Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

me_and_the_300

Καλησπέρα και από εμένα

Είχα να γράψω απο το καλοκαίρι και το χαμό που έγινε με τα θέματα των πανελληνίων αλλά μάλλον εκείνος ο χαμός ήταν απλά πασατέμπο σε αυτά που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα και ίσως κόκκος άμμου σε αυτά που έπονται.

Προσωπικά δεν είμαι διορισμένος και εργάζομαι απο την πρώτη ημέρα της σύστασης των κατευθύνσεων και την κατάργηση των δεσμών σε φροντιστήριο. Ίσως για μας του μη διορισμένους η κατάσταση να είναι ακόμη χειρότερη μιας και θα ρθούμε αντιμέτωποι με το φάσμα της ανεργίας. Για να είμαι ειλικρινής έμαθα τις απίστευτες ιδέες και σχέδια του υπουργείου πριν περίπου 10 μέρες που διέρευσε στις εφημερίδες και έπαθα ένα σοκ. Τις 2 πρώτες μέρες δε μπόρούσα να κάνω μάθημα μιας και δε μπορείς να συγκεντρωθείς στο έργο σου όταν το μέλλον σου είναι αβέβαιο. Ενημέρωσα όσους περισσότερους συναδέλφους μπορούσα και σε κοινές μας κουβέντες είχαν όλοι το ίδιο να πουν ... το παράλογο της μη ύπαρξης πληροφορικής στο Λύκειο. Ειδικά οι συνάδελφοι των θετικών επιστημών οι οποίοι έκαναν και πληροφορική στις σχολές τους το θεώρησαν εκτός τόπου και χρόνου.

Το θέμα λοιπόν είναι το εξής ...   από εδώ και στο εξής τι γίνεται και πως αντιδρούμε. πράγμα που βλέπω μας προβληματίζει όλους και ασχέτως αν συμφωνούμε ή διαφωνουμε στο ποια μορφή θα έχει η αντίδραση. Σαν ιδέα όμως ... μήπως θα ήταν καλύτερο να συντονιστούμε με όλες εκείνες τις ειδικότητες που πλήτονται και όχι μεμονομένα; Φυσικοί, χημικοί βιολόγοι, πληροφορικοί. Όλοι μαζί μπας και καταλάβουν ότι το σύστημα μπάζει από παντού και ότι δε φωνάζει μόνο μια ειδικότητα ή ότι δε φωνάζουν όλες απο λίγο; Μπας και καταλάβουν ότι δε βγαίνει κάτι κάνοντας copy-paste το 'μπακαλορεά' και ότι μάλλον κράτησαν μόνο το 'μπακαλό΄απο αυτό το κατά τα άλλα επιτυχημένο (στις χώρες που εφαρμόζεται) σύστημα. Ή να βρούν αυτόν που δεν κατάφερε να μαρκάρει το computer science κάνοντας το copy-paste.

όπως επίσης σημαντικότατο να δούμε και το τι σκέπτονται να επισημάνουν και οι συνάδελφοι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εκτός και αν επιθυμούν να εργαστούν με φοιτητές που θα έχουν τόδες γνώσεις όσες είχαμε εμείς όταν μπήκαμε στο πανεπιστήμιο με τις δέσμες που βλέπαμε για πρώτη φορά προγράμματα και τα παίζαμε τελείως. Αλλά δε θα κάτσω να γράπσω πράγματα που τα έχουν επισημάει και άλλοι συνάδελφοι προηγούμενως. Ελπίζω μονάχα να αγωνιστούμε όλοι μαζί με ένα σχέδιο και τον ίδιο στόχο.

Με εκτίμηση ... ενας συνάδελφος που δεν ξέρει πια για τι πρέπει πρωτίστως να αγωνιά ... για την παιδεία ή για το μέλλον του


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: kostasks στις 15 Οκτ 2010, 05:52:52 ΜΜ

Καλή η ενημέρωση που λέτε για τις 20 αλλά εγώ την έχω κάνει ήδη ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ. Τόσο στους συναδέλφους (με στυλάκι - μην ξανάρθετε για οτιδήποτε, είμαστε και εμείς επιστήμονες, κ.λπ) όσο πολύ περισσότερο στους μαθητές (με πλήρη ενημέρωση για σχολές Πληροφορικής, το τι είναι Πληροφορική, κ.λπ).

+++++++++

pgrontas

Αφιερωμένο στην υπουργό μας και στους υπόλοιπους παρατρεχάμενους:

Παράθεση
When human beings acquired language, we learned not just how to listen but how to speak. When we gained literacy, we learned not just how to read but how to write. And as we move into an increasingly digital reality, we must learn not just how to use programs but how to make them.  In the emerging, highly programmed landscape ahead,you will either create the software or you will be the software.  It's really that simple: Program, or be programmed. Choose the former, and you gain access to the control panel of civilization.

Προέρχεται από το βιβλίο Program or be Programmed και το βρήκα σε αυτό το review: http://edtechdev.wordpress.com/2010/10/14/review-of-rushkoffs-program-or-be-programmed/ όπου υπάρχουν και άλλοι ενδιαφέροντες σύνδεσμοι.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pthomop

Παράθεση από: kostasks στις 15 Οκτ 2010, 05:52:52 ΜΜ


Καλή η ενημέρωση που λέτε για τις 20 αλλά εγώ την έχω κάνει ήδη ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ. Τόσο στους συναδέλφους (με στυλάκι - μην ξανάρθετε για οτιδήποτε, είμαστε και εμείς επιστήμονες, κ.λπ) όσο πολύ περισσότερο στους μαθητές (με πλήρη ενημέρωση για σχολές Πληροφορικής, το τι είναι Πληροφορική, κ.λπ). Προσέξτε την διαφορά: Οι μαθήτες όντως απόρησαν με την βλακεία που κυκλοφορεί (οι περισσότεροι τουλάχιστον) γιατί καταλαβαίνουν πέρα από συμφέροντα ενώ οι συνάδελφοι είπαν ότι 'τα λύκεια θα έχουν πρόβλημα' εννοώντας φυσικά τις διοικητικές εργασίες. Ε, κάποιοι έτσι βλέπουν την Πληροφορική  >:(. Μάλιστα κάθε μέρα πετάω και κάτι εκφράσεις 'μετρημένες μέρες' και τέτοια και έχω κατεβάσει ρολά σε 'βοήθειες'. Κάντε τα μόνοι σας είναι το σύνθημα πλέον!!!!!!!!!!!!!
Μην περιμένετε βοήθεια από άλλες ειδικότητες. Απ' όσο ξέρω Φυσικοί - Χημικοί - Βιολόγοι κ.λπ θα βγάλουν κοινη ανακοίνωση και διοργανώνουν μαζί ημερίδες. Τι λέτε, δεν θα αλλάξει η κατάσταση για την Φυσική κυρίως;


Ο κρυος ιδρωτας που εχει πιασει τις αλλες ειδικοτητες ειναι ποιος θα κανει το γραμματειακο χαμαλικι. Και φυσικα τους λεω με ευχαριστηση ΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!
Ηδη σιγα σιγα εχω χωσει εναν φυσικο να κανει πολλες απο τις δουλειες που εκανα στο παρελθον μιας και φετος κανω χρηση του δικαιωματος μου ως ΣΕΠΕΥ να απασχολουμαι μονο σε μια εξτρα εργασια και οχι μεχρι περσι απο φιλοτιμο(καλυτερα μ@λ@κι@) τα εκανα ολα.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: skoud στις 14 Οκτ 2010, 07:11:36 ΜΜ
Η κατάσταση δυσκολεύει.. : http://www.vimeo.com/15800330

Πρέπει όλοι να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, τώρα, με κάθε τρόπο!

Ας αφήσουμε πολλές και δευτερεύουσες λεπτομέρειες και μικροδιαφορές μας, για αργότερα.



Αυτό που σκεφτόμουνα είναι καλές οι ανακοινώσεις και οι συλλογές υπογραφών, αλλά μήπως πρέπει και εμείς να αρχίσουμε να ανεβάζουμε video στο youtube?

Γιατί να μην φτιάξουμε ένα μικρό , 2 λεπτο βίντεο, που να εξηγεί στο κόσμο την κατάσταση, να παρουσιάζει την πραγματικότητα (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) και να τεκμηριώνει τις θέσεις μας ? Ακόμα και στα ΜΜΕ μπορεί να 'παίξει'!

Δεν συζητάω για συνεντεύξεις επιστημόνων που μπορούμε να δημοσιεύσουμε

fof

Παράθεση από: akpa στις 15 Οκτ 2010, 10:00:19 ΜΜ
Οι καιροί άλλαξαν, οι τρόποι καταστολής εξελίχθηκαν, και τα προβλήματα του λαού δεν μπορούν πια να λύθούν με το "γιούρια στον νταβά με τα κουλούρια".

Εγώ έτσι αντιλαμβάνομαι την οργάνωση. Φτιάχνουμε ένα wiki και γράφουμε την ύλη των μαθημάτων.
Και στέλνουμε τελεσίγραφο στον υπουργείο, ότι αποφασίσαμε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ όλοι οι καθηγητές ΠΕ19-20, ότι αυτή θα είναι η ύλη.
και τέρμα.

Σιγά μην πάμε έξω από την πόρτα τους και να τους παρακαλάμε να μας δουν και να μας ακούσουν. Μεγάλη χάρη τους κάνουμε.
Πρέπει εμείς να αποφασίσουμε συνειδητά ότι ούτε να τους βλέπουμε θέλουμε, ούτε να τους ακούμε.

Αν αυτό γίνει συνείδηση στο καθένα μας, και αν ο καθένας μας υπακούει σε αυτό που εμείς φτιάξαμε συλλογικά και όχι σε αυτό που πάνε να μας σερβίρουν,
εκεί θα είναι η πρώτη μεγάλη μας νίκη, στον πόλεμο που θα επακολουθήσει. Τα εργαλεία τα έχουμε, ας τα χρησιμοποιήσουμε.


Τι πιστεύεις δηλαδή?? Μια πολιτισμένη ηλεκτρονική αντίδραση - διαμαρτυρία από τις καρέκλες των σπιτιών μας αρκεί? Χαχα η αλήθεια είναι ότι θα τους τρομοκρατήσουμε! Θα χεστούν πάνω τους! Και θα μας πουν : « Σας ζητούμε συγνώμη που τόσο καιρό αντιλαμβανόμαστε λάθος την Πληροφορική, μας ανοίξατε τα μάτια! Δώστε μας ευθύς αμέσως την ύλη σας και κοιμηθείτε ήσυχοι  »
Έλα τώρα....! Όπως κάναμε γαργάρα τις περικοπές, τις απολύσεις, την ακρίβεια, τις μίζες, την διαφθορά,  .... Κι ένα σωρό άλλα ... έτσι ακριβώς θα καταπιούμε και την υποτίμησή - εξευτελισμό μας ως ανθρώπινα όντα που παράγουν! Δημιουργούν! Προσφέρουν! Εξελίσσουν! Αγαπούν την δουλειά τους!....

DrPhil

Άντε να πω και εγώ τον πόνο μου.

Όλα αυτά ήταν αναμενόμενα.

Κάθομαι και σκέφτομαι τις συζητήσεις επί των συζητήσεων για το πως θα διατηρηθεί
το μάθημα ΑΕΠΠ στις εξετάσεις των Πανελληνίων, τις ημερίδες για τις αλλαγές του βιβλίου και τον σκοπό του μαθήματος , την συζήτηση για το βιβλίο της Τεχνολογίας Επικοινωνιών στην Β' τάξη ως ξεπερασμένο κτλ.

Κανένας όμως δεν είχε αντιληφθεί ότι από την στιγμή που η πληροφορική "έπεσε ένα επίπεδο κάτω" και ξεκινά από το Δημοτικό και από τις πολλές αναφορές  της κα. Διαμαντοπούλου ότι στο τέλος της Γ' Γυμνασίου ο μαθητής θα παίρνει το σχετικό πιστοποιητικό βασικών γνώσεων χειρισμού Η/Υ (κάτι σαν ECDL), θα έπρεπε να είχαμε ξεκινήσει να σκεφτόμαστε (οι σύλλογοι, φορείς, Πανεπιστήμια)  ποιος θα ήταν πραγματικά ο ρόλος της Πληροφορικής στο "Νέο Λύκειο" ώστε να είχαμε προτάσεις να υποβάλλουμε ως αρμόδια όργανα (σύλλογοι) !!

Δεν ξέρω αν μπορεί κάτι να αλλάξει, εγώ πάντως πιστεύω ότι δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα (μακάρι να συμβεί το θαύμα γιατί περί θαύματος θα μιλάμε αν αλλάξει κάτι), αλλά ας δούμε μετά το βασικό πιστοποιητικό που θα αποκτά ο μαθητής στην Γ' τάξη του Γυμνασίου πως θα μπορούσε να κινηθεί η πληροφορική και με ποιο στόχο στο Λύκειο έστω να συνεχίσει να υφίσταται το λύκειο με τελείως διαφορετική φυσιογνωμία.

Αυτό σίγουρα πρέπει να γίνει σε συνδυασμό με τα Πανεπιστήμια και ΑΤΕΙ Πληροφορικής της χώρας στα πλαίσια μιας ημερίδας. Αυτό ας το οργανώσουν οι αρμόδιοι σύλλογοι.

ΥΣ:
1) Φέτος εγώ βρέθηκα παρά την θέληση μου σε Δημοτικό. Τα πράγματα δεν είναι και τόσο ευχάριστα αφού ούτε της προκοπής εργαστήριο υπάρχει αλλά και χώρος να στοιβαχτούν 20-25 παιδιά όπου ανά Η/Υ αντιστοιχούν 3-4 παιδιά. Σε αυτή την κατάσταση τα παιδάκια αρχίζουν κύριε με σπρώχνει, με κοροϊδεύει,  με χτυπά, δεν με αφήνει να πιάσω το ποντίκι, κύριε μου είπε ότι δεν με έχει φίλο και βουρ τα κλάματα, κύριε θέλω "τσίσα μου", πονάει η κοιλιά μου κτλ.
2) Βέβαια κάποιος θα πει καλύτερα να έχω τα παιδάκια να λένε αυτά παρά την ειρωνεία των μεγάλων. Συμφωνώ.

Με τις παραπάνω συνθήκες πραγματικά προσωπικά νοιώθω ότι δεν έχω να δώσω και πολλά πράγματα στο Δημοτικό.
Δεν έχω την απαιτούμενη παιδαγωγική κατάρτιση να χειριστώ παιδάκια της ηλικίας αυτής που στην Α' τάξη δεν ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν και έρχομαι εγώ να διδάξω πληροφορική έστω και σε μορφή παιχνιδιού. 
Ίσως αισθάνομαι έτσι τώρα αφού βρέθηκα ξαφνικά από το Λύκειο όλα αυτά τα χρόνια στο Δημοτικό χωρίς καμία προετοιμασία. Ίσως δεν ξέρω τι να πω !!!!

3) Ας αρχίσουμε επίσης να σκεφτόμαστε πόσοι θα περισσέψουμε αν ισχύσει κάτι τέτοιο. Θα μας έρθει κανένα χαρτί μετά το οποίο θα μας λέει ότι όσοι επιθυμούν θα μεταταχθούν ίσως στο Υπουργείο Παιδεία ή σε άλλο υπουργείο που επιθυμούμε ή σε άλλο φορέα, γιατί μετά ίσως αν παραμείνουμε εκπαιδευτικοί να μας ζητηθεί να στελεχώσουμε κάποιο δημοτικό σε άλλο ΠΥΣΔΕ (μακριά από αυτό που ανήκουμε ??) .
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.

Αυτά τα λίγα είχα να πω και ξελάφρωσα.

Φίλιππος


akpa

Παράθεση από: fof στις 16 Οκτ 2010, 03:06:25 ΜΜ

Τι πιστεύεις δηλαδή?? Μια πολιτισμένη ηλεκτρονική αντίδραση - διαμαρτυρία από τις καρέκλες των σπιτιών μας αρκεί? Χαχα η αλήθεια είναι ότι θα τους τρομοκρατήσουμε! Θα χεστούν πάνω τους! Και θα μας πουν : « Σας ζητούμε συγνώμη που τόσο καιρό αντιλαμβανόμαστε λάθος την Πληροφορική, μας ανοίξατε τα μάτια! Δώστε μας ευθύς αμέσως την ύλη σας και κοιμηθείτε ήσυχοι  »


Το να αποφασίσουμε συλλογικά ποιά πρέπει να είναι η σωστή ύλη για τα παιδιά μας, το να υπακούσουμε όλοι στην συλλογική μας δημιουργία και να την διδάξουμε στην τάξη αγνοώντας τις προτροπές, διαταγές ή και απειλές τους που σκοπό έχουν να μετατρέψουν τα παιδιά σε παθητικούς καταναλωτές σουίτων office και εισαγόμενης τεχνολογίας  δεν είναι διαμαρτυρία από τις καρέκλες των σπιτιών μας.

Είναι διαμαρτυρία στην πράξη, η σωστή διδασκαλία στην τάξη.

people are motivated by profit.

Νίκος Αδαμόπουλος

Πάντως αν το νέο σχέδιο περάσει και δεν έχει πληροφορική στο Λύκειο, αυτό .... μάλλον θα είναι δύσκολο να το "αγνοήσουμε" και να μπαίνουμε με το έτσι θέλω στα σχολεία και να κάνουμε πληροφορική πετώντας έξω τον άλλο διδάσκοντα που εκείνη την ώρα θα είχε μάθημα σύμφωνα με το "επίσημο" πρόγραμμα ...

akpa

#325
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 16 Οκτ 2010, 04:54:59 ΜΜ
Πάντως αν το νέο σχέδιο περάσει και δεν έχει πληροφορική στο Λύκειο, αυτό .... μάλλον θα είναι δύσκολο να το "αγνοήσουμε" και να μπαίνουμε με το έτσι θέλω στα σχολεία και να κάνουμε πληροφορική πετώντας έξω τον άλλο διδάσκοντα που εκείνη την ώρα θα είχε μάθημα σύμφωνα με το "επίσημο" πρόγραμμα ...

εννοείς ότι θα μας απολύσουν; Ναι αυτό θα γίνει, αν το κάνω μόνο εγώ και εσύ. Αν η απόφασή μας όμως είναι συλλογική, αν αφιερώσουμε το χρόνο μας και συμμετέχουμε ενεργά στην δημιουργία της ύλης μέσω του wiki, αν το τελικό αποτέλεσμα έχει απο κάτω τις υπογραφές έξι χιλιάδων ΠΕ19-20, και αν όλοι μας υπακούσουμε-πειθαρχήσουμε στην συλλογική αυτή μας απόφαση, τότε δύσκολα για αυτούς τα πράγματα.

Τώρα αν παρόλαυτα μας διώξουν από το Λύκειο, εμείς πάλι οφείλουμε να αντιδράσουμε με τον ίδιο τρόπο, ακόμα και στο Γυμνάσιο, ακόμα και στο δημοτικό. Ακόμα και αν μας διώξουν από το Λύκειο, αν μας γίνει συνείδηση και πάγεια πρακτική αυτή η συλλογική συμπεριφορά, τότε σε οποιαδήποτε βαθμίδα και αν μας "πετάξουν", είναι πάλι δύσκολα για αυτούς τα πράγματα.
people are motivated by profit.

Keep Growing

Η λύση είναι μια: Κατεβάζουμε τους διακόπτες για μια βδομάδα, όλοι οι εμπλεκόμενοι πληροφορικοί(πτυχιούχοι ή φοιτητές) με την δημόσια δωρεάν εκπαίδευση όλων των βαθμίδων. Από το δημοτικό ως τα μεταπτυχιακά, από την τεχνική υποστήριξη (πχ. ΚΕΠΛΗΝΕΤ) μέχρι τον πιο απομακρυσμένο εκπαιδευτικό στο μικρότερο νησάκι.
Στο διάστημα αυτό, δεν καθόμαστε χαλαρά στις αναπαυτικές πολυθρόνες μας, αλλά δουλεύουμε προς την κατεύθυνση της ενημέρωσης των πολιτών αυτής της χώρας, ξεκινώντας από την γενικότερη κατάσταση στην εκπαίδευση έως και το θέματα που μας απασχολούν ως κλάδο.   
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dtsilog

Μάλλον το υπουργείο πέτυχε το σκοπό του σε πρώτη φάση. Να βάλει σε ομηρία ένα ολόκληρο κλάδο, τον κλάδο της Πληροφορικής. Υπάρχει κανένας που να πιστεύει πως κατά λάθος χρησιμοποιούν τον όρο Πληροφορική ως Χρήση ΗΥ; Δε νομίζω. Ξέρουν πολύ καλά τι λένε.

Επίσης υπάρχει περίπτωση η οποιαδήποτε υλοποίηση ενός ψηφιακού σχολείου να μην περάσει από τα χέρια των καθηγητών Πληροφορικής; Ούτε αυτό το νομίζω.

Άρα συμφέρει στο υπουργείο να μας έχει ομήρους, για να δημιουργήσει ένα ψηφιακό σχολείο όπως θέλει αυτό και όπου το θέλει κατά βούληση και όχι κατά ανάγκη.

Αυτή η κοροϊδία, ότι όλα τα παιδιά ξέρουν υπολογιστές, ότι όλοι οι καθηγητές ξέρουν υπολογιστές πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ, ΚΟΨΑΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΕΠΑΛ. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΜΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΑ). Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ.

ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ. ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ, ΚΑΝΕΝΑ ΕΦΟΔΙΟ, ΜΟΝΟ WORD PROCESSING ΚΑΙ POWERPOINT, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΑΠΛΟ ΧΡΗΣΤΗ ΗΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΒΕΒΑΙΟ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ; ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ; ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΙ.;

ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟΩΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕ 1 ΩΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ; ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ.

ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ... ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Κ.Τ.Λ. Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ 1ΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ;

ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ. Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΡΟΛΟ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΥ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...

Συγνώμη για τις φωνές αλλά κάποια στιγμή πρέπει όλοι να αρχίσουμε να φωνάζουμε. Διαδώστε αυτα που μας είπε στη συνέντευξη η κα Διαμαντοπούλου, ήδη έχω βάλει το βίντεο της στην ιστοσελίδα μου. Να ακούσουν όλοι πως φαντάζονται στο υπουργείο την Πληροφορική, να ακούσουν πως κατήργησαν τα κέντρα συντονισμού των ελληνικών σχολείων στο εξωτερικό, να ακούσουν πως πλέον η Ελλάδα δε θα φροντίζει και δε θα επιλέγει το διδακτικό προσωπικό στα σχολεία του απόδημου ελληνισμού καθώς και πολλά άλλα.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

prapasl

Δυστυχώς η επιτροπή των "Σοφών" που συνέταξε το σχέδιο αποκαλύπτει περίτρανα τον φόβο, την προκατάληψη και την ανικανότητα καθηγητών άλλων ειδικοτήτων να αποδεχθούν, να αφομοιώσουν και να χρησιμοποιήσουν στην τάξη τους υπολογιστές. Όλοι νομίζω έχουμε διαπιστώσει την μανία εναντίον της Πληροφορικής που διακατέχει συναδέλφους κυρίως "θεωρητικών" κλάδων είτε γιατί τους αγχώνει η ανάγκη υιοθέτησής της είτε γιατί μισούν την άποψη ότι η τεχνολογία είναι πολιτισμός. Κι εγώ προσπάθησα να παρουσιάσω την εικόνα του σχολείου χωρίς τον Πληροφορικό, για να εισπράξω την άποψη της Διευθύντριας (φιλόλογος) του σχολείου μου ότι "τα έχουμε καταφέρει και χωρίς την υποστήριξη Η/Υ στο παρελθόν. Εμένα που με βλέπεις έχω φάει πολλές ώρες για την εξαγωγή βαθμολογικών αποτελεσμάτων. Και τι έγινε που δεν θα έχουμε υπολογιστές"!!! Σε άλλη στιγμή ο Διευθυντής του συστεγαζόμενου γυμνασίου (κι αυτός φιλόλογος) εξέφρασε την άποψη "το σχολείο είναι για να μαθαίνει ο μαθητής να γράφει να διαβάζει και να λογαριάζει κι όχι να πατάει πλήκτρα. Οι υπολογιστές και το διαδίκτυο με τα οποία οι μαθητές ασχολούνται υπερβολικά στα σπίτια τους έχουν μειώσει σε απελπιστικό βαθμό τις επιδόσεις τους"!!! Τι να περιμένουμε λοιπόν από ανθρώπους που εκφράζουν αυτές τις απόψεις και θεωρούν ότι με τον Θουκιδίδη και τον Πλάτωνα τα παιδιά μας θα πάρουν τα απαραίτητα εφόδια για την πανεπιστημιακή και επαγγελματική τους ζωή; Τι να καταλάβουν για μια επιστήμη την οποία αμφισβητούν;
Λεωνίδας Πράπας
Καθηγητής ΠΕ19, MSc Πληροφορικής

infoman

Παιδιά θα έλεγα, ότι το μόνο όπλο που έχουμε σε αυτό το τερατούργημα, είναι το ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ, για αυτό πιάστε δουλειά.....Ερώτημα πως θα λειτουργήσουν χωρίς πληροφορικούς??? Με το Helpdesk?? ΕΔΩ ΑΝΩ ΡΑΧΟΥΛΑ ΕΚΕΙ HELP DESK....

ΚΑΙ ΟΜΩΣ....ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!
>:( >:(