Πανελλήνιες 2019 - σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 12 Ιουν 2019, 09:07:16 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

καλή επιτυχία στους μαθητές αλλά και σε εμάς

ας σχολιάσουμε εδώ τα θέματα και τις λύσεις τους

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ


konnacarmen


marvic

Καλή επιτυχία!
Πότε λέτε να τα έχουμε στα χέρια μας;

evry

Σήμερα  :D

Έχουν δημιουργηθεί πίνακες για γενικό σχολιασμό , λύσεις και σχολιασμό ανά θέμα εδώ:

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?board=109.0
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tkon

Οι μαθητές βγαίνουν από τα εξεταστικά
Αναφέρουν ότι έπεσαν σχετικά εύκολα θέματα
Περιμένουμε να πάρουμε τα θέματα και τα να κρίνουμε.


Λαμπράκης Μανώλης


IoannisMas


tsak


petrosp13

ΘΕΜΑ Α
Για τα ΣΛ, ακούω αρκετούς να έχουν μπερδέψει αν ο δείκτης πρέπει να είναι ακέραιος. Η λέξη "υποχρεωτικά" τους φάνηκε ισχυρή μάλλον
Η ανάπτυξη που έπεσε, κατάλληλη σε μέγεθος, μακάρι να συνεχίσουμε έτσι
Πίνακας τιμών και διάγραμμα ροής --> ΔΩΡΑΚΙ
Αν κάποιος γνώριζε τον αλά ρωσικά, δεν χρειαζόταν καν να διαβάσει την εκφώνηση

ΘΕΜΑ Β
Ωραία θέματα και τα δυο
Πολλά κενά, δύσκολη αντιγραφή, μια μονάδα για το καθένα. Κάποια λάθη έχουν γίνει από τους περισσότερους
Τα υποπρογράμματα απαιτούσαν καλή κατανόηση κλήσεων και παραμέτρων

ΘΕΜΑ Γ
Ένα κλασικό θέμα με τιμή φρουρό και πινακάκι, που απαιτούσε πλήθη και μέγιστο
Η μόνη "παγίδα" που είχαν τα φετινά θέματα ότι το πινακάκι δεν έπρεπε να λυθεί με τον "κλασικό" τρόπο που αποκλείει τις προηγούμενες περιπτωσεις, γιατί το μηδέν πρέπει να εξαιρεθεί

ΘΕΜΑ Δ
Ένα απλό θέμα κατανόησης πινάκων με ένα απλό συνηθισμένο υποπρόγραμμα

Γενικά, προβλέπω ότι θα υπάρχει μεγάλη διαφορά στην βαθμολόγηση με πέρσι, πολύ λιγότεροι κάτω από την βάση, πολύ περισσότεροι πάνω από το 16
Και προβλέπω διαβάθμιση των βαθμολογιών, όχι τόσο λόγω διαβάθμισης της δυσκολίας, αλλά επειδή η ευκολία των θεμάτων χαλάρωσε πολλούς μαθητές με αποτέλεσμα να χάνουν ανόητες μονάδες από δω κι από κει, άλλος περισσότερες και άλλος λιγότερες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

angrits

Ο γενικός σχολιασμός μου στα φετινά θέματα είναι ένας. ΓΕΛΟΙΑ. Με όλη την σημασία της λέξεις. Άσχετα πως έγραψαν οι μαθητές μου όπως και πολύ άλλοι, τα θέματα μου θύμισαν 7-8 χρόνια πριν που έδιναν παραπάνω μαθήματα πανελλήνιες και δεν έβαζαν τόσο δύσκολα. Κακά διαβασμένοι μαθητές που πρόσεχαν όλη την χρονιά μπορούσαν να γράψουν ένα αξιοπρεπή βαθμό.

angrits

Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Ιουν 2019, 12:47:43 ΜΜ

ΘΕΜΑ Γ
Ένα κλασικό θέμα με τιμή φρουρό και πινακάκι, που απαιτούσε πλήθη και μέγιστο
Η μόνη "παγίδα" που είχαν τα φετινά θέματα ότι το πινακάκι δεν έπρεπε να λυθεί με τον "κλασικό" τρόπο που αποκλείει τις προηγούμενες περιπτωσεις, γιατί το μηδέν πρέπει να εξαιρεθεί


Γιατί δεν μπορεί να λυθεί με το κλασικό τρόπο; ούτο σι άλλλος ελέγχεις ποιο πριν ο αριθμός να είναι θετικός.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

angrits

Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Ιουν 2019, 04:24:18 ΜΜ
Μη αρνητικός
Ξεκινάς το πινακάκι από 1 που στο έχει ποιο το πρόβλημα