Υποστήριξη για eclass.sch.gr

Ξεκίνησε από Kermit, ο Βάτραχος, 22 Μαρ 2020, 05:46:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Kermit, ο Βάτραχος

Καλησπέρα σας,

προσπαθώ να δημιουργήσω μια νέα τάξη στο eclass, αλλά αδυνατώ διότι δεν μπορώ να επιλέξω τη σχολική μου μονάδα (οι επιλογές των σχολικών μονάδων είναι γκριζαρισμένες).

Λογικά είναι πρόβλημα του ΠΣΔ, αλλα θα ήθελα να διασταυρώσω πως συμβαίνει και σε άλλους.

evry

#1
Όχι δεν είναι πρόβλημα μου είχε τύχει και μένα. Έκανες expand από το + την περιοχή σου και μετά το σχολείο?

Επίσης αλλάζεις σχολείο κάθε χρόνο? Μήπως σε έχει σε παλιό σχολείο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Kermit, ο Βάτραχος

Ναι, το έκανα expand και ενώ το ποντίκι αλλάζει και υποδεικνύει πως κάτι είναι επιλέξιμο, απλά δεν το κάνει.

Στην καρτέλα μου στο ΠΣΔ η τοποθέτησή μου φαίνεται κανονικά. Παρόλαυτά προσπάθησα να επιλέξω και τα περσινά σχολείο, αλλά ούτε αυτά τα δέχτηκε.

Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Αν επιμείνει το πρόβλημα και αύριο θα απευθυνθώ στο helpdesk.

evry

Και εγώ είχα αυτό το πρόβλημα μια εποχή. Όταν άλλαξε ο νόμος για τα πειραματικά είμασταν στον αέρα, ας πούμε αγνώστου σχολείου, και υπήρχε ένα πρόβλημα στο myschool ενώ παράλληλα στο σχολικό δίκτυο ήταν όλα γκρίζα και δεν βρίσκαμε το σχολείο μας. Διορθώθηκε όταν στείλαμε αίτημα μέσα σε μια μέρα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γεώργιος Γκούμας

#4
Είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα σήμερα το πρωί Kermit, αλλά μετά από λίγο και αφού είχα κάνει ανανέωση τη σελίδα, μπόρεσα και επέλεξα το σχολείο. Υποθέτω ότι λόγω του φόρτου που έχει το σχολικό δίκτυο, κάποιες στιγμές δεν ολοκληρώνονται τα ερωτήματα στη βάση τους ή και δεν φορτώνουν καθόλου οι σελίδες.

VAIOS

Τμήματα ίδιας τάξης  για το ίδιο μάθημα

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την ίδια άσκηση στα δύο τμήματα της ίδιας τάξης, γενικός πως μπορώ ασκήσεις ή άλλα αρχεία να τα χρησιμοποιώ σε διαφορετικά τμήματα ή ακόμη και διαφορετικές τάξεις.

evry

Δε γίνεται.
Σε κάθε τμήμα θέλει να κάνεις τα ίδια, εγώ τουλάχιστον σε κάποιες περιπτώσεις αυτό έκανα.
Δε νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος.
Αυτό το χαρακτηριστικό νομίζω το έχει το e-me όπου μπορείς να μοιραστείς αρχεία σε διάφορες κυψέλες και το έχει και το edmodo.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γεώργιος Γκούμας

VAIOS  για να χρησιμοποιήσεις μια άσκηση σε άλλο μάθημα άνοιξε πρώτα το μάθημα στο οποίο την έχεις δημιουργήσει, μετά επέλεξε από το μενού αριστερά το "Ασκήσεις" (είναι στα ενεργά ή ανενεργά εργαλεία). Θα σου εμφανίσει την λίστα με τις ασκήσεις σε αυτό το μάθημα, εντόπισε αυτή που θες και πάτα το γρανάζι στα δεξιά της και επέλεξε "Δημιουργία αντιγράφου". Στη συνέχεια θα εμφανιστεί μία λίστα να επιλέξεις σε ποιο μάθημα να αντιγραφεί. Τέλος, πας στο νέο μάθημα και προσθέτεις την άσκηση που τώρα θα είναι διαθέσιμη.

evry

@ggkoumas
Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με τα έγγραφα και τους φακέλους?
Αλλά φαντάζομαι δεν κάνεις share δημιουργείται αντίγραφο έτσι.
Θα το δοκίμαζα τώρα αλλά το eclass έχει πέσει πάλι  >:(
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γεώργιος Γκούμας

#9
@evry νομίζω ότι δεν υπάρχει αυτή η λειτουργία για τους φακέλους και τα αρχεία

dpa2006

Τι περιορισμούς σε αρχεία, αποθηκευτικό χώρο έχει το e-me;
γνωρίζει κάποιος;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

rafoc

#11
Παράθεση από: dpa2006 στις 24 Μαρ 2020, 09:07:39 ΜΜ
Τι περιορισμούς σε αρχεία, αποθηκευτικό χώρο έχει το e-me eclass;
γνωρίζει κάποιος;

Άπειρο αποθηκευτικό χώρο, αρκεί να στήσεις τον δικό σου server.
https://github.com/gunet/openeclass
https://docs.openeclass.org/el/install

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

stam12

Μήπως μπορεί κανείς να αναλύσει τη διαφορά του "ανοιχτού με εγγραφή" και του "κλειστού" μαθήματος;

Τι σημαίνει αυτή η διαφορά από την άποψη των μαθητών;
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

evry

Ανοικτό με εγγραφή
Οι μαθητές βρίσκουν το μάθημά σου στη λίστα κάνουν ένα απλό τικ δίπλα και γράφονται μόνοι τους, δεν χρειάζεται καμία έγκριση. Μπορεί να γραφτεί μόνος τους όποιος έχει λογαριασμό στο sch.
Όταν γραφτούν όλοι/όλες το κάνεις κλειστό

Κλειστό
Εσύ κάνεις τις εγγραφές. Σου κάνουν αίτημα και το εγκρίνεις. Δεν μπορεί να γραφτεί κανείς χωρίς τη δική σου έγκριση

Στο δικό μου σχολείο εδώ και χρόνια κάνουμε το εξής:
Δημιουργούμε λογαριασμούς σε όλους τους μαθητές
Από το register.sch με copy paste πετάω όλα τα accounts σε ένα excel και στη συνέχεια πηγαίνω στο κλειστό μάθημα και κάνω προσθήκη μαθητών από το excel με copy/paste και τους γράφω όλους αυτόματα.
Προσοχή όμως. Οι μαθητές πρέπει να έχουν συνδεθεί τουλάχιστον μια φορά στο eclass ώστε να έχουν ενεργοποιηθεί ο λογαριασμοί τους αλλιώς δεν θα τους βρίσκεις.

Και μου δίνεις πάσα να πω τα εξής:
Χρόνια τώρα κάνουμε αυτή τη δουλειά αλλά επειδή κάποιοι καθηγητές και κάποιες καθηγήτριες έχουν το δικό τους eclass ανοικτό τα παιδιά μπαίνουν εκεί και σε 2-3 που είναι κλειστά μας λένε διάφορες απίθανες δικαιολογίες (έχασα τους κωδικούς, δεν μου συνδέεται, οι κωδικοί που μου δώσατε είναι λάθος κλπ).
Το κορυφαίο είναι όταν σου λένε ότι έχουν συνδεθεί (επειδή βλέπουν τα ελεύθερα μαθήματα νομίζουν ότι συνδέθηκαν) και ότι το δικό σου μάθημα έχει πρόβλημα και να το κοιτάξεις, ενώ αγνοούν το γεγονός ότι τους έχεις δώσει κωδικούς.

Τα λέω γιατί τώρα θα τα ζήσετε και εσείς.
Στην ασύγχρονη εκπαίδευση θα πρέπει να καταλάβουν οι μαθητές και οι γονείς τους ότι έχουν μερίδιο ευθύνης και δεν μπορείς να τα κάνεις όλα εσύ. Και να ήθελες δεν μπορούσες! Αυτό θα πρέπει να τους εξηγηθεί.

Τώρα φυσικά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών δεν είναι δυνατόν να κάνουν όλοι οι μαθητές λογαριασμούς το σύστημα θα πέσει. Αναγκαστικά τα μαθήματα θα είναι ανοικτά, αλλιώς οι μισοί μαθητές δεν μπορούν καν να μπουν και θα σας τρελάνουν στα τηλέφωνα και στα email.
Τώρα λοιπόν νομίζω είναι καλή ιδέα να είναι ανοικτά.
Όταν όμως κάνουν λογαριασμούς όλα κλειστά από όλους τους καθηγητές για να μάθουν να χρησιμοποιούν τους κωδικούς τους και επίσης να τους τονίσετε να βλέπουν και τα emails τους.

Αυτά από κάποιον με πολυετή και επώδυνη εμπειρία σε webmail/eclass/grafis κλπ :laugh:

ΥΓ
Αλήθεια πόσοι εκπαιδευτικοί ξέρουν και χρησιμοποιούν το grafis?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Να κάνω ...... εγκατάσταση?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Το είδα κι εγώ και η επόμενη προσπάθεια κατέληξε σε αυτό.... Υπομονή

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

Πλάκα κάνεις!!!
ή είμαι μόνος μου μέσα ή κάτι σημαντικό .... αναβάθμισαν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

..... ήμουν μόνος μου μάλλον
κάτι πήγε στραβά στην .... αναβάθμιση?

Πραγματικά δεν θα ήθελα με τίποτα να ήμουν στη θέση των συναδέλφων που υποστηρίζουν την e-τάξη και γενικά το σχολικό δίκτυο.
Καλή δύναμη παιδιά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι οριακά στο να τα παρατήσω όλα στη μοίρα τους μετά από συνεχόμενα ξενύχτια και υποστήριξη 4 σχολείων στα οποία πηγαίνω φέτος.
Κάποιος από τους 4 διευθυντές μου πρότεινε να δημιουργήσω μαζικά λογαριασμούς στα παιδιά για το eclass γιατί στην περιοχή που ζω είναι ψιλοαδύνατο να τα καταφέρουν οι γονείς μόνοι τους.

Πήρα τα δεδομένα από myschool, τα αντέγραψα στη διαχειριστική πλατφόρμα και δημιούργησα τα accounts.
Έκανα ενεργοποίηση των λογαριασμών, έχω και σε pdf τα στοιχεία του καθενός, αλλά προσπαθώ να μπω με κάποιους από αυτούς στο eclass και μου βγάζει ότι η Σύνοδος έχει λήξει.
Ξέρει κανείς τι στο... καλό συμβαίνει; Να πω βέβαια ότι οι λογαριασμοί που δοκίμασα μπαίνουν κανονικά στο sch.gr και στο mysch, στο webmail...
Επίσης, μπαίνω από κλειστό laptop, χωρίς να έχω κάνει login πουθενά, με καινούριο account που δοκιμάζω, οπότε δε μπορεί να υπάρχει κάποιο session ανοικτό.

Please help!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

@merlin
Το βγάζει και σε κάποιους μαθητές δημοτικού που δημιούργησαν καινούργιους λογαριασμούς.
Αν μπαίνει στο mail και στο sch οι λογαριασμοί είναι εντάξει.
Κάτι τρέχει με το eclass, κάτι έχουν αλλάξει από χθες το βράδυ και τα πράγματα μάλλον είναι χειρότερα.
Εγώ έχω την εντύπωση ότι από το δικό μου eclass έχουν χαθεί κάποια δεδομένα αλλά δεν είμαι σίγουρος 100%
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Ευχαριστώ πολύ Ευριπίδη, τουλάχιστον δεν κάνω εγώ κάτι λάθος.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

rafoc

Παράθεση από: merlin στις 26 Μαρ 2020, 09:18:32 ΜΜ
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι οριακά στο να τα παρατήσω όλα στη μοίρα τους μετά από συνεχόμενα ξενύχτια και υποστήριξη 4 σχολείων στα οποία πηγαίνω φέτος.
Κάποιος από τους 4 διευθυντές μου πρότεινε να δημιουργήσω μαζικά λογαριασμούς στα παιδιά για το eclass γιατί στην περιοχή που ζω είναι ψιλοαδύνατο να τα καταφέρουν οι γονείς μόνοι τους.

Πήρα τα δεδομένα από myschool, τα αντέγραψα στη διαχειριστική πλατφόρμα και δημιούργησα τα accounts.
Έκανα ενεργοποίηση των λογαριασμών, έχω και σε pdf τα στοιχεία του καθενός, αλλά προσπαθώ να μπω με κάποιους από αυτούς στο eclass και μου βγάζει ότι η Σύνοδος έχει λήξει.
Ξέρει κανείς τι στο... καλό συμβαίνει; Να πω βέβαια ότι οι λογαριασμοί που δοκίμασα μπαίνουν κανονικά στο sch.gr και στο mysch, στο webmail...
Επίσης, μπαίνω από κλειστό laptop, χωρίς να έχω κάνει login πουθενά, με καινούριο account που δοκιμάζω, οπότε δε μπορεί να υπάρχει κάποιο session ανοικτό.

Please help!

Γιατί δεν στήνεις ένα e-class αυτόνομο, σε κάποιο από τα εργαστήρια που έχεις σε ένα από τα 4 σχολεία σου;

Οδηγίες εδώ.

merlin

Παράθεση από: rafoc στις 26 Μαρ 2020, 10:20:06 ΜΜ
Γιατί δεν στήνεις ένα e-class αυτόνομο, σε κάποιο από τα εργαστήρια που έχεις σε ένα από τα 4 σχολεία σου;
Γιατί με τις υπάρχουσες υποδομές στα σχολεία των χωριών που δουλεύω θα ήταν ένα ωραίο ανέκδοτο
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

rafoc

Παράθεση από: merlin στις 27 Μαρ 2020, 12:08:08 ΠΜ
Γιατί με τις υπάρχουσες υποδομές στα σχολεία των χωριών που δουλεύω θα ήταν ένα ωραίο ανέκδοτο

Την μόνη υποδομή που χρειάζεσαι είναι το bandwidth.
Αν βάλεις ένα μηχάνημα στο εργαστήριο και κάνεις ένα ping/traceroute από το σπίτι σου, θα καταλάβεις την ταχύτητα του δικτύου, και αν τελικά μπορεί ένας στημένος σερβερ να σηκώσει το δικτυακό βάρος 100-200 ατόμων.

Ελπίζω βέβαια να μην έχεις dialup (αν και με αυτό το υπουργείο όλα να τα περιμένεις!)

mitsospap

Βίντεο με οδηγίες e class στα Ελληνικά έχουμε; ή καποια τηλεδιάσκεψη.

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mitsospap

Έτοιμα μαθήματα για το eclass υπάρχουν; Εισαγωγή ενος έτοιμου μαθήματος στην πλατφόρμα απο κάποιον άλλον. Στο δημοτικό.
Ρωτάω γιατί είμαι στην ομάδα υποστήριξης και προσπαθώ να βοηθήσω.

παρις

Πως καταφερνετε και βαζετε υλικο; Ελαχιστα εχω ανεβασει. Ολο ενα error βγαζει.
Να δω ολοκληρωμενα μαθηματα πληροφορικης απο αλλο συναδελφο θα με ενδιεφερε.

evry

Υπάρχουν πολλά μαθήματα στο eclass που είναι ανοικτά σε όλους. Δεν χρειάζεσαι κωδικό. Μπορείς να ψάξεις να βρεις κάποια.

Παράθεση από: παρις στις 27 Μαρ 2020, 11:22:04 ΜΜ
Πως καταφερνετε και βαζετε υλικο; Ελαχιστα εχω ανεβασει. Ολο ενα error βγαζει.
Να δω ολοκληρωμενα μαθηματα πληροφορικης απο αλλο συναδελφο θα με ενδιεφερε.

Πάντως τώρα με 1500 χρήστες και πάει σφαίρα!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

παρις

Παράθεση από: evry στις 28 Μαρ 2020, 08:53:59 ΠΜ
Υπάρχουν πολλά μαθήματα στο eclass που είναι ανοικτά σε όλους. Δεν χρειάζεσαι κωδικό. Μπορείς να ψάξεις να βρεις κάποια.

Πάντως τώρα με 1500 χρήστες και πάει σφαίρα!!
Αναζητηση δεν βλεπω. Εχει μονο να πατας σε καθε ενα σχολειο ξεχωριστα.

Θοδωρής Καρτσιώτης

Έχοντας αγανακτήσει και ψάχνοντας λίγο την πλατφόρμα του openeclass.org έκανα το εξής πείραμα: έκανα εγκατάσταση στο προσωπικό μου site (tkarts.sites.sch.gr) σε έναν υποφάκελο. Η διαδικασία είναι παιχνίδι. Το μόνο που δεν δουλεύει είναι η αποστολή email λόγω του κλειδώματος των mail στο webhost.sch.gr.

Και λέω τώρα: αν τυχόν τα σχολεία αποφάσιζαν να φιλοξενήσουν (ή να μεταφέρουν τις ήδη υπάρχουσες) ιστοσελίδες τους στο webhost.sch.gr, που αντικειμενικά δουλεύει εξαιρετικά, και φτιάξουν το καθένα το δικό του eclass ο συνολικός φόρτος θα ήταν... ανύπαρκτος. Από το λίγο που κοίταξα τη διαχείριση της πλατφόρμας είναι παιχνιδάκι να φτιαχνούν τμήματα, εκπαιδευτές, χρήστες, μαθήματα, οτιδήποτε δηλαδή υπάρχει στο eclass.

Σε ένα μεγάλο σχολείο το πιθανό σενάριο ταυτόχρονων συνδέσεων δεν θα ήταν πάνω από 1000 (και πολλά λέω) άτομα.

Προφανώς τώρα είναι αργά να το συζητάμε, αλλά σαν ιδέα, μεσοπρόθεσμα θα ήταν καλή (σε συνεννόηση με τους γονείς πάντα...).

Επαναλαμβάνω: δεν το έψαξα φανατικά, αλλά η εγκατάσταση, η δημιουργία κάποιων τμημάτων και η εγγραφή δυο τριών εκπαιδευτικών δεν μου πήρε πάνω από τρία τέταρτα. Χώρια ότι επιτρέπει μαζικές εγγραφές....
ΥΠΛΗΝΕΤ Πιερίας | https://plinetpierias.gr

Δημήτρης Γκίνης

Από ότι μαθαίνω μέσα στην εβδομάδα θα γίνει αναβάθμιση του eclass από το ΠΣΔ με στόχο να "σηκώνει" πολλές χιλιάδες ταυτόχρονες συνδέσεις (δεν γράφω πόσες..... γιατί ντρέπομαι...).
Το e-me είναι άλλη ιστορία, δεν φιλοξενείται καν στους servers του ΠΣΔ (νομίζω στην ΕΔΕΤ, χωρίς να είμαι σίγουρος), χρησιμοποιεί μόνο το authentication από το ΠΣΔ. Η αλήθεια είναι ότι η διαθεσιμότητά του (ειδικά πέρα από τις βασικές λειτουργίες πχ δημιουργίας κυψέλης κλπ) είναι πολύ χειρότερη από το e-class που με τη σειρά του.... δεν είναι και η καλύτερη!!!

evry

Το e-me πραγματικά έχει μεγάλο πρόβλημα.
To eclass πάντως έχω την εντύπωση ότι έχει βελτιωθεί.
Αν διαβάζει κανείς του sch θα έπρεπε το e-me να δέχεται μαζική εγγραφή με τους έτοιμους λογαριασμούς των παιδιών στο sch.gr, όπως κάνει το eclass, που με ένα απλό copy/paste μπορείς να τους γράψεις όλους.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Δημήτρης Γκίνης

Το e-me δεν αναπτύσσεται/συντηρείται από το ΠΣΔ οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό. Το πολύ-πολύ να διευκολυνθεί η είσοδος σε αυτό αν βελτιωθεί η κατάσταση με το  authentication του ΠΣΔ.

Για εμένα το πρόβλημα είναι άλλο: ότι, αν και οι οδηγίες του Υπουργείου ανέφεραν ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλλες λύσεις και πλατφόρμες (έστω και αν χρησιμοποίησε τη λέξη "παράλληλα"), ο πολύς κόσμος (οι συνάδελφοι εννοώ) δεν "έλαβε" το μήνυμα (σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα λόγο και των οδηγιών που έλαβαν από Δ/ντες/Συμβούλους κλπ κλπ) με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί εκατομμύρια εργατοώρες από τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθειά σας να συνδεθούν/να οργανώσουν/να ανεβάσουν στις προτεινόμενες πλατφόρμες, αντί να ρίξουν το βάρος και την ενέργειά τους στη δημιουργία του υλικού που είναι και το ζητούμενο.
Από την άλλη, οι μαθητές και οι γονείς τους προσπαθούν μία, προσπαθούν δύο, να συνδεθούν/να εγγραφούν/να κατεβάσουν υλικό, στο τέλος τα παρατάνε και δεν ασχολούνται με αυτές τις πλατφόρμες.

Αποτέλεσμα: μια τρύπα στο νερό και τα νεύρα όλων γίνονται τσατάλια

Όσοι συνάδελφοι δεν μάσησαν και ακολούθησαν άλλο δρόμο έχουν αποφύγει τον εκνευρισμό αυτό και την κούραση, ο δε μαθητές τους βλέπουν αποτέλεσμα.

ilias_s

Παράθεση από: Δημήτρης Γκίνης στις 31 Μαρ 2020, 01:57:10 ΜΜ
... με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί εκατομμύρια εργατοώρες από τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθειά σας να συνδεθούν/να οργανώσουν/να ανεβάσουν στις προτεινόμενες πλατφόρμες, αντί να ρίξουν το βάρος και την ενέργειά τους στη δημιουργία του υλικού που είναι και το ζητούμενο.
Από την άλλη, οι μαθητές και οι γονείς τους προσπαθούν μία, προσπαθούν δύο, να συνδεθούν/να εγγραφούν/να κατεβάσουν υλικό, στο τέλος τα παρατάνε και δεν ασχολούνται με αυτές τις πλατφόρμες.

Αποτέλεσμα: μια τρύπα στο νερό και τα νεύρα όλων γίνονται τσατάλια

Όσοι συνάδελφοι δεν μάσησαν και ακολούθησαν άλλο δρόμο έχουν αποφύγει τον εκνευρισμό αυτό και την κούραση, ο δε μαθητές τους βλέπουν αποτέλεσμα.

Το πρόβλημα για εμένα δεν είναι αν επέλεξαν, πόσοι και γιατί μία εναλλακτική πλατφόρμα. Εγώ δουλεύω edmodo για τη Γ' λυκείου από την 1η μέρα και παράλληλα ανεβάζω το υλικό και στο eclass. Για τα υπόλοιπα μαθήματα (του ΓΕΛ αλλά και του γυμνασίου που συμπληρώνω) ανεβάζω με αργούς ρυθμούς στο eclass. Γιατί δεν κάνω τα πάντα στο edmodo... :

α) Έχω την αίσθηση πως αρκετοί δεν θα μπουν στη διαδικασία να δουν, έστω, το edmodo όταν οι περισσότεροι συνάδελφοι ανεβάζουν στο eclass. (το edmod είναι κλάσεις ανώτερο και δεν κολλάει)
β) Από την άλλη οι συνάδελφοι έκαναν προσωπική υπέρβαση και κατάφεραν να μπουν στο eclass... δεν είναι σε φάση να καταφέρουν να μπουν και στο edmodo.
γ) Χθες η περιφέρεια ζήτησε αριθμητικά στοιχεία για τα μαθήματα και τους μαθητές στα eclass και  e-me μόνο... οπότε τα άλλα μπορεί να θεωρηθούν από αυτούς πως δεν γίνονται καν! (και ποτέ δεν ξέρεις πως θα χρησιμοποιηθεί αυτό από την ηγεσία του Υπουργείου καθώς τα "καμάρια" της κυβέρνησης έχουν ξεκινήσει το "μασάζ για μειώσεις μισθών ΚΑΙ στο δημόσιο")

Πάντως το eclass μου φαίνεται σα να τσουλάει λίγο καλύτερα από χθες παρά τον όγκο των χρηστών...

pgrontas

Παράθεση από: Δημήτρης Γκίνης στις 31 Μαρ 2020, 01:57:10 ΜΜ
Το e-me δεν αναπτύσσεται/συντηρείται από το ΠΣΔ οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό. Το πολύ-πολύ να διευκολυνθεί η είσοδος σε αυτό αν βελτιωθεί η κατάσταση με το  authentication του ΠΣΔ.

Για εμένα το πρόβλημα είναι άλλο: ότι, αν και οι οδηγίες του Υπουργείου ανέφεραν ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλλες λύσεις και πλατφόρμες (έστω και αν χρησιμοποίησε τη λέξη "παράλληλα"), ο πολύς κόσμος (οι συνάδελφοι εννοώ) δεν "έλαβε" το μήνυμα (σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα λόγο και των οδηγιών που έλαβαν από Δ/ντες/Συμβούλους κλπ κλπ) με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί εκατομμύρια εργατοώρες από τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθειά σας να συνδεθούν/να οργανώσουν/να ανεβάσουν στις προτεινόμενες πλατφόρμες, αντί να ρίξουν το βάρος και την ενέργειά τους στη δημιουργία του υλικού που είναι και το ζητούμενο.
Από την άλλη, οι μαθητές και οι γονείς τους προσπαθούν μία, προσπαθούν δύο, να συνδεθούν/να εγγραφούν/να κατεβάσουν υλικό, στο τέλος τα παρατάνε και δεν ασχολούνται με αυτές τις πλατφόρμες.

Αποτέλεσμα: μια τρύπα στο νερό και τα νεύρα όλων γίνονται τσατάλια

Όσοι συνάδελφοι δεν μάσησαν και ακολούθησαν άλλο δρόμο έχουν αποφύγει τον εκνευρισμό αυτό και την κούραση, ο δε μαθητές τους βλέπουν αποτέλεσμα.

Συμφωνώ. Το ουσιαστικό δεν ήταν να δείξουμε ότι κάνουμε δουλειά γεμίζοντας το eclass.  Αλλά να κάνουμε δουλειά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Τόσα χρόνια είμαστε όλοι στην εκπαίδευση και ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό καθηγητών και καθηγητριών που δεν ενδιαφέρονται να κάνουν ουσιαστική δουλειά αλλά αυτό που τους νοιάζει είναι να φαίνεται ότι κάνουν δουλειά και να κάνουν φιγούρα σε παιδιά γονείς κλπ.
Αυτό συμβαίνει και τώρα. Ανεβάζουν όλοι ηλεκτρονικές τάξεις με ότι υλικό βρουν από το διαδίκτυο, πολλά φυλλάδια με ασκήσεις και πιστεύουν ότι έκαναν το χρέος τους.
Μετά οι μαθητές τους ψάχνουν για να διορθώσουν τις ασκήσεις που έβαλαν.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

hathan

Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί ένα ΜΑΘΗΜΑ να μετατραπεί αμέσως σε ΕΝΟΤΗΤΑ σε ένα νέο ΜΑΘΗΜΑ ή σε ΜΑΘΗΜΑ που υπάρχει ήδη;

evry

Ερώτηση: Σε κάποιο μάθημα κάποιου καθηγητή οι μαθητές ανεβάζουν εργασίες ως συνημμένα σε μήνυμα. Αυτή τη στιγμή δεν τους αφήνει, τους λέει ότι έχει ξεπεραστεί το όριο του αποθηκευτικού χώρου. Είναι δυνατόν? Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr