Και εγω μαθητης ειμαι και το εκανα με πινακα που μετα που τελειωσα καταλαβα οτι δεν επρεπε λογω στατικοτητας να βαλω πινακα ομως ετσι οπως ηταν διατυπωμενο το Γ4 δεν μπορουσα να σκεφτω κατι αλλο.
Εκανα το εξης και θα ηθελα την γνωμη σας οσον αφορα ποσα μορια θα μου κοψουν:
i<--o
διαβασε κωδ
οσο κωδ<>0 επαναλαβε
i<--i+1
διαβασε αρτεμ1 ,τιμτεμ1 , κωδ
ΤΙΜ[Ι]<-- τιμτεμ1
ΑΡΤΕΜ[Ι]<-- αρτεμ1
και χρησιμοποιησα τον πινακα στο Γ4 ομως και στο Γ3 καθως το εβαλα σε ξεχωριστη δομη ΓΙΑ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ I ( οπου I ηταν γνωστο απο πανω ) και θεωρησα τους πινακες δεδομενους. Ποσα μορια πιστευετε στα 100 οτι θα χασω;
σημειωση: θεωρω κι εγω απαραδεκτη την εκφωνηση, με οσα παιδια εχω μιλησει το 90% το εχει κανει με πινακες, στο κατω κατω ας εβαζαν μια σημειωση "δεν ενδεικνυεται λυση με χρηση πινακων", ποσο δυσκολο θα ηταν ωστε να αποφυγουμε τις παρερμηνειες; Οπως ειπατε και εσεις πιο πανω, δυστυχως καλοι μαθητες με αλγοριθμικοι σκεψη την πατησαν λογω της "στενης" υλης περι στατικοτητας.