Πανελλήνιες 2019 - σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 12 Ιουν 2019, 09:07:16 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ilias_s

Παράθεση από: tsioulak στις 18 Ιουν 2019, 05:27:14 ΜΜ
...
Είναι οντως τόσο χάλια οι συνθηκες;

Σκέψου ότι τα Βαθμολογικά Κέντρα είναι ουσιαστικά σχολεία που απλά στεγάζουν τους βαθμολογητές εκείνη την περίοδο! Περιμένεις κάτι καλό να βγει από το συνδυασμό Ιούνιος + Δημόσιο Σχόλειο;;;




epsilonXi

Παράθεση από: petrosp13 στις 17 Ιουν 2019, 11:12:11 ΜΜ
Στο μάθημα μας, ο στόχος θα έπρεπε να είναι <=1
6 μονάδες διαφορά είναι τεράστια για ένα τέτοιο μάθημα που δεν υπάρχει υποκειμενικότητα
Στα φετινά θέματα για παράδειγμα, σε ποιο σημείο μπορούν δυο βαθμολογητές να έχουν διαφορές ώστε να έχουμε απόκλιση 6 μονάδων;

Φυσικά και υπάρχει υποκειμενικότητα, για τον πολύ απλό λόγο ότι δε γίνεται όλοι οι βαθμολογητές να συντονιστούν κεντρικά, ούτε να προβλέψουν όλες τις πιθανές απαντήσεις...

ίσως αν η βαθμολόγηση γινότανε Αύγουστο  :D , αφού θα είχαν προλάβει να κυκλοφορήσουν οι διάφορες απαντήσεις των μαθητών και να υπάρξει μια συζήτηση και μία σύγκλιση ως προς τον τρόπο βαθμολόγησης  >:D

φέτος:
-  μία μαθήτριά μου στο Α3 για κάποιο λόγο ενώ τα έκανε όλα, στο τετράδιό της έγραψε μόνο την τελευταία τιμή που εμφανιζότανε σε κάθε περίπτωση... πόσο της κόβεις γι' αυτό;
- στο Α5 αντί για ΟΣΟ, έβαλε ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ, ενώ μία άλλη έβαλε μόνο δομές επιλογής, πόσο κόβεις;
- στο Γ2 πόσο κόβεις άμα κάποιος χρησιμοποιήσει ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ χωρίς ΑΝ και εκτελέσει κανονικά επανάληψη ακόμα και για βίντεο με τίτλο «ΤΕΛΟΣ»;
- στο Δ5 που έχει μπόλικο γράψιμο, πόσο κόβεις άμα κάποιος δεν εμφανίσει στο τέλος τα ονόματα; πόσο κόβεις αν βάλει δείκτη στις αγκύλες το μετρητή του εξωτερικού και όχι του εσωτερικού βρόχου;



tsioulak

Παράθεση από: ilias_s στις 18 Ιουν 2019, 06:35:32 ΜΜ
Σκέψου ότι τα Βαθμολογικά Κέντρα είναι ουσιαστικά σχολεία που απλά στεγάζουν τους βαθμολογητές εκείνη την περίοδο! Περιμένεις κάτι καλό να βγει από το συνδυασμό Ιούνιος + Δημόσιο Σχόλειο;;;

Οκ, εχεις δικιο, με ανεμιστηρες την βγαζετε;

elenitaaaaa

Παράθεση από: tsioulak στις 19 Ιουν 2019, 12:40:54 ΠΜ
Οκ, εχεις δικιο, με ανεμιστηρες την βγαζετε;
Εμείς φέτος έχουμε και ανεμιστήρες και νιώθουμε άρχοντες. Μέχρι πέρσι ούτε ανεμιστήρες....και επειδή πάντα το μάθημά μας είναι από τα τελευταία που δίνονται, την αίθουσά μας την χτυπάει ο ήλιος.

themata

Υπάρχει κάποια εικόνα για τις βαθμολογίες των γραπτών ως τώρα?

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis

κάποιο λάθος έχει γίνει, αποκλείεται το ποσοστό αριστούχων στην ΑΟΘ και στη χημεία να είναι ίδιο.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αν και τα ποσοστό των αριστούχων στο μάθημα της ΑΕΠΠ θα κυμανθεί στα επίπεδα που αναφέρει το άρθρο της εφημερίδας (10-12%) ο αριθμός των γραπτών με βαθμό 100 θα είναι πολύ μικρός σε σχέση με το επίπεδο δυσκολίας/ευκολίας των θεμάτων.

meteo_xampos

Καλησπέρα σας συνάδελφοι!!! Άσχετο με όλα τα παραπάνω, αλλά έχω μια ερώτηση... Στο μηχανογραφικό που είναι το ΤΕΙ Μηχανικών Πληροφορικής Κρήτης; Δεν είναι στο 4ο πεδίο, αλλά ούτε και στο 2ο...

evry

Δεν υπάρχει πλέον ΤΕΙ στην Κρήτη.
Έγινε ΕΜΠ (Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο)
https://www.hmu.gr/
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: evry στις 22 Ιουν 2019, 04:54:45 ΜΜ
Δεν υπάρχει πλέον ΤΕΙ στην Κρήτη.
Έγινε ΕΜΠ (Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο)
https://www.hmu.gr/
ΕΛΜΕΠΑ (Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο)

evry

Το ξέρω αλλά προτιμώ το ..... ΕΜΠ
Παράθεση από: Πέτρος Κ. στις 23 Ιουν 2019, 06:36:24 ΜΜ
ΕΛΜΕΠΑ (Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr