ειδικά για την Α' θμια εκπαίδευση, δεν ξέρω αν το καλύτερο είναι να μπει ως αυτόνομο μάθημα ή θα έπρεπε να γίνει συζήτηση/πρόταση για τη συνεργασία μας με τους δασκάλους για χρήση του Η/Υ στην υποστήριξη και εξέλιξη των διδακτικών μεθόδων των βασικών μαθημάτων. Δεν γνωρίζω εάν οι αρμόδιες ενώσεις μας προσανατολίζονται προς αυτήν την κατεύθυνση και να μης μας ενδιαφέρει μόνο η κατοχύρωση οργανικών θέσεων.

argy

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=66000

..... Για τις μετατάξεις από την Δ/βάθμια στην Π/βάθμια Εκπαίδευση των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ18.41, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 αναμένεται υπουργική απόφαση, με την οποία θα καθορίζεται και η διαδικασία της μετάταξης.

chrisk

Να και οι οργανικες ανα σχολειο στην αττικη...

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=66887

καλη μελετη...

dioni

Υπάρχει κάποια νεότερη ενημέρωση; Πότε θα κάνουμε αιτήσεις; Καλοκαιριάτικα που θα λείπουμε από τις Διευθύνσεις μας;