Πανελλήνιες 2019 - σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 12 Ιουν 2019, 09:07:16 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Ότι στο Αλλιώς_Αν δεν θα γράψεις <=1000
Και δεν θα γράψεις απλά Αλλιώς
Αυτός είναι ο κλασικός τρόπος αντιμετώπισης σε τέτοια πινακάκια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

angrits

Αν το θέτεις έτσι οκ (για μένα το να βάλεις όλα τα όρια είναι πιο κλασικό). Αν και κατά την γνώμη μου μπορείς να το κάνεις αυτό εφόσον στον έλεγχο αποκλείσεις και το 0. Και δεν πιστεύω ότι θα στο πάρει κάποιος διωρθωτής λάθος που θα το αποκλείσεις. Βέβαια σου λέει απλός να ελένξεις μόνο αν είναι αρνητικό και απλός το μηδεν δεν κάνει τίποτα. Ίδωμεν.

pvs

Τα θέματα θύμισαν έντονα αυτά του 2016. Γελοία προσωπικά δεν χαρακτηρίζω ποτέ θέματα πανελληνίων καθώς δεν δίνουμε εμείς αλλά οι μαθητές οι οποίοι εκείνη τη στιγμή νιώθουν ότι το στυλό ζυγίζει 1τόνο. Το θετικό είναι ότι αρκετά παιδιά πήραν μία καλή ψυχολογική ώθηση (μετά τα μαθηματικά) σε αντίθεση με πέρυσι που πολλοί από εμάς προσπαθούσαμε να τονώσουμε ηθικό κτλ. Προσωπικά κρίνοντας από το γενικό επίπεδο της κατεύθυνσης κρατώ μικρό καλάθι το τι τελικά θα έχουν γράψει. Συνεπώς ας μη βιαζόμαστε για συμπεράσματα. 

ilias_s

Θέματα φυσιολογικά και μέσες-άκρες κυμαίνονταν στα "αναμενόμενα". Ασκήσεις και θεωρίες που δεν νομίζω πως ήταν έκπληξη για κανένα και τα έχουμε "αγγίξει" λίγο πολύ οι πάντες. Γελοία δε θα τα έλεγα αν θυμηθούμε πως απευθύνονται σε μαθητές (και σταματάω εδώ).

Προσωπική άποψη, θεωρώ ότι ήταν πιο ισορροπημένα από άλλες χρονιές, χωρίς υπερβολές, παγίδες ή εξεζητημένες ερωτήσεις και κάπως έτσι θα έπρεπε να είναι να θέματα στις πανελλαδικές όλων των ετών (από την εποχή των δεσμών).

Ορίστε και οι ενδεικτικές απαντήσεις που έστειλαν στα Β.Κ και Ε.Ε.Κ (στα συνημμένα ως zip)




Λαμπράκης Μανώλης

Προφανώς "γελοία" δεν μπορεί να είναι καθώς απευθύνονται σε μαθητές, όμως ήταν πάρα πολύ εύκολα ... είναι πρώτη χρονιά φέτος, κατά την οποία οι μαθητές μου  (εκτός από τους αδιάφορους ), δεν είχαν απορία σε ΚΑΝΕΝΑ ερώτημα ... αν το σκεφτεί κανείς δεν υπήρχε κάτι που να σήκωνε δευτερη σκέψη ..
πέρα από το άγχος της στιγμής και λάθη απροσεξίας κτλ, δεν υπήρχε κάποιο ερώτημα λίγο πιο σύνθετο ...

andreas_p

Ένα ευχαριστώ  το οφείλουμε  στην Επιτροπή  θεμάτων !
1) Θέματα με σαφήνεια και ακρίβεια. Χωρίς θολά σημεία και διττές  ερμηνείες.
2 ) Κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης.

Επίσης ...
Πόσο εύκολα ήταν τα  :

Β2, Δ4,  Δ5  ;;;

Α.Π.

karaba

Παράθεση από: angrits στις 12 Ιουν 2019, 04:20:34 ΜΜ
Γιατί δεν μπορεί να λυθεί με το κλασικό τρόπο; ούτο σι άλλλος ελέγχεις ποιο πριν ο αριθμός να είναι θετικός.
κόντεψα να πνιγώ :)
karaba

kyriakos208

Στο αλα ρωσικα αν έκανε κάποιος πρόγραμμα+δήλωση μεταβλητών+Διάβασε Μ1,Μ2 πριν την όσο θα κοπούν μόρια?αν ναι πόσα?

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα
κατά την γνώμη μου προφανως και δεν θα πρέπει να κοπεί τίποτα, σε καμία περίπτωση

mokasa

Παράθεση από: kyriakos208 στις 13 Ιουν 2019, 09:38:22 ΠΜ
Στο αλα ρωσικα αν έκανε κάποιος πρόγραμμα+δήλωση μεταβλητών+Διάβασε Μ1,Μ2 πριν την όσο θα κοπούν μόρια?αν ναι πόσα?
Δεν θα κοπούν μόρια από αυτά που αναφέρεις, αρκεί η δήλωση των Μ1, Μ2 να γίνει στις ακέραιες, όπως άλλωστε αναφέρει και η εκφώνηση.

tsioulak

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 13 Ιουν 2019, 10:12:03 ΠΜ
Καλημέρα
κατά την γνώμη μου προφανως και δεν θα πρέπει να κοπεί τίποτα, σε καμία περίπτωση

Κανονικα δεν θα επρεπε να αλλα η ασηκηση ζητουσε να γινουν σε ΓΛΩΣΣΑ μονο τα συγκικρεμενα βηματα, οποτε μπορει και να κοψουν κανα δυο μορια.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

Κατά την ταπεινή μου άποψη αν κάνουν πρόγραμμα δεν '' χαλάει '' απολύτως τίποτα στη λύση της άσκησης... Ούτε καν θα έπρεπε  να το λάβει υπόψη κάποιος.... Ειδικά συνάδελφε το ' κάνα δυο' μόρια που αναφέρεις, εμένα αν μου έκοβαν 2 μόρια θα ζητούσα επανεξέταση  και θα τραβούσα τα μαλλιά μου ( τα οποία έχω χάσει εδώ κι καιρό χεχεχε)

evry

Ρε παιδιά ήμαρτον!
Διαβάζουν και μαθητές. Γιατί να κόψει ο βαθμολογητής?
Από τη στιγμή που έχει δοθεί σωστή λύση και μάλιστα πιο ολοκληρωμένη από αυτή που ζητήθηκε όχι να κόψει, παραπάνω πρέπει να βάλει.
Δεν διορθώνουμε  ιστορία.

Επίσης αν αντί για πρόγραμμα κάποιος δώσει αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα ή ακόμα και διάγραμμα ροής δεν θα πρέπει να χάσει πολλά γιατί έχει δείξει ότι καταλαβαίνει τη μετατροπή της φυσικής γλώσσας σε δομημένο αλγόριθμο. Τη σκέψη του μαθητή πρέπει να βαθμολογούμε όχι αν έχει ξεχάσει κανένα κόμμα ή έγραψε πρόγραμμα με κεφαλαία ή μικρά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

panosz

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2019, 09:23:26 ΠΜ
Ρε παιδιά ήμαρτον!
Διαβάζουν και μαθητές. Γιατί να κόψει ο βαθμολογητής?
Από τη στιγμή που έχει δοθεί σωστή λύση και μάλιστα πιο ολοκληρωμένη από αυτή που ζητήθηκε όχι να κόψει, παραπάνω πρέπει να βάλει.
Δεν διορθώνουμε  ιστορία.

Επίσης αν αντί για πρόγραμμα κάποιος δώσει αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα ή ακόμα και διάγραμμα ροής δεν θα πρέπει να χάσει πολλά γιατί έχει δείξει ότι καταλαβαίνει τη μετατροπή της φυσικής γλώσσας σε δομημένο αλγόριθμο. Τη σκέψη του μαθητή πρέπει να βαθμολογούμε όχι αν έχει ξεχάσει κανένα κόμμα ή έγραψε πρόγραμμα με κεφαλαία ή μικρά.

Καλημέρα !

+++++
Panos

P.Tsiotakis

Η διαφορά ψευδογλώσσας και ΓΛΩΣΣΑΣ για το τμήμα αλγορίθμου που ζητήθηκε στον ρωσικό πολλαπλασιασμό είναι το εμφάνισε/ΓΡΑΨΕ
δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα συζητηθεί σε βαθμολογικό απώλεια μονάδων για αυτό πάνω από 5 λεπτά
αν ήμουν σε κάποιο βαθμολογικό δε θα επέτρεπα τη συζήτηση σε αυτό το θέμα πάνω από 15 δευτερόλεπτα

μπορώ να φανταστώ κάποιους να ήθελαν να κόψουν (ή να κόψουν τελικά) 1 μόριο. Αν ήταν printf ίσως έκοβαν 2.