Διαγώνισμα Α΄ Τριμήνου. Εξετάζει γνώσεις πληκτρολογίου, υλικού, γραφικής διεπαφής και OpenOffice Writer.
Άδεια χρήσης: Creative Commons Attribution-NonCommercial-Share Alike 3.0 Unported (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/).
Παράθεση από: alkisg στις 17 Δεκ 2007, 09:35:27 ΠΜ
Διαγώνισμα Α΄ Τριμήνου. Εξετάζει γνώσεις πληκτρολογίου, υλικού, γραφικής διεπαφής και OpenOffice Writer.
Άδεια χρήσης: Creative Commons Attribution-NonCommercial-Share Alike 3.0 Unported (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/).
Κάνεις που κάνεις το κόπο! Ανέβασε τα σε παρακαλώ σε .pdf, να τα βλέπουμε και οι "παραθυράκηδες":-)
υπάρχει και ο άλλος τρόπος
http://el.openoffice.org/about-downloads.html (http://el.openoffice.org/about-downloads.html) ;)
Παράθεση από: katrina στις 18 Φεβ 2010, 10:03:21 ΜΜ
Κάνεις που κάνεις το κόπο! Ανέβασε τα σε παρακαλώ σε .pdf, να τα βλέπουμε και οι "παραθυράκηδες":-)
...μα αφού το διαγώνισμα εξετάζει (και) OpenOffice, τι νόημα έχει να το ανεβάσω σε άλλο φορμάτ; :)
Πάντως συνάδελφοι προσωπική μου γνώμη είναι ότι το OpenOffice είναι υπεραρκετό για τις σχολικές ανάγκες, και μας γλυτώνει και από διάφορα προβλήματα (cross platform, δεν υποχρεώνουμε τους μαθητές ή άλλους συναδέλφους να αγοράσουν το MS Office για να δουν κάποιο έγγραφό μας κτλ). Τρέχει και σε portable μορφή (http://portableapps.com/apps/office/openoffice_portable) (δηλαδή χωρίς εγκατάσταση), οπότε δεν κοστίζει τίποτα να βρίσκεται σε έναν φάκελο του σκληρού μας...
επίσης να προσθέσω ότι για τα μαθητικά λαπτοπ ειναι η ιδανικη λυση καθως συνηθως εχουν εγκατεστημενα το office της μικρομαλακης σε δοκιμαστικη εκδοση, οποτε ειναι μονοδρομος αυτη η λυση και αυτο θα φανει σε 1-2 χρονια
Μπράβο Άλκη. Πάρα πολύ καλό!!!!!!!!!!!!!!!!!
..................................με βελτιώνεις >:D >:D
Χαιρετώ την όμορφη παρέα :)
Διδάσκω πρώτη φορά σε γυμνάσιο και το ερώτημα μου ειναι στην α και β γυμνασίου βάζουμε διαγώνισμα? δεδομένου πως ο βαθμός τριμήνου του μαθήματος της πληροφορικής δεν μετράει στην διαμόρφωση του τελικού βαθμού αναρωτιέμαι αν είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε διαγώνισμα.
Υπάρχει κάποιο σχετικό έγραφο που ορίζει πως διαμορωνεται ο βαθμός του μαθητή σε μαθήματα που δεν μετράνε στο τελικό βαθμό, όπως είναι το μάθημα της πληροφικής?
Ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτερων. Ο διευθυντής του σχολείου μου δυστυχώς δεν γνωρίζει τι
γίνεται στις περιπτώσεις αυτές.
Παράθεση από: csteacher στις 27 Οκτ 2010, 05:18:04 ΜΜ
Χαιρετώ την όμορφη παρέα :)
Διδάσκω πρώτη φορά σε γυμνάσιο και το ερώτημα μου ειναι στην α και β γυμνασίου βάζουμε διαγώνισμα? δεδομένου πως ο βαθμός τριμήνου του μαθήματος της πληροφορικής δεν μετράει στην διαμόρφωση του τελικού βαθμού αναρωτιέμαι αν είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε διαγώνισμα.
Υπάρχει κάποιο σχετικό έγραφο που ορίζει πως διαμορωνεται ο βαθμός του μαθητή σε μαθήματα που δεν μετράνε στο τελικό βαθμό, όπως είναι το μάθημα της πληροφικής?
Ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτερων. Ο διευθυντής του σχολείου μου δυστυχώς δεν γνωρίζει τι
γίνεται στις περιπτώσεις αυτές.
Καλησπέρα συνάδελφε,
Διαγώνισμα στο α΄και στο β΄τρίμηνο είσαι υποχρεωμένος να βάλεις, κανονικά όπως και στα άλλα μαθήματα Θρησκευτικά, Μαθηματικά, Αρχαία, Νεα κλπκλπ
Ποιος σου είπε ότι ο βαθμός της Πληροφορικής δε μετράει; Ο διευθυντής σου θα έπρεπε να τα γνωρίζει αυτά!
Στην α΄και στη β΄Γυμνασίου η Πληροφορική είναι Κλάδος μαζί με την Τεχνολογία. Μπαίνει μεν ξεχωριστός βαθμός στο κάθε τρίμηνο αλλά βγαίνει μέσος όρος. Όπως γίνεται και με άλλα μαθήματα άλλωστε (Αρχαία ελληνική γραμματεία και Αρχαία από μετάφραση ας πούμε που είναι κι αυτά κλάδος). Απλά στην α΄και στη β΄δεν δίνουν γραπτά στο τέλος. Στη γ΄γυμνασίου το μάθημα είναι αυτόνομο και υπάρχουν και γραπτές εξετάσεις τον Ιούνιο.
Σου δίνω και ένα link από το site του σχολείου μου για λεπτομέρειες.
http://49gym-athin.att.sch.gr/plhrof/to_mathima.htm (http://49gym-athin.att.sch.gr/plhrof/to_mathima.htm)
Ελπίζω να βοήθησα. :)
Συνάδελφε σε ευχαριστω πάρα πολύ για την άμεση απάντηση σου. Μου έλυσες τις απορίες μου. Επομένως καλά θα κάνω να ετοιμάω το διαγώνισμα τριμήνο :)
Να είσαι καλά ;),
csteacher
...μέχρι αρχές Δεκέμβρη, για να μην πανικοβληθούμε. ο νοέμβρης γαρ είναι κουτσός...
εγώ τους έχω διαγώνισμα τη δευτέρα. τους έβαλα κι ένα τεστ πριν λίγες μέρες. δείτε το.
άλκη, ωραίο το διαγώνισμά σου και φαίνεται ότι αφιέρωσες αρκετό χρόνο στην προετοιμασία. το κρατάω για να το αξιοποιήσω όταν χρειαστεί. σε ευχαριστώ πολύ.
Λάμπρο και το δικό σου δεν πάει πίσω,ιδίως οι φωτογραφίες που πιστεύω "τραβάνε" το ενδιαφέρον των παιδιών.
κι όμως, βρέθηκε παιδί που με ρώτησε πανικόβλητο: μα κύριε, δεν έχουμε μάθει ακόμη τί είναι το υδραυλικό ρεύμα...
Λάμπρο να μαντέψω.. και έτσι έκπληκτος που ήταν ο μαθητής τον έβγαλες φωτογραφία και το έκανες το avatar σου;
:angel: >:D :police:
Κώστα, είσαι κακός άνθρωπος και θα σου βάλω πιπέρι στη γλώσσα...
Λάμπρο το παιδί είχε δίκιο, τους ρωτά δύσκολα πράγματα που δεν τα έχουν μάθε σε κανένα μάθημα~~~~~~~~ :D
Το συνηθίζω...
στην ΑΕΠΠ, στην ουρά/στοίβα τους ρώτησα πριν 9 χρόνια αν οι λειτουργίες λέγονται fido-dido.
επίσης τους ρώτησα αν μπορώ να κάνω αναπαράσταση αλγόριθμου με φυστικί γλώσσα με βήματα.
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 29 Οκτ 2010, 03:29:34 ΜΜ
Το συνηθίζω...
στην ΑΕΠΠ, στην ουρά/στοίβα τους ρώτησα πριν 9 χρόνια αν οι λειτουργίες λέγονται fido-dido.
επίσης τους ρώτησα αν μπορώ να κάνω αναπαράσταση αλγόριθμου με φυστικί γλώσσα με βήματα.
Άρε Λάμπρο όλο δύσκολα του βάζεις!!!!!!!!!!!
η φυστικί γλώσσα μπορεί να γίνει κλώσσα κατά κλήματα ή κατά βλήματα.
Αλλά ζητώ συγνώμη από τον άλκη, εξ αιτίας μου άλλαξε η ροή του θέματος. ας επανέλθουμε λοιπόν.
fido dido και φυστικί γλώσσα, κορυφαίος Λάμπρο!χαχαχα
κι ένα διαγώνισμα που έβαλα στην Α΄...
...άλλο ένα...
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B0iwZlgva4xqNWQyNzQ3ZTctNGU1MC00ODU0LThlNGQtZjNkOTcyYmE3ZjJi&hl=en
Υπέροχα θέματα...
Μπορείτε να ανεβάσετε και τα γραπτά των παιδιών?
Τι απάντησαν στα θέματα που πρέπει να βάλουν το μυαλό?
Έγώ συνομιλία με έναν μαθητή 18-1.
Εγώ: Ίσως ένα θέμα να σας ζητάει τον ορισμό του αλγόριθμου... και να γράψετε ένα παράδειγμα αλγόριθμου... εκτός απο μαγειρική.
Ο μαθητής του 18 - 19: Κυρία μην μας το κάνετε αυτό.. μην μας βγάλετε έξω τον αλγόριθμο με την μακαρονάδα... θα τον μάθω απ έξω με όλα τα βήματα και είμαι οκ.
Κάτι δεν κάνω καλά ίσως...
Πάντως τα δικά σας παιδιά είναι σίγουρα σκεπτόμενα με τέτοια θέματα!!
Συγχαρητήρια.
ωραίο διαγώνισμα παναγιώτη.
Ένα ερώτημα κρίσεως που έβαλα πέρισυ σε διαγώνισμα dim ήταν (σχετικά με την μακαρονάδα που λες) :
μπορεί η οδηγία "βάλε λίγο αλάτι στα μακαρόνια" να είναι βήμα αλγορίθμου; Να δικαιολογήσετε την απάντησή σας. Θεωρώ ότι το να βάλεις τα παιδιά από το 1ο κεφάλαιο να γράψουν αλγόριθμο μπορεί να σε οδηγήσει σε δύσκολα μονοπάτια. Καλύτερα τον ορισμό και μια δυο κρίσεως ερωτησούλες για κατανόηση.
παιδιά, μη μιλάτε για μακαρονάδες... μου ανοίγει η όρεξη και αυτό είναι ένα άλυτο πρόβλημα! δε χωράει αλγόριθμος!
διαγώνισμα β' τριμήνου...
γεια σας
φοιτάω στην ΑΣΠΑΙΤΕ Μυτιλήνης...Επειδή είμαι νέα στο χώρο θα μπορούσα να έχω κάποια φύλλα εργασίας για να στηριχτώ πάνω στο μάθημα των υπηρεσιών του διαδικτού;