Συζήτηση για το 1ο θέμα

Ξεκίνησε από pgrontas, 31 Μαΐου 2007, 01:48:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pfan

Εγώ θέλω να πω ξανά κάτι το οποίο θεωρώ ότι είναι αυτονόητο. Καλός ή κακός το βιβλίο του καθηγητή απαντά στο συγκεκριμένο θέμα Β2 ξεκάθαρα (το συγκεκριμένο θέμα είναι η δραστηριότητα ΔΤ1 από το τετράδιο του μαθητή και οι απαντήσεις είναι στο βιβλίο του καθηγητή –έχω βιβλίο καθηγητή έκδοση 2004- έπειτα από διορθώσεις που έχει και στο site του παιδαγωγικού). Δηλαδή λέτε ότι κακός το βιβλίο απάντα ότι η είσοδος ενός δεδομένου μπορεί να γίνει με συνάρτηση και άντε και συμφωνώ (που δεν συμφωνώ) πιστεύει κανείς ότι πρέπει να κοπεί έστω και μια μονάδα από μαθητή που απάντησε ότι εισαγωγή ενός δεδομένου μπορεί να γίνει με συνάρτηση; Όταν τα βιβλία μοιράζονται στα σχολεία είναι σημείο αναφοράς και όχι μόνο για τον πρωτοδιόριστο καθηγητή. Νομίζω ότι κακός η επιτροπή έβαλε ένα τέτοιο θέμα που άνετα θεωρείται αμφισβητήσιμο και καθώς ο καθένας θέλει να υποστηρίξει τη θέση του το υπουργείο θα στείλει τη διευκρίνιση που θα καλύπτει τις αρχικές θέσεις της επιτροπής γιατί στην ουσία η επιτροπή θα στείλει τη διευκρίνιση. Το θέμα είναι ποιος θα υποστηρίξει τους μαθητές που οι καθηγητές τους ακολούθησαν το βιβλίο του καθηγητή. Σε κάποιο βαθμολογικό πάντως είπαν να δέχονται και τα δυο ως σωστά για να μην αδικηθούν τα παιδιά.
Πέρα από όλα αυτά συνεχίζω να πιστεύω ότι μια συνάρτηση μπορεί να έχει και διάβασε και γράψε και ότι άλλο θες .. Το μόνο που μπορεί κάποιος να ρωτήσει είναι πόσα πράγματα μπορεί να επιστρέψει: ένα τη φορά είναι η σωστή απάντηση. 
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

gouvasg

Παράθεση από: gpapargi στις 02 Ιουν 2007, 09:09:16 ΠΜ
Οι ασκήσεις που ρωτάνε αν γίνεται ή όχι κάτι και περιμένουν σαν απάντηση το «Όχι, δεν γίνεται με τίποτα» είναι πολύ επικίνδυνες.
Νομίζω οτι πρέπει να σταθούμε σε αυτό. Αν μια άσκηση πρέπει να την "κοιτάξεις" 10 φορές, σε αυτή την περίπτωση πρέπει να την ξεσκονίσεις 100...

όσον αφορά για τα διαγωνίσματα (ή για οτιδήποτε θελήσετε βοήθεια) το μέιλ μου είναι gouvasg ατ gmail.com.

Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

evry


  Γενικά έχεις δίκιο, πάντως εγώ δεν θα κόψω από αυτό. Και ξέρω και πολλούς άλλους που θα κάνουν το ίδιο

Παράθεση από: pfan στις 02 Ιουν 2007, 10:17:18 ΜΜ
Εγώ θέλω να πω ξανά κάτι το οποίο θεωρώ ότι είναι αυτονόητο. Καλός ή κακός το βιβλίο του καθηγητή απαντά στο συγκεκριμένο θέμα Β2 ξεκάθαρα (το συγκεκριμένο θέμα είναι η δραστηριότητα ΔΤ1 από το τετράδιο του μαθητή και οι απαντήσεις είναι στο βιβλίο του καθηγητή –έχω βιβλίο καθηγητή έκδοση 2004- έπειτα από διορθώσεις που έχει και στο site του παιδαγωγικού). Δηλαδή λέτε ότι κακός το βιβλίο απάντα ότι η είσοδος ενός δεδομένου μπορεί να γίνει με συνάρτηση και άντε και συμφωνώ (που δεν συμφωνώ) πιστεύει κανείς ότι πρέπει να κοπεί έστω και μια μονάδα από μαθητή που απάντησε ότι εισαγωγή ενός δεδομένου μπορεί να γίνει με συνάρτηση; Όταν τα βιβλία μοιράζονται στα σχολεία είναι σημείο αναφοράς και όχι μόνο για τον πρωτοδιόριστο καθηγητή. Νομίζω ότι κακός η επιτροπή έβαλε ένα τέτοιο θέμα που άνετα θεωρείται αμφισβητήσιμο και καθώς ο καθένας θέλει να υποστηρίξει τη θέση του το υπουργείο θα στείλει τη διευκρίνιση που θα καλύπτει τις αρχικές θέσεις της επιτροπής γιατί στην ουσία η επιτροπή θα στείλει τη διευκρίνιση. Το θέμα είναι ποιος θα υποστηρίξει τους μαθητές που οι καθηγητές τους ακολούθησαν το βιβλίο του καθηγητή. Σε κάποιο βαθμολογικό πάντως είπαν να δέχονται και τα δυο ως σωστά για να μην αδικηθούν τα παιδιά.
Πέρα από όλα αυτά συνεχίζω να πιστεύω ότι μια συνάρτηση μπορεί να έχει και διάβασε και γράψε και ότι άλλο θες .. Το μόνο που μπορεί κάποιος να ρωτήσει είναι πόσα πράγματα μπορεί να επιστρέψει: ένα τη φορά είναι η σωστή απάντηση. 

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

phaedo

Τα πράγματα σιγά σιγά ξεκαθαρίζουν σχετικά με το Β2. Νομίζω ότι όλοι συμφωνούν στο ότι ΔΕΝ έπρεπε να επιλεγεί αυτό το ερώτημα. Στην αρχική έκδοση του βιβλίου καθηγητή η απάντηση που αναφέρεται είναι Διαδικασία. Όπως αναφέρει και η pfan, στη διορθωμένη έκδοση του βιβλίου (έκδοση 2004, σελ. 203 ή στη σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου - αρχείο διορθώσεων teacher_book), η απάντηση έχει αλλάξει σε Συνάρτηση.
Χθες, στο βαθμολογικό κέντρο που ανήκω, υπήρξε μεγάλη διαφωνία ακριβώς γι' αυτό το ερώτημα. Η γνώμη των περισσοτέρων συναδέλφων, καθώς και του ιδίου του προέδρου ήταν υπέρ της Διαδικασίας, με τα γνωστά επιχειρήματα. Σήμερα όμως, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του προέδρου με άλλα βαθμολογικά κέντρα και ύστερα από τη γενική κατακραυγή υπέρ της λύσης της Συνάρτησης, ο ίδιος ο πρόεδρος ανέφερε ότι πρέπει να δεχτούμε ως σωστές ΚΑΙ τις δύο απαντήσεις.
Κλείνοντας να πω ότι κάθε βαθμολογικό κέντρο αφοφασίζει για τις λύσεις και τον επιμερισμό των μονάδων που θα αφαιρεθούν από τις λάθος απαντήσεις και με αυτές τις οδηγίες αρχίζει η βαθμολόγηση. Με άλλα λόγια, σε κάποιο άλλο βαθμολογικό κέντρο υπάρχει η περίπτωση να συμφωνηθούν διαφορετικά πράγματα. Δεν υπάρχουν δηλαδή ακριβείς απαντήσεις που οφείλουν όλοι να ακολουθήσουν.
   

evry


  Νομίζω είναι ανάποδα, πρώτα ήταν συνάρτηση και μετά το έκαναν διαδικασία!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

phaedo

evry, είναι όπως ακριβώς το περιέγραψα. Μπορείς να το επιβεβαιώσεις στη σελίδα του Π.Ι. Μάλιστα στη σελίδα 203 υπάρχει και άλλο λάθος στη ΔΤ2 (τυπογραφικό και άσχετο με το θέμα που συζητάμε), το οποίο επίσης έχει διορθωθεί στην έκδοση του 2004. Το διορθωμένο βιβλίο το έχω στην κατοχή μου, ενώ το παλιό υπάρχει, όπως έχω αναφέρει στη σελίδα του Π.Ι. μαζί με τις διορθώσεις (αρχείο teacher_book).

evry


  Ωχ έχεις απόλυτο δίκιο, τελικά εγώ έχω την διορθωμένη έκδοση, νομίζω ότι αν αυτοί που επέλεξαν αυτό το θέμα έχουν τη στοιχειώδη ευθιξία θα πρέπει να το ακυρώσουν αμέσως. Δε μπορεί το βιβλίο καθηγητή να έχει διαφορετική απάντηση από αυτή που έστειλε η Κεντρική Επιτροπή στα Βαθμολογικά Κέντρα!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

greecechris

pernontas ta swsta ola den adikountai kapoioi? den einai kakia auto pou lew apla nomizw oti kapoioi adikountai :D

evry


  Κάτι μου λέει ότι εσύ στο συγκεκριμένο θέμα είχες απαντήσει διαδικασία έτσι?  >:(
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

greecechris

den thymamai na sou pw tin alithia apla lew oti einai adikia na pairnontai ola swsta..diladi o allos pou to iksere mlks itan ? :D

evry


  Ποιος το ήξερε? κανένας δεν το ήξερε, εδώ δεν μπορούν να αποφασίσουν οι μισοί καθηγητές και θα το ξέρουν οι μαθητές? Το θέμα είναι ότι αφού υπάρχει απάντηση στο βιβλίο καθηγητή ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να δώσει αυτή στους μαθητές του. Δε μπορεί να τους λέει ότι πιστεύει αυτός  για να το παίζει ξερόλας. Επειδή το μάθημα είναι πανελλαδικό ο καθηγητής είναι υπεύθυνος πρέπει να ακολουθεί το διδακτικό πακέτο και τίποτα άλλο. Για να μην χάνουν μονάδες άδικα κάποιοι μαθητές.
    Όταν λοιπόν η σωστή απάντηση είναι διαφορετική από αυτή που δίνεται από το βιβλίο καθηγητή δε νομίζεις ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

greecechris

nai alla stin teliki autos pou ta iksere tin pataei ;)

Sergio

Ο μαθητής ετοιμάζεται με βάση το βιβλίο που έχει μπροστά του αλλά και τις οδηγίες του καθηγητή του.

Το βιβλίο που έχει μπροστά του δίνει για τη συνάρτηση τον ορισμό της σελ.210 και στην ακριβώς επόμενη σελίδα προδιαγράφει την κατασκευή υποπρογράμματος που θα εισάγει ΕΝΑ δεδομένο και "απαντά" με τη φράση "...αφού το υποπρόγραμμα πρέπει να διαβάζει, υλοποιείται με διαδικασία..."

Είναι πάγιο αίτημα να υπάρχουν σαφείς οδηγίες προς τα βαθμολογικά.  Φέτος υπάρχουν.  Η οδηγία που δόθηκε ήταν ότι:
Δίνεται από μία μονάδα για κάθε:
   - σωστή επιλογή (β, δ, στ) που αναφέρεται στην απάντηση
   - εσφαλμένη επιλογή (α, γ, ε) που δεν αναφέρεται στην απάντηση


Εφόσον δόθηκε οδηγία δε δικαιολογείται αν υπάρχουν διαφορετικές βαθμολογίες στην ίδια απάντηση.  Παραβιάζεται η αντικειμενικότητα της εξέτασης (αντικειμενική είναι μια αξιολόγηση η οποία
όταν επαναληφθεί από άλλο βαθμολογητή θα δώσει τα ίδια αποτελέσματα.
).  Έχει δίκαιο ο GreeceChris.

Ο βαθμολογητής "ερμηνεύει" τα σημεία για τα οποία δεν υπάρχει οδηγία. Όταν υπάρχει οδηγία δεν τίθεται θέμα ερμηνείας.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry


  οκ τότε γιατί στις διορθώσεις που έχει το παιδαγωγικό ινστιτούτο στη σελίδα του πάνω στο βιβλίο του καθηγητή η απάντηση είναι "Συνάρτηση?" όπως και στο δικό μου βιβλίο? Δεν υπάρχει θέμα εδώ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

greecechris

o mathitis exei to diko tou biblio oxi tou kathigiti :D